Igen! M4. (+M42). A megyeszékhelyek összekötésére+a "Via Karpatia" tranzitra meg: autóút szintre kiépített M47, közelebb vezetve Debrecenhez és a járási központokhoz!
Ne legyen igazam, de lelki szemeimmel látom a műtárgyat tíz év elmúltával is: a fehérre festett csöveket kikezdi a körbefolyó csapadék-koszlé kombó, a földbe telepített elemeket benövi a dzsundzsa, bónuszként a szél telehordja az acélszekezetet papír- és műanyaghulladékkal. Akárhogy is nézem, ez pont az a műszaki megoldás, amit sem elszeparárlni, sem pedig takarítani nem lehet rendesen...
Ma voltunk Monoron, Peterinel mar mindket uj feluljarot beuzemeltek, alattuk az M4-et osszekotottek. Ahol csomopont is lesz (Monor fele eso) ott meg felpalyas forgalom van csak es a reg savok felszamolasan/atepitesen dolgoznak. Felhajtoknal is van meg munka.
Most akkor mi a hatarido? Ugye Szept 30 volt, aztan mondtak olyat is hogy meg iden... mikor varhato az atadas?
Látványosan halad az M4 Üllői csomópontjában az ideiglenes forgalmi rend a véglegesre történő terelésével az útépítő társaság. Jól látni, hogy csak erre koncentrálnak, hogy azok a le és felhajtó ágak legyenek minél hamarabb készek, melyek levezetik a Budapesti irány forgalmát.
Ezzel egy nagy gond lesz igaz csak egy pár hónapig, hogy a Monor felöli első kőrforgalomban keresztzeni fogja egymást a 4-es út forgalma. Azaz a Budapest-Monor és vissza irány ebben a körforgalomban fogja keresztezni egymást. Hát hatalmas káoszra lehet szerintem majd számítani.
A felkért cégek által benyújtott első körös, jóval nettó százmilliárd forintot meghaladó ajánlati árak 78-81 milliárdra csökkentek a második ajánlati körben. Az árakat azonban tovább kellene faragni, hogy beleférjenek a legutóbbi kormányhatározatban megszabott nettó 74 milliárdos költségkeretbe.
És akkor még azt hiszitek, hogy tényleg 3,5 milliárd 1km autópálya... és nem 1,7-1,9 mint a szomszédban