Keresés

Részletes keresés

pirosalmabumm Creative Commons License 2019.09.13 -1 1 46296

"célja a forgalom felgyorsítása"

 

ez tök jó hogy ott felgyorsítják, hogy gyorsabban érjen az m0-ra ahol ettől még lassabb lesz...

mert más irányba onnan nemigen lehet menni a  "Fekete-, illetve Égei-tenger menti területek" felé...

Előzmény: trizs77 (46291)
. kata31 Creative Commons License 2019.09.13 -2 1 46295

Szlovák-Magyar tranzithoz. négysávosítások.

Nyugatról keletre haladva az M15-ös az első készülő gyorsforgalmi kapcsolat a két ország között. 14,5 kilométer hosszan, az M1-es autópálya mosonmagyaróvári elágazása és a magyar–szlovák határ között.

Korszakos jelentőségű beruházás a Révkomárom és Komárom között épülő új Duna-híd, a négysávosítása Fehérvár és onnan az M6 érintésével Dunaújváros felé,már rögzített a csoportban.(81-es út). A felvezető utak is megépülnek mindkét oldalon: az új Duna-híd a szlovákiai 64-es és 63-as út forgalmát és a két belvárost megkerülve vezeti át az M1-esbe torkolló 13-as főútba Komáromnál.

Folyamatban a Budapest és Szlovákia az M2-es bővítése.Salgótarján közelében: Somoskőújfalun a négysávosítás alatt álló 21-es főút halad át, amely Hatvannál éri el az M3-as sztrádát.Készül a Miskolcot Kassával összekötő gyorsforgalmi út is, az M30-as autópálya. A szlovák R4-es gyorsforgalmi úttal teremt kapcsolatot, amely Kassán keresztül Eperjesre, sőt Poprádra viszi az utazókat.A Váci M2-es vonalán és attól kezdve kelet felé a most épülő R7(zöld), majd folytatása a (fekete)R2 is elérhető rövidebb útvonal lesz a keleti országrészünk számára. A Kárpátok felől érkező szlovákiai forgalom mindkettőt eléri, ha nem pont az esztergomi Duna hídnak tart, ami dél felé számára jelent nagyobb kerülőt Komárom, vagy Vác iránya illetve a keletebbre eső határátlépések helyett!

 

A fent említett E575- vagy 63-as szlovák, Duna menti út nem fizetős! Miért nem sprórolna a magyar állam az útvonal használatának preferálásában az Esztergom-Dorog forgalom számára az M100 helyett az új Duna hídjának elsődleges megépítésével, egyben a hazai GDP-ben jelentősebb térség a főváros gyűrűjének bezárására forrást biztosítva?
(
A 63-as főút Szlovákia egyik elsőrendű főútja, mely Pozsonytól, Dunaszerdahelyen és Komáromon keresztül Párkányig halad. Az út Párkány után a Mária Valéria hídon át Esztergomba vezet, ahonnét 11-es főútként a Dunakanyarban Budapestre vezet.)

Előzmény: trizs77 (46291)
RadiX Creative Commons License 2019.09.12 0 0 46294

Több lehetőséget el tudok képzelni, az egyik új átkötés lenne a 114-es csomópontnál egyenesen keletnek a 6-ig, onnan pedig a 2x2 sáv a déli kapuig. A másik az új csomópont pár kilométerrel délre a 114-től.

Előzmény: mash.69 (46290)
RadiX Creative Commons License 2019.09.12 0 1 46293

Az a szlovákok és a lengyelek problémája, de nyilván hágó, nem kell nagyon magasra menni Bártfa környékén.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (46292)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.09.12 0 0 46292

Ez rendben van. De mi lesz a felvidéki Kárpátokkal? Alagút vagy hágó, kapaszkodóval?

Előzmény: trizs77 (46291)
trizs77 Creative Commons License 2019.09.12 0 0 46291

Autópálya épül Magyarország és Szlovákia

 

 

MTI     2019.09.12. 12:31

 

Az Európai Unió 552,6 millió euróval (mintegy 182,3 milliárd forint) segíti a Magyarországról Szlovákiába vezető és Miskolcot a szlovák határon fekvő Tornyosnémetivel összekötő M30-as autópálya befejezését - közölte az Európai Bizottság.

 

Az uniós Kohéziós Alapból finanszírozott beruházás célja a forgalom felgyorsítása, a közúti biztonság javítása és a forgalmi torlódások csökkentése.

 

A fejlesztés segíti a Balti-tenger és a Fekete-, illetve Égei-tenger menti területeket összekötő, Via Carpatia nevű európai közlekedési hálózat kiépítését.

 

Az uniós finanszírozás fedezni fogja többek között egy 60 kilométeres autópályaszakasz és 48, az út felett átívelő híd megépítését.

 

A várhatóan 2022 februárjára lezáruló munkálatokban helyi vállalatok is részt vesznek majd - közölte az uniós bizottság.

mash.69 Creative Commons License 2019.09.12 0 0 46290

Volt valami hír, hogy új lehajtó is épül az M6-oson.

Ez lenne gondolom az első pont..

https://magyarepitok.hu/utepites/2019/09/uj-autopalya-lejaratot-kap-a-paksi-atomeromu-az-m6-oson

 

  • egyrészt Paks térségében az M6-os autópálya és a 6-os főút között megépül egy összekötő út;
  • másrészt négysávosítják a 6-os főutat északi irányból az atomerőmű déli bejárójáig;
  • emellett egy meglévő nyomvonalon fejlesztenek egy feltáró utat Paks Biritópuszta városrészben, ami a Biritóra vezető 6233-as közutat és a 6-os főutat köti össze, utóbbihoz az atomerőmű térségeben csatlakozva.
Előzmény: RadiX (46289)
RadiX Creative Commons License 2019.09.12 0 1 46289

Ez három külön szakasz:

 

az M6-os autópálya és a 6-os út között három kilométer hosszú, kétszer egysávos összekötő út építését,

a 6-os útnak az atomerőmű déli bejárójáig tartó 3,5 kilométeres szakaszának négysávosra bővítését

és Paks Biritópuszta városrészét feltáró, 3,2 kilométeres út építését

Előzmény: RadiX (46287)
trizs77 Creative Commons License 2019.09.12 0 0 46288

jó.

Előzmény: RadiX (46287)
RadiX Creative Commons License 2019.09.12 0 2 46287

szerintem olvasd el újra

Előzmény: trizs77 (46286)
trizs77 Creative Commons License 2019.09.12 -1 0 46286

 

 

A 6-os főút négysávossá bővítését, összekötő és feltáró út építését készíti elő a Nemzeti Infrastruktúra (NIF) Zrt. Paks közelében.

 

 

 

A társaság által a tervezésre kiírt közbeszerzési felhívás szerint az M6-os autópálya és a 6-os út között három kilométer hosszú, kétszer egysávos összekötő út építését, a 6-os útnak az atomerőmű déli bejárójáig tartó 3,5 kilométeres szakaszának négysávosra bővítését és Paks Biritópuszta városrészét feltáró, 3,2 kilométeres út építését készítik elő.

 

 

A tervek elkészülésének idejét 10-15 hónapban határozták meg.

A NIF Zrt. az MTI-vel közölte: a megvalósításhoz az Innovációs és Technológiai Minisztérium újabb feladatmeghatározása szükséges.

Hozzátették: a tervezés a Közép-Duna menti térség közlekedési hálózatának fejlesztéséhez szükséges, amely hozzájárul a Paks II. atomerőmű közlekedési kapcsolatainak javításához is.

 

--------------------------------------------------------------------

 

A cikk címe szerint a 6-os utat négysávosítják.

A cikk tartalma szerint viszont nem, hanem a 6-os és az M6-os közötti összekötő utat ?

 

Melyiket?

Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.09.11 0 0 46285

OFF

Ami csak akkor következhetett volna be, ha a módszerváltásra 1969-ben kerül sor... tehát, ha az új gazdasági mechanizmust hagyják szabadon fejlődni. De még ez is csak spekuláció. Helyette, az ÚGM atyját, Nyerset, le is váltották... ez viszont nem az.

Előzmény: netuddkivogymuk (46284)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.09.11 -1 0 46284

Harminc éve kellett volna ott tartani, ahol most. (De inkább 35).

Előzmény: v_peti (46275)
mash.69 Creative Commons License 2019.09.11 0 0 46283

gondolom a magyar oldalon beton alap a szürke, a román oldalon meg a sima sóder...

nem kell neki fél év és akkorát fog ütni a két eltérő alap összeengedésnél, hogy öröm lesz nézni

 

hamar munka sose jó...

Előzmény: pentium10 (46280)
rm40 Creative Commons License 2019.09.11 0 0 46282
dimelo Creative Commons License 2019.09.11 0 0 46281

Eddig jól halad, csakhogy

a DN19 csomópontnál a tömörítés meddig tart...

 

Remélem nem lesz valami unortodox módszer?

vagy majd az átadása után jönnek a meglepetések?

Előzmény: pentium10 (46280)
pentium10 Creative Commons License 2019.09.11 -2 6 46280

tegnaptol egyesulnek a retegek,

 

a szurkebb a magyar M4 oldal, a sotetebb a roman A3 oldal

 

Előzmény: pentium10 (46272)
dimelo Creative Commons License 2019.09.11 0 2 46279

Hogy kinek a dolga? Én nem írtam semmilyen pozíciót.

 

De azt nagyon jól tudom, hogy mi folyik a döntéselőkészítés szintjén.

Az irányított "tanulmányok", mestertervek világában...

 

A legfontosabb lépés: forráselkülönítés Kormányrendeletben.

Innen  csak logika: ki döntötte el...

Előzmény: trizs77 (46269)
puntooo Creative Commons License 2019.09.10 0 2 46278

Mi kellett volna? M4?

 

Igen! M4. (+M42). A megyeszékhelyek összekötésére+a "Via Karpatia" tranzitra meg: autóút szintre kiépített M47, közelebb vezetve Debrecenhez és a járási központokhoz!

 

Előzmény: v_peti (46275)
dimelo Creative Commons License 2019.09.10 0 0 46277

Kár...

Előzmény: berva1 (46276)
berva1 Creative Commons License 2019.09.10 0 0 46276

Hát... Abony-Újszász csomópontnál eddig is folyt a munka, viszont Törökszentmiklós magasságában a betonpillérek ugyanúgy árválkodnak, mint eddig...

Előzmény: dimelo (46266)
v_peti Creative Commons License 2019.09.10 0 0 46275

Mi kellett volna? M4?

Előzmény: netuddkivogymuk (46274)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.09.10 -1 1 46274

Már párszor leírtam. A 4-es út fejlesztése a legnagyobb elb..kurás a magyar útépítés történetében. OLDALFÜGGETLENÜL. 

És nem 10 év óta, hanem 30+ év óta (azóta pedig mindenféle kormány volt, még szocializmus  is, nem csak a fidesz). 

Előzmény: dimelo (46270)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.09.10 -3 0 46273

Dimeló arról beszélt. Másról nem tud. 

Előzmény: trizs77 (46269)
pentium10 Creative Commons License 2019.09.10 -1 1 46272
Előzmény: RadiX (46267)
rm40 Creative Commons License 2019.09.10 0 3 46271
dimelo Creative Commons License 2019.09.10 0 6 46270

Menj ahova gondolom...

 

Írhattam volna 12 évet is, neked az sem lenne jó.

 

Miután benne voltam az egyeztető körökben, fokozatosan lettem egyre pesszimistább.

 

De aki trollnak állt, az agyament is marad...

Számolj el a lelkeddel 2010-től 2024-ig vagy 2026-ig vagy 2028-ig...

Előzmény: netuddkivogymuk (46268)
trizs77 Creative Commons License 2019.09.10 0 3 46269

Biztos, hogy egy híd építési ütemtervéről a miniszterelnök beszél ?

 

Szerintem se 10 éve nem a miniszterelnök feladata a híd építési terv ütemezéséi időkorlátjait meghatározni, se ma.

 

Függetlenül attól, hogy milyen színű pártja tagja ez nem az Ő hatásköre.

 

 

Előzmény: netuddkivogymuk (46268)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.09.10 -8 0 46268

"Már 10 éve a "hiszem, ha látom" állapotában vagyok."

 

Hát igen. Ezek szerint

10 éve még kőbe vésett igazságnak vetted, amit az akkori miniszterelnök mondott.

Ennyit rólad.....

Előzmény: dimelo (46260)
RadiX Creative Commons License 2019.09.10 0 0 46267

Az abonyi végénél van látható mozgás pár hete.

Előzmény: dimelo (46266)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!