Szerviz által megadott információkat tudom csak mondani, nem közölték a hibakód számát, csak annyit hogy bremslicht sensor! Tudomásom szerint ez egy mágnes kapcsoló (szenzor)ami kint a szélvédő alatt van! Bent az utastérben a pedáloknál nincs az a hagyományos fékpedálnál kapcsoló!
Jellemzően melegebb időben jön elő a hiba17fok felett ezt figyeltük meg,van amikor 1-2 km után van amikor 100km megtétele után!
Valami zavar van itt az erőben. Nem tudni milyen autóról is beszélsz. Q5-ből annyi változat mint a tenger. Miután hibakódot nem írsz, azt sem tudni konkrétan mire is panaszkodik az autó. Az sem biztos, hogy ugyanazt értjük féklámpakapcsolón, miután az a fékpedálnál van. Ha kapcsoló egyáltalán, mert van amelyiken pedálmozgás jeladó van...........
Köszi szépen a választ, 2 ből 1 kapcsoló ki lett cserélve(mágnes kapcsoló) kint az eső csatorna alatti! Másikat hol találom? Ez Q5 Fy model 2018as 2.0tfsi!
Miután a diagnosztikák áramköröket tudnak detektálni, így az a hiba a féklámpakapcsoló áramköréről szól, aminek csak egy részlete a kapcsoló. Ami valójában kettő kapcsoló és több hibakód is lehet rá. Ergo, ennyiből ezt nem lehet megmondani. Legalább a konkrét hibakód kellene, nem egy valamit is jelentő szöveg.
Sziasztok! Audi Q5 féklámpa kapcsoló meg hibásodást ír hibának, kicseréltük és úgyan az a hiba, és jellemzően melegebb időben jön elő! Audi szerviz csak vakarja a fejét! Tudom nem vw, de találkozott már valaki ilyesmivel mi okozhat ilyet?
Sziasztok! 2018as Passat AppConnect aktiválásban (és mivel állítólag az USB kábel sem adat kábel) cserében tud valaki segíteni (márkaszervíz helyett :))? Létezik rá megoldás? Előre is köszönöm.
BLR motorkód.minden kívan cserélve.gyertya.trafo.jeladok.tank szivattyú nagy nyomású ott is az érzékelők.egr szelep.vezerles.minden ami a működéshez kell cserélve van.es akkor is gyújtás hiba.400 000 költöttem rá kedvezményes árakon.mielott gyári diagot mondanátok azzal ment rá 2 kiló és a helyzet változatlan.ketto helyen is néztek. Generátor is cserélve.
Sziasztok! 2.0 fsi szórakozik.kis segítség kellene.uzemanyag zárás szög kicsi ezt írja ki a gép.de minden új az autóban.a nagynyomás szivattyú minden minden.prüszköl durrog minden baja van.megfazott.patikaba vettem már coldrexet is neki.esetleg valami ötlet? köszönöm!
Sziasztok! Segítsetek, kérlek! Van nálam egy 2004-es 1,9-es Passat kombi 3BG. Hogy kell működnie a csomagtér nyitásnak? Ha a távirányítón a lezárt ajtónál nyomvatartom a csomagtérnyitó gombot, akkor ki kell nyílnia a csomagtér ajtónak, vagy csak akkor, ha megnyomom a rendszám felett a nyitó gombot? Illetve a vezetőoldali ajtón is van egy csomagtér nyitó gomb, ez ki kell oldja a zárat, vagy ennek a megnyomása után is csak a rendszám feletti gombbal nyílik?
Nekem ~15 éve (akkor még Lőrincen a Királyhágó utcában lakott a hely) ő javított, beálltam a műhelybe hétfőn, péntekre már a helyén volt minden, vihettem is el:
Sziasztok! Valaki tudja hogy egy VW T5 2006-os AXD motoros kocsinál a motor engin lámpa gyujtásrátételnél miért nem világít, illetve ha generálok mondjuk a légtömegmérő csat lehúzással hibát miért nem jelez? Az óra csoportot kivettem, nem volt megbontva! Vélemény esetleg? Üdv.
Köszönöm szépen, de én nem tudom kiszerelni e váltót szóval nekem olyan szakember kellene aki ezt megoldja és megjavítja. Isaszegen vagyok de eltudom vinni bárhova az országon belül jelenleg nem használjuk, uh. nem olyan sürgős, március 1 re kell toppon lennie az öregnek!:-)
Gondolom autószerelőhöz, vagy váltóshoz a kiszerelt váltót. Hogy ilyen hol van a közeledben azt neked kell tudni, miután velünk nem közölted merre élsz.
Hááát az a 4.5millió km nem kevés, ilyenkor előfordulnak már apróbb hibák...... :P :)
Valószínűleg megkopott a szinkrondob/1-es fokozat körmös kapcsolódása,esetleg a kapcsoló villa is. Vagy valami más....... ez nem egy on-line megmondható eset, végig kell néznie egy hozzáértőnek.