Azt azért sajnálom, hogy a látványtervek alapján nem a verseny teljes és pontos neve lesz kiírva az oldalára. Akkor például hátulról esetleg kinézhetne így is.
(Egyébként is azt mondják, egyre kevesebbet olvasnak az emberek.)
Semmi biztosat nem lehet tudni, lévén az illetékes - úgy tűnik - kivonult a netről. Ami hallani lehet, az az, hogy talán visszaperelte a Nav- tól az INOTA - t, de hogy a másik kettővel mi van, arról hallomásból sem tudni semmit.
A facebook az élet semmilyen területén nem megbízható információforrás, akárki is ír rajta akármit...
A Kelén - ha csak vis major nem szól bele - az idei szezont még a régi gépével csinálja végig, mindenki utazzon rajta minél többet.
(Idő sincs motorcserére, mert 1,5 hónapon belül be kell fejezni a Beát, aztán főszezonra jó lenne ha kész lenne a Kossuth.)
Másrészt a köv. szezon előtt parti szemlés, tehát az aljához hozzá kell nyúlni, azaz motorcsere "vagy most vagy soha".
Én is tartok tőle, hogy most (azaz 2017/2018-ban), de erről döntés még NINCS, tehát addig még lehet reménykedni egy orrsugárral kiegészített teljes főgép felújításban. (Egyes hírekkel ellentétben VAN hozzá olcsón minden külföldről...)
Mellesleg remélem látták a BHRT illetékesek az idei délvidéki Jégtörő XI videókat, annál cudarabb körülmények ezen a szélességi fokon kb. nem léteznek, és az SKL gépek derekasan végigcsinálták a feladatukat. (Oké, utána kicsit szeretgetni kell őket, de ennél tisztesebb helytállás hajómotortól nem létezik.)
Az alapján amit a vizibuszokkal tesznek,gyanítom hogy orrsugár+fényesre nyalt EURO XXXL-es motor lesz inkább....de én annak is örülök hogy idén még Sakállal megy