GYORSFORGALMI KAPCSOLATOT NYER A JÁSZSÁG FŐVÁROSAAz M3-as autópálya és Jászberény között összesen 26 kilométeren jön létre négysávos út. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a TED-en közzétette a 32-es főút Jászberénybe vezető szakaszára vonatkozó tervezői közbeszerzést. A leendő nyertesnek a projekt tanulmánytervét és a környezeti hatásvizsgálatot kell elkészítenie, valamint a szükséges engedélyeket kell megszereznie.A Hatvant és Szolnokot összekötő 32-es főút összesen 26 kilométeren válik négysávossá az M3 autópálya és Jászberény között. A közbeszerzésből kiderül, hogy az előírt vizsgálatok elkészítése mellett a tervezőnek majd a pusztamonostori elkerülő vizsgálatát is el kell készítenie.A feladat részletes leírását a szerződéstervezet, illetve annak mellékletét képező tervezési feladatleírás (műszaki leírás) tartalmazza.Forrás: magyarepitok.huIllusztráció - Bernát Benjámin
hát ami a városi kollégiumtól jön, ami a nőtlen tisztiszállótól jön, ami végigmegy az erdő alatt...
Pár éve még gyönyörű sárgakárászok voltak benne. Igazi nemzeti kincsnek számítana, ez egy olyan zárt helye volt, ahol nem kellett félni, hogy az invazív fajok kiszorítják, most kezdődne az ívása, de így ha szárazra kerülnek, a gémek mind elpusztítják :(
Tudja valaki, hol lehet panaszt tenni, hogy a Zagyva-gáton már megint kinyitották a zsilipet, az összes víz lefolyik, és a teljes élővilág kipusztul a csatornából :(
A 'Kolozsvári' híd az pont az Abonyi úti, de az M4 miatt a Thököly út felüljáróját is jó lenne 2x2 sávra fejleszteni, mert az átadás után ott jön be majd a forgalom nagyobb része.
A listában van jópár olyan Pest megyei M4 projektelem, amit már az építéskor illett volna megcsinálni:
Az M4 gyorsforgalmi út, M0 autóút és Cegléd közötti szakasz, 38+500 km szelvény monori pihenő megvalósítása
Az M4 autóút, Üllő ipari park csomópont és kapcsolódó úthálózati elemek megvalósítása
Az M4 gyorsforgalmi út, Újszilvási csomópont kialakítása
Elolvastam. Valahogy egyiknél sem éreztem katarktikus örömöt ("-Na végre! Erre már igazán nagy szükség volt!").
Ami a vasútállomásunk felújítását illeti, lassan olyan szintre lép, mint a citromsavgyár. Igaz, az utóbbi még nincs kész, az állomás meg lassan műemlékké érik. Az úthálózat kapcsán egyetértek abban, hogy az észak-déli összeköttetés nagyon kellene.
ez a megyei program, amelyből kiderül, hogy Jb és Hatvan között akarják a négysávost. Megjegyzem, ez a szakasz elsőrangú 2*1 sávos lett köszönhetően a folyamatos fejlesztéseknek. Csak az Alsó-Jászság a mostohagyerek.
Nézegetve a programot, ami több ponton leüti a körmányzati lépéseket, alulról nem igen tesz hozzá semmi különöset.
Nevezhetjük hibrid programnak.
Két kerékpárút-projekt: Zagyavölgye, hát ez (2) évtizedes program, amivel nem történt semmi; Tószeg-Szolnok kerékpárút = még nincs meg?
és:
- A szolnoki „Kolozsvári” vasútállomás feletti híd fejlesztése
Akkor az Abonyi úti hidat elengedtük ...... Pápá Pletykafalu
- A MÁV Zrt. állomásfejlesztési és integrált ügyfélszolgálat fejlesztési program (kormányablakok 25 helyszínen) megvalósítása , benne Szolnok állomások felvételi épületeinek felújításával - Kormányablak pályaudvar
a tervekről egy gondolat - olvasom a nagy megyei tervet, hogy 2*2 sávos 32-es út épül 2030ra. Csudajó, szuper. De a realitás az, hogy Újszász és Jászberény között először a 2*1 sávot kellene elérni. Szóval apró lépések mindenekelőtt, nem pedig a nagy ugrás 10 év múlva.
"Elég nehéz meglátogatni a strandot, ha nem tartózkodom Szolnokon. A hétvégén a szerét ejtem majd."
Tegnap akkor nem láthattad, mi volt a Várkonyi térnél vagy a Abonyi útnál., mivel kb.40-50 kilométerre élsz Szolnoktól. Azaz a napi történésekben nem vagy benne.
"Amúgy neked se volt megtiltva egy élménybeszámoló.2