A Csikós az angoljában a 30 éve kint élő Húfnágel srácot majmolja. Azt hogy ő "T" nélkül mondja a Pontiacot az ok de ha valaki hunglish nyelvezettel beszél mint a Csík akkor kár erőlködni. Szánalmas amit művel . Amit nem tudsz levetkőzni azt nem kell. A Váyi legalább tudja hogy kell jól akcentussal beszélni.
Azt az én nézőpontomból egyértelműen felfelé húzza. Nem vulgáris, nem erősen tájnyelvi (aminek egy tematikus műsorban/magyar nyelv sokféleségét bemutató céllal lenne helye, de it "gyüttem"-ezni nem professzionális), összeszedett, igyekszik a témához ragaszkodni és nem csatlakozik a többiekhez a mindensz@rizmus/önhergelési spirálokban. Mint a "ki az a majdnem félszáz szakmai, tudományos és civil szervezet, akikkel konzultáltak KRESZ-változtatás ügyben" feldobása. Nem tudom, ilyen esetben valaha küldtek-e e-mailt a felelős hatóságnak/szervnek. Ha igen, és nem kaptak választ, jogos a kritika, de ha csak feldobják a levegőbe, az nem egy média "hivatalos" információkérése.
Némi késéssel hallgatom a Speedzone podcast-okat (nem YouTube-on nézem, hanem sportolás közben hallgatom, amikor felkerül az Apple Podcast-ra) és most érkeztem ahhoz a részhez, amikor Balázs Viktor behozott (és lejátszatott) egy Pontiac reklámot a '60-as évekből, aztán megbeszélték, hogy mégsem "'phoaniak"-nek ejtik az autómárkát Amerikában, hanem hallhatóan kimondják a "t" betűt :) A Carburator Cleaner kiejtése is szóba került (utalva arra, hogy a nagy, angolban profi Csikós Zsolt azt sem helyesen ejti), de ahhoz nem hoztak hanganyagot.
Úgy érzem Balázs Viktor igyekszik helyet csinálni magának az informális céges hierarchia felső szintjén :)
Van a Sport1 csatorna ahol van ez a Sportverda című műsor. Van ott ugyebár Tordai István úr akinek a "humora " kb mint egy kéthetes turnus Szibériában. Vagy Afganisztánban. Az még ok hogy humorosnak gondolja magát. De mostanában már "James Bond "-ak is pozicionálta magát, tehát életsítlus, órák, autók, minden. Valaki szóljon neki nehogy ő maga is elhiggye.. borzalom!
Csikós Zsoltot a Youtube kommentelői megvédték azon galád nézőktől, akik fel marték emlegetni a legutóbbi Vespa blokk szerelős videót látva, hogy használhatatlan lesz a főtengely, ha kalapáccsal üti, illetve a padlóra ejti. Minden úgy jó, ahogy csinálja (különben sohasem akarta újra használni azt a főtengelyt), a bénázás nagyon menő, mert "mi is így csináljuk otthon és a szakszerűség gáz"
Ennek szerintem egy amatőr videóban lehetne helye, de egy magát komolynak/(piac)vezetőnek tartó autós/életstílus csatornán így nem. Esetleg elkerülendő példaként bemutatva.
Illetve furcsa, hogy Csík most kifejezetten követendőnek (a veteránozáshoz való hozzáférést növelő tényezőnek) tartja az otthon, kevés/nem megfelelő szerszámmal, szakképzettség nélkül szerelést, máskor viszont azt említi problémaként, hogy a magyar veterán járművek szakszerűtlenül vannak építve/javítva - ez csak szerintem ellentmondás?
20 éves tech? Ez a masina a 2014-es kiadású, 2016-ban Mo-n piacra dobott D23-as (D231) kínai klónja, nem a régebbi D40-esé! Direkt mellétesznek egy D40-est az egyik képen, miközben ordít a különbség laikusnak is.
A forgalmazó helyében én azért megreklamálnám a cikket, pláne, hogy ez a széria sokkal jobb, (kár, hogy ez csak laprugós hátul) mint a power pick-upok ősapja volt anno. Ehhh.
Az a zöldségesnél korábbi, amúgy nem gond, mert használta a Renault is, meg a Volvo is. Csak az utóbbiaknál a Bosch légfékszelepekben volt. Már a nyolcvanas években azt építették a kecskebőr helyére.
Ezek a Mercedesek nem a viszi mágus szintje, ugyanúgy nagyon kevesen értenek hozzájuk, mint ahogy a mostani csúcs AMG-khez is. Nem véletlenül rohangálnak még Svájcból is Zimmerhez pl.
Ez igaz, ugyanakkor vastagabban is foghat a cerka, mert Ferrarira vagy századannyian specializálódtak, mint Mercedesre. Azt nem hefteli meg a viszi mágus :)
Most már ott is egyre kérdésesebb az ellátás, de amikor váltott, szerintem sokkal egyszerűbben szerzett be bármit Mercedeshez, mint egy Ferrarihoz. Ez is szempont lehet, hogy a munkádat ugyanúgy megfizetik, de neked kevesebb stresszel jár az anyagbeszerzés, stb. No és amit összetaktál, az egy darabig jó is marad. De amit a Ferrarik minőségéről regéltek, az alapján ott ez kérdésesebb. Miközben azért a vevői oldalról annyi pénz kifizetése után az elvárás többnyire ugyanaz.
Ismerem személyesen, teljesen rendben van az ember. Csak a magyar viszonyokhoz képest pár ligával feljebb levő műhelyben dolgozik és ott vitte is valamire. Egy lelkiismeretes szerelő, akinek sikerült lépnie.
Ugyanmár, pár munkaórában kap egy "szemre csilivili" tipikus magyar "veteránfelújítást", kihegesztik, felhegesztik, megpucolják, rálapolják, kipótolják, visszaköszörülik, lefestik, bezsírozzák, meghónolják, stb, lacibácsi az esztergályos majd bronzból megoldja, kisipari tikták-megoldások, és valami balek olvadozva, ájuldozva elviszi 5ért. Nem őket baszták át, ők fognak valakit.
Már ha ez "átbaszás", ha úgyveszem igen, de tkp nem, mert balek béla és a haverjai sem ott tartanak, mint a német valóság, hogy ezek valóban puccban ~15-20 millás kocsik, pedig azok már, egy jó ideje.
Michelangelo nehéz, zsarnok természetű zseni volt, mindenki félt tőle, még a királyok és pápák is. Leonardo da Vinci ellenben művelt, társasági ember volt, keresték barátságát, tanítványai voltak, akiknek köszönhetően több munkássága maradt ránk.
Mindketten óriási zsenik voltak, de emberi természetük ég és föld.
Ott kellene kezdeni hogy a produktumot el kellene tudni választani az alkotótól. Az amit átad, amit csinál, ahogyan elérte az igenis követendő példa. Lehetséges hogy nagyképűnek hat bizonyos megszólalása, de pont ezek a kis nüanszok választják el Őt a "legalább ennyire tehetséges máv meg bkv-nál ragadt" szerelőktől.
hogy érted, hogy van mire? nem az ilyen arcoknak kéne példamutatónak lenniük?? vagy aki penge annak elnézzük a rossz tulajdonságait? ha már tenyleg alkesz volt a fater neki ezt tudni kene. a sok mediamunkas meg mutogatja mint kovetendo pelda... (es mi van ha veri otthon a gyereket/asszonyta stb)?
Mondjuk a Ferrariról Mercire ugrás minimum fura, senki nem kukázza ki a felhalmozódott szaktudását /célszerszámait / kapcsolatait, ha már komolyabban beleásta magát egy márkába (pláne ilyen egzotikusba), hacsak nincs valami komoly gebasz. Valami azt súgja, tíz év múlva ez a figura lesz a Bentley-guru (vagy valami más).
Én nem érzem nagyképűnek, egy jó szakember, aki amúgy halál egyszerű mechanikus szerkezeteket szerel, Pl. a régi kettőstömegűek beállításáról lehet 200 percet értekezni, de az le van írva, kb. azóta létezik, mióta a soros hathengeres motor, 20 másodperc megérteni, hogy mi a feladat. Utána azt szépen lelkiismeretesen meg kell csinálni. Ez csak a csikóson nevelkedett népeknek fura. Az érdekes része nyilván az, hogy ahogy gyűlik a tapasztalat, a folyamat egyre gyorsabb, meg megy az árokparton is. De erre nem nagyképűnek kell lenni, hanem max. büszkének.