Keresés

Részletes keresés

netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.10.09 -2 0 46759

Eléggé meglepő, hogy mit tudnak még ott fél évig kapirgálni. 

Vagy egyenként ültetik be a fűszálakat? 

Előzmény: RadiX (46757)
mash.69 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46758

????

plussz terhelés? kikre gondolsz?

aki X/XIX/XVIII/XX kerületekből Budára ment az vagy kiment az M0-ra

vagy a Üllői út/M5 bevezető/Soroksári út + Hungária/Könyves Kálmán körút+Rákóczi híd

 

ezentúl majd mennek az Illatos út + Galvani híd kettősön

ez mitől plussz forgalom.

max az Illatos úton lesz új forgalom, de az 2x2 sávos lesz

 

Előzmény: Tamas(Ottawa) (46755)
RadiX Creative Commons License 2019.10.09 0 1 46757

Az viszont nagyon gáz, hogy átcsúszik 2020-ra az átadás. 

Előzmény: Losicica (46749)
RadiX Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46756

az albertirsai végén a csomópontig ami az új körforgalomba van bekötve a 405-ön.

 

az nem világos, hogy a ceglédi csomópontnál is megszűnt-e ezzel a terelés, és tényleg egyben van-e a 30 kilométer?

Előzmény: drummond (46754)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46755

Úgy emlékszem tőled olvastam korábban itt a Galvani-híd szükségességéről. Lehet, hogy velem van a hiba, de a Ráckevei Duna átkelő után, hogy képzeled az új híd hasznosságát? Valahogy úgy tűnik, mintha a Soroksári - Gyáli - Üllői utak kapnának további terhelést. Nekem személy szerint jól jönne (már amikor otthon vagyok), de én nem tartozok a körberajongolnivalók körébe :-), és ezért, én ennek megépítését már válszeg nem élem meg...

Előzmény: mash.69 (46746)
drummond Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46754

Ez most csak a ceglédi körforgalom kiváltása vagy meg az albertisai végénél is adtak át valamennyit?

Előzmény: thotferi (46741)
totyit Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46753

tudod a múlt héten átadták részlegesen 

Jaa.....  itt ezen részen nem adták át, csak kampány van 

Előzmény: józsi24 (46752)
józsi24 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46752

https://24.hu/belfold/2019/10/09/frontalis-karambol-teljes-utzar-a-67-esen/

 

meg jo, hogy ott aza csodalatos zenebonalo szellem67es... 😁

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46751

Stimmel. Azért tegyük hozzá, hogy már 10-15 % tehertranzit is jól el tud foglalni egy sávot és jelentősen megfogni az aglós forgalmat (kevesebb a hely egymást előzgetni stb.)

Előzmény: mash.69 (46746)
ghosty9 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46750

"Nézd meg az alföldet. Asztallap simaságú területen úgy mennek a főutak mint az ökörhugyozás. 

(pl: Orosháza - Kiskunfélegyháza)"

 

Ott melyik szakasz főút?

Előzmény: -Smiley- (46739)
Losicica Creative Commons License 2019.10.09 0 1 46749

Válaszolt a NIF :)

 

"Az M4 autóút Üllő-Albertirsa szakasza várhatóan 2020 I. negyedévében kerül forgalomba helyezésre.

A 4. sz. főút üllői korforgalmánál tapasztalható torlódások, az M4 építésével csak érintőlegesen vannak összefüggésben, ugyanis korábban is már visszatorlasztott ez a körforgalom, az M4 forgalomba helyezésével az üllői körforgalom tehermentesül:

 

Az M4 csomóponti körforgalmaknál a Magyar Közút Nonprofit Zrt. bevonásával olyan ideiglenes forgalmi rend kialakítását tervezzük a következő ütemben, amivel a forgalom lefolyását kevésbé akadályozza."

 

(A képen a körforgalmat bepirosították, csak az valamiért nem jött át.)

 

Hát ennek az első negyedévnek annira nem örülök :( 

mash.69 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46748

aki az M0 helyett az M8-on megy az így is úgy is fizet sarcot.

csak a forgalom fog máshol menni

kicsit terhentesül az M0 és új területeket tár fel az új autóút/pálya

M4 után m8-at a magyarnak!!!

 

Előzmény: hegyaljai3 (46745)
csalántea Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46747

Tapasztalatom szerint az M1 és M5 között nehezen képzelhető el, de forgalomszámlálást nem látok ...

Előzmény: mash.69 (46746)
mash.69 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46746

Ugye azt tudod, hogy az M0-son 85%-ban aglos forgalom megy?

Előzmény: csalántea (46720)
hegyaljai3 Creative Commons License 2019.10.09 -1 0 46745

A Galvani-híd és egyéb ilyen "belbudai" ötletek azért sem működnek, mert amíg a megálmodott M8-ason lehet majd útdíj sarcot szedni, ezeken a budapesti helyeken nem. Ellenvélemény?

Előzmény: aladar644 (46733)
mash.69 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46744

Szerintem 3-4 év múlva már építeni fogják.

kell a meló a haveroknak, felcsúti szponzoroknak

 

és nem utolsó sorban még szükséges is lenne

Előzmény: dimelo (46719)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.10.09 -1 2 46742

Készülget a Luca széke. 20 év múlva talán összefüggővé válik a teljes M4, részben autópálya, részben autóútként. :)

Előzmény: thotferi (46741)
-Smiley- Creative Commons License 2019.10.09 -1 2 46740

Kínai vasút:  Úgy hallottam mi vesszük fel a sok milliárdot rá, miért maguknak építenék ki?

És ha már épül miért nem Belgrád - Szeged - Pest, 2 vágánnyal 160-as tempóval irányváltás nélkül, amiből mi is profitálhatnánk legalább? 

Ész az nincs a döntéshozóknak?

Előzmény: netuddkivogymuk (46693)
-Smiley- Creative Commons License 2019.10.09 -1 0 46739

Az a gond, hogy amióta az utak épülnek mindig csak az egyéni (tűzhöz közel állók) érdekei a mérvadóak.

 

Nézd meg az alföldet. Asztallap simaságú területen úgy mennek a főutak mint az ökörhugyozás. 

(pl: Orosháza - Kiskunfélegyháza)

 

De meg lehet nézni az autópályát is, értem hogy terep meg minden, de pl Balaton mellett össze vissza kanyarog az M7-es. 

 

Nem értem miért nem lehetett volna kiépíteni egyenesre (vagy legalább ha már most épülnek új szakaszok akkor korrigálni néhány helyen (szentes-M44  vagy Orosháza - M44 bekötést például kb teljesen lesz..rták, kóvályoghatsz ott is összevissza)

 

Előzmény: NAR (46689)
NAR Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46738

Végülis lehetne a Balatonon keresztbe építeni egy hidat, ami a Balaton-felvidék alatt alagútban folytatódna... Nem véletlenül olyan az úthálózat, amilyen, a földrajzi akadályokat figyelembe kell venni (Duna, Balaton, Dunántúli középhegység). Egyébként pl. egy Kecskemét-Tata az M0-on kevesebb, mint 150 kilométer, Dunaújváros felé több, mint 180. Új úttal mondjuk egy 10-est lehetne rövidíteni, de még így is 20+ kilométerrel hosszabb lesz.

Előzmény: ghosty9 (46735)
troglodita Creative Commons License 2019.10.09 0 1 46737

"1x pedig a horvát tengerpartra menet" - na igen, erre csak egy reakció van - :O

Előzmény: ghosty9 (46735)
ghosty9 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46736

Mennyi lenne a Galvani-híd szőröstül-bőröstül? (Tehát beleértve az elvárható rávezető utakat, kisajátításostul-közműcseréstül.)

Előzmény: józsi24 (46731)
ghosty9 Creative Commons License 2019.10.09 0 1 46735

Nyugodj meg, ebben a topikban minden a régi. :-) Józsi meg fogja neked magyarázni, hogy egyrészt a Galvani-híddal te is jobban jársz, másrészt ha nem is, te vagy a kisebbség a marginális igényeiddel (és amúgymeg de, te is jobban jársz vele). :-)

 

Szintén szegediként egy minimálstat. Az utóbbi két hónapban ötször jártunk Pest alatt, ebből 2x tényleg Pesten, 1x Tatán (határeset, mennyire elkerülhetetlen, elvégre aggló, de akár ki is lehetne kerülni), 1x Grazba, 1x pedig a horvát tengerpartra menet. (Nyilván a 2x pesti úton nem érintettük az M0-t, de vegyük ezt most 50%-nak.) Vannak becslések, hogy mennyire "helyi" / "cél" forgalom az, ami az M0-on van, de hogy a terhelés egy jelentős része (igen, 20-30% az jelentős) jön abból a hübriszből, hogy nekünk a Stuttgart-Isztambul (Graz-Isztambul) tengelyt is Pest tövében kell elvezetnünk, az zicher.

Előzmény: csalántea (46734)
csalántea Creative Commons License 2019.10.09 0 2 46734

Ha úgy jobban tetszik, akkor az M8 Kecskemét és Veszprém között végre kapcsolatot teremtene kelet és nyugat között, Budapest nélkül ...

Később M3-Szolnok-Kecskemét-Veszprém még inkább ...

Szegediként úgy látom, nagyon fontos lenne ...

Előzmény: aladar644 (46733)
aladar644 Creative Commons License 2019.10.09 -2 0 46733

És miért kellene tehermentesíteni az m0-t? aki odazsúfolódik számoljon vele,hogy ott zsúfoltság van. a tanyán meg nincs. ennyi. a kocsmában jól megtárgyaltátok ezt?

Galvani híd:) aha,legalább kettőt.

Előzmény: józsi24 (46731)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46732

Ez már inkább off: ha a konkrét videóra gondolsz, akkor a taxis kb. követési távolságnál kezdett előzésbe, tehát indokoltan vette igénybe a belső sávot és tartotta fel azt, aki nála gyorsabban haladt volna. (Arról nem szól a fáma, mennyire hirtelen vágott volna be a másik autó elé. De csupán a belső sáv használatával nem látok gondot.)

 

Előzmény: józsi24 (46730)
józsi24 Creative Commons License 2019.10.09 -3 1 46731

Nekem jobb  5letem van...

 

Kellene egy galvani hid, az sokkal jobban tehermentesitene a nullast, mint egy akombakom szellem8, es meg a carosnak is jot tenne, mert meg a lagymanyosit is tehermentesitene...

 

Radasul sokkal olcsobb lenne, mint egy szellemnyoc...

 

Persze ezt az alulkepzett tanyasiak fel nem foghassak esszel...

Előzmény: csalántea (46720)
józsi24 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46730

Esetleg a belsosavbaszok megbaszasa...

Előzmény: NAR (46721)
józsi24 Creative Commons License 2019.10.09 0 0 46729

Ne agyajj rajt...

 

Baromsagot irkal most s mindorokke...

Előzmény: mzdude (46727)
totyit Creative Commons License 2019.10.08 0 0 46728

Nem is kell összeraknod

Butaság az egész 

Pécs és Komló között ott a Mecsek , ha ismered az utat ott

Autópálya meg teljesen felesleges oda , teljesen korrekt ami most ott van a két város között köz útilag

Előzmény: mzdude (46727)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!