Keresés

Részletes keresés

Abszolút Nulla Creative Commons License 2001.01.31 0 0 21
Mit ír ki nektek ilyenkor? Nekem azzal jön rendszeresen, hogy a tárcsázott gép nem tud telefonos hálózati kapcsolatot létesíteni, ellenőrizzem a jelszót.:-/
Előzmény: rali (20)
rali Creative Commons License 2001.01.31 0 0 20
Hetedik kísérletre sikerült belépnem,pedig rendesen fizetem a díjat.Nem fain ez,kérem.
Előzmény: caapa (19)
caapa Creative Commons License 2001.01.31 0 0 19
Már három napja ismételten teljes csőd a MATÁVNET rendszere. Az ügyfélazonosító server teljesen szar, nem engedi be a usert. Ezt miért nem lehet kiírni a hompage-re ??? A magam részéről 1 hónapi előfizetést kértem vissza a rengeteg MATÁV kapcsolási díj miatt. Javaslom, hogy Ti is kérjétek vissza. Ha nem adják közösen tehetünk egy feljelentést fogyasztó megkárosítása miatt, soxor 1 havi díj, vagy tételes kártérítés remélem észre téríti őket.

Mellesleg személyesen ismerem a Drajkó Lászlót (MATÁVNET ig.) még abból az időből, amikor a Novell-t (később a Compaq-ot) vezette. Hát egy dolgot tudok garantálni nektek, hogy az ő vezetői és emberi képességei mellett a problémák nem fognak gyorsan megoldódni.

Üdvözlet

caapa

A mester Creative Commons License 2000.01.13 0 0 18
Nos, igen, most már engem is bosszant egy kicsit, hogy még mindig nem jó a levelezés. Egyébként nem vagyok matávos rendszergazda, sőt rendszergazda sem, sem a matáv dolgozója, elnézést mindenkitől, akiben a levelem ezt a benyomást keltette. (A seggrugdosós vízió csak spekuláció volt, bár gondolom, igaz).

A hozzászólást egyébként egyszerűen csak beköszöntőnek és bemutatkozásnak szántam, remélem, megszerettetek.

A mester

Előzmény: ben de kinn is (17)
ben de kinn is Creative Commons License 2000.01.13 0 0 17
Tisztelettel kérek minden érdeklődőt hívja fel a 06/80/380038-as matavnet helpdesket. A telefonhívás ingyenes, a szöveg ugyanaz mint tegnap: a levelezőrendszer sajna...
Hajrá Mester, most mutasd meg!!!!!
Berendi Peter Creative Commons License 2000.01.13 0 0 16
A szerver négy órája nem működik, és a T. társaság máris hisztériázik.

Nem. Mint irtam, a levelezes tobb mint egy eve rendszeresen nem mukodik, altalaban ugyanilyen hibajelenseget produkalva. 22:17-kor irtad a fentieket, akkor mar nem negy oraja, hanem 11 oraja akadozott a szolgaltatas. Tehat nem nehany oraja, hanem egy eve nem tudjak megoldani a problemat, ami nem ugyanaz.

Hát titeket az asztal körül kergettek kis korotokban, ha nem tudtatok elküldeni egy levelet néhány órán belül?

Kiskoromban nem, de most nagykoru vagyok, dolgozom, es a munkahelyemnek anyagiakban is merheto kart okozott a szolgaltatas kiesese. De ezt nem ragozom tovabb, masok elottem megtettek.

Előzmény: A mester (9)
Grg Creative Commons License 2000.01.13 0 0 15
MatavNet amúgy nem y2k kompatibilis....jan1. óta magától megszűnt az account-om, pedig nem volt fizetéselmaradás, stb.....
Valaki tapasztalt hasonlót?
Public Enemy Creative Commons License 2000.01.13 0 0 14
Bár már előttem válaszoltak egy páran, de sajnos nem állom meg, hogy ne tegyem meg én is.

Drága Maestro!

Hisztériázást vagy őrjöngést nem olvastam a topicban, csak puszta ténymegállapításokat. Nem olvastam még KÖVETELÉSEKET sem, pedig talán jogosak lehettek volna. És soha ne felejtsd el, hogy a MATÁVnetnek nem csak olyan ügyfelei vannak, akik vicceket és pajzán gifeket küldözgetnek egymásnak unalmukban, hanem ÜZLETI PARTNEREI is, akiknek esetleg az üzletmenetét akadályozta a tegnapi leállás. De ez a MATÁVnet szempontjából édesmindegy, mert az unalmában levelező szalmaözvegy vagy az interneten keresztül üzletkötő gabonabróker teljesen azonos jogú ÜGYFÉL, aki FIZET A SZOLGÁLTATÁSÉRT. Értve?

A közellenség

Előzmény: A mester (9)
ben de kinn is Creative Commons License 2000.01.13 0 0 13
Bocsánatot kérek, tételesen szállok veled vitába:

„A szerver négy órája nem működik, és a T. társaság máris hisztériázik.”
A szerver működesse nem a cég ajándéka, azért sokan fizetnek.

„Hát titeket az asztal körül kergettek kis korotokban, ha nem tudtatok elküldeni egy levelet néhány órán belül?”
Ha, tegyük fel 100 forinttal kevesebbet fizetnék be havonta, a T. Szolgáltató felszólítását a hátralék befizetésére, nevezzem hisztériának? Száz forint csak nem vágja haza a céget, mégis morcosak volnának és a szerződesre hivatkoznának.

„Vagy talán azt hiszitek, hogy azok a szerencsétlen matávos rendszergazdák tehetnek a kiesésről?”
Szerencsétlenek és tehetetlenek – a te szavaiddal élve! Én pozitívan állok hozzá a dolgokhoz: szerintem szépek vagytok és erősek.
A tréfát félretéve, nekem inkább az volt tegnap a bajom, hogy a matavnet honlapján semmi információ sem utalt a meghibásodásra. Minden elromolhat és időbe telik a kijavítása. Az már más kérdés milyen gyakoriak és milyen súlyosak a hibák. Erről már sok topicban volt szó. Viszont a SZOLGÁLTATÁS ennél többet jelent. Mellesleg egy rendszergazda lelámerezhet sok mindenkit, de egy becsületes PR-os kirúgja a fogait a nyilvánosan ilyet kiejtő rendszergazdának.

„A szájakat jártatni, azt igen, de kíváncsi lennék, ha ti lennétek az illetékesek helyében, mennyi idő alatt hárítanátok el a hibát.”
Ismétlem lehettetek szerencsések és tehetségesek, szépek és erősek, de én mit láttam ebből: lásd a topic címét.

„Plusz még a főnökeik is biztosan ott rugdossák a seggüket, gondoljátok, hogy lehet így gyorsan dolgozni?”
Az előző beírásom azon része amelyik a gyógyszerek nagyobb mennyiségű fogyasztására ösztönöz, nekik szól, de még inkább az ők főnökeiknek.

„Tessék egy kicsit türelmesebbnek lenni, és nem örjöngeni! „
Tessék egy kicsit teljesíteni a szerződést és egy kicsit fejleszteni (hardver, szoftver és humán téren). Ez persze nem a te feladatod. Te csak javíts miközben „rugdossák a seggedet”. Ja, és ugasd le azt a 10.000 fizető lámert.
Így a szakma és a céged hírnevét is felírhatod az égre!

„Nem hiszem, hogy annyira fontos bárkinek is, hogy az xy nagyonfontos ismerőse real time megkapja azt a nagyonfontos levelet.”
Ez privát ügy. Nekem minden esetre fontos. Neked és a cégnek semmi köze az én prioritási listámhoz. Ismétlem, azért fizetek mert „annyira fontos …, hogy az xy nagyonfontos ismerőse real time megkapja azt a nagyonfontos levelet.”

„És tessék tudomásul venni, hogy ez még nem a 22. század…
…és a matavnet még nem egy minőségi internetszolgáltató – teszem én hozzá. Tudomásul vettem, de hangosan nem örülök neki.

Egy dolgot azért hiányoltam: nem ajánlottad, hogy keressünk magunknak más, jobb szolgáltatót.

Stílusod az van, remélem a szakmádat magasabb szinten műveled. Mentségedre szóljon, ha tegnap írom ezeket a sorokat, lehet, hogy egy kis munkát adtam volna a moderátoroknak és nem vagyok ilyen hűvösen elegáns.

Előzmény: A mester (9)
Assembly Creative Commons License 2000.01.12 0 0 12
Kedves A mester!

Gondolom Te a hidegburkolas mestere vagy.... Ha a matav szerverei nem mennek, akkor ne foglalkozzanak internet szolgaltatassal.
Lassu, tonkrement a szerver? Allitsanak be tartalek eroforrast, vagy vegyenek ujat.
Elpiszkaltak? Iratkozanak be egy tanfolyamra, vagy egy tesztgepen probaljak ki eloszor a buher targyat.
Ha mar fizetek, akkor szeretnem ha azt kapnam ami minimalisan elvarhato toluk. Pl. tudjak internetezni, esetleg ha kedvem szottyan emilezni. Ez nem extra, ez MINIMUM!!!! Az hogy 17 es 20 ora kozott rendszeresen megszakad a kapcsolat, az mar fel sem tunik. A helper azt mondta: ellenorizzem hogy a kabel renden van-e? Igen??? Erdekes! 17:00 elott rendben volt? 20:00 utan is?
A matav monnyon le! Nagyon merges vagyok rajuk!!!!

dinyus Creative Commons License 2000.01.12 0 0 11
a szerverrel nem csak 4 órája van gond, egész héten sz@rozott. sőt, korábban is voltak vele gondok (elég sokáig több óráig tartott egy-egy emil eljutása a címzetthez, ami imho nonszensz). úgyh szerintem teljesen jogosan pattogunk. pláne, mivel mi fizetünk ezért a szolgáltatásért, és így elvárható, hogy működjön.

nem vagyok rendszergazda, úgyhogy fogalmam sincs, hogy lehet ezt rendbehozni és mi a gond, de nem hiszem el, hogy a folyamatos gondok teljesen normálisak lennének egy mailservernél. max egy rosszul üzemeltetettnél.

dinyus

p.s. igazság szerint még 21. század sincs, de hát ez már apróság :)

Előzmény: A mester (9)
dezinformatikus gaboca Creative Commons License 2000.01.12 0 0 10
jaja.
levelek nehezen ki /2 oran keresztul nem ment/, lassan be /2 oraja kuldott sehol.../
oh, matav de gyulollek.
A mester Creative Commons License 2000.01.12 0 0 9
Na tessék! A szerver négy órája nem működik, és a T. társaság máris hisztériázik. Hát titeket az asztal körül kergettek kis korotokban, ha nem tudtatok elküldeni egy levelet néhány órán belül?

Vagy talán azt hiszitek, hogy azok a szerencsétlen matávos rendszergazdák tehetnek a kiesésről? Láttatok ti már egyáltalán szervert lehalni? Biztos láttatok olyat, ami kiszolgált 10-20 embert. Mit gondoltok, a Matáv szervere hány 10000 lámert szolgál ki? És ha azzal baj van, akkor azt 10 percen belül rendbe lehet tenni? A szájakat jártatni, azt igen, de kíváncsi lennék, ha ti lennétek az illetékesek helyében, mennyi idő alatt hárítanátok el a hibát. Plusz még a főnökeik is biztosan ott rugdossák a seggüket, gondoljátok, hogy lehet így gyorsan dolgozni?

Tessék egy kicsit türelmesebbnek lenni, és nem örjöngeni! Nem hiszem, hogy annyira fontos bárkinek is, hogy az xy nagyonfontos ismerőse real time megkapja azt a nagyonfontos levelet. És tessék tudomásul venni, hogy ez még nem a 22. század, csak a 21.

A mester

Előzmény: dinyus (8)
dinyus Creative Commons License 2000.01.12 0 0 8
a saját magamnak küldött próbalevelem nem jött meg. se a matávos, se a westeles címemre küldött. úgyh vhol állnak a levelek. v télleg törlik őket. de remélem nem, mert azért az durva lenne.

dinyus

Előzmény: ZöPö (6)
ZöPö Creative Commons License 2000.01.12 0 0 7
Ami néha kimegy, az többórás késéssel érkezik meg. Befele nem jön semmi.
ZöPö Creative Commons License 2000.01.12 0 0 6
Hol megy, hol meg nem. Félóránként egyszer tudok küldeni. Kérdés persze, hogy a címzettek megkapják-e.
Előzmény: ben de kinn is (-)
Berendi Peter Creative Commons License 2000.01.12 0 0 5
a mostani leállás fejében jóváírnak valamit is a számlámról?

Viccelsz? Azon sem csodalkoznek ha plusz penzt kernenek erte hogy egy kicsit megkimeltek a rohano vilagunk okozta artalmaktol. Egyszer amikor gyanusan sokat szamlaztak, kertunk reszletes kimutatast, volt rajta olyan nap amikor 31 orat voltunk bejelentkezve.

Előzmény: ben de kinn is (3)
ben de kinn is Creative Commons License 2000.01.12 0 0 4
felelőssek = felelősök
ben de kinn is Creative Commons License 2000.01.12 0 0 3
Ezek után én nem tudok haragudni azokra akik millós károkat okoznak ezeknek a primitív "szolgáltatóknak".
Kérdem én: a mostani leállás fejében jóváírnak valamit is a számlámról? Sebaj, a felelőssek költsék gyógyszerre.

Az elmúlt napok fényében azért szögezzük le: megtíltom mindenkinek, hogy feltörje a matávnet szerverét, vagy nyílt lángal tüzet okozzon.

Előzmény: Berendi Peter (2)
Berendi Peter Creative Commons License 2000.01.12 0 0 2
Uj ugyfel vagy? Tobb mont egy eve nem tudjak normalisan megcsinalni a rendszeruket, kozrohely. Eloszor meg en is felhivtam oket, mondtak hogy meg nem tudjak mi a problema, de keresik. Probaltam fapadosan tesztleveleket kuldeni magamnak, telnet mail.matav.hu smtp, a szerver valasza csak annyi hogy disk full. Kb masfel nap alatt ok is rajottek erre, es egy laza mozdulattal letoroltek a kedves felhasznalok ketnapi levelezeset.
Előzmény: ben de kinn is (-)
ben de kinn is Creative Commons License 2000.01.12 0 0 1
Pontosabban 00.
Előzmény: TomAce (0)
TomAce Creative Commons License 2000.01.12 0 0 0
a matav egy nagy 0!
Előzmény: ben de kinn is (-)
ben de kinn is Creative Commons License 2000.01.12 0 0 topiknyitó
Órák óta nem működik a matavnet levelezőrendszere.
Telefonáltam a 06/80/380038-ra (helpdesk), ahol már a bejelentkezéskor közli egy gépi hang, hogy a levelezőrendszer a padló magasságában lebeg.
Természetesen a matavnet honlapján semmi információ, annak érdekében, hogy a kedves ügyfél ne kezdje el buherálni a gépét, a hiba a szolgáltatónál van.
Matavnet ügyféltájékoztatás nulla.
Tud valaki érdemben valamit az egészről?
Tán csak nem járt ott is az "l&r killer"?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!