A fene nagy ukrán önérzet megspékelve az AEÁ seggnyalására irányuló Ojjópalyi Jujjdejós idiótizmussal a teljes olyan szállítási kapacitást, amely ruszkikhoz menne, megölte a Dunai szállítás maradékát.
(jól van, értelmes ez a mondat, csak jól kell hangsúlyozni...)
A fene nagy ukrán önérzet megspékelve az AEÁ seggnyalására irányuló Ojjópalyi Jujjdejós idiótizmus a teljes olyan szállítási kapacitást, ami ruszkikhoz menne megölte a Dunai szállítás maradékát.
Az első:
Azzal, hogy megnyílt a DMR, minden bajor és osztrák alapanyagaipar és feldolgozó ipar ami van, az az anyagot immár Rotterdam érintésével küldi a világtengerekre és senki nem fog bajlódni egy jóval hosszabb és jóval szűkebb áteresztő kapcitású Márvány-tengeri kapukkal, nem beszélve az Égei tengerről.
Itt csak annyi maradt, ami Levante+Közép kelet felé elmegy. Ennyi.
Gondolom a sok lelkes ember, aki döntnökként örvendett a DMR miatt Ausztriától keletre soha nem gondolt bele ebbe az apróságba, hogy ennek milyen következményei lehetnek.
A harmadik:
A Duna java hajózhatatlan nagy üzembiztonsággal a Fekete-tenger irányába.
Ugyan az MHE tett le meglehetősen vastag anyagot a Duna-hajózási stratégia asztalára, de olybá tűnik az elrendelő szerveknél vagy sok az analfabéta, vagy sok a érdektelen ember vagy csak annyi pénz volt, amennyi - s így nem lehet többet költeni.
De az egészben a legsúlyosabb az első érv, azaz a DMR.
Nem csak fuvar, víz sincs, mindenfelé az LKV-t karcolgatja a Duna. Bp. 71 cm ma reggel, ami bőven alatta van az augusztusban médiavisszhangot kapott helyzetnek, a különbség annyi, hogy most még nem vették észre...
Nem perdöntő, hogy milyen néven bocsátották vízre, mivel nem tudjuk, mikor mondta a norvég, hogy nem veszi át. Itt már megy a tengerre, hogy szolgálatba álljon, a felépítmény a raktártetőn, nem próbaútról van szó, tehát bőven viselheti már az új nevét, ami akár HÉVÍZ is lehet. De ugyanígy lehet még kb 50 másik azonos kinézetű orosz hajó is, mivel én még a legnagyobb nagyításnál sem tudom megmondani, hogy latin vagy cirill betűs a felfestés az orrán.
Nekem az a gyanús, hogy nem tűnik ilyen hosszúnak a név. Plusz azokat egyrészt jellemzően vitték, másrészt a képek alapján eleve úgy indultak el, hogy megvolt az orrukon a pajzsembléma a H betűvel. Illetve én már mintha látnám egy kicsit a HÉVÍZ szót, mert mintha középen a V-betűnél érezném kicsit a "szünetet" a felirat felső részén... de ez már simán lehet hallucináció. :D
Szerintem a SOMOGY kizárható. A hablemez átvezetése a főfedélzetről az orrfedélzetre azon eleve egyenes volt, míg a többin visszahajló, tehát nemcsak az orrhablemez meg, vagy nemléte játszik. Marad a HÉVÍZ - HEREND. A SOMOGY egyébként eredetileg egyedi finn megrendelésre készült, sok extrával.
Hmmmm... ha megismerhető lenne, hogy a SOMOGY hablemeze eleve gyárilag volt magasított, vagy közvetlen építése után alakították csak át, ki tudnánk zárni a sorból, mert akkor ez a képen vagy a HÉVIZ vagy a HEREND. A többi a nevének hossza és tagoltsága alapján kizárható.
Az ECLIPSE legalább formára viszonylag arányos, az én ízlésemtől ugyan az is nagyon távol áll (na nem mintha az lenne a mérték), de legalább nem csúnya.
Ez viszont ritka ortopéd jószág. A hátra húzott tömegekkel annyira aránytalan mint egy NELSON osztályú csatahajó vagy mint az azóta szétbarkácsolt SIÓFOK katamarán, csak ebből még három gigantikus fonálféreg is meredezik az ég felé. Biztos nagyon sokba került hogy ilyen ronda legyen.
Igen az Abramovichnak épített "Eclipse" (Hamburg Blom&Voss) volt a példakép ezt kellet valahogy überelni.. nehéz ..ott a belsőre helyezték a hangsúlyt..légvédelmi rakéta rendszer(az USA-ból..!),úszómedence(minek?) (napersze befedhető mert szükség esetén bálteremként funkcionál..ja és a rendszeresített tengeralattjáró..
A Csehek beléptek a tengeri kikötővel rendelkező országok közé...
A történet a Versaillesi szerződéssel kezdődött miszerint Hamburgtól 99 évre kapnak egy kikötőmedencét(úgylátszik a Cseheknek nem volt elég a felvidék..),na persze a Hamburgiak a legfélreesőbb nagyhajók számára megközelíthetelen medencét bocsájtották rendelkezésre,ahol a CSPLO a rendszerváltozásig műkodött majd ,hasonló sorsra jutott a társaság mint a Mahart. A kikötő közben eliszaposodott és csipkerózsika álmát aludta,egészen mostanáig amikoris a Csehek elhatározták ,hogy felélesztik a hajózást.Éppen jó időben kezdtek a felújításokhoz mert Hamburg olimpiát kíván rendezni és a területre szüksége van...ígytehát "cseréltek" Hamburggal és most egy kítűnő helyen ,tengeri hajókat is fogadó medencéhez jutottak 2028 ig, amit úgy néz ki Hamburg meghosszabbít 50 évvel..ilyen politikusok kellenének nekünk is.