A környéken nagyon sok helyen divat a gyorshajtás, például Cziffra György, Honvéd, Bajcsy utca, Halomi út. A Gyömrői útról nem is beszélve. Miért éppen a Királyhágó maradna ki?
A Királyhágó utcában az Üllői út, és a Halomi út között szokás a gyorshajtás, vagy a rend éber őreit csak kiállították oda délután, mérni, hogy meglegyen a statisztika?
Miután aki az Üllőiről mondjuk befele jött, s menne tovább a városba a Gyömrőin, az óhatatlanul a Bajcsyra ment, ment a Honvédre nem tud rákanyarodni az Üllőiről
Kurva jó lett a rendszer. Végre egy értelmes lépés.
1. tapasztalat szerint többen használják Bajcsyról az átjárót, mint a honvédról (lásd reggeli sort leengedet sorompóval), így logikus, hogy a főút a Bajcsy felé megy.
2. Gyorsforgalmi felől elsőbbségadás nélkül elérhető egyformán a Bajcsy és a Honvéd is.
3. Logikus, hogy a Gyorsforgalmi felöl gyorsítják az elhaladást, mivel a sorompó azon részén alig van puffer terület.
Az iparvasút sorsáról van valami helyi pletyka? A kerékpárutas történet az nekem úgy tűnik, hogy csak terv marad.
Messzebbről (nem helyiként) nézve annyit tudni, hogy Nagy-Burmát lehúzták a vasútvonalak listájáról (Szemeretelep és 142-es vasútvonal közötti szakaszt), valamint leszerelték a fénysorompókat (kivéve Szemeretelepnél)
Nyáron felújítják az Üllői útnak azt a szakaszát, ami keresztezi az iparvasutat. Ha akkor kibontják a síneket, akkor egyértelmű, hogy megszűnik. De ha csupán ráaszfaltoznak, vagy meghagyják egy az egyben, akkor lehet, hogy még terveznek valamit. (?)
Azok a táblák rendben vannak. A Petőfi utca keskeny, forgalma hatalmas, burkolata nagyon rossz állapotban van, a keresztutcákból a fák miatt rosszul belátható. Én ott táblák nélkül sem mennék 40-nél gyorsabban.
Kerületünk közlekedésén volna még javítani való. Igazán beállíthatnák úgy az Üllői úti lámpákat, hogy a villamosnak kevesebb ideig legyen piros. Nagy melldöngetés volt, amikor hónapokkal ezelőtt az 50-esre érkezett 3 db CAF-villamos, azóta sem szaporodtak.
Olvasom, hogy a Deák térig fog járni a 3-as metró, ez már valami. Arról viszont nem írnak, meddig tart még a késő esti és hétvégi metrópótlás.
Igazad van, hogy a zebrán még forgalmi okból sem lehet megállni. De azt a kereszteződést sajnos ismerem, mint a tenyeremet, nagyon sokszor kerülsz olyan helyzetbe, hogy azt hiszed, még átérsz a zöldön, de egy-egy balfék miatt (szabálytalanul vagy csak figyelmetlenül kanyarodik) beszorulsz. Sokan nem tudják, hogy Szabó Ervin útról két sávból lehet Lőrinc felé, balra kanyarodni az Üllői útra. Rengeteg olyan autós van, aki a legbelsőből úgy menne ki az Üllői útra, hogy nem az Üllői belső sávjára kanyarodik, hanem fordulás közben kimegy az Üllői külsőjére, és ezzel megakasztja a forgalmat úgy, hogy a váratlan (és szabálytalan) manővere miatt beszorulnak a következők, aki amúgy, ha nincs ez a gikszer, simán átfértek volna a zöldön, és erre is számítottak volna.
Teherautót nem kerülünk meg csak úgy, akárhol is áll.