Szóval megnéztem. Szép. Megnéztem volna a műszaki részt is, de nagyon sokan voltak. Egyébként sem volt, aki a kérdéseimre válaszolt volna. A két kislány díszlet volt. A fiatal ember is.
El tudom fogadni, hogy külföldön működik. Majd itt is biztosan fog.
Az én kritikus szemüvegem a hibás.
Udvariasan mondva - nem szeretem a kőgazdag operett hajósokat. Nem tartom vízen járó emberhez méltónak a viselkedésüket.
20 darab? Jut abból a Balatonra is, akárki meglássa. :-)
Kikötők, teleltetés, karbantartás? Majd kialakul.
A prospektusból kiderülnek a bérleti árak is. Nem olcsó, de nem is kifizethetetlen. Mondjuk nem közmunkás bérből.
És nem hajós téma, de írom. Alig találtam meg.
Mindenütt kártyás fizetés. Nagy kondérban kínálta magát valami. Jó illata is volt. Na! Mondom így magamba magamnak. Ebből két adagot megeszek, kerül, amibe kerül. Egyszer élünk! :-))
Vegyek kártyát! Nem veszek.
Az ilyen ember pedig zabáljon otthon. Marha pörkölt volt nokedlival. Így azt bánta a fene.
Mindig is csodáltam, hogy Nyugat-Európában a hasonló hajókat mindenféle képesítés nélkül engedélyezik vezetni. Így nem példa nélküli a hazai kezdeményezés sem. Persze ha a helyi jogszabályokban elmerülne, akit érdekel, lehet, kiderülne, hogy ott a pártfunkcionáriusok el vannak tiltva a használatától.l
Holnap meggusztálom én is. Lehet, hogy savanyú a szőlő? Lehet, hogy maradi vénember vagyok? Politikai hátteret (korrupt politikusokat) vízionálok?
Ismerem a magyar mentalitást? Majd a Bodrogon mennek felfelé és anyu kiabál, hogy mit csináljak? Jön szembe egy hajó? Mit csinálnál? Szard le! Fizettünk!
Szevasz elvtikém! Ez a nagy koperta minek? Hátha gyorsabban is tud menni az a hajó. Tedd le azt borítékot. Megnézzük tudunk-e valamit csinálni.
Gyerekek hoztunk egy pár hajót!
Vizsgáztatni kéne az embereket.
Milyen réteg fogja használni?
Tapasztalt pártemberek.
Akkor nem kell vizsga. Majd elrendezzük.
Ez az utolsó mondat, ami számomra elfogadhatatlan. Kíváncsi vagyok arra a jogszabályra.
Józsi bácsi Vetyerok motorral felszerelt ladikjának vezetése pedig évenkénti PÁV alkalmasságihoz és hajóvezető B-hez lesz kötve?
Én biztosan ki fogom majd próbálni valamikor a családdal. Számos remek "úti cél" található a felsorolt hajózási körzetben. Esetemben még jogszabály módosítás sem kell a használathoz-:)
U.I. A délvidéki csatornarendszer bejárásához is ideális lenne egy ilyen lodka, akarom mondani hajó/csónak...
A szóróanyagot a Magyar Hajózási Zrt. jegyzi. Az anyag szerint a hajózási körzet a Tiszán Kiskörétől felfelé Vásárosnaményig, a Bodrog és a Keleti-főcsatorna.
Kérdésre elismerik, ehhez egy folyamatban lévő jogszabály módosítás szükséges.
Jövök kettő sörrel annak, aki az alábbi idézetből megmondja, mennyi utast szállított a BAHART a menetrendszerintihajóin, 2017-ben ?
.....".....
A közgyűlés által elfogadott 2017-es üzleti év forgalmi adatai, eredményei:
2017-ben a BAHART 1.143.000 utast szállított Szántód és Tihany között.
A séta- és programhajók által szállított utasok száma ismét meghaladta a 700 ezret.
Pozitívan teljesített a cég vitorlás üzletága is. 2016 májusában megnyílt a Balaton legnagyobb vitorláskikötő láncának 11. tagja, az Alsóörsi Vitorláskikötő, melyben 2017. áprilisára elkészült a fejlesztés 2. fázisát jelentő újabb 100 bérelhető hely. Párhuzamosan zajlott a fonyódi vitorláskikötő beruházás is, mely szintén férőhely bővülést jelentett. A társaságnál a 11 kikötőben bérelhető vitorlás helyek vonatkozásában a teljes kihasználtság 90%-os.
A cég éves nettó árbevétele meghaladta a 2,8 milliárd Ft-ot, a 2017. évi adózás előtti eredménye pedig 144,6 millió Ft lett.