Keresés

Részletes keresés

gigabursch Creative Commons License 2015.09.24 -1 0 118887

Ennyit tesz két dolog.

 

Kezdem a másodikkal:

A fene nagy ukrán önérzet megspékelve az AEÁ seggnyalására irányuló Ojjópalyi Jujjdejós idiótizmus a teljes olyan szállítási kapacitást, ami ruszkikhoz menne megölte a Dunai szállítás maradékát.

 

Az első:

Azzal, hogy megnyílt a DMR, minden bajor és osztrák alapanyagaipar és feldolgozó ipar ami van, az az anyagot immár Rotterdam érintésével küldi a világtengerekre és senki nem fog bajlódni egy jóval hosszabb és jóval szűkebb áteresztő kapcitású Márvány-tengeri kapukkal, nem beszélve az Égei tengerről.

Itt csak annyi maradt, ami Levante+Közép kelet felé elmegy. Ennyi.

 

Gondolom a sok lelkes ember, aki döntnökként örvendett a DMR miatt Ausztriától keletre soha nem gondolt bele ebbe az apróságba, hogy ennek milyen következményei lehetnek.

 

A harmadik:

A Duna java hajózhatatlan nagy üzembiztonsággal a Fekete-tenger irányába.

Ugyan az MHE tett le meglehetősen vastag anyagot a Duna-hajózási stratégia asztalára, de olybá tűnik az elrendelő szerveknél vagy sok az analfabéta, vagy sok a érdektelen ember vagy csak annyi pénz volt, amennyi - s így nem lehet többet költeni.

 

De az egészben a legsúlyosabb az első érv, azaz a DMR.

Előzmény: riversea (118885)
smith Creative Commons License 2015.09.24 0 1 118886

Nem csak fuvar, víz sincs, mindenfelé az LKV-t karcolgatja a Duna. Bp. 71 cm ma reggel, ami bőven alatta van az augusztusban médiavisszhangot kapott helyzetnek, a különbség annyi, hogy most még nem vették észre...

Előzmény: riversea (118885)
riversea Creative Commons License 2015.09.24 0 0 118885

Megdöbbentő videók:

 

1. Ennyire nincs fuvar. Szinte az egész ukrán flotta tétlenségre kárhoztatva áll bent az izmaili kikötőben, tolóhajóstól, személyhajóstól, önjáróstól:

https://www.youtube.com/watch?v=OJfrw_ZEDnY

 

2. Ripityára tört az ex VÁC lakótere egy bárkával történt ütközés következtében:

https://www.youtube.com/watch?v=pr5WaL4Bilw

 

3. Zátonyon fetreng az ex CSONGRÁD a 339. fkm-nél:

https://www.youtube.com/watch?v=NP-QUXmy0u0

 

(Biztos, hogy jó ötlet volt leszedni a magyar személyzeteket a volt Mhrt hajókról?)

riversea Creative Commons License 2015.09.24 0 1 118884

Nem perdöntő, hogy milyen néven bocsátották vízre, mivel nem tudjuk, mikor mondta a norvég, hogy nem veszi át. Itt már megy a tengerre, hogy szolgálatba álljon, a felépítmény a raktártetőn, nem próbaútról van szó, tehát bőven viselheti már az új nevét, ami akár HÉVÍZ is lehet. De ugyanígy lehet még kb 50 másik azonos kinézetű orosz hajó is, mivel én még a legnagyobb nagyításnál sem tudom megmondani, hogy latin vagy cirill betűs a felfestés az orrán. 

Előzmény: gigabursch (118883)
gigabursch Creative Commons License 2015.09.24 0 1 118883

Miutána Hévízet egy szép hosszú névvel bocsátották vízre, ergó ez nem a Hévíz.

Előzmény: riversea (118875)
Mwin Creative Commons License 2015.09.23 0 1 118882

Hogyne, de ez is elég tág időintervallum, ha tudjuk a hajó nevét, akkor adott az építés éve is, ami pedig egyetlen évre szűkíti a lehetséges időt.

Előzmény: EMD sound is music (118880)
viking star Creative Commons License 2015.09.23 0 1 118881

Nekem az a gyanús, hogy nem tűnik ilyen hosszúnak a név. Plusz azokat egyrészt jellemzően vitték, másrészt a képek alapján eleve úgy indultak el, hogy megvolt az orrukon a pajzsembléma a H betűvel. Illetve én már mintha látnám egy kicsit a HÉVÍZ szót, mert mintha középen a V-betűnél érezném kicsit a "szünetet" a felirat felső részén... de ez már simán lehet hallucináció. :D

Előzmény: Enzo (118879)
EMD sound is music Creative Commons License 2015.09.23 0 1 118880

fotó elkészítésének ideje is belőhető lenne.

 

1964 és 1968 között. Erzsébet híd már elkészült és még mennek rajta a villamosok.

Előzmény: Mwin (118877)
Enzo Creative Commons License 2015.09.23 0 0 118879

Szerintem.

De az is lehet hogy nem. :-)

Előzmény: Enzo (118878)
Enzo Creative Commons License 2015.09.23 0 0 118878

Ez valamelyik SAGASTRAND osztályú norvég.

Előzmény: Mwin (118872)
Mwin Creative Commons License 2015.09.23 0 1 118877

Én is kiszúrtam, de itt elsősorban a tengeri kiléte a kérdéses:-) Ha tudnánk, akkor a fotó elkészítésének ideje is belőhető lenne.

Előzmény: gigabursch (118876)
gigabursch Creative Commons License 2015.09.23 0 0 118876

Háttérben egy Inota/Gyöngyös.

 

Nekem inkább Inotásnak tűnik, de mérget nem vennék rá.

Előzmény: Mwin (118872)
riversea Creative Commons License 2015.09.23 0 1 118875

Szerintem a SOMOGY kizárható. A hablemez átvezetése a főfedélzetről az orrfedélzetre azon eleve egyenes volt, míg a többin visszahajló, tehát nemcsak az orrhablemez meg, vagy nemléte játszik. Marad a HÉVÍZ - HEREND. A SOMOGY egyébként eredetileg egyedi finn megrendelésre készült, sok extrával. 

 

Előzmény: viking star (118874)
viking star Creative Commons License 2015.09.23 0 0 118874

Hmmmm... ha megismerhető lenne, hogy a SOMOGY hablemeze eleve gyárilag volt magasított, vagy közvetlen építése után alakították csak át, ki tudnánk zárni a sorból, mert akkor ez a képen vagy a HÉVIZ vagy a HEREND. A többi a nevének hossza és tagoltsága alapján kizárható.

Előzmény: captainb (118873)
captainb Creative Commons License 2015.09.23 0 1 118873

Valamelyik "kis norvég"....

Előzmény: Mwin (118872)
Mwin Creative Commons License 2015.09.23 0 2 118872
napocza Creative Commons License 2015.09.22 0 0 118871

Köszönöm!

Előzmény: HGNV (118868)
viking star Creative Commons License 2015.09.22 0 0 118870

Köszönöm, mindig öröm látni a kiskedvenceim.

SOFIA ismét dolgozik, a ROUSSÉn csak strázsa van június óta.

Előzmény: jakyg (118861)
uni-cum-laude Creative Commons License 2015.09.22 0 1 118869

Vessetek a száguldó mókusok elé, de számomra nemes egyszerűséggel: randa.

Előzmény: Enzo (118867)
HGNV Creative Commons License 2015.09.22 0 1 118868

Az újpesti Hajójavító hajókovács műhelye,a képen látható lemezolló a mai napig üzemel.

Előzmény: napocza (118864)
Enzo Creative Commons License 2015.09.21 0 1 118867

Az ECLIPSE legalább formára viszonylag arányos, az én ízlésemtől ugyan az is nagyon távol áll (na nem mintha az lenne a mérték), de legalább nem csúnya.

 

Ez viszont ritka ortopéd jószág. A hátra húzott tömegekkel annyira aránytalan mint egy NELSON osztályú csatahajó vagy mint az azóta szétbarkácsolt SIÓFOK katamarán, csak ebből még három gigantikus fonálféreg is meredezik az ég felé. Biztos nagyon sokba került hogy ilyen ronda legyen.

Előzmény: pleharkaly (118865)
tehtube Creative Commons License 2015.09.21 0 0 118866
Előzmény: smith (118863)
pleharkaly Creative Commons License 2015.09.21 0 1 118865

Igen az Abramovichnak épített "Eclipse" (Hamburg  Blom&Voss) volt a  példakép ezt kellet  valahogy überelni.. nehéz ..ott a belsőre helyezték a hangsúlyt..légvédelmi rakéta rendszer(az  USA-ból..!),úszómedence(minek?) (napersze  befedhető mert szükség esetén bálteremként  funkcionál..ja és a rendszeresített tengeralattjáró..

Előzmény: smith (118863)
napocza Creative Commons License 2015.09.21 0 0 118864

bár egy hajó sem látható, felmerült bennem, hogy a 27029-es fortepan kép az újpesti hajójavítót ábrázolja az ötvenes években.

nincs véletlenül ezt megerősítő vagy kizáró bizonyítékotok? pl. egy belső kép ebből az időből.

smith Creative Commons License 2015.09.21 -1 0 118863

Egy újabb tengeri szörny...

Már a hullámokat hasítja a világ legnagyobb luxusjachtja

Titokzatos körülmények között készült, tulajdonosa egy orosz milliárdos. Tovább »

forrás: Index.hu

pleharkaly Creative Commons License 2015.09.21 0 3 118862

A Csehek beléptek a tengeri kikötővel rendelkező országok közé...

A  történet a Versaillesi szerződéssel kezdődött miszerint Hamburgtól 99 évre kapnak egy kikötőmedencét(úgylátszik a Cseheknek nem volt elég a felvidék..),na persze  a Hamburgiak a legfélreesőbb nagyhajók számára megközelíthetelen medencét bocsájtották rendelkezésre,ahol a CSPLO a rendszerváltozásig műkodött majd ,hasonló sorsra jutott a társaság mint a Mahart. A kikötő közben eliszaposodott és  csipkerózsika álmát aludta,egészen mostanáig amikoris a Csehek elhatározták ,hogy felélesztik a hajózást.Éppen jó időben kezdtek a felújításokhoz mert Hamburg olimpiát kíván rendezni és a területre szüksége van...ígytehát  "cseréltek" Hamburggal és most egy kítűnő helyen ,tengeri hajókat is fogadó medencéhez jutottak 2028 ig, amit  úgy néz ki Hamburg meghosszabbít 50 évvel..ilyen politikusok kellenének nekünk is.

jakyg Creative Commons License 2015.09.19 0 0 118861

Különösen Viking olvtárs figyelmébe!

Rusze Linzben:

Sofia a Wachauban:

 

gigabursch Creative Commons License 2015.09.18 0 0 118860

OK, meggyőztetek

Előzmény: Zoltika (118851)
Mwin Creative Commons License 2015.09.17 0 0 118859

Nem tévedsz, az ott bizony Kiskőszeg. Jobbra, a sérülés mögött kivehető a templom:

 

Előzmény: riversea (118856)
jakyg Creative Commons License 2015.09.17 0 0 118858

Köszönöm. :)

Hálából két, friss lapátkerekes.

Előzmény: riversea (118856)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!