kárhogy nem lehetett egyben megmenteni . Amúgy sincssok belőlük az országban .Ez nem lada hogy tizezrével van belőlük az országba .Zaporozsecből jó ha van ötven működő darab .
Közösségi esemény keretében szétbontottuk. A homlokfalon, a tornyoknál és az alján elég csúnya rohadás volt. Az alkatrészei azóta már több más autóban keltek életre.
Ilyen gépsárkányom volt! A Tabányi Sanyinak adtam el 1987-ben. A hátsó ablakon ciril betűkkel az volt írva, hogy harosij ucsenyik. Kérdésem: Nem ez lehetett a kocsim?
Csinos kis strandkorlát-kék autó. Gondolom kívül-belül egészséges. És pont arra a több mint egy évtizeddel ezelőtti autóra emlékeztet, ami összehozta a mai csapatunk első sejtjét. 75-ös évjárat?
Nicsak, a jobb oldalon megbújik egy OT-s Trophy MZ is.
Ahh, szóval ez lenne a gyári LUAZ centrifugálszűrő. Bele is van ütve, hogy 967A. Nyilván valami mást is meghajtottak vele, mert ott van hely még két további ékszíjnak, ezért tervezhették át.
Mert ők olyanok mint a robotok. Egyrészt tudnak napi előirt darabszámot gyártani, másrészt jól tűrik a monotón munkát ,(+aváltóműszakot ingázást stb).A férfiaknak ez nem megy. Legalábbis tartósan hosszabbtávon nem valószínű.