Keresés

Részletes keresés

troglodita Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45893

gondolom ezért vannak benne a hullámok is, az M4-M35 csomópontnál ,-)

Előzmény: dimelo (45890)
gyoparOHs Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45892

Ebben tehát azt írják, hogy a tanulmány terveket kell elkészíteni 21 júniusára...

Előzmény: gyoparOHs (45889)
dimelo Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45891

Ez épphogy valamicske...

 

Itt járt 2005-ben az M4 Törökszentmiklós-Püspökladány és Pl. -Berettyóújfalu szakasza.

 

Most akkor érdemes-e benyomni a stoppert?

Előzmény: gyoparOHs (45889)
dimelo Creative Commons License 2019.08.15 0 1 45890

5 km-enként kellene egy-egy "éberségjelző", enyhén rezonáló burkolat... (vagy jobb ötlet)

 

Ha forgalom nincs...

 

Érdekelne egy 47. úti video, mondjuk Tépe-Derecske-Mikepércs között,

mert ez a 481. adat azt sugallja, hogy legalább a fele szgk. a régi úton maradt.

 

Előzmény: troglodita (45888)
gyoparOHs Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45889

Igen. pontosan.

 

Előzmény: Mash_bakter (45885)
troglodita Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45888

"láthatjuk az M35 kihasználtságát" - egy hónapja jártam arra, de továbbra is a dögunalomból kifolyólagos elszunnyadás veszélye volt a leg említésre méltóbb "esemény" rajta ;-)))

Előzmény: dimelo (45887)
dimelo Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45887

2019-ben már megváltozott a 481. szerepe. (M35 átadása után)

A déli-Ipari Park és a repülőtér kiszolgáló útja lett.

De aki Sáránd-Mikepércsről akar Ebes-Balmazújváros-Józsa irányba/ból közlekedni, annak is jó. (5%)

 

Január óta többször is tett fel kameraképeket Landsmann, így láthatjuk az M35 kihasználtságát.

 

50 év múlva sem lesz kapacitáshiány.

 

Ha elkészül (addig) az M4 közepe is, akkor összeér a hálózat.

M47 nyomvonalról még nem nyilatkoznék,

az a biztos, hogy a 47. út állapota botrányos, forgalma nem autópálya/autóút szintű.

 

Ettől még tervezhetik, lobbizhatják, ígérgethetik...

Előzmény: puntooo (45883)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.15 0 0 45886
Tegnap blltu k a 710 és felé. Gőzerővel megy a földmunka, terítik termot földet a sóder ágyra.
Ahogy láttam a főkajari csomópontnak is neki álltak.
Valamelyik este feltöltöm a képeket
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.15 0 1 45885
Szerintem nen tervezik konkrétan hanem vizsgálják a 3 nyomvonalot pro és kontra. Majd ezek alapján döntenek hogy melyik a nyertes
Előzmény: puntooo (45884)
puntooo Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45884

 hogy elkezdték a Debrecen-Békéscsaba gyorsforgalmi út tervezését

 

Melyik nyomvonalon?

Előzmény: trizs77 (45862)
puntooo Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45883

481: o.k., értem, jogos. De nem teljesen. Az M35 folytatása vonzóbbá tette ezt az alternatívát (nyilván folyik a verseny a mostaninál is vonzóbb 4-essel-M4-essel), így nőhetett az M35 forgalma. A 481 egyéb célra való használata elnyésző.  

Előzmény: dimelo (45870)
józsi24 Creative Commons License 2019.08.14 -1 0 45882

Lenne mi épüljön, az a gond, hogy nem az és nem ott épül, aminek kellene...

 

 

Erdekes: enis pont ezt mondom...

 

Oszt valahogy megis qrvara nem ertunk egyet...

Előzmény: Mash_bakter (45867)
pentium10 Creative Commons License 2019.08.14 0 3 45881
Előzmény: pentium10 (45879)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.08.14 0 1 45880

Nem véletlenül tettem egy mosolyt az eredeti kommentem végére... jelezni az iróniát.

De voltak kifejezetten jó és értelmes ötletek, ld. pl. hálózatépítés kapcsán az éjszakai buszok újragondolását

Előzmény: troglodita (45865)
pentium10 Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45879

Ezt tobb mint valoszinu kitalaltak. Egyetlen 1 kepet sem tudtak errol mutatni a sajtonak.

 

S a roman NIF tud dron felvetel kesziteni es tud Facebook live-ot is kesziteni, szoval tudnak ok modernul kommunikalni. 

 

ps. allitolag a 800 meteres szakaszt pillanatok alatt megnyitjak.

Előzmény: troglodita (45878)
troglodita Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45878

Ékes Google-translate-el ezt találtam a kérdéses szakaszról:

"Pontosabban, erre a szakaszra számos nem megfelelőséget találtak, például 2–3 cm különbségeket az aszfaltréteg vastagságában, 3 centiméter különbséget a rámpán és a hídlapon, amelyek a forgalom megnyitása után 5 centiméterre fognak mélyülni és súlyos kellemetlenséget okoz a járművezetők számára. "Az autók úgy repülnek majd, mint egy trambulinon" - magyarázták a források."

Előzmény: pentium10 (45876)
hegyaljai3 Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45877
pentium10 Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45876

Itt a film, arrol a szakaszrol amit nem akarnak atadni. A vizes poharral vegig lehet menni rajta.

 

https://www.youtube.com/watch?v=kAbuMNHobIU

Előzmény: troglodita (45875)
troglodita Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45875

https://www.economica.net/autostrada-lugoj-deva-deschidere-circulatie-lot-4_172566.html

A képek alapján azért nem annyira tragikus a helyzet, ráadásul arról volt szó, hogy ha egy autópálya nincs is 100%-osan kész, azért a forgalomnak árt lehet már adni és a többi munkát utólag lehet elvégezni a környékén.

Itt a videó a kérdéses szakaszról, az útpályával szerintem sincs semmi baj, kérdés persze, hogy a vízmosások mennyire tragikusak, elég csak növénnyel védeni, vagy kéne még komolyabb földmunkát is végezni:

https://www.youtube.com/watch?v=kAbuMNHobIU

Előzmény: dimelo (45872)
pentium10 Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45874

A spanyol ceg, meg a 800 meter atadasat sem akarja vallalni, mert tudja hogy a tobbi resszel tovabb zsarolnak. Mindent vagy semmi alapon akarja atadni. 

 

A roman NIF kepzeljetek darut hozzatott, s kepesek lennenek illegalisan elvenni ezeket a betonoszlopokat, hogy meginditsak atadas nelkul a forgalmat.

Szerencsere ez mar kiderult, es a forumozok kozoltek, ugyhogy remelhetoleg ekkora suketseget megsem csinalnak.

 

4 forumozo kint van a telepen, s varjak hogy mi tortenik.

 

 

Előzmény: pentium10 (45873)
pentium10 Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45873

Ne faradozzatok bemasolni akar magyar akar forditott cikkeket.

Ezek az irasok mind a miniszterium es az utkezelo tarsasag kozlemenyeibol valok. Csakis. 

 

ES PONT EZ A PROBLEMA, borzalmasan megy a #fakenews. Tolja a hivatalos szerv a problemakat. Kozben teljesen mas miatt nem veszik at. 

 

Magyaran mondva, a problemak amik akadnak az utpalyan kivul adodnak. Semmisegek, oszinten mondom semmisegek. Kb 10 nap alatt megoldhatok, a forgalom meginditasa utan. Akar hetfon is forgalom adhattak volna. 

 

Sajnos a roman NIF-nel s a miniszteriumnal bevettek par dolgot:

- szivatni kell a kulfoldi epitoket

- a szerzodes alapjan 4 ev garanciat vallaltak, most be akarjak szoritani az epitot hogy irja ala 10 eves garancia periodust. 

- ezert tegnap ota veszekednek, mert az epito ilyen zsarolasba nem akar bele menni

- ma 6 oraja tanacskoznak hogy vegyenek at 800 meter utszakaszt

- de a spanyol epito kemeyen tartja magat, nem ir ala semmisegeket

- ugyanis epitettek vele egy plusz vadatjarot is (hogy kesobb rendezodik a papir munka)

- amit nem fizettek ki, es meg a szerzodesbe sem mertek beletenni

- s mai napig nincs kifizetve, es nem is tudja az epito mikor kapja meg erre vonatkozoan a penzt.

 

A roman forumon, legalabb 10 oldalon megy a duma, s probaljak a ferditeseket egyenesbe allitani, mert a SAJTO is atvette a kormany hulyesegeit.

 

Oda jutottunk, hogy a Hirekbe fuggetlen emberek telefonalnak be, s vagjak be adasokba a pontositasokat. 

Augusztus 15, holnap nagy unnep, s sokan most indulnak szabadsagra, vagy epp erkeznek haza. Ezert kulonosen fontos lenne ma atadni a szakaszt. 

 

Meg most is kint vannak es probaljak eroszakkal a beton oszlopokat felrevenni. Papiron az atadas nem tortent meg.

Előzmény: dimelo (45872)
dimelo Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45872

Csak hogy világos legyen mire gondolhatunk, ha majd az A3-nál a Meszes-hegyet fúrják 5-6 évig:

 

http://profitline.hu/Romaniaban-minosegi-kifogas-miatt-elhalasztottak-egy-autopalyaszakasz-atadasat-396493

 

Romániában minőségi kifogás miatt elhalasztották egy autópályaszakasz átadását 2019. 08. 14. 03:30

Romániában elhalasztották a dél-erdélyi A1-es autópálya Dévától nyugatra haladó két - összesen 43 kilométert kitevő - szakaszának az átadását, mert az egyik szakaszon minőségi problémákat talált

a romániai közúti infrastruktúrát kezelő országos társaság (CNAIR). Razvan Cuc szállításügyi miniszter kedden kilátásba helyezte, hogy felbontják a szerződést a spanyol útépítővel.

Az A1-es autópálya Déva és Marosillye (Ilia) közötti 22 kilométeres szakaszának, valamint a Marosillye és Holgya (Holdea) közötti 21 kilométeres szakaszának  megnyitását hétfő estére tervezték a román hatóságok, de a CNAIR képviselője csak a Déva melletti szakasz átvételi jegyzőkönyvét írta alá a Tehnostrade - Spedition UMB román konzorciummal.
    

Amint Razvan Cuc szállításügyi miniszter kedden bejelentette: a másik szakaszon az észlelt minőségi problémák kijavítását és a garancia négy évről tíz évre történő kitolását kérte az építő Teloxim Con Srl. - Comsa Sa. - Aldesa Construcciones Sa. - Arcadis Eurometudes Sa spanyol konzorciumtól. Utóbbi nem egyezett bele a garancia kitolásába, és ahhoz sem járult hozzá, hogy az átvett Déva melletti szakaszon meginduljon a forgalom. Ehhez ugyanis egy olyan csomópontot kellene igénybe venni, ami már az át nem vett pályaszakaszhoz tartozik.
    

A miniszter kijelentette: ha a spanyol cég nem végzi el a kért javításokat, előkészítik a szerződés bontását. Razvan Cuc zsarolási kísérletnek tekintette és megengedhetetlennek nevezte, hogy a spanyol cégcsoport nem tette lehetővé a forgalom megindítását az átvett 22 kilométeres szakaszon. Hozzátette: a héten 73 millió lejes (4,9 milliárd forint) büntetési számlát állítottak ki az építőnek, és figyelmeztették, hogy további büntetésekre számíthat, ha nem javítja ki az észlelt hibákat. Szerinte a kért javítások tíz nap alatt elvégezhetők.
   

A két elkészült autópálya-szakasz azt a hézagot csökkentené le a jelenlegi 57 kilométerről 13 kilométerre, amit a pálya két már megépült szakasza között országúton kell megtenni.
   
A
z elkészült, de meg nem nyitott pályaszakaszok építése 2013-ban kezdődött, és a munkálatoknak 2016 májusában kellett volna befejeződniük. A CNAIR honlapján közölt adatok szerint a Déva és Marosillye (Ilia) közötti 22 kilométeres szakasz, valamint a Marosillye és Holgya közötti 21 kilométeres szakasz áfa nélkül együttesen közel egymilliárd lejbe (68 milliárd forint) került. Az összeg 85 százalékát az Európai Unió kohéziós alapjából biztosították.

Előzmény: dimelo (45871)
dimelo Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45871

Nem gondolom, hogy nagyobb lesz, de azt igen, hogy nem fog csökkenni a forgalom.

Ez lesz a szégyen: az üres autópályaszakasz mellett.

 

Adminisztratív intézkedéssel...

Beismernék az alkalmatlanságukat, amit régen tudunk, csak sokáig tart a bizonyosodás.

 

15 éve hazudják a nép arcába, hogy majd az M4...

Most büszkén bejelentik, hogy Nagykereki és Bedő elkerülőt "kap".

 

Miért kell ez?

 

Mert elk.rták a nyomvonalat (Tetthely),

ja és az örök kifogás: odaát nem haladnak....

Előzmény: Landsmann_ (45869)
dimelo Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45870

2018-ban még nem működött az M35 B. újfaluig, csak december közepén adták át.

Így a 216 napi adat releváns, mert a 47. útról Mikepércsnél lehet átmenni az M35 Db. elkerülőre.

 

Erősebb szőrszálhasogatással: a 481. út forgalma mindenképpen több, mint az É-D tranzit, mert

ezt az új szakaszt használhatja az Ebes-Derecske és/vagy a Balmazújváros-Berettyóújfalu reláció is.

Nem meghatározható a Debreceni belvárost kerülők száma sem.

 

Ez 2019-ben már nem áll fenn ilyen egzakt módon.

Előzmény: puntooo (45860)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45869

A jelenlegitől nem hinném, hogy nagyobb lenne a terhelés a határtól a 42/47-es főutakon ha nem mennének fel az autópályára. Esetleg táblával lehet tiltani a tranzitot ha úgy alakulna.

Előzmény: dimelo (45856)
troglodita Creative Commons License 2019.08.14 0 1 45868

Na jó, egy M0ny rajtam is sokat segített volna,de a 11. kerület akkor is menthetetlen állapotban van. És nekem Galvani híd sem kell, mert éppen csak Észak-Budára szándékoztam menni ;-)

Előzmény: Mash_bakter (45867)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45867

Lenne mi épüljön, az a gond, hogy nem az és nem ott épül, aminek kellene...

Én nagyon meglennék a Városligeti múzeumok nélkül, ellenben a Galvani híd nélkül kevésbé..

Vagy egy normális 2*3 sávos Ferihegyi bevezető út se ártana...

és még lehetne sorolni mi minden hiányzik Pesten, napi tízezreknek...

 

Nálunk Pestimrén csak a népesség nő, de az utak minősége az csak romlik...

Eszükbe nem jut végre rányitni az M5-re a Dózsa György/Neme utcát....

Pedig felüljáró már van, mondjuk azt újra kellene aszfaltozni... 

Előzmény: troglodita (45866)
troglodita Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45866

Nincs mi épüljön, ez maga a teljes csőd ;-(((

Pénteken este jöttünk Sukoróról, gondoltam, ne az unott M7-en jöjjek, hanem lássunk kicsit világot is. Zichyújfalu - M6 volt tehát az útvonal, de balesetek miatt minden be volt dugulvan egyszerűen nem volt átjárás semerre, pedig csak a budai alsó rakpartra próbáltam eljutni...

Előzmény: Mash_bakter (45864)
troglodita Creative Commons License 2019.08.14 0 1 45865

Ejnye, Vitézy Dávid, Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület. (Azért voltak ám meredek ötletelések ott, az egyik legmeredekebb a Gellért-hegyi közúti alagút ötlete volt ;-))) )

Előzmény: aladar644 (45861)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.14 0 0 45864

áruld már el mi épül Budapesten? lófasz esti fénnyel..

vidéken persze minden-re van pénz...

hadd ne soroljam fel az összes megye központ bekötését, amivel még egyet is értek

a gond az, hogy Pesten lófasz nem épül...

3 híd is hiányzik alsóhangon Pesten

Előzmény: aladar644 (45861)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!