Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2019.02.23 0 0 43050

Ma reggel jövet annyi változást láttam az M4-en, hogy Cegléd-Öregszőlőknél lezárták a szintbeli kereszteződést végre, valószínűleg átadták a felüljárót.

 

Azt mondjuk nem értem, hogy Albertirsánál az új körforgalmat miért nem adják már át, az átkötést az M4-re csak utána tudják befejezni.

Előzmény: drummond (43023)
józsi24 Creative Commons License 2019.02.23 -1 1 43049

ok, menj fel valamelyik forgalmas palyara 80nal, es szamold meg percenkent hany kamion eloz meg...

Előzmény: trizs77 (43048)
trizs77 Creative Commons License 2019.02.23 -1 0 43048

teherauto a palyan is csak 90nel mehet, ezert csak akkor fog kerulni, ha tablaval kenyszeritik...

 

 

------------------------------------

 

Tegnap még csak 80 km/h volt a Vmax.

Előzmény: józsi24 (43032)
józsi24 Creative Commons License 2019.02.23 0 1 43047

nemtom ez igaz-e, ha igen, akkor bassza meg az eu is...

 

amugy a szoban forgo hsz nem kapacitaskihasznalasi szempontbol elemezte a forgalmi adatokat, hanem a celforgalom/tranzit aranyat vizsgalando...

 

merugye azis egy tetunagy hazugsag, hogy hatalmas nagy kulfoldi kulfoldi kamioncsordak tranzitolnak at rajtunk, es ezert kell az utdij...

 

a valosag az, hogy a kulfoldi kamionok tulnyomo tobbsege celforgalomban kozlekedik nalunk, ergo azok utdijat is mi fizetjuk, amikor megvesszuk az altaluk szallitott arut, meg amikor a mi aruinkat veluk szallittatjuk...

Előzmény: netuddkivogymuk (43044)
dimelo Creative Commons License 2019.02.23 0 0 43046

 

OFF

Látom letelt a büntid, ismét oda van a fórum nyugalma!

Amíg nem írhattál, legalább elmehettél volna méregteleníteni...

 

Ismételjem még többször? 10 éve is kritikus voltam, most is az vagyok.

 

Viszont 3 éven belülre ígérni ennyi km megépítését, az különleges elvetemültség. (2011-2015 közötti pangás után)

Az újságíró hibázott néhányszor, de amit pontosan írt és nem is készült el, az a fake news "felsőbb helyről" származik...

 

Azt nevezném sunyinak, de volna erre még néhány jellemző szó, aki képes akkor is és most is ugyanott talpnyaló lenni...

http://www.fomterv.hu/mmk/sites/default/files/Siofok-2018/05-Thoroczkay-Zsolt_180515_Siofok.pdf

Elég ránézned a címoldalra. 

 

ON

 

 

Előzmény: netuddkivogymuk (43043)
józsi24 Creative Commons License 2019.02.23 0 0 43045

es most ezzel mit csinaljak???

 

en meg azt tapasztalom, hogy a tulnyomo tobbseguk 90-nel megy (azt viszont precizen betartjak, lejton fekezgetnek is, nehogy tulszaladjon) ergo nem fotozzak oket csak 90 felett, ill. ott a tahograf, amin evekre visszamenoleg lathato, hogy mikor mennyivel mentek...

 

tehat gyakorlatilag 90 a limitjuk...

Előzmény: kabold (43041)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.02.23 -1 1 43044

Azt talán tudod, hogy nem ma magyar kormány, hanem az eu célja a mindenütt a határokig érő autópálya. Így adja a támogatásokat. 

Csak mert ha nem tudod, akkor ezután talán kevesebbet fogod vizsgálgatni a határ közeli terhelési adatokat. 

Előzmény: dimelo (43035)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.02.23 -3 2 43043

"Sokkal nagyobb gáz, hogy a miniszterelnöké sem..."

 

Te nem tudsz leállni a sunyi propagandáddal? 
Vagy neked lehet? 

Gyurcsány idején mennyit haladt előre a 4-es út ügye? Pedig akkor is nagy volt a forgalma. 

Előzmény: dimelo (42998)
dimelo Creative Commons License 2019.02.23 0 0 43042

Az eddig meglévő (M)4 szakaszokon sem volt aszfaltos leállósáv,

mégis mennyivel könnyebb volt haladni Ceglédnél, vagy Szajolnál és Surjánynál.

 

Vecsés-Üllőnél is, de az másik nagyságrend...

 

Mindenkinek hiányzik, amit mindennap használhatna.

 

Nekem az egész M4 és nem azért, mert naponta akarnám használni...

 

A közérdekű okok sokkal fontosabbak:

balesetveszély,

környezetvédelem,

munkahelyteremtés,

a felzárkózás esélye...vagy legalább a leszakadás megállítása...

Előzmény: radio100jozsi (43038)
kabold Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43041
Előzmény: józsi24 (43040)
józsi24 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43040

ez valami oskovulet szabaly lehet, mert a gyakorlatban 90-nel mennek...

Előzmény: radio100jozsi (43037)
RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43039

Konzisztenciát keresel a magyar államgépezet működésében? Nem lesz burkolt padka az M4-en, ahogy az M25-ön sincs.

Előzmény: radio100jozsi (43038)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43038

M4, akkor Üllőtől Ceglédig/Abonyig végig aszfaltos leállósávval készül? De mi lesz akkor ha így van a Vecsés-Üllő szakasszal, ahol murvás csak az útpadka, és ugye most is csak sima 4-es számú autóút M nélkül.

Amúgy én jobban várom azt, hogy végre Üllőnél megszűnjön a lámpa, és átadják a külön szintű csomópontot.

radio100jozsi Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43037

Nem, csak 80-al mehet autópályán teherautó, minden más úton meg max 70-el hazánkban. azaz az M4-es autóúton is csak max 70-el mehetne majd.

Előzmény: józsi24 (43032)
troglodita Creative Commons License 2019.02.22 0 1 43036

1/2 off

Na igen, ha az ellenzékieskedő szemüveg helyett a profizmus szemüvegét tennék fel, talán még olvasójuk is lenne és maradna...

ON

Előzmény: trizs77 (43007)
dimelo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43035

Mennyi kéklámpás személyautó közlekedhet naponta az M35-ön?

20-30-40 ?

Remek és hasznos beruházás volt...

 

A többi mondatoddal egyetértek.

                                                                                  Győr   Tatabánya  Budapest után   Román határokig

                                                                          

Az M1- M15 határon belépő 12 000 db kamionból   5500          4600        3200                1300  jut el    (Röszke 250, Tompa 120, Rédics 600)

                                                                                                                                        Osztrák+Szlovák  Szlovén

Az M43 Csanádpalota belépő 2 800 db                                                       1500                   500  + 450        100

Az (M4) 42. Ártánd                  2 500 db                                                         800                   270  + 130        100

 

Na és döbbenj meg, mert nekem már sikerült:(((  Miskolc után  Debrecen                        Ártánd

Az (M30) 3. főút Tornyosnémeti  1100 db                   600              200                                 150    

                                                                  Bp felé                200                   50 db                                          20

 

tehát a határátkelőkön belépő kamionok 60%-a Magyarországra hoz - innen visz alapanyagokat, vagy termékeket.

A rettegett román kamionokból "csak" 1300 db átmenő, 6800 a belépő, vagyis 5500 román kamion célállomása Magyarország...

 

Nagyon erős határkörzeti teherforgalom van Mosonm.óvár-Győr térségében.

Miskolcig, Debrecenig feltűnő, Szegednél alig érzékelhető, Pécs környékén szinte nincs nemzetközi forgalom.

 

Budapest és agglomerációja nem a legnagyobb külföldre kibocsájtó és befogadó. De "minden út összefut"...

Előzmény: józsi24 (43032)
józsi24 Creative Commons License 2019.02.22 0 1 43034

m44 b+, az alfold emhattya... 😞

 

na, ahelyett pont az m4 szolnok-pladany szakaszat kellene epiteni...

Előzmény: dimelo (43033)
dimelo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43033

Igaz a szolnoki régióban...

 

De Fegyvernek-Szapárfalu és Kenderes még sokáig súlyos szívatás marad.

 

Láttad mostanában a 42. út állapotát?

 

Lámpák: Szajol - Surjány - Kenderes - Püspökladány-Báránd-Földes.

 

Valaki írta, hogy 100 km M4 építést egyben nem tud elképzelni.

 

Elég lenne minden évben folyamatosan 30-35 km-eket építeni.

 

 

Ellenpéldaként: mintha az M44-nél 80 km épülne egyszerre... (A sorrend ott is tragikus)

Előzmény: józsi24 (43031)
józsi24 Creative Commons License 2019.02.22 0 1 43032

teherauto a palyan is csak 90nel mehet, ezert csak akkor fog kerulni, ha tablaval kenyszeritik...

 

az m3/m35 csak a szemelyautoknak alternativa, fokent a keklampasoknak...

 

a kulfoldikamionozas is egy jo nagy nephujites: a nagyreszuk nem tranzit, hanem celforgalom...

Előzmény: dimelo (43030)
józsi24 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43031

nem mondtam, hogy nem forgalmas, de ott mar legalabb lehet haladni, legalabb kamiontempoban, nincsenek lampas/korforgalmas keresztezodesek, meg atkelesi szakaszok 40nel cammogokkal...

 

nyilvan itt is ki kell epiteni a 2x2-ot, ez nem kerdes, csak arra celoztam, hogy a "szolnoki regioban"  az eszaki elkerulo szakasz fog legtobbet javitani...

Előzmény: dimelo (43024)
dimelo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43030

Miután évtizedek óta az autópályák elszívó hatásáról hallgattam "érveket",

elég markáns cáfolat a 4. főút jelenleg is tapasztalható forgalomterhelése.

Sajnos nem ismerik be, hogy az elkerülő pálya (M35-M3) nem szív el...

 

De szívatja, veszélyezteti és elszegényíti azokat, akik J-Nagykun-Szolnok és H-Bihar szerencsétlenebb sorsú településein élnek,

továbbá Nagyváradon és Erdélyben.

Egy 15 évvel ezelőtt hozott döntéshez ragaszkodás tragikus következményei...

 

Tele van a sajtó a Debrecent kistafírozó projektekkel: 800 milliárd Ft összérték.

 

300 km autópálya mai árakon. (Az M4 full 230 km és nem is lesz autópálya)

 

Miért nem volt szándéka az M4 megépítése Debrecennek?

Miért nem fogott össze Szolnokkal, Békéscsabával (M46) és Nagyváraddal?

 

Mert a full M35 prioritása (300 milliárd) után további 800 milliárd Ft koncentrálódik Debrecenbe.

 

Eközben cáfolva az M35 fontossságát: naponta 1200-1400 db teherjármű most is 4. főúton halad Debrecenből Szolnok-Cegléd felé. (és vissza)

Ehhez csatlakozik a 42. főútról 1500-1600 db kamion.

 

Kell tudni, hogy a Berettyóújfalutól nyugat felé a 4-42. utakon haladó külföldi kamionok 40 %-ának (500-600 db) uticélja Földes és Cegléd között van.

Ehhez jön még a belföldi forgalom, mindezeket semmilyen indokkal nem lehet "elterelni" a 4. főútról.

 

Most úgy tapasztalom, az ilyen gondolatok elcsitultak.

 

Ugyanakkor egyre erősebb lesz a forgalmi nyomás a megépülő M4 szakaszok felé.

 

Ezt írtad meg kiválóan!

 

Köszi!

Előzmény: Roger Preed (43015)
hegyaljai3 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43029

 

Az előzőről lemaradt.

hegyaljai3 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43028

Most képzeld el, hogy utazol Bulgáriában és ezzel a táblával találkozol:

D H Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43027
dimelo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43026

Azt értem, hogy az újságíró hölgy szimpatikus:)))

 

de a cikk után is maradt...?

Előzmény: trizs77 (43007)
RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43025

11 perc felhőtlen boldogság :)

Előzmény: drummond (43023)
dimelo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43024

Kissé elkapkodtad...

Mondjuk, hogy szubjektív voltál.

 

Cegléd lehet Neked fontos, de az Abony elkerülő forgalma éppen olyan durva,

minthogy Szolnok elkerülőjét sem a szellemek járják...(utolsó mondatodban írod is)

 

Azokon a videókon, amit a napokban ismerhettünk meg,

elég egyértelműen súlyos a 4. főút forgalmi helyzete.

 

A fennálló dilemmák eldőlnek a következő hónapokban.

 

Véleményem változatlan: Erdélynek is az M4 a megoldás, nem a vargabetűk észak-délre.

Előzmény: józsi24 (43004)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43023

Igen, az szerintem is úgy lesz és akkor 58 és 80 között már 4 sávon utazhatunk.:)

Előzmény: RadiX (43022)
RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43022

Praktikusan csak a ceglédi csomóponttal és az előtte levő 67-73 szakasszal együtt tudják átadni szerintem. Hajrá, legyen úgy minél hamarabb :).

Előzmény: drummond (43020)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43021

Igen technikailag biztosan úgy oldják meg, ahogy leírtad, viszont annyival biztosan gyorsabb lesz a  régi félpálya felújítása, hogy a koronaszélesség az már megfelelő, hisz eleve úgy készült a 4-es főút Abonyi elkerülője, hogy az a leendő M4-es egyik félpályája lesz.

Előzmény: RadiX (43019)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!