HIja pipol!
Mikozben keszitettuk a sajat jatekunkat (www.acomp.hu/drift/download/drift_0528.zip, info:www.extra.hu/musaic > redward link, forum: w-wing, tie, freesp, drift), bennunk is felmerult a "kovetketo project" kategoriaban egy jo lovoldozos jatek, 3d-ben, project-x, vanguard,r-type stilusban.
A mai napig ott van a teritekunkon egy ilyen jatek megirasara valo hajlandosag...
Ha valaki ilyet akar fejleszteni, es mi egyenlore nem leszunk belathato idon belul olyan helyzetben, hogy megirjuk a sajatunkat, beszallnank oteletekkel, zenevel, 3d objectekkel, stb..
Nagyon sok dolgot bele lehetne rakni, kameramozgasoktol kezdve fenyeffektekig, akar meg epeszu tortenet is lenne...
MusaiC
Én sok emberrel beszéltem, és azok mind visszasírták a régi, hasonló kaliberű játékokat.
Sokan nem azért nem játszanak ilyenekkel, mert nincs c64-ük, amigajuk vagy emulatoruk, hanem mert "nem elég szép az adott játék grafikája". Ezen szerintem lehetne segíteni.
Egy mai 3D célokra fejlesztett grafkártya úgy százszor gyorsabb 2D-s dolgokra, mint mondjuk az Amiga blittere... Ezt esetleg nem ártana kihasználni. Ha már komoly 3D megjelenítésre alkalmatlanok valójában...
Nemtudom, ismeritek-e a Tiryan nevu jatekot. PC-re csinaltak meg par eve, de msot kiadtak a 2000-es valtozatat :) Legrohejesebb, hogy semmit nem valtoztattak, csupan azt, hogy mostmar w98 alol is el tud indulni egy .pif segitsegevel :))
De nagyon jo a jatek - nemtudom mirol szol, de lehet benne olni, loni, me gmindent - es ha sokszor vegigjatssza az ember a jatekot, akkor kap egy REPA URHAJOT BANANA GUN-nal :)))))
kiraj jatek
igazi shot-em-up pc-re...
de emlekszem meg az R-type c64 - na, az volt kiraly jatek
Hát ez már egy eléggé kifutott kategória, a régi formájában szvsz nem sok mindenkit érdekelne. DE: ha újítotok valamit a dologban, pl jó sztorit raktok az egész alá, nem a szokásos "támadnak a gonosz allienek, ircsá ki mindenkit", plusz a kor szinvonalára pofozzátok e megjelenítést, akkor lehetne próbálkozni. Volt tulajdonképpen mostanában is ilyesmi, Sinistar Unleashed, vagy hasonló volt a címe, persze 3d volt a szentem, meg tiszta effektorgia- de nem volt egy nagy etwas.
Érdekelne a véleményetek, hogy a mai világban, amikor a real time 3D rulez, volna-e igény az alábbi stílusra:
A játék olyan lenne mint régen c64-en, Amigán, ahol semmi mást nem kéne csinálni, csak halomra lőni mindent, ami jön egy scrollozós képernyőn.
Persze, modern, nagyfelbontású 24 bites gfx, (előre renderelt vagy esetleg rajzolt) meg minden, tehát szépen prezentálva...