Keresés

Részletes keresés

attila3333 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 124

Helló!

Atlantis notebook szerviz, Pacsirtamező u. 19.

3+ hónapig volt ott a gépem, nem tudták megjavítani. Többször hívtam őket, mindig ugyanaz: "...köhécselés... pont most akartam egyeztetni a kollégával ...köhécselés... ez ügyben, visszahívom." Aztán hetekig semmi. Végül elhoztam, de a töltőt külön kérni kellett, mert azt elfelejtették volna visszaadni (máshol is tapasztaltam már ezt). A technikai részletekre nincs rálátásom, nem tudom valójában mi történt ott  3 hónapig, de nem esett jól, hogy emberileg hülyének néztek, ergo nem ajánlom senkinek eme kis cégecskét.

locsemege Creative Commons License 2006.04.26 0 0 122
Mindez az előző post-odból nem derült ki... De legalább most leírtad, mi is a problémád.
Előzmény: dr_Freeman (121)
dr_Freeman Creative Commons License 2006.04.26 0 0 121

Aki ismer, az tudja, hogy nem szokásom a tapló üvöltözés. bevittem garira, a garlevelet is vittük. Nem ezzel volt a baja, hanem a hozzáállásával:

 

1.Hogy van az, hogy mivel kifutott széria, nincs WD1200BB, ehelyett egy industrial hulladék 80as maxtorral akarja kibökni a szemem?

 

2.Ha papir szerint 3 év gari volt rá, akkor miért mondja azt, hogy 1 év? Lehet felőlem, admin error is, akkorsem érdekel, az ő reszortjuk normálisan kezelni az ügyvitelt, és ne akadékoskodjanak, ha tönkre mer menni valami, és van bőr a pofámon gariztatni.

 

Én mégegyszer nem mentem oda, nem kiabálok, nem kaffogok neki(k). Nem garizták le, kész. Innentől egy vásárlóval kevesebb a fostralnak. Ennyi...kézcsók.

Felkerült a blacklistre, ha használtan akarok valamit venni, és azon érvényes(?)fostralos garjegy van, akkor köszönöm szépen, majd nézek mást...

 

És egyúttal ide is beoffolok. WD1200BB-00DWA0 kéne megvételre, lehet bados is, csak az agya legyen jó. Plusz motivációként jó árat is hajlandó vagyok érte adni, esetleg cserebere, bármi megoldás érdekel. érintettek mailozzanak r_freeman@freemail.hu . Az offért elnézést kérek.

 

Előzmény: locsemege (120)
locsemege Creative Commons License 2006.04.26 0 0 120
Ismereteim szerint nem attól függ egy termék garanciája, hogy az eladó vagy a vevő üvölt hangosabban. Más ismérvei vannak ennek. Szokott lenni szabályosan kitöltött, lepecsételt garancialevél valamint számla, vagy annak másolata. Ezek nálad voltak?
Előzmény: dr_Freeman (118)
dr_Freeman Creative Commons License 2006.04.25 0 0 119

fedvény:

nem 12as, hanem 120as:)

Előzmény: dr_Freeman (118)
dr_Freeman Creative Commons License 2006.04.25 0 0 118

Én egy 12as vinyát vettem, WD. Előző tulaja azt mondta, hogy garis még. Persze hogy 8 hétre rá elhullott, méjisne...Beviszem fostralba, mondtam mi járatban vagyok, aszonta a golyófejü, vigyem be a vinyót, megnézzük a gart, aztán egy 80asat tud érte adni...

Visszavittem, hátperszehogynemvolt garis, meglepett volna, ha az lett volna...

De az eladó váltig bizonygatja, márpedig 3 év garija volt(van?)

most ilyenkó'miva'?:)

 

Teppik Creative Commons License 2006.04.06 0 0 117
A mai próbálkozásra:
"A hívott számon előfizető nem kapcsolható"
Bízom benne hogy csak átmeneti a probléma és nem a cég szűnt meg!
Teppik Creative Commons License 2006.04.04 0 0 116
A történetem:
Vásároltam a digitalmind -nál egy 120 Samsunk winchestert, 3 év garanciával. Még 1 éves sincs de beadta a kulcsot. BP-i a cég én meg vidéki vagyok, akkor éppen arra jártam, ott vásároltam (jó áraik voltak/vannak). Nosza utazzunk. Vinyót leadtam, 2 hét múlva érdeklődjek. 2 hét letelt, telefon: Háteztényleg rossz, cserélik. Sajnos ugyanolyan nincs, de ajánlottak egy SATA-s Maxtort. Hm-hm. Na mind1, ha ló nincs jó az eb is. Ismét utazás. Szervizben kaptam papírkát hogy csere, átfáradtam a boltba (2 külön helyiség, 5 méterre egymástól). Mutatom az eladónak hogy mim van és adja oda nekem amit ígértek. Némi keresgélés után az eladó rájött hogy hátbizony valami hiba történt mert az én vinyóm az nincs itt, van helyette egy 40es Maxtor aminek viszont nem kéne itt lennie. Namondom szép. Semmi más wincheszter nem volt a boltban :o Mondom akkor veszek valami mást (proci, alaplap, st úgyis fejleszteni akarok). Hátsajnos az nem fog menni mert hivatalosan már ki van adva nekem a 120as Maxtor és a számlát csak a főnök tudja stornózni! Mondom akkor hívjátok fel! Hátazt nem tudják mert nincs kifele menő híváskezdeményezésük! (??). De jöjjek vissza pár nap múlva, addigra minden rendben lesz. (ohbazz) A cserés számlára ráírták hogy bizony nincs kiadva a termék.
Párnapmúlva megint telegrácsoztam hogy hogy állunk? Sajnos még nem történt semmi, főnököt nem lehet elérni. Kértem egy telefonszámot. Valóban elérhetetlen a tulaj (!!??!!), de mostmár tényleg ki lesz cserélve. Megbeszéltünk egy újabb napot hogy akkor utazok és meg lesz oldva a problémám.
Azóta nem bírom őket elérni. Telefont nem veszik fel. Honlapjukon az utolsó hír hogy márc 27-28.án zárva tartanak. Most ilyenkor mi van?
Valaki aki éppen a Westend környékén jár, nem ugorna át a Kresz Géza utcába?? (párhuzamos a Váci úttal, a westend túloldalán van) Meg nézhetné hogy mi van az üzlettel? Nyitva vannak? Vagy elköltöztek? Leltár miatt zárva vagy becsődöltek? Felrobbantották őket, vagy csak az én telszámomat tették ban-ra?
Pls valaki help! Már több mint 4 hete szívok :
Ui: addig is jókis olvasmány a fogyasztovedelem
vluigi Creative Commons License 2005.05.17 0 0 115
nem tudom melyikben voltál...én a XIII. ker.-ben
nagyon korrektek voltak, az egyik fiatal eladó srác még gyorsított is az ügymeneten...majd hazaérve vettem észre, hogy a mem. kártya nem jó a digi gépbe, gyorsan vissza, szó nélkül kicserélték, tehát nem volt semmi gondom....
Előzmény: ke_p (96)
wga Creative Commons License 2005.02.08 0 0 113

Nem kell ahhoz mozgó rész, hogy a Mistralból szart hozzál el... :)))

Volt már onnan "gyári-halott" processzorom, memóriám, videókártyám...

Előzmény: malacgazda (112)
malacgazda Creative Commons License 2005.01.22 0 0 112
A Mistral egyébként alapjáraton szerintem is egy szar, viszont néhány éve még dolgozott a Váci útiban egy (névtáblája szerint) Lucza Péter nevű kövér gyerek, aki tök érthetetlenül beszélt. Na, ő baromi jó fej volt, teljesen segítőkész, és nagyon vágta a témát. Annak idején úgy nézett ki a dolog, hogy bementem a Mistralba, megnéztem, hogy ott van-e a fent említett ember, és ha igen, akkor nosza, vásároltam nála. Ha nem volt bent, akkor nem vásároltam semmit. Úgyhogy ha valaki valamelyik szmtech boltban találkozik egy olyan emberrel, akire ráillenek a fentiek, akkor nyugodtan bízhat benne:))
Szerencsére garis ügyem viszont nem volt a Mistrallal. Mondjuk olyan dolgot nem vettem náluk, amiben mozgó rész is van, csak kártyákat meg memóriákat.
malacgazda Creative Commons License 2005.01.22 0 0 111
Az Auchan egy nagy szar, de a garanciális dolgokban érdekes módon tényleg nagyon jó fejek. Én először egy minitévével, aztán egy nullásgéppel is jártam úgy, hogy gariidőn belül meghalt. Egyetlen árva szó nélkül bevették a hibás terméket, és visszaadták a pénzt mindkét alkalommal.
Előzmény: Yeti73 (106)
glad Creative Commons License 2005.01.21 0 0 110
Ha ezt vásárlás elött nem közlik velled illetve nem irod alá akár tudtod nélkül akkor érvénytelen lesz ez a kikötés, ha eljárást inditasz.
Előzmény: kroll (107)
kroll Creative Commons License 2005.01.21 0 0 109
tujuk: tudjuk


mentesseéget: mentességet



Na megyek aludni.
Előzmény: kroll (107)
kroll Creative Commons License 2005.01.21 0 0 108
garancikikötése helyesen garanciális kikötése (???)
Előzmény: kroll (107)
kroll Creative Commons License 2005.01.21 0 0 107
Kedvencem a Mikland TFT-s garancikikötése, szószerint idézem:

"TFT monitorok esetén nem tujuk garantálni a 100%-os pixelhiba mentesseéget. Erre sem minket sem a forgalmazót kötelezni nem lehet. Ezt a vásárló(vagy kéviselője) tudomásul veszi.

Csak megjegyzem, hogy TFT monitoroknál egy pixelhiba is már jelentős értékcsökkenéshez vezet, mondujk egy vadiúj 80.000,- Ft-ért vett monitort, jó ha 60-65.000,- el lehet adni pixelhibával.
Yeti73 Creative Commons License 2005.01.20 0 0 106

A Mistralban 03.08.x-én vettem egy Pioneer DVD írót 1év garival. 2004. júniusban visszavittem mert eldobta a kanalat, erre kiszámolták az aktuális árát , és mondták válasszak egy  újat. Ez egy LG lett , rá kellett tolnom 6 ezer forintot. Nagyduzzogva kifizettem és utána elképedve vettem észre hogy a garancia nem az LG által vállalt   2 évvel hosszabbodott, hanem az eredeti Pioneer vásárlásától 2 évre 2005.08. hóig.

Az LG most januárban szenderült jobblétre. Ezt is visszavittem újabb ráfizetés 4,5 ezer, és most sem hosszabbodott meg a gari, pedig erre is 2 év jár. Nemtetszésemet fejeztem ki, erre azzal jöttek hogy a komplett számítógép tartós fogy. cikk, az alkatrész nem. NÁLUK BIZTOS HOGY AZ ÉLETBEN NEM VESZEK SEMMIT, ÉS REMÉLEM SOKAN ÍGY TESZNEK! Csak gyorsan az Auchannal kapcsolatban. A cégünk vett egy 19"- os TFT monitort (Samsung). Kb fél év múlva egy csík jelent meg a képben. Szervíbe elvittük, cserére jogosító papírt adtak, visszavittük, olyan monitor nem volt már, az EREDETI VÉTELÁRAT VISSZACSENGETTÉK!  

Üdv. mindenkinek!

WadAlma Creative Commons License 2005.01.07 0 0 105
Valamikor az egyik legjobb cegek koze tartozott, mar azok kozul, akiket en ismerek. De mostanra megdragult es nekem tobbszor is problemam volt a kiszolgalassal, pontosabban azzal, hogy nem volt kiszolgalas.
Előzmény: kroll (102)
Filburt Creative Commons License 2005.01.06 0 0 104
Sokáig ott vásároltam.
Két jellemző eset:

1) döglött winyát vittem vissza, szó nélkül adtak másikat (nagyobbat) ráfizetés nélkül
2) Zsolt napkor (nem tudom, ő-e még a főnök) minden tábla Milka csoki 1% árengedményt jelentett (max 5%-ig).

Szerettem őket.

Filburt
Előzmény: kroll (102)
FOCUS Creative Commons License 2005.01.06 0 0 103

Nekem nem volt gondom velük. Kétszer vásároltam ott, egyszer 8 éve, egyszer pedig 8 hete.

 

Előzmény: kroll (102)
kroll Creative Commons License 2005.01.05 0 0 102
A Mikland Kft. milyen cég, (Budán vannak az Attila úton) venni akarok náluk egy DVD írót.
rlytl Creative Commons License 2004.12.20 0 0 101
miért, nem az a topik lényege, hogy az ilyenekre rá lehessen ismerni?
Előzmény: moonshadow (88)
UnitedParcelService Creative Commons License 2004.12.11 0 0 100

Kálváriám:

 

2003 nyarán fejembe vettem hogy új számítógépet vásárolok. Átböngészve az összes létező árlistát és hirdetést, választásom a Király utcai Royal Hardware egyik konfigurációjára esett. X nap délelőttjén bementem, elmondtam mit szeretnék illetve az adott csomaghoz kértem még néhány kiegészítő hardware-t.   Minden ok, délutánra összetákolják nekem.

D.u. visszamegyek, kifizetem, felmarkolom, mindenki örül, vigyorogva viszlát. hazaviszem, bedugom, boot.... modem nem megy. Állítgatok, konfigurálok, telepítek, kihúzom, bedugom satöbbi.  Nem megyen az istennek sem. Felhívom, elpanaszolom, mire az akkor már nem olyan kedves eladó megkér hogy vigyem be az egész hóbelebancot. Egye fenyő, nem kell hogy szeressen csak működjön a vas. 

Elérakom, tekergeti, próbálgatja majd sajnálkozóarccal közli hogy az adott konfigurációba nem passzol a modem, valami nagyon nem szereti ezért ne is várjam hogy működjön. Nem repesek, mondom neki hogy te raktad össze macskajancsi, mi a halálér' nem próbálod ki akkor? Modemcsere más típusra lehet? Lehet. Fizessek rája 5 gombócot. Nagyon nem tetszett a dolog, ha ők pakolják össze és válogatják ki a típusokat talán elvárható hogy működjön is minden mindennel, ne nekem kelljen utólag visszarohangálni és költségekbe verni magam. Mivel rájöttek hogy ha nem oldják meg a problémát mind ott éjszakázunk így ha nehezen is de felajánlották hogy kicserélik az inkompatibilis alkatrészt másik, korábban visszavett darabbal ami nem hibás és gyakorlatilag használatlan. A dolog így megoldódott, a gép azóta is rendben van, olyan kereskedőként aki az 5 forintos ügyfélnek is körbenyalja a segge lyukát viszont felháborít a hozzáállás.

rali Creative Commons License 2004.11.18 0 0 99
A Bluefish itt is a legszemetebb bolt - egy pozitív véleményt se hallottam róla.
Előzmény: suncipoci (97)
malacgazda Creative Commons License 2004.11.18 0 0 98
KVENTA számítástechnikai bolt és szerviz, VI. ker. Podmaniczky utca.
Garanciális számítógép nem bootol be, tipikus hardverhiba. Elviszem hozzájuk, mint szerződött szervizhez, csinálnák meg. Megcsinálták, az igaz. Csakhogy.
Két hétig ültek rajta (vincsesztercsere, ha nem sérült volna a gari, akkor itthon két perc alatt magam megcsináltam volna), a ház csavarjait szerintem légkulccsal húzták rá, úgy meg voltak tépve, és az egyiknek a menetes része BELETÖRT a házba (ti láttatok már ilyet???), no és a floppymeghajtó tápját nem kötötték vissza. Szerencsére a garis pecsétet már ők feltörték, ezért itthon kinyithattam a gépet, és visszaköthettem magam. De ha új pecsét lett volna rajta, akkor vihetem vissza, és két hetet ültek volna egy tápkábel-visszakötésen...

Szóval Kventától nem vásárolni, náluk nem javíttatni semmit!!
suncipoci Creative Commons License 2004.10.10 0 0 97
Nekem a Bluefish-nél vásárolt videokártyával voltak gondjaim. Tökéletesen inkorrektek! A Garanciajegyen a garanciát kizáró okok között gyakorlatilag az összes meghibásodási fajta / probléma lehetősége fel van sorolva! Nem ajánlom senkinek sem!
ke_p Creative Commons License 2004.10.02 0 0 96

http://www.edigital.hu/eshop/

Az Index egy hirdetője, a bannerük mindig itt villog jobbra.

Ezen, nomeg az ügyes szövegen felbuzdulva tegnap beállítottam hozzájuk.

Két szimpatikus fiatalember fogad, mondom, vennék egy egyszerűen kezelhető, nagyobb méretű digitális fkgépet, 70e Ft-ig.

Gyerek lepakol elém hármat. Mondja: ez 76e, az 84e, amaz meg 96e.

Mondom neki újból, 70e Ft-ig.

Bizonygatja, hogy ezek is jók, mert nem kell hozzájuk akku, meg ilyenek, majd látva hogy erre nem vagyok vevő, lepakol két Olympust. Azt mondja, az egyik 68e, de most akciós, ezért csak 65e, a másik meg 63e. 

Kiválasztom az akciósat, kérek hozzá egy memóriát 8e-ért és fáradok a kasszához, ahol közlik velem, hogy 87e.

65e+8e az nálam 73e, mire az eredeti gyerek_ jaj elnézést, rossz árat néztem a listán, az a gép  79e, a 65 a másik (amire 63e-t mondott), akkor viszem azt?

 

Nem, nem viszek semmit, csak egy átvágási kísérlet rossz emlékét.

Elmentem az Electroworldbe, és vettem egy gépet 69.900-ért+memóriát 5900-ért.

Ott nem nézett hülyének senki.

gbrl Creative Commons License 2004.01.19 0 0 95
moonshadow,
.
csupán annyit tennék hozzá:
.
- a 3 napos csere pl "szín nem tetszik" miatt már nagyon régen nincs, kizárólag akkor, ha az eszköz nem müködik. DE ekkor is fenntarthatja magának az üzlet a jogot a bevizsgálásra, hiszen pl elemi csapás miatt ilyen cserére nem kötelezi az üzletet a törvény.
.
- 2003 november közepétől van új fogyasztóvédelmi törvény, miszernit a fogy.véd hatóság határozata nem kötelező jellegő a kereskedőre nézve (sem).
AZAZ: elmész fogyvédhez, jegyzőkönyv, megvizsgálják, értesítenek, tényleg gyártási hibás, a kereskedő mondja igen, az, de nem csaréli ki.
NEKED a következő lépés a bírósági pp eljárás - ami belátható, hogy egy 20e huf-os alkatrésznél nem kifizetődő......
- tanulságot mát leírta egy user.........
ez egy kicsit ráneveli az embereket arra, hogy wistral és kategóriáját hanyagolják.....
.
gbrL

Előzmény: moonshadow (88)
igazi_balek Creative Commons License 2004.01.06 0 0 94
3 napon belül akkor is köteles kicserélni, ha azt mondod, hogy nem tetszik a színe, egyébként jó.

Szerintem ilyen törvény már nincs...

Előzmény: moonshadow (88)
igazi_balek Creative Commons License 2004.01.06 0 0 93
Jól megváltoztattad a nevét :)
Előzmény: moonshadow (88)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!