Keresés

Részletes keresés

troglodita Creative Commons License 2019.02.22 0 1 43036

1/2 off

Na igen, ha az ellenzékieskedő szemüveg helyett a profizmus szemüvegét tennék fel, talán még olvasójuk is lenne és maradna...

ON

Előzmény: trizs77 (43007)
dimelo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43035

Mennyi kéklámpás személyautó közlekedhet naponta az M35-ön?

20-30-40 ?

Remek és hasznos beruházás volt...

 

A többi mondatoddal egyetértek.

                                                                                  Győr   Tatabánya  Budapest után   Román határokig

                                                                          

Az M1- M15 határon belépő 12 000 db kamionból   5500          4600        3200                1300  jut el    (Röszke 250, Tompa 120, Rédics 600)

                                                                                                                                        Osztrák+Szlovák  Szlovén

Az M43 Csanádpalota belépő 2 800 db                                                       1500                   500  + 450        100

Az (M4) 42. Ártánd                  2 500 db                                                         800                   270  + 130        100

 

Na és döbbenj meg, mert nekem már sikerült:(((  Miskolc után  Debrecen                        Ártánd

Az (M30) 3. főút Tornyosnémeti  1100 db                   600              200                                 150    

                                                                  Bp felé                200                   50 db                                          20

 

tehát a határátkelőkön belépő kamionok 60%-a Magyarországra hoz - innen visz alapanyagokat, vagy termékeket.

A rettegett román kamionokból "csak" 1300 db átmenő, 6800 a belépő, vagyis 5500 román kamion célállomása Magyarország...

 

Nagyon erős határkörzeti teherforgalom van Mosonm.óvár-Győr térségében.

Miskolcig, Debrecenig feltűnő, Szegednél alig érzékelhető, Pécs környékén szinte nincs nemzetközi forgalom.

 

Budapest és agglomerációja nem a legnagyobb külföldre kibocsájtó és befogadó. De "minden út összefut"...

Előzmény: józsi24 (43032)
józsi24 Creative Commons License 2019.02.22 0 1 43034

m44 b+, az alfold emhattya... 😞

 

na, ahelyett pont az m4 szolnok-pladany szakaszat kellene epiteni...

Előzmény: dimelo (43033)
dimelo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43033

Igaz a szolnoki régióban...

 

De Fegyvernek-Szapárfalu és Kenderes még sokáig súlyos szívatás marad.

 

Láttad mostanában a 42. út állapotát?

 

Lámpák: Szajol - Surjány - Kenderes - Püspökladány-Báránd-Földes.

 

Valaki írta, hogy 100 km M4 építést egyben nem tud elképzelni.

 

Elég lenne minden évben folyamatosan 30-35 km-eket építeni.

 

 

Ellenpéldaként: mintha az M44-nél 80 km épülne egyszerre... (A sorrend ott is tragikus)

Előzmény: józsi24 (43031)
józsi24 Creative Commons License 2019.02.22 0 1 43032

teherauto a palyan is csak 90nel mehet, ezert csak akkor fog kerulni, ha tablaval kenyszeritik...

 

az m3/m35 csak a szemelyautoknak alternativa, fokent a keklampasoknak...

 

a kulfoldikamionozas is egy jo nagy nephujites: a nagyreszuk nem tranzit, hanem celforgalom...

Előzmény: dimelo (43030)
józsi24 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43031

nem mondtam, hogy nem forgalmas, de ott mar legalabb lehet haladni, legalabb kamiontempoban, nincsenek lampas/korforgalmas keresztezodesek, meg atkelesi szakaszok 40nel cammogokkal...

 

nyilvan itt is ki kell epiteni a 2x2-ot, ez nem kerdes, csak arra celoztam, hogy a "szolnoki regioban"  az eszaki elkerulo szakasz fog legtobbet javitani...

Előzmény: dimelo (43024)
dimelo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43030

Miután évtizedek óta az autópályák elszívó hatásáról hallgattam "érveket",

elég markáns cáfolat a 4. főút jelenleg is tapasztalható forgalomterhelése.

Sajnos nem ismerik be, hogy az elkerülő pálya (M35-M3) nem szív el...

 

De szívatja, veszélyezteti és elszegényíti azokat, akik J-Nagykun-Szolnok és H-Bihar szerencsétlenebb sorsú településein élnek,

továbbá Nagyváradon és Erdélyben.

Egy 15 évvel ezelőtt hozott döntéshez ragaszkodás tragikus következményei...

 

Tele van a sajtó a Debrecent kistafírozó projektekkel: 800 milliárd Ft összérték.

 

300 km autópálya mai árakon. (Az M4 full 230 km és nem is lesz autópálya)

 

Miért nem volt szándéka az M4 megépítése Debrecennek?

Miért nem fogott össze Szolnokkal, Békéscsabával (M46) és Nagyváraddal?

 

Mert a full M35 prioritása (300 milliárd) után további 800 milliárd Ft koncentrálódik Debrecenbe.

 

Eközben cáfolva az M35 fontossságát: naponta 1200-1400 db teherjármű most is 4. főúton halad Debrecenből Szolnok-Cegléd felé. (és vissza)

Ehhez csatlakozik a 42. főútról 1500-1600 db kamion.

 

Kell tudni, hogy a Berettyóújfalutól nyugat felé a 4-42. utakon haladó külföldi kamionok 40 %-ának (500-600 db) uticélja Földes és Cegléd között van.

Ehhez jön még a belföldi forgalom, mindezeket semmilyen indokkal nem lehet "elterelni" a 4. főútról.

 

Most úgy tapasztalom, az ilyen gondolatok elcsitultak.

 

Ugyanakkor egyre erősebb lesz a forgalmi nyomás a megépülő M4 szakaszok felé.

 

Ezt írtad meg kiválóan!

 

Köszi!

Előzmény: Roger Preed (43015)
hegyaljai3 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43029

 

Az előzőről lemaradt.

hegyaljai3 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43028

Most képzeld el, hogy utazol Bulgáriában és ezzel a táblával találkozol:

D H Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43027
dimelo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43026

Azt értem, hogy az újságíró hölgy szimpatikus:)))

 

de a cikk után is maradt...?

Előzmény: trizs77 (43007)
RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43025

11 perc felhőtlen boldogság :)

Előzmény: drummond (43023)
dimelo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43024

Kissé elkapkodtad...

Mondjuk, hogy szubjektív voltál.

 

Cegléd lehet Neked fontos, de az Abony elkerülő forgalma éppen olyan durva,

minthogy Szolnok elkerülőjét sem a szellemek járják...(utolsó mondatodban írod is)

 

Azokon a videókon, amit a napokban ismerhettünk meg,

elég egyértelműen súlyos a 4. főút forgalmi helyzete.

 

A fennálló dilemmák eldőlnek a következő hónapokban.

 

Véleményem változatlan: Erdélynek is az M4 a megoldás, nem a vargabetűk észak-délre.

Előzmény: józsi24 (43004)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43023

Igen, az szerintem is úgy lesz és akkor 58 és 80 között már 4 sávon utazhatunk.:)

Előzmény: RadiX (43022)
RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43022

Praktikusan csak a ceglédi csomóponttal és az előtte levő 67-73 szakasszal együtt tudják átadni szerintem. Hajrá, legyen úgy minél hamarabb :).

Előzmény: drummond (43020)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43021

Igen technikailag biztosan úgy oldják meg, ahogy leírtad, viszont annyival biztosan gyorsabb lesz a  régi félpálya felújítása, hogy a koronaszélesség az már megfelelő, hisz eleve úgy készült a 4-es főút Abonyi elkerülője, hogy az a leendő M4-es egyik félpályája lesz.

Előzmény: RadiX (43019)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43020

A teljes Cegléd -Abony szakasznak általad megjelölt részét szerintem 1-2 hónapon belül átadják, hisz már csak az útburkolati jelek felfestése és néhány méter védőkorlát hiányzik. Az aszfaltozást már tavaly évvégén befejezték és a leállósáv is készen van.

Előzmény: RadiX (43018)
RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43019

Legyen úgy, bár a látható tempó alapján nehezen hiszem. Ha megépül az új félpálya, akkor a régit még fel kell újítani, és csak az eltartott 8-10 hónapig a többi környékbeli szakaszon is.

 

Azt el tudom képzelni, hogy megépül az új pálya idén év végére, és átterelik rá a forgalmat, a régi pálya felújítása és a csomópontok befejezése pedig megtörténik 2020 végére.

Előzmény: drummond (43015)
RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43018

Szóval a pontos szelvényszámokkal szerintem a 73+235 és 80+472 közötti szakasz átadása várható idén, a teljes Üllő-Cegléd szakasz mellett, és így Vecsés-Nyugattól majdnem 60 kilométer egybefüggő autóút lesz.

Előzmény: RadiX (43013)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43017

Sajnos 2021 felére, csak Törökszentmiklós Nyugat a cél 118 + 00-ás szelvényig, mivel a félbehagyott szakasz 118 + 00 és 126 szelvény közti szakaszát nem vették bele az új kiírásba.

Előzmény: puntooo (43009)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43015

Elég gyakran járok arra, mivel szolnoki vagyok, szerintem tartható az évvége. A 17 km-es szakaszból kb olyan 4-5 km-en nem volt még semmilyen munkavégzés. A csomópontok kialakítása előrehaladott állapotban van már, ráadásul a hét eleje óta visszatért az élet az építkezésre, még nem teljes gőzzel, de már elindult a munka a szakaszon.

Előzmény: RadiX (43013)
Roger Preed Creative Commons License 2019.02.22 0 1 43015

"utana mar lehet haladni..."

 

Kérdés, hogy ha Abonyig el lehet jutni gyorsan az mennyire lesz hatással az Abony-Berettyóújfalu szakaszra.

Lehet hogy (még) többen választják ezt, mert már erre is lehet haladni...

 

Az M3-M4 által bezárt területen van egy választóvonal, amelytől északra jellemzően az M3, délre jellemzően az M4-4 felé indulnak el az emberek.

Ezen kívül van egy hasonló vonal az M4-4 és az (M)44 között.

 

Most ezek a vonalak el fognak mozdulni, kérdés hogy ez milyen hatással lesz az érintett utakra.

 

Nem látom igazán a lehetőségét annak, hogy itt egyhamar meginduljon egy nagy, 100 km hosszú kivitelezés. Amilyen hamar lehet el kéne kezdeni az alábbi szakaszok 2*2 sávos bővítését:

- 114 és 120 szelvények között, Törökszentmiklós-Kelet/Fegyvernek csomóponttal

- 141 és 151 szelvények között, két végponti csomóponttal

 

Ezek az előzési szakaszok kis zavarással, gyorsan, talán kevés engedélyeztetéssel megépíthetők, viszont sokat dobnának a 4-es út baleseti statisztikáin.

Ezzel párhuzamosan megcsináltatni az engedélyeztetést és építeni ASAP az alábbi három fázisban:

- 120-141 szelvények között (ide még csomópont se kéne): Törökszentmiklós-Kisújszállás

- Kisújszállás-Püspökladány (42)

- Püspökladány-M35

Előzmény: józsi24 (43004)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43014

A helyes szelvény  a következő az előbb elírtam:73 + 235 Km és 90 + 859 km

Előzmény: drummond (43011)
RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43013

Szoktál járni ezen a szakaszon? Több mint a felén még a földmunka sem kezdődött el.

Előzmény: drummond (43011)
dimelo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43012

Ott a pont!

Nagyon kíváncsi leszek, milyen okot találnak újabb halasztásra...

Előzmény: drummond (43006)
drummond Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43011

Cegléd - Abony szakasz alatt az M4 gyorsforgalmi út 70 + 235 Km és 90 + 859 km közti szakaszát értem. Ez a szakasz 2019.12.31-re elkészül.

 

http://abony.hu/news.php?extend.3674

 

Előzmény: RadiX (43008)
trizs77 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43010

a 21-es út 65 km hosszú.

 

Mennyi belő a négysávos szakasz ?

km-re ?

 

Ez nem adott választ erre :  https://hu.wikipedia.org/wiki/21-es_f%C5%91%C3%BAt_(Magyarorsz%C3%A1g)

 

 

puntooo Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43009

2021 első fele reális rá.

 

Addigra nem Fegyvernek elérése volt a cél?

Előzmény: RadiX (43008)
RadiX Creative Commons License 2019.02.22 0 1 43008

Mit értesz "Cegléd-Abony szakasz"-nak itt? Abony körül jó 15 kilométeres szakasza van/lesz az M4-nek, a pontosság kedvéért definiáljuk a szakaszokat kilométerben.

 

 

A Cegléd és Abony közötti 17,6 kilométeres autóút kivitelezésére kiírt közbeszerzést a Duna Aszfalt nyerte, az utat nettó 26,3 milliárd forintért építheti meg. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. korábbi közlése szerint ezt a szakaszt 2021 első felében helyezik majd forgalomba

 

Ez a teljes szakasz a leendő számozás szerint 73-91 lesz. Ebből a 73-80 szakasz már 2x2 sáv volt pár éve, ezt csak felújítják és nyilván kész lesz idén. Ennek a végén, 81 kilométernél van a 401 út leágazása (a 40 és Abony felé), ami átépül trombita csomóponttá.

 

A következő szakasz, 81-91, jelenleg 2x1 sáv, Abony északi elkerülőjének nagyobbik része, a végén csatlakozással a félbemaradt Szolnok északi elkerülőhöz (91-112?). Itt meg kell építeni az új pályát, plusz két csomópontot, és felújítani a régi pályát. Ez nem lesz kész idén, 2021 első fele reális rá. 

 

Előzmény: drummond (43006)
trizs77 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 43007

A cikkről.

 

a hvg  mélyrepülésének van politikai oka is, de van szakmai is.

A Lipovecz főszerkesztői érában ez a cikk, ugyanerről úgy született volna meg, hogy :

             - X út 44 km-es szakaszából eddig megépítettek = 25%.

             - még hátravan 33 km = 75%.

             - a 75%-ból 50%-ra = 22 km már van kivitelező, az építés megkezdődött, az út átadásának várható ideje 2019.14.39.

             - a még hiányzó 11 km-re most keresik a kivitelezőt.

 

A mostani főszerkesztői érában az adatok elmosódnak, összekeverődnek, hiányosak, kétértelműek.

Most a cikkek fele arról szól, hogy X kivitelező melyik párt, kijének a sógóra/anyósa, és négy éve milyen eljárás, hol indult ellene.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

A cikket jegyző Balla Györgyi egy szimpatikus hölgy, aki láthatóan irodából, gép elött ülve, a helyszínek ismerete nélkül, különböző sajtóközleményekből összeollózva írta cikkét.

 

Kár.

..............................................:-(((

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!