Sziasztok segítséget szeretnék kérni adót egy Fiat Punto I ecut szeretnék kiolvasni vettem egy kábelt hozzá ès egy ELM odb olvasó T de nem müködik vele lehet hogy èn csinálok valamit rosszul elöre is köszönöm a segítséget
Sziasztok egy barátom 2000 évjáratú 1.1 seincentó hobby-ja elfelejtette a kulcs kódot,villog a kulcs szinbólum.Persze nem idul be.Csinálgatta már a hibát elszórva és nagyon ritkán,akkor álltalában 2-3 inditás után már elfogadta a kulcsot.Sima kék kulcs.Most megszakadta motor kaszni testkábel,elrohadt,és ezután már csak villog a kulcs jel.Megcsináltam a kábelt de ez az immó hiba maradt.Mit tudok csinálni vagy csináltatni hogy ismét jó legyen?
Üdv, esetleg tudna valaki ajánlani olyan szervizt vagy szerelőt, aki hűtés-fűtés-légkondi ügyben profi, fővárosi vagy környéki, illetve természetesen járatos a FIAT-okban.
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Adott egy 99-es 1.1 punto. A probléma az hogy hideg motornál indításnál eldobja az alapjáratot, dadog és fullad. Gázfröccsel menthető a szitu de van hogy lefullad. Illetve lassításnál visszaváltáskor mikor kinyomom a kuplungot akkor is fuldoklik. Utóbbit nem csinálja mindíg. Tapasztalt már valaki hasonlót? Köszi a segítséget.
Örülök hogy latok egy punto tulajt aki első tulajdonos... :)
Biztos sokat tudnal meselni az autorol, peldaul amikor 20 évvel ezelött kihoztad a szalonbol mennyire volt mas az akkori autokhoz képest, mennyire neztek meg az utcan a punyeszt?
Hany tipushibaja jött nalad elö gondolok itt szervo, ablaktörlö mechanika, mororvezerlö..
Van a Facen egy csopor fiatalpuntosok nevvel, egy kepet feltehetnel mint elsö tulaj 20. Születesnap.
2002-es Fiat Puntom van. Eddig sosem történt ilyen, de egy hónapja álltó helyében beázik, ha esik az eső. A vezető oldalon az ülés alatt és a hátsó ülés előtt tocsog a kárpit a víztől. A szélvédő előtti vízelvezetőt megnéztük, nincs eldugulva. Valahol lentebbről, de nem alulról, hiszen nem használat közben ázott be. Úgy tűnik, mintha a küszöb felől érkezne a víz, de ebben sem vagyok biztos. Van ötlete valakinek, hogy honnan nyomhatja be ide magát a víz?
Punto 2, 2001-es. Hátsó dob, annyira összerohadt belülről, hogy nem jött ki a gáz szinte semennyire, egy két napot járt így az autó, hátsó dob csere megvolt.
Ezután vizet kezdett köpni a kipufogo amit eddig kb sose tett, és az a hiba jött elő, hogy terhelve motort lekorlatoz alapjaratra és kigyullad a piros motorhiba lámpa. Újrainditast követően üresben pörög akár tiltasig, de amint mozdulnek már le is esik alapjaratra és villan a motorhiba lámpa.
Lehet összefugges a "lezárt" kipufogo és a hiba között vagy pont most lett valami baja?
3 hónapos az akksi, nem hinnem , hogy gond lenne vele de rálesz mérve, csak a jovőhéten tudom megnézni mert nem tartózkodok otthon.. tudok a keresőről és azt is tudom , hogy párszor le lett rágva már ez a téma,
Sziasztok, valaki tapasztalta már a hírhedt kormányszervó hibát ? (2002 évj 1.2 16v)Sajna nálunk is bekövetkezett, világít a hibalámpa.. nem is működik a szervó! Olvastam a szervomotor relé cseréről az megoldást jelenthetne? vagy milyen úton lehetne elindulni? Bontott komplett?
Nemhogy kút-, hanem oszlopfüggő, illetve pisztolyfüggő! Rendszeresen ugyanazon kútnál tankolva már tudtam, melyik oszlophoz álljak és melyikhez ne. És valóban tudni kell megfelelő szögbe fordítani a pisztolyt.