Keresés

Részletes keresés

laca55 Creative Commons License 2000.01.19 0 0 1
Matáv Vevőszolgálat technológia:
Ha sokadszor reklamálsz (...és persze van hozzá cérnád), akkor a válaszadási határidő kétszeresén túl kapsz egy udvarias bocsánatkérést, majd újabb egy-két hónappal később jóváírják a kifogásolt tételt.
Persze csak neked!
Ilyen "rugalmas hozzáálásból" tényleg vastagon kaszálnak, és somolyognak, hogy milyen ügyesek.
Az erre rá nem érő ezrek pedig hizlalják a Matáv extraprofitját és max. a qrva anyátok-ig jutnak el.
Előzmény: pistvan (-)
lecsó Creative Commons License 2000.01.19 0 0 0
0 Ft legyen a telefondíj!
Előzmény: pistvan (-)
pistvan Creative Commons License 2000.01.19 0 0 topiknyitó
A MATÁV csonton találtam egy darabka husit. Mit mondjak, nekem nem ment le a torkomon ezért szétosztom köztetek.
Január 3-án megkaptam a számlát, amit soknak tartottam ezért felhívtam a 1212-t. Persze fogalma sem volt a hölgynek az okokról, ezért kértem egy számlarészletezést, 880 forintért. Kiderült, hogy december 17-én este fél nyolctól majdnem három órát töltöttem az interneten, 690 forintért. Erre a napra nem kaptam meg a kedvezményt. A hívás Csepelről történt és természetesen helyi volt. Újra 1212. Elmeséltem a bajom. A hölgy szerint megkaptam a kedvezményt, havi összesben 1200 forintot. Kértem, hogy kapcsolja a főnökét, nem nagyon akarta, de nem tágítottam. Ekkor kis türelmet kért és zenélt nekem, de ez legalább ingyen volt. Utána kedvesen közölte velem, hogy DECEMBER 17-ÉN ÉS 18-ÁN TECHNIKAI PROBLÉMÁJUK VOLT és a következő számlában ugyis korrigálták volna a túlszámlázást. Szóval jogos az észrevétel.
Ez után kértem, hogy akkor a részletező díját is írják jóvá, hiszen ez azért kellett, mert enélkül nem tudtam volna meggyőzni őket a tévedésről. Hát ezt sajnos nem tudjuk leírni, mert ez egy szolgáltatás, amit én megrendeltem és ennek ára van, mondta a hölgy. Megint nem értettünk egyet, nem tágítottam, megint kértem a főnököt, megint zene, kedves válasz: a csoportvezető nincs itt, átadom az ügyet elbírálásra, ma vagy holnap visszahívnak az eredménnyel kapcsolatban. Na persze ez csak ígéret maradt. Újra 1212, újra mese előlröl és…… jóvá írták a részletező árát is.
HAPPY END!
DE! Azért vannak gondjaim az üggyel. Ha nélkülem is tudtak a problémáról, akkor arról már december 19-én tudni kellett, hiszen azt ki javították. A számla meg 29-én készült! És magas volt a számla novemberben, meg októbrben meg… Ha bemegyek egy jobb közértbe a blokkon rajta van, hogy mit vettem, megnézhetem, hogy a kosárban is az van e. A blokk ára benne van a termékben.
Ha kétnapos technikai probléma volt, az csak nekem volt probléma? Jó lenne tudni néhány csepeli netesről, akik ezen a két napon is lógtak a hálón, hogy mennyit fizettek?
Sziasztok: István.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!