Fejlődhetnének még tovább..., mert üzemeltetői oldalról valóban sok előnyös tulajdonságuk van, csak az utasok szempontjait nem vették eléggé figyelembe...
1. felső üléssorban jelenleg nézi egymást 10-10 ember egymással szemben, ehelyett 4-es boxok kellenének (meg döntéspróba, de a tengermelléki hajók a Balatonnál komolyabb vizeket is kiálltak, így kevés kétségem van az eredménnyel kapcsolatban. És csak 1x kéne megcsinálni...)
2. Hátsó utastér teteje nagyon alacsony, 180 cm körül fejbeverős, még akkor is, ha sárga matricákkal ellátják. Az negyediknél ugye ezt már korrigálták, de nem lenne halálos tétel a többinél is megtenni utólag.
3. Amire régebben kellett volna gondolni, az a nyitott terek arányának növelése, kb így:
akkor az emberek negyede napon, negyede fedett de nyitott részen ülhetne, és csak (a kisebbik) fele kényszerülne bentre.
Kb így:
+ a zuhanyrácsos fedélzet borítás nagyon igénytelen, ráadásul nem is lehet jól takarítani, mert belemegy a kosz.
Olyanok-amilyenek az oroszok, de legalább idénre kicsit fejlődtek:
Mindhárom régebbibe új klíma került, a Szántódban átalakították a székezést (a vaskeretre szereltek helyett mozgathatók lettek) emellett új szőnyegeket is kapott, míg volt amelyikben a gépészethez is nyúltak. Az se utolsó, hogy végre újra fehérre lettek festve kívül, lekerültek a reklámok.
Szerintem 2 orosz maradt Siófokon, a Lelle még szombaton hátul állt.
Akkor ismét gratulálok, főleg annak, aki azt gondolta, hogy ezek a remek orosz hajók olyan univerzálisak, hogy ugyanolyan jók meleg nyárias hosszú hétvégén, mint hideg őszi hétköznapokon...
- ha az egész hajón volt tömegnyomor, akkor hülye az, aki ekkora hajókat állított be egy nyárias 4 napos ünnepre.
- ha csak a kinti részen volt tömegnyomor, akkor az utas hülye, miért nem megy be a jó kis zárt térbe, amit neki szántak a hozzáértők???
és mi jár nyugaton?
arról volt szó, hogy oda is kivisznek egy oroszt, ehhez képest mind keleten van..., remélem nem a szar váci 303-assal kell menni a népeknek Fonyód - Badacsony között?!?