Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

murray Creative Commons License 5 órája 0 1 65927

A Csikós az angoljában a 30 éve kint élő Húfnágel srácot majmolja. Azt hogy ő "T" nélkül mondja a Pontiacot az ok de ha valaki hunglish nyelvezettel beszél mint a Csík akkor kár erőlködni. Szánalmas amit művel . Amit nem tudsz levetkőzni azt nem kell. A Váyi legalább tudja hogy kell jól akcentussal beszélni.  

Előzmény: kerékpár (65924)
kerékpár Creative Commons License 22 órája 0 1 65926

Azt az én nézőpontomból egyértelműen felfelé húzza. Nem vulgáris, nem erősen tájnyelvi (aminek egy tematikus műsorban/magyar nyelv sokféleségét bemutató céllal lenne helye, de it "gyüttem"-ezni nem professzionális), összeszedett, igyekszik a témához ragaszkodni és nem csatlakozik a többiekhez a mindensz@rizmus/önhergelési spirálokban. Mint a "ki az a majdnem félszáz szakmai, tudományos és civil szervezet, akikkel konzultáltak KRESZ-változtatás ügyben" feldobása. Nem tudom, ilyen esetben valaha küldtek-e e-mailt a felelős hatóságnak/szervnek. Ha igen, és nem kaptak választ, jogos a kritika, de ha csak feldobják a levegőbe, az nem egy média "hivatalos" információkérése.

Előzmény: mica-r (65925)
mica-r Creative Commons License 24 órája 0 1 65925

Talán csak próbálja felhúzni kicsikét a színvonalat

Előzmény: kerékpár (65924)
kerékpár Creative Commons License 25 órája 0 1 65924

Némi késéssel hallgatom a Speedzone podcast-okat (nem YouTube-on nézem, hanem sportolás közben hallgatom, amikor felkerül az Apple Podcast-ra) és most érkeztem ahhoz a részhez, amikor Balázs Viktor behozott (és lejátszatott) egy Pontiac reklámot a '60-as évekből, aztán megbeszélték, hogy mégsem "'phoaniak"-nek ejtik az autómárkát Amerikában, hanem hallhatóan kimondják a "t" betűt :) A Carburator Cleaner kiejtése is szóba került (utalva arra, hogy a nagy, angolban profi Csikós Zsolt azt sem helyesen ejti), de ahhoz nem hoztak hanganyagot.

 

Úgy érzem Balázs Viktor igyekszik helyet csinálni magának az informális céges hierarchia felső szintjén :)

Előzmény: kraptrovics (65886)
murray Creative Commons License 1 napja 0 2 65923

Van a Sport1 csatorna ahol van ez a Sportverda című műsor. Van ott ugyebár Tordai István úr akinek a "humora " kb mint egy kéthetes turnus Szibériában. Vagy Afganisztánban. Az még ok hogy humorosnak gondolja magát. De mostanában már "James Bond "-ak is pozicionálta magát, tehát életsítlus, órák, autók, minden.  Valaki szóljon neki nehogy ő maga is elhiggye.. borzalom! 

kerékpár Creative Commons License 2 napja 0 10 65922

Csikós Zsoltot a Youtube kommentelői megvédték azon galád nézőktől, akik fel marték emlegetni a legutóbbi Vespa blokk szerelős videót látva, hogy használhatatlan lesz a főtengely, ha kalapáccsal üti, illetve a padlóra ejti. Minden úgy jó, ahogy csinálja (különben sohasem akarta újra használni azt a főtengelyt), a bénázás nagyon menő, mert "mi is így csináljuk otthon és a szakszerűség gáz"

 

Ennek szerintem egy amatőr videóban lehetne helye, de egy magát komolynak/(piac)vezetőnek tartó autós/életstílus csatornán így nem. Esetleg elkerülendő példaként bemutatva.

 

Illetve furcsa, hogy Csík most kifejezetten követendőnek (a veteránozáshoz való hozzáférést növelő tényezőnek) tartja az otthon, kevés/nem megfelelő szerszámmal, szakképzettség nélkül szerelést, máskor viszont azt említi problémaként, hogy a magyar veterán járművek szakszerűtlenül vannak építve/javítva - ez csak szerintem ellentmondás?

fearfactoryüberalles Creative Commons License 3 napja 0 0 65921

Szerintem is, én se adnék érte egy fabatkát sem. De ez akkor is elég felületes dolog egy amúgy kedvelhető weblaptól.

Előzmény: theman3 (65919)
bárány Creative Commons License 4 napja 0 3 65920

Szerintem is ordít a különbség, hogy dingdong vagy limlom

Előzmény: fearfactoryüberalles (65918)
theman3 Creative Commons License 4 napja 0 0 65919

Semmi jelentősége nincsen. 

Netto 12 millió ft. Ennél sokkal jobbak a piacon lévő ismert márkák, és ajánlataik.

Aki ilyet vesz az szerintem palimadár. 

Előzmény: fearfactoryüberalles (65918)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 5 napja -1 0 65918

Helló, ezt jobban át kellett volna nézni (már megint):

 

https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2024/04/19/dongfeng-df-6-pickup-autoteszt-dongfeng-df6-teszt-kinai-auto/

 

20 éves tech? Ez a masina a 2014-es kiadású, 2016-ban Mo-n piacra dobott D23-as (D231) kínai klónja, nem a régebbi D40-esé! Direkt mellétesznek egy D40-est az egyik képen, miközben ordít a különbség laikusnak is.

 

A forgalmazó helyében én azért megreklamálnám a cikket, pláne, hogy ez a széria sokkal jobb, (kár, hogy ez csak laprugós hátul) mint a power pick-upok ősapja volt anno. Ehhh.

tcaoe Creative Commons License 2024.04.17 0 0 65917

Az a zöldségesnél korábbi, amúgy nem gond, mert használta a Renault is, meg a Volvo is. Csak az utóbbiaknál a Bosch légfékszelepekben volt. Már a nyolcvanas években azt építették a kecskebőr helyére.

Előzmény: Rumcice (65915)
mica-r Creative Commons License 2024.04.17 0 0 65916

Hú, nem tudom, talán törököktől, mert ott sok kecske van

Előzmény: Rumcice (65915)
Rumcice Creative Commons License 2024.04.17 0 1 65915

A diesel zöldséges adagolóba kecskebőr az még egy elérhető-rendelhető valami, vagy kell hozzá szerezni egy kecskét?

Előzmény: mica-r (65912)
tcaoe Creative Commons License 2024.04.17 0 0 65914

Azért elég sokszor elmondja, hogy amit összerak, az gyakran csak pár kört bír. De ez pont ilyen világ, ilyen volt 70 éve is.

Előzmény: kkn (65908)
tcaoe Creative Commons License 2024.04.17 0 0 65913

Ezek a Mercedesek nem a viszi mágus szintje, ugyanúgy nagyon kevesen értenek hozzájuk, mint ahogy a mostani csúcs AMG-khez is. Nem véletlenül rohangálnak még Svájcból is Zimmerhez pl.

Előzmény: rfc (65909)
mica-r Creative Commons License 2024.04.16 0 0 65912

Gondolom heftölgetik ugyanúgy a fáradt youngtimer jellegű Merciket.

Előzmény: Rumcice (65911)
Rumcice Creative Commons License 2024.04.16 0 0 65911

Vajon mi van vele? Egyszer ezer éve Csík írta, hogy már tele van nála az utca is autókkal, nem is tudta őt fogadni, kénytelen volt maga csinálni.

Előzmény: yenoee (65910)
yenoee Creative Commons License 2024.04.16 0 0 65910

Róla már igen rég nem esett szó. :)

Előzmény: rfc (65909)
rfc Creative Commons License 2024.04.16 0 0 65909

Ez igaz, ugyanakkor vastagabban is foghat a cerka, mert Ferrarira vagy századannyian specializálódtak, mint Mercedesre. Azt nem hefteli meg a viszi mágus :)

Előzmény: kkn (65908)
kkn Creative Commons License 2024.04.16 0 2 65908

Most már ott is egyre kérdésesebb az ellátás, de amikor váltott, szerintem sokkal egyszerűbben szerzett be bármit  Mercedeshez, mint egy Ferrarihoz. Ez is szempont lehet, hogy a munkádat ugyanúgy megfizetik, de neked kevesebb stresszel jár az anyagbeszerzés, stb. No és amit összetaktál, az egy darabig jó is marad. De amit a Ferrarik minőségéről regéltek, az alapján ott ez kérdésesebb. Miközben azért a vevői oldalról annyi pénz kifizetése után az elvárás többnyire ugyanaz.

Előzmény: rfc (65899)
mica-r Creative Commons License 2024.04.16 0 0 65907

Nem így nézném a kérdést. Lehet hogy volt egy szimpatikus ajánlat új kihívásokkal. Olyankor lehet változtatni, ha az emberenek van kedve hozzá.

Előzmény: rfc (65899)
malenykij polgar Creative Commons License 2024.04.16 0 0 65906

Ismerem személyesen, teljesen rendben van az ember. 
Csak a magyar viszonyokhoz képest pár ligával feljebb levő műhelyben dolgozik és ott vitte is valamire. 
Egy lelkiismeretes szerelő, akinek sikerült lépnie. 

Előzmény: murray (65896)
Rumcice Creative Commons License 2024.04.15 0 0 65905

A festék mindent eltakar, a többi mesehab és lufi.

Előzmény: ciel (65904)
ciel Creative Commons License 2024.04.15 0 0 65904

A németek már 8 millióért is odaadják a puccos 280-t.

Előzmény: kraptrovics (65903)
kraptrovics Creative Commons License 2024.04.15 0 0 65903

Ugyanmár, pár munkaórában kap egy "szemre csilivili" tipikus magyar "veteránfelújítást", kihegesztik, felhegesztik, megpucolják, rálapolják, kipótolják, visszaköszörülik, lefestik, bezsírozzák, meghónolják, stb, lacibácsi az esztergályos majd bronzból megoldja, kisipari tikták-megoldások, és valami balek olvadozva, ájuldozva elviszi 5ért. Nem őket baszták át, ők fognak valakit.

Már ha ez "átbaszás", ha úgyveszem igen, de tkp nem, mert balek béla és a haverjai sem ott tartanak, mint a német valóság, hogy ezek valóban puccban ~15-20 millás kocsik, pedig azok már, egy jó ideje.

 

Előzmény: murray (65846)
Rumcice Creative Commons License 2024.04.15 0 4 65902

Michelangelo nehéz, zsarnok természetű zseni volt, mindenki félt tőle, még a királyok és pápák is. Leonardo da Vinci ellenben művelt, társasági ember volt, keresték barátságát, tanítványai voltak, akiknek köszönhetően több munkássága maradt ránk.

 

Mindketten óriási zsenik voltak, de emberi természetük ég és föld.

Előzmény: tumikas (65901)
tumikas Creative Commons License 2024.04.15 0 0 65901

Ott kellene kezdeni hogy a produktumot el kellene tudni választani az alkotótól. Az amit átad, amit csinál, ahogyan elérte az igenis követendő példa. Lehetséges hogy nagyképűnek hat bizonyos megszólalása, de pont ezek a kis nüanszok választják el Őt a "legalább ennyire tehetséges máv meg bkv-nál ragadt" szerelőktől.

Előzmény: europass24 (65900)
europass24 Creative Commons License 2024.04.15 0 1 65900

"Lehet, hogy nagyképű a srác de van is neki mire"

 

hogy érted, hogy van mire? nem az ilyen arcoknak kéne példamutatónak lenniük?? vagy aki penge annak elnézzük a rossz tulajdonságait? ha már tenyleg alkesz volt a fater neki ezt tudni kene. a sok mediamunkas meg mutogatja mint kovetendo pelda... (es mi van ha veri otthon a gyereket/asszonyta stb)?

Előzmény: ciel (65897)
rfc Creative Commons License 2024.04.14 0 0 65899

Mondjuk a Ferrariról Mercire ugrás minimum fura, senki nem kukázza ki a felhalmozódott szaktudását /célszerszámait / kapcsolatait, ha már komolyabban beleásta magát egy márkába (pláne ilyen egzotikusba), hacsak nincs valami komoly gebasz. Valami azt súgja, tíz év múlva ez a figura lesz a Bentley-guru (vagy valami más).

Előzmény: R100 (65890)
tcaoe Creative Commons License 2024.04.14 -1 3 65898

Én nem érzem nagyképűnek, egy jó szakember, aki amúgy halál egyszerű mechanikus szerkezeteket szerel, Pl. a régi kettőstömegűek beállításáról lehet 200 percet értekezni, de az le van írva, kb. azóta létezik, mióta a soros hathengeres motor, 20 másodperc megérteni, hogy mi a feladat. Utána azt szépen lelkiismeretesen meg kell csinálni. Ez csak a csikóson nevelkedett népeknek fura. Az érdekes része nyilván az, hogy ahogy gyűlik a tapasztalat, a folyamat egyre gyorsabb, meg megy az árokparton is. De erre nem nagyképűnek kell lenni, hanem max. büszkének.

Előzmény: ciel (65897)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!