Mondjuk olyat el tudok képzelni, hogy kétszer-kettőben voltak a bárkák (ne vedd kioktatásnak, ezek nem uszályok, ezek bárkák), és át kellett rendezni, de jött a kávé és megállt a folyamat.
Vagy ott állt három már, és a negyedikkel odaboxerolt, de még nincs kész a művelet.
Annyit máris megtudtam, hogy a hajón a gépész-fedélzetis adok-kapok járja. :) Eggyel bővült a rivális párok végtelen hosszú listája: szakács-pincér, repülésben a szerelő-hajózó, vagy egykor a vezér-fűtő páros.
Engem is érdekelne az eredete. Amikor jártunk rajta az öbölben, az volt rá a mondás, hogy ez tkp. valamelyik közép-dunai vontató teste, amire valamikor valaki kabinos felépítményt kezdett ráépíteni. Akár igaz is lehet, de a valóságtartalmáról nem vagyok száz százalékig meggyőződve. Az MHE-ben a "cirkuszoshajó" nevet nyerte, a korlát eléggé speciális mintázata miatt.
... és még a SZIGETKÖZ volt, mint másik hajó. Ez volt az a téma amit lekéstem, kb. 5-10 percen múlt az egész, hogy jól körbe tudjam fotózni a menetet. A DEBRECEN exKASSA nem az Újpesti-öbölben van, hanem a budai rakpartra vitték, itt kötötték ki, lehet, hogy ebből is múzeumhajó lesz (de ez csak tipp a részemről). Nagyjából a budai református templom magasságában található.
Ennek nincs ki mind a két kereke! :-) Köszi. A középső kép érdekes. Legelőször hüledeztem mit pakoltak föl arra a hajótestre. Aztán az optika csalásának tűnt :-)