Az emberek java része kb 90-95 % fock nélkül spinakerezik. Főleg, ha van fockbetekerő. A hajó egy alu 25-ös volt, írják máshol. Azaz egy a 50-es évek második felében épített hajó, (Váci termék) relatíven keskeny, más írja Anyaga: test kb. 1 tonna alumínium, tőkesúly kb. 1 tonna öntöttvas.( a tőkesúly nincs 1 tonna, szerintem az egy sztár kiel.)
Méretek: hossza: 8,75 m (kb. 29 láb) szélessége: 2,15 m, merülés: 1,35 m vitorlafelület: 25 m2. Akkor nem volt kötelező légkaszni beépítése. Valamelyik nyílásfedőm keresztül telt meg a hajó, amikor nem tudták egy pöffben leejteni, és kifeküdt a hajó. Ha figyel előre az ember, vitorlára ráenged és, egyidejűleg hátszél tengely felé kormányoz. Ha nem, akkor megdől a hajó, luvbafordul és tovább dől, elveszti a kormányképességet, és már vitorla ráeresztése se segít. Az erős szeles spinakerezés a legjobb, de az egyik legveszélyesebb passzió a felszerelésre, hajóra.
Nem tudom ki, nem ismerem a személyt, passz. Megnézve a képet, fock (szerintem utólag) feltekerve, spinakker szabadon. Számomra érthetetlen. Mintha Búvár Kund művelte volna.
Ha valakinek esetleg megvan a J-999 számú, Horváth-László szerzőpáros által írt Hajóutak című Közlekedésmérnöki Kari jegyzet, kérem írjon rám. (Nekem sajnos csak a segédlete van meg.)
....".......Nem állítja üzembe a BKV a nyolc hajóból álló dunai flottáját, holott egész nyáron erre készült a főváros.
A főváros pénzhiányra hivatkozva függesztette fel a menetrend szerinti közlekedést, ám a hajók tárolása és karbantartása is veszteséget termel a cégnek.
Azt csiripelik a verebek, hogy a BHRT újonnan igazolt marketingesének első feladatai közt az egységes arculat kialakításához, valamint az online jegyértékesítéshez kapcsolódó kommunikációs feladatok szerepelnek, az új szolgáltatás bevezetésével és annak népszerűsítésével együtt.