Keresés

Részletes keresés

szintetikusdizelolaj Creative Commons License 10 perce 0 0 104100

nem feltétlen

Előzmény: banatig (104097)
jonas65 Creative Commons License 30 perce 0 0 104099

Szólók beállásával le fog állni GVM vagy más egyéb?

 

Pár napja tudakoltam is a 76-os csuklós kocsijait, ezeket szólók váltják?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (104096)
banatig Creative Commons License 30 perce 0 0 104098

*9149

Előzmény: banatig (104097)
banatig Creative Commons License 30 perce 0 0 104097

Most van 11 ha jól számoltam.

A 9140, 9148-s 1949 jön már csak a csukikból.

A "menetrend" alatt a búcsúmenetrendet érted?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (104096)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 30 perce 0 2 104096

10 még marad😄

Nem temetném őket, remélem napokon belül “menetrendet” tudok mondani.

Előzmény: banatig (104095)
banatig Creative Commons License 1,5 órája 0 2 104095

Na, akkor a GVM-ek napjai meg vannak számlálva...

Előzmény: R.C. center (104094)
R.C. center Creative Commons License 1,5 órája 0 3 104094

233, 245, 246 ma búcsúzik,

9137, 42, 43, 45, 46, 47 holnaptól állományban.

Gordon Zsigmond Creative Commons License 6 órája -2 0 104093

Marad belőlük fenn nosztalgia/múzeumi darab, 'oszt jónapot.

Kiszolgálták már az idejüket.

Előzmény: zsig (104092)
zsig Creative Commons License 6 órája 0 5 104092

Szerintem ha a saját szabályainkat itt-ott felülvizsgáljuk, az 51 CAF-fal is kiszórhatók lennének. Persze én sajnálni fogom őket, de ezzel atomi kisebbséget alkotok. 

Előzmény: szintetikusdizelolaj (104091)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 7 órája -2 1 104091

Hú, akkor a ganz csúszosoknak màr csuriban van a kereke😄😄😄

Előzmény: zsig (104090)
zsig Creative Commons License 10 órája -1 10 104090

Figyelembe véve a villamosok Budapesten tervezhető 60 éves üzemeltetési periódusát, várhatóan 2040 körül lesz az akadálymentesség teljes. Ez nem is irreális, a teljes CAF opció lehívásával is a kb. 160 db alacsonypadlós szerelvény mellett még szintén kb. 160 darab magaspadlós szerelvény kiadása lesz szükséges. Ez egy sok opciós, hosszú határidős járműtenderrel kipipálható, ennek előkészületei már előkészítés alatt állnak. 

 

Ha ebből azt akarod levonni tanulságként, hogy akkor még 17 évig lehetne Budapesten simán magaspadlós troli-, vagy autóbusz, akkor ne tedd. 

Előzmény: torqmatic (104075)
MAN-086 Creative Commons License 1 napja 0 5 104089

Üdv!

Remélem elfér ide:


237:76
246,271:77
263:82A

jonas65 Creative Commons License 2 napja -1 1 104088

Sziasztok!

 

76-os szóló vagy csuki lesz az újak beállásával. Ma 5 csuki van rajta.

B Willis Creative Commons License 2 napja -3 3 104087

volt. viszonylag jó szakembergárda. De a jelenlegi vezetés még az írmagját is kiírtotta. Kendácsműhely lett a troliból, hosszúnyelvű csopikkal.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (104074)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2 napja 0 1 104086

Sk+1000, metróperon kellene, de sok helyen erre még hely sincs.

Előzmény: valya con dios (104085)
valya con dios Creative Commons License 2 napja 0 5 104085

SK+xy peronok mellett konkrétan szintben lehetne beszállni...

Előzmény: Gordon Zsigmond (104084)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2 napja 0 2 104084

Ahol nagyon fontos lenne bármilyen formájú akadálymentesítés, de ilyen csak a Holdban van, az a HÉV.

Előzmény: torqmatic (104075)
18-09 Creative Commons License 2 napja 0 0 104083

Papíron a jövőhéten az új beállású SST-k még operatívan állínak forgalomba, menetrendesítve csak 2-ától vannak.

 

76-osra 1 GVM volt beírva a jövőhétre. 

Előzmény: Traffipaxx (104082)
Traffipaxx Creative Commons License 2 napja 0 0 104082

76-oson, ez lemaradt.

Előzmény: Traffipaxx (104081)
Traffipaxx Creative Commons License 2 napja -1 1 104081

Mindeközben, véletlenül sem lesz a holnapi kotta szerinti mp. szám GVM helyett SST-vel kiadva, ugye? :)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 3 napja -1 3 104080

Drót alatt járassunk dízelt?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (104071)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 3 napja -1 6 104079

Milyen vonalfejlesztésekről lehetne szó, ha kizárólag az önjárásra alapoznánk, és milyenre, ha infrastruktúra-fejlesztés is beleférne a keretbe?

 

Az eddig felmerült ötletek viccnek is rosszak (70/74/78 a Várba/Várkert bazárhoz/Naphegyre/Aporra), egyedül a 73+191-ben pislákolt az értelem.

 

Ha és amennyiben lehetne értelmesen hálózatot fejleszteni, és annak az ára az lenne, hogy csúcsidőben mp. kocsi is mászkál a hálózaton (mondjuk olyan 5-15 darab), úgy azt a fejlesztést meg kell(ene) lépni.

Szerintem.

Előzmény: gumikrumpli74 (104066)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 3 napja -2 3 104078

A fogaskerekű a felújítása után akadálymentesként épül vissza (mivel magaspadlós, most is csak rámpázni kellene).

 

Metrók: Metró4 akadálymentes, Metró3 a felújítás végeztével szintúgy.

Metró1 aránylag könnyen akadálymentesíthető (leginkább pénz kérdése), Metró2 a legkeményebb falat.

 

Villamos: a járműbeszerzések során ap. járművek érkeznek, mire valamennyi jármű új egységgel kiváltásra kerül, megvalósul a teljes akadálymentesség. Itt is a pénz a kérdés, kb. 200-250 új 30+ méteres kocsit kellene venni... ha erre biztosítva lenne a pénzügyi keret, dátumot is lehetne mondani, mikorra lesz akadálymentes a villamoshálózat.

 

Trolinál most van lehetőség alacsonypadlósítani, hülyék lennénk nem megragadni, busznál meg azért kell, mert egyrészt abból van a legtöbb, azé a legnagyobb szelet a közösségi közlekedésben, másrészt meg az a jolly joker, ami szükség esetén bármit pótolni tud.

Jah, és a legolcsóbb ap. eszköz.

Előzmény: torqmatic (104075)
gumikrumpli74 Creative Commons License 3 napja 0 3 104077

Ez nyilván hosszabb folyamat, jelen pillanatban még költői a kérdés. Sok mindennek a függvénye. Pl. Szabadság híd. Jelen állás szerint ott csak ICS vagy KCSV járhat üzemszerűen.

Előzmény: torqmatic (104075)
TWdoktor Creative Commons License 3 napja 0 6 104076

"Ilyesmi az Ikarus-Ganzhoz kevésbé van."

 

Nehéz ezt elhinni, elfogadni, hiszen a GVM-hez képest nem őshonos, és régebbi gyártású TW6000-hez is van teljes üzemeltetési háttér.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (104074)
torqmatic Creative Commons License 3 napja -2 2 104075

Akkor megismétlem: az összes villamos, metró, földalatti, fogaskerekű mikor lesz teljesen akadálymentes?

Előzmény: gumikrumpli74 (104069)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 3 napja -2 1 104074

Azoknak az mp villamosoknak van jó, teljes üzemeltetési háttere.

Ez nàlunk a Tátra villamos.

Ilyesmi az Ikarus-Ganzhoz kevésbé van.

 

Előzmény: TWdoktor (104073)
TWdoktor Creative Commons License 3 napja 0 8 104073

Bezzegnyugaton - főleg a villamosnál - azért működik, hogy az öregebb magaspadlós kocsik járnak sűrítésnek kétrészben, az ap-k meg egész nap. Itt a trolinál miért annyira elképzelhetetlen ez?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (104072)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 3 napja -2 1 104072

Màr ha pénzhiány van. Ha gazdagság van, akkor ap trolit a kétrészbe…

Előzmény: szintetikusdizelolaj (104071)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 3 napja -12 2 104071

Bàr tartom, hogy ha 10-15 beugróban, az üzemidô 20 százalékában se közlekedő kocsikról beszélünk akkor én nem a 35 éves GVM-et hanem valami fiatalabb akár nem zéró emissziós kocsit választanék, és nem az ap. vs. mp. miatt

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!