Keresés

Részletes keresés

pentium10 Creative Commons License 2019.09.11 -2 6 46280

tegnaptol egyesulnek a retegek,

 

a szurkebb a magyar M4 oldal, a sotetebb a roman A3 oldal

 

Előzmény: pentium10 (46272)
dimelo Creative Commons License 2019.09.11 0 2 46279

Hogy kinek a dolga? Én nem írtam semmilyen pozíciót.

 

De azt nagyon jól tudom, hogy mi folyik a döntéselőkészítés szintjén.

Az irányított "tanulmányok", mestertervek világában...

 

A legfontosabb lépés: forráselkülönítés Kormányrendeletben.

Innen  csak logika: ki döntötte el...

Előzmény: trizs77 (46269)
puntooo Creative Commons License 2019.09.10 0 2 46278

Mi kellett volna? M4?

 

Igen! M4. (+M42). A megyeszékhelyek összekötésére+a "Via Karpatia" tranzitra meg: autóút szintre kiépített M47, közelebb vezetve Debrecenhez és a járási központokhoz!

 

Előzmény: v_peti (46275)
dimelo Creative Commons License 2019.09.10 0 0 46277

Kár...

Előzmény: berva1 (46276)
berva1 Creative Commons License 2019.09.10 0 0 46276

Hát... Abony-Újszász csomópontnál eddig is folyt a munka, viszont Törökszentmiklós magasságában a betonpillérek ugyanúgy árválkodnak, mint eddig...

Előzmény: dimelo (46266)
v_peti Creative Commons License 2019.09.10 0 0 46275

Mi kellett volna? M4?

Előzmény: netuddkivogymuk (46274)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.09.10 -1 1 46274

Már párszor leírtam. A 4-es út fejlesztése a legnagyobb elb..kurás a magyar útépítés történetében. OLDALFÜGGETLENÜL. 

És nem 10 év óta, hanem 30+ év óta (azóta pedig mindenféle kormány volt, még szocializmus  is, nem csak a fidesz). 

Előzmény: dimelo (46270)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.09.10 -3 0 46273

Dimeló arról beszélt. Másról nem tud. 

Előzmény: trizs77 (46269)
pentium10 Creative Commons License 2019.09.10 -1 1 46272
Előzmény: RadiX (46267)
rm40 Creative Commons License 2019.09.10 0 3 46271
dimelo Creative Commons License 2019.09.10 0 6 46270

Menj ahova gondolom...

 

Írhattam volna 12 évet is, neked az sem lenne jó.

 

Miután benne voltam az egyeztető körökben, fokozatosan lettem egyre pesszimistább.

 

De aki trollnak állt, az agyament is marad...

Számolj el a lelkeddel 2010-től 2024-ig vagy 2026-ig vagy 2028-ig...

Előzmény: netuddkivogymuk (46268)
trizs77 Creative Commons License 2019.09.10 0 3 46269

Biztos, hogy egy híd építési ütemtervéről a miniszterelnök beszél ?

 

Szerintem se 10 éve nem a miniszterelnök feladata a híd építési terv ütemezéséi időkorlátjait meghatározni, se ma.

 

Függetlenül attól, hogy milyen színű pártja tagja ez nem az Ő hatásköre.

 

 

Előzmény: netuddkivogymuk (46268)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.09.10 -8 0 46268

"Már 10 éve a "hiszem, ha látom" állapotában vagyok."

 

Hát igen. Ezek szerint

10 éve még kőbe vésett igazságnak vetted, amit az akkori miniszterelnök mondott.

Ennyit rólad.....

Előzmény: dimelo (46260)
RadiX Creative Commons License 2019.09.10 0 0 46267

Az abonyi végénél van látható mozgás pár hete.

Előzmény: dimelo (46266)
dimelo Creative Commons License 2019.09.10 0 0 46266

Látsz valamilyen építkezési mozzanatot a Tisza-híd szakaszon?

Ígérték, hogy ősztől...

Előzmény: berva1 (46264)
adiaboli Creative Commons License 2019.09.09 0 0 46265

A szavazatokat dimelo gyűjti, én is leadtam: a jobb odalon:-)))

Előzmény: troglodita (46261)
berva1 Creative Commons License 2019.09.09 0 0 46264

Nekem is kevésnek tűnik, de ha Erdélyben nem lesz kész legalább Zilahig, addig én Szolnokról biztos a 42-s utat használom...

 

Előzmény: pentium10 (46262)
dimelo Creative Commons License 2019.09.09 0 6 46263

kiviteli dátum nélkül mit sem ér..

 

Ne dolgozz potyára:(((

Előzmény: troglodita (46261)
pentium10 Creative Commons License 2019.09.09 0 2 46262

Ma jott az email hivatalosan is a NIFtol:

Az építési munkák készültségi szintje az M4 autópálya Berettyóújfalu – országhatár közötti szakaszon 61%-os.

A jelenleg hatályos szerződés alapján az M4 autópálya Berettyóújfalu – országhatár közötti szakasz befejezési határideje 2020. január.

 

-- eleg keves a 61%, sokkal tobbet kellett volna haladniuk a nyaron

troglodita Creative Commons License 2019.09.09 0 0 46261

De szerinted berajzoljam-e a térképemre (http://www.nagymarton.eu/nif/) szürkével, vagy még ne? Az M6, M60 és M8 esetében is ez a nagy kérdés...

Előzmény: dimelo (46260)
dimelo Creative Commons License 2019.09.09 0 5 46260

Már 10 éve a "hiszem, ha látom" állapotában vagyok.

Ez még most sem kiviteli tender, de még beruházási forráselkülönítés sem.

 

Majd ha ezekről olvashatunk a Közlönyben, akkortól lehet ok a reményre...

Előzmény: troglodita (46257)
troglodita Creative Commons License 2019.09.09 0 0 46259

Ja, hát meg lehet ezt szépen ideologizélni, hogy még az idő múlását és mállását is mutatja a MŰ, sőt, tükröt tart a társadalomnak is ;-)))

Előzmény: ÁsítóSárkány (46258)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.09.09 0 0 46258

Ami a kortárs művészetet illeti, még ez is bőven beleférhet.. nem véletlen volt a kacsintós szmájli.

Tragikomédia...

Előzmény: troglodita (46256)
troglodita Creative Commons License 2019.09.09 0 1 46257

Dimelo remélem már pezsgőt bontott, ha máshogy még nem is, de legalább "Előkészítés" címkével felkerült a NIF honlapjára:

https://nif.hu/projektek/2019/09/m4-torokszentmiklos-nyugat-puspokladany-kozotti-szakasz-elokeszitese/

és

https://nif.hu/projektek/2019/09/m4-puspokladany-berettyoujfalu-kozotti-szakasz-elokeszitese/

;-)))

troglodita Creative Commons License 2019.09.08 -1 0 46256

Ne legyen igazam, de lelki szemeimmel látom a műtárgyat tíz év elmúltával is: a fehérre festett csöveket kikezdi a körbefolyó csapadék-koszlé kombó, a földbe telepített elemeket benövi a dzsundzsa, bónuszként a szél telehordja az acélszekezetet papír- és műanyaghulladékkal. Akárhogy is nézem, ez pont az a műszaki megoldás, amit sem elszeparárlni, sem pedig takarítani nem lehet rendesen...

Előzmény: ÁsítóSárkány (46248)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.09.08 0 0 46255

A főpálya mellett az ideiglenes elvezetést is el kell bontani, tereprendezés, vadkerítés építése lehet az oka.

Előzmény: Samott (46253)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.09.08 0 0 46254

A szeptember 30 határidő még régebben volt, most már az év vége a megjelölt átadás időpontja.

Előzmény: Samott (46253)
Samott Creative Commons License 2019.09.07 0 0 46253

Ma voltunk Monoron, Peterinel mar mindket uj feluljarot beuzemeltek, alattuk az M4-et osszekotottek. Ahol csomopont is lesz (Monor fele eso) ott meg felpalyas forgalom van csak es a reg savok felszamolasan/atepitesen dolgoznak. Felhajtoknal is van meg munka.

 

Most akkor mi a hatarido? Ugye Szept 30 volt, aztan mondtak olyat is hogy meg iden... mikor varhato az atadas?

Előzmény: radio100jozsi (46251)
RadiX Creative Commons License 2019.09.07 0 0 46252

Miért nem maradhat meg a mostani forgalmi rend a végleges átadásig?

Előzmény: radio100jozsi (46251)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.09.07 0 1 46251

Látványosan halad az M4 Üllői csomópontjában az ideiglenes forgalmi rend a véglegesre történő terelésével az útépítő társaság. Jól látni, hogy csak erre koncentrálnak, hogy azok a le és felhajtó ágak legyenek minél hamarabb készek, melyek levezetik a Budapesti irány forgalmát.

 

Ezzel egy nagy gond lesz igaz csak egy pár hónapig, hogy a Monor felöli első kőrforgalomban keresztzeni fogja egymást a 4-es út forgalma. Azaz  a Budapest-Monor és vissza irány ebben a körforgalomban fogja keresztezni egymást. Hát hatalmas káoszra lehet szerintem majd számítani. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!