Keresés

Részletes keresés

svábler27 Creative Commons License 2019.03.15 -1 0 127674

Sajnálom hogy felizgatott,de magam is jártam két alkalommal Ada-Kaleh szigetén.

Előzmény: jakyg (127672)
riversea Creative Commons License 2019.03.15 0 4 127673
Előzmény: jakyg (127672)
jakyg Creative Commons License 2019.03.15 -2 5 127672

Ez a cikk is nyomja azt a mindenhol megtalálható baromságot, hogy a Senki-szigete az Ada-Kaleh volt. Nyilván a Duna kevés lakott szigete közül a legsűrűbben lakott szolgált például egy lakatlan szigethez.

A sok hülye ezt másolja egymásról. Kb. ennyit ér ez a cikk is, a többi része nem is érdekel.

Előzmény: svábler27 (127671)
svábler27 Creative Commons License 2019.03.15 0 1 127671
gepesz Creative Commons License 2019.03.13 0 0 127670

Kösz! Kitisztult a dolog.

Előzmény: Szöszy13 (127668)
Szöszy13 Creative Commons License 2019.03.13 0 1 127669

 

Csak egy pici helyreigazítás: védekezéskor az OMIT (Országos Műszaki Irányító Törzs) ami kiadja az utasítást, az OMIT viszont az OVF-en belüli testület/szervezet/team ahogy tetszik.

Előzmény: jakyg (127666)
Szöszy13 Creative Commons License 2019.03.13 0 0 127668

Sziasztok!

 

A nagy vitás kérdést rövidre zárom...tulajdonosként az adott VIZIG van megjelölve, ugyanúgy mint az autók esetében! A VIZIG-ek pedig 100%-ig állami intézmények.

 

Röviden ennyi

Előzmény: gepesz (127662)
TAYFUN Creative Commons License 2019.03.12 0 0 127667

Az I és III. kivételével mindegyik javításra jött. 

Előzmény: gepesz (127665)
jakyg Creative Commons License 2019.03.12 0 1 127666

Hajóokmányról csak az I-es esetében tudok biztosat.

A belügyminiszteri utasításban szereplő jégtörők állami szempontból a jégtörők. Mind  a vízügyi rendszerben van. Telepítve vannak - ha jól számolom - 7-8 igazgatósághoz. A főparancsnokság meg az OVF. Tehát védekezéskor OVF irányít, amúgy meg mindegyik fenntartja (jórészt központi forrásból) a nála levőket, ha tudja dolgoztatja őket.

Előzmény: gepesz (127665)
gepesz Creative Commons License 2019.03.12 0 0 127665

Egyezik a tény, csak én más fogalmak szerint tálaltam. Nem mondom, hogy helyesen.

Jó lenne, ha tudnám egyáltalán, hogy a hajóokmányokban hogyan van nevezve.

Tulajdonos-----üzembentartó, fenntartó.

Én azt akartam mondani, kérdezni, hogy egy kezelőhöz fognak tartozni, mint régen a FOKA, vagy utána az ABKSZ kHT?

Mondjuk a KÖDUVIZIG-hez?

Előzmény: jakyg (127664)
jakyg Creative Commons License 2019.03.12 0 0 127664

Az Állam a tulajdonos, fenntartó az OVF, illetve annak általa kijelölt saját szerve.

Előzmény: gepesz (127661)
smith Creative Commons License 2019.03.12 0 0 127663

A X. már nincs Magyqarországon

Az V. pedig a regiszter szerint '14 óta a Passnave tulajdonában volt, nemrég Újpestről átállomásított Óbudára.

Előzmény: gepesz (127661)
gepesz Creative Commons License 2019.03.12 0 0 127662

Szöszy!

Kéne egy kis segítség. A Jt. IX. okmányában mi van beírva tulajdonosnak és mi üzembentartónak?

Lehet az lesz az eredmény, hogy elnézést kell kérnem.

gepesz Creative Commons License 2019.03.12 0 0 127661

Gabi!

Én máshogy tudom. Volt a VIZIGNÉL a VI-os. (Baja) Később a XI-es is.

FOKA-nál a többi. Amikor a Foka -nak nem kellett a tolók megjelenése miatt, átvette az ABKSZ KHT.

Annak megszűntével szétszórták a vizigekhez. Kivétel az V-ös, ami a Katasztrófa védelemhez került. A tulajdonos nem változott soha.

Szintén kivétel még a III-as és a X-es. Nincs jégtörési állományban. P.L. tulajdona. Ha jól emlékszem az I-es sincs jégtörési listán.

Az a tulajdonos, amire te gondolsz.

A fenntartók (üzemeltetők) nem a tulajdonos. A műszaki állapotuk fenntartására, vizsgákra pénzt kapnak.

Ennek ellenőrzésére szolgál a jégtörési szemle.

 

Előzmény: jakyg (127660)
jakyg Creative Commons License 2019.03.11 0 0 127660

A teljes vízügyes flotta egy fenntartónál van és volt.

Előzmény: gepesz (127659)
gepesz Creative Commons License 2019.03.11 0 0 127659

A volt ABKSZ, (FOKA) állomány újra együtt?

Helyükre álltak? Nem tán újra egy fentartói kézbe kerülnek?

Tudom, hogy pár darab hiányzik onnan. (I, II, IV,V, IX)

 

Előzmény: Pedrofon (127658)
Pedrofon Creative Commons License 2019.03.11 0 2 127658

SZÉCHENYI és NEPTUN ma Győrből lebattyogott Újpestre. Most csak az Újpesti öbölben 9 jégtörő van már:

Előzmény: riversea (127655)
riversea Creative Commons License 2019.03.11 0 1 127657

TOKAJ 3 továbbra is a holland csatornán kavar. Jó videó, csak az érdektelen rendőrautó kár bele...

 

https://www.youtube.com/watch?v=BhmkPqaU8jk

 

 

smith Creative Commons License 2019.03.11 0 0 127656

Marinéni szerint a cél Bud. Esetleg ő is részesül majd a felújítási munkákból?

Előzmény: riversea (127655)
riversea Creative Commons License 2019.03.11 0 0 127655

A SZÉCHENYI most halad völgynek Neszmélynél. Csatlakozik a bajaiakhoz Újpesten? Esetleg valamiféle flotta demonstráció készül?

 

Volt róla szó, hogy új szolgálati és kitűző hajókat kap a Vízügy, erről van valakinek bővebb infója?  

riversea Creative Commons License 2019.03.11 0 2 127654

A Szabadság híd alatt elhaladva örömmel tapasztaltam, hogy nem akadt fenn az Ínség-sziklán:

 

Na ja, mert csak rendőri felvezetéssel engedték át a fővároson, ahogy látom...-:)

Jó képek egyébként!

Előzmény: Pedrofon (127636)
gepesz Creative Commons License 2019.03.10 0 0 127653

A DÉVÉNY gőzös.

Előzmény: jakyg (127652)
jakyg Creative Commons License 2019.03.10 0 0 127652

Ez melyik vontató?

Előzmény: révész64á (127650)
gepesz Creative Commons License 2019.03.09 0 1 127651

A FOKA-sat kilopom. Mi legyen a kép forrásához beírva? A foka történetéhez menne. Nagyobb felbontásba is küldhetnéd.

fabing1@gmail.com

Előzmény: révész64á (127650)
révész64á Creative Commons License 2019.03.09 0 1 127650

Ádám Várkonyi Creative Commons License 2019.03.09 0 0 127649

Az a menetrendes kiadvány megjelenésére vonaltkozott.

A keresőbe mindig jóval korábban felrakják, tavaly már február elején fenn volt.

Előzmény: BDCSNY (127647)
zjakabfi Creative Commons License 2019.03.09 0 0 127648

Régi emlékeimben kutakodva szinte viszonylag gyakran jött át gépmenethen egy hajó Tihanyból Siófokra és vissza abban a menetrendi fekvésben.

 

Kíváncsi vagyok, hogy lesz ez ezek után.

Előzmény: Ádám Várkonyi (127646)
BDCSNY Creative Commons License 2019.03.09 -2 0 127647

Nem fognak itt fejek hullani, hogy jóval az ígért március hó vége előtt kitették az éles rendszerbe a menetrendet?

Ádám Várkonyi Creative Commons License 2019.03.08 -1 0 127646

Tényleg letudhatnák előszezonban egyszerűbben is Máriát, de azért a napi 3 györöki O forduló se rossz taktika:)

 

Közben még egy változást vettem észre:

H járat Tihany-Siófok-Tihany fordulója, ezzel az utolsó közvetlen Tihany-Sf járat is megszűnik.

Előzmény: zjakabfi (127645)
zjakabfi Creative Commons License 2019.03.08 -1 0 127645

Előszezon:

 

K bemehetne Mariára, ahogy régen.

 

Főszezon:

 

Az a Maria-Keszthely járat népszerű lesz a hajóbaratok között.

 

Örülök a főszezonhosszabbításnak, én már 2 éve javasoltam.

 

Ilyen még nem volt, hogy a hajó főszezonja tovább tart, mint a vasúté.

 

Előzmény: Ádám Várkonyi (127643)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!