Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szöcsy11 Creative Commons License 2018.04.24 0 0 38

Szép napot! Sikerűlt hozzá jutnom egy 91es polo 2 coupe cl hez központi befecskendezős kivitelű 1049ccm es motorral van szerelve. A gondom az hogy indítózásnál beindúl, de nincs vagy nagyon kicsit van alapjárat, és gázadásra fulladozik. És pár mp múlva le is áll. Mi lehet a baja?  Üzemanyagrendszer kipucolva, új üzemanyag szivattyú, szűrő van beszerelve. Válaszokat előre is köszönöm! Sajnos nemértek ezekhez a kocsikhoz, de ez nagyon megtetszett, és szeretném műköfésre bírni.

joolaci67 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 37

Még annyit az előzőhöz, hogy így az ecu nem a  jelmódosító elektronika jeleiből képzi a keveréket, hanem a gyárilag belekódolt legkevesebb  fogyasztást  produkálja, ami mégiscsak egy gyári  opciós beállítás. Így csak a fogyasztáson mérhető a különbség nem a működésen. A teljesítményt meg gondolom pótolja a hho mert inkább erősebbnek érzem mint gyengébbnek de a változás mindenképp pozitív.

joolaci67 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 36

Persze, hogy mentem :D

Előzmény: Varshi (35)
Varshi Creative Commons License 2015.05.10 0 0 35

És mentél is vele ennyit, vagy csak kiírta?

Előzmény: joolaci67 (34)
joolaci67 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 34

Üdv mindenkinek!

Fogyasztás csökkentés témában szólnék.

 

13 éve van punto II és találtam egy megoldást amit megosztanék veletek.  Persze  eddig se evett sokat  700-750 km/ tank . HHo beszerelés után 950-1100 km/tank. Mindent én gyártottam hozzá.

Részletesen:

 Beszereltem  a saját gyártású HHO cellát ami akkor kap áramot, ha a 30 másod perces késleltető relé, az olajnyomást érzékelő gomba, a gyújtáskapcsoló, és a gáztengelyen elhelyezett mikró kapcsoló szabad utat enged neki. Alapjáraton áll a rendszer, a gázpedál folyamatos nyomásakor viszont beindul a gáztermelés. Az Ecu  persze  nem nézi jó szemmel a káros anyag kibocsájtás csökkenését, és ezért a keverék dúsításával reagál. De szerencsére van az Ecunak  egy öntanuló szoftvere, amit megint csak saját összerakású elektronikával elhangoltam. Ez az elhangolás resetig van életbe, így nem kell benne hagyni az elektronikát . Az eredmény 90-es tempónál  1000km/tank.

Lehet számolgatni :)

 

Üdv

 

    

Bajban vagyok Creative Commons License 2007.06.24 0 0 33
Sziasztok! Tudom, hogy ez a fórum nem erre hivatott, de már mindent megpróbálok. Június 21-én (csütörtökön) Zuglóban a Szervián utcából ellopták a JIM 763 rendszámú, VW Polo 1.4-es metál fekete kocsit. A kocsin még rengeteg hitel van, ráadásul én csak használója voltam. Bármilyen információt, segítséget megköszönök!
mengyi Creative Commons License 2006.07.07 0 0 32
Nemtom milyen lehet az a 12 éves poló ami lenyom 1 ght-t :D hihihi :))))
Előzmény: Z40 (14)
mengyi Creative Commons License 2006.07.07 0 0 31
Te meg járjál busszal és a kocsid sem romolhat el. Szivesebben megvennék 1 full extrás verdát mint 1 fapadost hiába rolhat el .... ennyi erővel nemszabad venni autót mert elis lophattyák hehe :D
Előzmény: Z40 (23)
mengyi Creative Commons License 2006.07.07 0 0 30
izlések és pofonok :) szerintem 100% szebb mint 1 polo :)
Előzmény: Detonátor (28)
J.a.n.e.s.z. Creative Commons License 2006.03.03 0 0 29

Nyugi, én is így kezdtem még pár éve! Aztán kicsit megemelték a fizumat...!

 

:D

Előzmény: Z40 (23)
Detonátor Creative Commons License 2006.01.16 0 0 28
Punto I.: Szép. Punto II.: Rusnya állat, mehet a levesbe. :P
Dokkersrác Creative Commons License 2006.01.14 0 0 27

Sziasztok!

 

Egy kis felvilágosításra lenne szükségem.

Punto II. HLX-em van gyári kazettás rádióval. Kicsit unom már a kazetták másolgatását, beruháznék egy CD rádióra, persze nem a gyárira.

Mivel egész más a gyári rádió alakja foglalata mint a hagyományos fejegységeké, az érdekelne engem hogy mennyire macerás beépiteni az általam vett fejegységet.

Másik dolog hogy mindegy e hogy milyen fejegységet veszek, mivel ugye van 6-7 hangszóróm.

 

Előre is köszi a segitséget!

ghosty9 Creative Commons License 2004.04.28 0 0 26
"Nincs központi zár."

Nemtom, nekem pl. mechanikus kozp. zaram van a 11 eves kocsimban, mostanaban rendetlenkedik is, de ez semmi olyasmit nem takar, mint amit irtal... Csak a B1 ajto zarja nem mindig mozgatja a tobbit, tehat ha elromlik, akkor pont olyan, mintha sose lett volna. Ez azert nem egy tul nagy veszelyforras... :-)

De kicsit visszabb terve: nyilvan ha egy Punto fullextrasan alig dragabb, mint egy Polo fapad, akkor sejtheto, hogy a Punto fapad mennyi...

Előzmény: Z40 (23)
eyefull Creative Commons License 2004.04.28 0 0 25
Sziasztok!
Nekem Polom van 1,2-es 64 Le-s, most két hónapos 2300 km. Előtte egy Swiftem volt. Szerintem nem fogyaszt sokat, hosszú úton olyan 5,5 körül van most, és azt mondják ez még kicsit lejjebb is mehet.
Szerintem -főleg a váltóáttételezés miatt- jól megy 80-ig bármelyik normál kocsival tartja a lépést. Nyomatékos a motorja 112 Nm, 5-ben ment a Gödöllői és az Érdi emelkedőn is, és még gyorsult is (2 személy+csomag). Menetdinamikában majdnem azt tudja, mint az 1,3-as Swift, pedig 200 kilóval nehezebb.
Előzmény: Brunó (16)
Varshi Creative Commons License 2004.04.28 0 0 24
Jól van, akkor ne vegyél ilyeneket. :D
Van amúgy egy kitűnő széntüzelésű sparhelt valahol az udvar végében, nem cseréled le a gáztűzhelyet? ;) Adok hozzá petróleumlámpát is grátisz, nehogy gond legyen a villannyal... :o)

Előzmény: Z40 (23)
Z40 Creative Commons License 2004.04.28 0 0 23
Ne hararagudj :) Az az igazság, hogy az egyik nagy autógyárnál dolgozom és nap mint nap megtapasztalom, hogy milyen az úgynevezett high-tech autók szervizelése. Örök érvényű szabály, hogy ami nincs, az nem is romlik el. Az én autómban van egy motor, amit számítógép vezérel. Már ez is elég baj, de nagyjából megbízhatónak tűnik. Hála a jó istennek, semmi egyéb nincs benne amiben elektronika van.
Nincs klíma, igaz, meleg van, de nem szarik be a klímakompresszor, nem szarik be a vezérlése, nem csökkenti a motorteljesítményt.
Nincs ABS, igaz, megcsúsznak a kerekek. De nem szarnak be a kerékfordulatszámérzékelők, a vezérlőegység, és simán le lehet légteleníteni a rendszert.
Nincs elektromos ablak. Igaz, hogy kézzel kell letekernem, de soha a büdös életben nem döglik be.
Nincs központi zár. Emiatt soha nincs az, hogy otthagyom a kocsit, és mire visszamegyek, nyitva van, és kilopták belőle a cuccokat. Olyan sincs, hogy nem tudom bezárni. Igaz, le kell nyomnom a gombokat kézzel. Egyelőre ezt még tudom abszolválni, vannak egészséges kezeim.
Nincs szervokormány. Igaz, hogy nehezebb egy kicsit tekerni a kormányt, de nincs az, hogy az autó elkezd húzni az egyik irányba mert bekrepál a kormányoszlopban az érzékelő, és pontosan érzem, hogy mikor milyen erők hatnak a kormányszerkezetre. Nincs vezérlőeletronika, nincs szivattyú ami beszarik.
Nincs légzsákom sem, meg övfeszítőm sem. Igaz, hogy ez így nem biztonságos, de sokan azt hiszik, hogy a légzsák azért van, hogy úgy vezethess mint egy idióta. Viszont biztonságos az, amikor az arc bemegy az autómosóba, és kap egy légzsákot az arcába? Vagy hogy menet közben minden előzetes figyelmeztetés nélkül kirobbannak a légzsákok? Ha baj van, akkor ezek csökkentik a sérülés mértékét. Ha viszont nincs baj, sérülést okoznak!
Sajnos ma azt hiszik az emberek, hogy a sok elektromos kényelmi ketyere ingyen van (nem anyagi értelemben, hanem törődést, az időt és a gondot illetően), és hogy ezért jobbak az autók. Az autók jobbak lehetnének, de a sok ketyeréért drágán megfizet mindenki, aki belerakatja. Ezeket nem tudod egyszer kifizetni (és nem csak pénzben fizetsz), mert elromlanak! Nem mondom, hogy mindig, és minden autón. Aki vállalni akarja a kockázatát annak, hogy esetleg nem aközül a néhány darab közül veszi meg a sajátját amelyikkel nem lesz különösebb gond, az ő dolga.
Az egyszerüségnek is ugyanannyi előnye lehet, mint a sok kényelmi cuccnak. De ezt a szerencsétlen szűkagyú tipikus fogyasztó már csak akkor látja, amikor elviszi a kocsit a szervizbe, és jobb esetben otthagyja a gatyáját, rossz esetben meg sem tudják csinálni az autóját.
Én maradok az egyszerű dolgoknál. És az összes magyar, és nem magyar kollegám, akinek rálátása van ezek műszaki hátterére és szervizproblémáikra.
Nagyon sok gond van velük. Még az újakkal is. Lehet, hogy nem azzal, amelyiket te veszed meg. De lehet hogy igen, és erre egész jó esélyed van.
Kb ennyit mondanék, az érveim megcáfolásához.
Előzmény: Varshi (17)
Balageaxe Creative Commons License 2004.04.19 0 0 22
Szia!

1.4 75 lovast tudom mondani: városon kívül klímával 5.5, városban 7.2. 7000km-t mentem vele idáig.

csá
Balage.

Előzmény: Pirimidin76 (19)
Varshi Creative Commons License 2004.04.19 0 0 21
Pirimidin76:

>nekem is Poló vásárlás előtti segítségre lenne szükségem! állítólag sokat eszik a kicsike

Nézd csak meg, hány kiló! Csodát ne várj tőle, 10 éve még az alsóközepesek voltak ilyen súlyúak. Ha veszel bele esetleg egy olyan motort, ami nem is valami újfejlesztésű/takarékos darab, és esetleg még taposni is kell neki, mert még alulmotorizált is ehhez a súlyhoz... nos, akkor az kajálni fog.

Előzmény: Pirimidin76 (19)
Varshi Creative Commons License 2004.04.19 0 0 20
Bruni:

> Akármennyire is nehéz elismerni, az olasz autók minősége még mindig nem tart ott, ahol a német,

Ja, a hallottak alapján némelyik német kezd már ott (lent) tartani, mint az olasz. :D :(

Amúgy némi igazság van benne, csak ne a régi "olasz elektronika"-klisével jöjjön bárki is, mert már régóta német cuccok (pl. Bosch) vannak a Fiatokban - oszt azok mennek tönkre.

Előzmény: Bruni (18)
Pirimidin76 Creative Commons License 2004.04.19 0 0 19
Sziasztok!
nekem is Poló vásárlás előtti segítségre lenne szükségem!
állítólag sokat eszik a kicsike
tapasztalatok?
Előzmény: Bruni (18)
Bruni Creative Commons License 2004.04.03 0 0 18
Ha újat autót veszel és csak pár évre tervezed, akkor jobban járhatsz a fiattal anyagilag, de mondjuk 5 éves kor felett nem vennék fiatot az biztos. Akármennyire is nehéz elismerni, az olasz autók minősége még mindig nem tart ott, ahol a német, ez látszik az árukon is. Ettől még nem rossz autók, az ember nem minden esetben arra törekszik, hogy a legtartósabbat vegye, ha úgyis lecseréli azt a tárgyat rövid időn belül.

Üdv.

Varshi Creative Commons License 2004.04.03 0 0 17
Menni fog az összes érved megcáfolása magadtól is, vagy segítsek? Értelmes srácnak tűnsz, az érvek gyengék csak, szóval bízom benned... ;)
Előzmény: Z40 (14)
Brunó Creative Commons License 2004.04.03 0 0 16
Sziasztok! Gyors segítség kellene! Új VW POLO 1.2-est tervezünk venni. 65 lovas. Van valakinek tapasztalata ilyen típussal kapcsolatban???
Tom1939 Creative Commons License 2004.03.27 0 0 15
A helyedbe megnézném az újonnan bejött 1,2 -es motorú (78 paci) honda jazzt is. 3090 ezer légkondi+abs+cd. Én hozzád hasonló megfontolásból fiat stilót rendeltem mert nagyobb autó kellett, tehát remélem nem olyan rosszak már a fiatok:) A stilonál a kategóriájában egy az egyben az a helyzet mint a puntónál (egy millával olcsóbb).
Előzmény: Mongoose (-)
Z40 Creative Commons License 2004.03.26 0 0 14
Nézz meg egy 15 éves VW-t. És nézz meg egy 15 éves Fiatot. Valószínűleg a Fiat kicsit jobban rohad és kevésbé megbízható. Egyébként ha újonnan veszed (amit én elvből nem tennék), akkor mindegy, főleg ha 3 év múlva eladod (olyan hülye kevés van ma, aki 15 évig megtart egy autót). A sok extrára meg úgyis a szervizben fizetsz rá. AMi elromolhat, el is romlik. Nekem Polom van. Igaz, 12 éves, de teljesítményre a mai napig versenyképes bármelyik Puntoval (beleértve a HGT-t is). Nincs benne klíma, nincs benne szervokormány (nem is kell), nincs benne ABS, nincs kipörgésgátló, nincs centrálzár, nincs elektromos ablak. És ezek mind nem romlanak el, ami nálam szempont, továbbá magam meg tudok csinálni rajta mindent. Ami viszont van benne, motor. Én pedig 190 cm vagyok, és elférek benne. De ez csak az én véleményem.
Az meg hogy melyik szebb, szubjektív. Szerintem a Punto I oké volt, a II baromi ronda (nagy láda). A Polo lényegesen szebb. Hogy jobb-e, nem tudom. A régi Polok annak idején még tudtak valamit. A mostani Polok gyengék. Az én jó kis öreg járgányom bármelyiket lenyomja. Manapság pedig egy kis autó megfelel egy tíz éve alsó középkategóriás autó méreteinek. A VW pedig annyiért adja az autóit, amennyiért megveszik. A Fiat is.
Varshi Creative Commons License 2004.03.26 0 0 13
Ha valami alapod van rá, akkor persze. Amúgy csak önlejáratás, de hát szíved joga...
Előzmény: Janibacsi (11)
Gyöki II Creative Commons License 2004.03.23 0 0 12
Valmiért csak most szúrtam ki....
A sajátomból kiindulva nem rohadt és nem romlott el...
Előzmény: Janibacsi (9)
Janibacsi Creative Commons License 2004.03.23 0 0 11
Mihez is?

Az jobb lett volna, ha azt irom, h mar tul lehet az n.-dik valtocseren?? ;o))

Jano

Előzmény: Varshi (10)
Varshi Creative Commons License 2004.03.23 0 0 10
Gratulálok! :|
Előzmény: Janibacsi (9)
Janibacsi Creative Commons License 2004.03.23 0 0 9
A topic megnyitasa ota eltelt ropke 4 ev alatt man el is rohadhatott az a punto:o)

JAno

Előzmény: Gyöki II (8)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!