Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_lala_ Creative Commons License 2025.01.25 0 0 9646

Nekem ~15 éve (akkor még Lőrincen a Királyhágó utcában lakott a hely) ő javított, beálltam a műhelybe hétfőn, péntekre már a helyén volt minden, vihettem is el:

https://www.facebook.com/p/Sebess%C3%A9gv%C3%A1lt%C3%B3-szerviz-100054637141365/

 

Ott a telefonszám, kérdezz rá, hogy mit vállal.

Előzmény: KZS100 (9643)
409 Creative Commons License 2025.01.25 0 0 9645

 

 Az a véleményem, hogy azért nem világít, mert nincs annak olyan lápája. Ha így van, akkor hibát jelezni sem tud azzal.

Az ilyeneknek az izzítás visszajelzője villog hiba esetén.

Előzmény: djpapa (9644)
djpapa Creative Commons License 2025.01.24 0 0 9644

Sziasztok! Valaki tudja hogy egy VW T5 2006-os AXD motoros kocsinál a motor engin lámpa gyujtásrátételnél miért nem világít, illetve ha generálok mondjuk a légtömegmérő csat lehúzással hibát miért nem jelez? Az óra csoportot kivettem, nem volt megbontva! Vélemény esetleg? Üdv. 

KZS100 Creative Commons License 2025.01.22 0 0 9643

Köszönöm szépen, de én nem tudom kiszerelni e váltót szóval nekem olyan szakember kellene aki ezt megoldja és  megjavítja. Isaszegen vagyok de eltudom vinni bárhova az országon belül jelenleg nem használjuk, uh. nem olyan sürgős, március 1 re kell toppon lennie az öregnek!:-)

Előzmény: 409 (9642)
409 Creative Commons License 2025.01.21 0 0 9642

 

 Gondolom autószerelőhöz, vagy váltóshoz a kiszerelt váltót. Hogy ilyen hol van a közeledben azt neked kell tudni, miután velünk nem közölted merre élsz.

Előzmény: KZS100 (9640)
qtc Creative Commons License 2025.01.19 0 0 9641

"a kérdés még mindig ua. ,  hogy hova kellene vinni javítani ?"

 

Ezt javaslom:

 

https://vwbonto.hu/hu/

 

Előzmény: KZS100 (9640)
KZS100 Creative Commons License 2025.01.18 0 0 9640

igen, talán több lett egyel a nulla! :-)

a kérdés még mindig ua. ,  hogy hova kellene vinni javítani ?

Előzmény: 409 (9639)
409 Creative Commons License 2025.01.18 0 0 9639

Hááát az a 4.5millió km nem kevés, ilyenkor előfordulnak már apróbb hibák...... :P  :)

 

Valószínűleg megkopott a szinkrondob/1-es fokozat körmös kapcsolódása,esetleg a kapcsoló villa is.  Vagy valami más.......  ez nem egy on-line megmondható eset, végig kell néznie egy hozzáértőnek.

 

 

Előzmény: KZS100 (9638)
KZS100 Creative Commons License 2025.01.18 0 0 9638

Sziasztok, egy olyan problémám lenne a Vw Caddyvel, hogy hidegen terhelésre ( pl. ha kiállok egy feljáróból ) kidobja az egyes fokozatot, ha meleg akkor már rendben van.  4500000 Km és hát 21 éves. kérdezem hogy szerintetek mi baja ill. hol lehet megjavítani?

Köszönöm !

Zsomle TDI Creative Commons License 2025.01.02 0 0 9637

Köszönöm! Már szervízben is van az autó!

Köszi mégegyszer!

Előzmény: 409 (9636)
409 Creative Commons License 2025.01.01 0 1 9636

Ez az ad-blue befecskendezője, az a fehér meg a kifolyt ad-blue folyadék maradéka. Ismert bajuk, hogy egy idő után engedi az ad-blue-t a szelep csatlakozásánál. Többnyire a fűtött csővezeték cseréje a javítás módja.

Előzmény: Zsomle TDI (9635)
Zsomle TDI Creative Commons License 2025.01.01 0 0 9635

Sziasztok Fórum tagok!

 

BUÉK!

 

Segítségeteket kérem egy 2019-es 150 LE TDI problémával kapcsolatban. Az autóban 256 000 km van. Minden métert én tettem bele, rendszeresen karbantartott. Problémája soha nem volt!

Ma egy kb 3km-es út után hazaérkezve láttam, hogy füstöl valami a motortérben... Mivel különösebb égett szag nem volt, így bátran felnyitottam a motorháztetőt, és láttam, hogy a DPF (?) szenzornál fehér kikristályosodás (hűtővíz?) látható, és egy csövön égésnyom...

Az autó lehűlt, a füst megszűnt viszont lövésem sincs, hogy mi lehet a baj.

 

Megpróbálok képet és egy rövid videót ide varázsolni.

Köszi az ötleteket!

Péter


atuc Creative Commons License 2024.12.05 0 0 9634

Negyven éve.                               (Itt most hagytam egy kis időt.)

 

Mivel diagnosztizálsz, hogy itt idétlenkedsz két egyszerű hibakód megoldását keresve? 

Ha beírod a keresőbe, nem ír ki találatot? (pl. Google)

Nekem sikerült.

Előzmény: VW jani (9633)
VW jani Creative Commons License 2024.12.04 0 0 9633

Nem tudom kerülni mert negyven éve ezt csinálom.  ;)

Előzmény: atuc (9632)
atuc Creative Commons License 2024.12.03 0 0 9632

Tényleg elnézted.

Ez itt nem a "Kerüld a szerelőt" topic.

Előzmény: VW jani (9631)
VW jani Creative Commons License 2024.12.03 0 0 9631

Bocs elnéztem azt hittem hogy szakmai oldalra írtam de látom hogy vicc oldal. :)

Előzmény: saválló (9630)
saválló Creative Commons License 2024.12.03 0 0 9630

Egy hozzáértő szerelő. :)

Előzmény: VW jani (9629)
VW jani Creative Commons License 2024.12.03 0 0 9629

Sziasztok!

 

Polo 1.2 bmd P1118   P0140  hibakódoknak mi a megoldása?

VW jani Creative Commons License 2024.11.22 0 0 9628

Sziasztok  Vw polo 9n 1.2 BMD motornak mennyi az olaj nyomása?

VW jani Creative Commons License 2024.11.22 0 0 9627

Vw polo 9n 1.2 BMD mennyi a henger nyomás veszteség ami száraz hengernél még elfogadható?

kulturg Creative Commons License 2024.11.20 0 0 9626

Hali, VW-nél mért 5 jegyű a színkód? (pl. esetemben LR7HL) Festék keverőnél azt mondták, a színkód az csak 4 jegyű lehet, de akkor itt mi az ötödik?

VW jani Creative Commons License 2024.11.19 0 0 9625

Próbáltam másik injektorral ugyanaz

Előzmény: 409 (9623)
VW jani Creative Commons License 2024.11.19 0 0 9624

Új üzemanyag szűrő van benne a mért nyomás 3 bár a kompresszió 14 mind három hengerben

Előzmény: 409 (9623)
409 Creative Commons License 2024.11.19 0 0 9623

Nem záró injektor, nem hozzávaló üzaszűrő (3bar?), eldugult visszafolyócső.

Üzanyomást kellene mérni.

 

Nincs olajhőmérője azért mutat -40°C-t. Az úgy rendben van.

Előzmény: VW jani (9621)
ktm250 Creative Commons License 2024.11.19 0 0 9622

Sziasztok! 2.0crtdi manuál 6-os váltóval 140le-s sahranon volt egy geometria letapadás és turbó felújítás, és kb azóta megnövekedett a fogyasztása 8,1 l/100km 140km/h autópályán, elötte ez 6,7-7 liter volt! Teljesítményben nem érezni változást ugyanúgy megy mint elötte(felújításra gondolok).

Van valakinek valami tippe hogy hol lehet a hiba mitől nő meg így a fogyasztása? 

VW jani Creative Commons License 2024.11.19 0 0 9621

Ez így van csak az a kérdés mitől dús?

Közben találtam egy adatot. Olaj  hőmérséklet -40 csak nem találom az olaj hőmérséklet érzékelőt.

Előzmény: 409 (9620)
409 Creative Commons License 2024.11.18 0 0 9620

 

 "ha kiveszem az injektorokat 5-10 másodpercre beindul"

 

Ha ez azt jelenti, hogy nem kap üzemanyagot a befecskendezőkből ilyenkor a motor és mégis beindul, akkor az az üza ott van a szívócsőben. Ergo, előtte belefolyt és ez magyarázná a dús keverék hibakódot is.

Előzmény: VW jani (9619)
VW jani Creative Commons License 2024.11.18 0 0 9619

Olyan segítséget hogy valaki tapasztalt már ilyet és elmondja, a felújítás henger dugó gyűrűk csapágy hengerfej szelep vezetők szimering síkolások. Vezérlés jó helyen van, ha kiveszem az injektorokat 5-10 másodpercre beindul

Előzmény: 409 (9618)
409 Creative Commons License 2024.11.18 0 0 9618

Milyen segítséget remélsz? Ugye mindenhez is hozzá lett nyúlva (megjegyzem, azt a motort a papírforma szerint nem lehet felújítani és nem is szokott sikerülni a próbálkozóknak. Persze kérdés mit értesz teljes felújítás alatt? ), ki tudná kitalálni mi lett elhibázva.

A hibakódok szerint két henger nem megy a 3-ból.......

Előzmény: VW jani (9617)
VW jani Creative Commons License 2024.11.17 0 0 9617

Sziasztok. Segitsen valaki, polo 1.2 bmd motor, teljes motor felújitás után alapjáraton járt 20 percig utána elment az alapjárat kis gázra még járt, utána leállt és azóta nem indul.
Hibakódok: P0172  P0301  P1361

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!