Feladtam. 1 óra 25 perc után. Pedig ha tudják kapcsolni, akkor vélhetőleg úgy 2millót hagyott volna valaki ott a boltban, de bizonytalanra nem akar kocsival bemenni a jelenlegi őrületben a belvárosba, úgyhogy vélhetően Budaörs és környéke lesz belőle. Pedig komplett lakásfelszerelés lett volna belőle. (TV, videó, DVD, HiFi, hűtőszekrény, mosogatógép, mosógép, konyhai robot, szagelszívó, villanytűzhely, takarítógép, és a lista alapján mindenből szinte a legdrágább).
Ezzel kapcsolatban nincs igazad, mert találkoztam már igen profin és ügyfélbarátin felépített call-centerrel, és én és a cégem is ilyet szeretne kialakítani.
Egy biztos. Telefonon még senki sem deritett ki semmit ebben az országban. Egyszerűen nevetséges,hogy a cirka 10 milliós országunkban az olyan pici, máshol teljesen lényegtelen problémákon fennakadunk. Az esetek 99.8 %- ban körkapcsolásba keveredünk. Kapcsolnak ide oda, mig végül ujra azzal beszélsz akivel legelöször.
Egy borzaszóan elbaszott call centerről van szó.
Mármint elbaszták a felépítését, talán az ország leg-nem-ügyfélbarátabb verziója.
Jó példa lehet a cégeknek, hogy na ilyet semmiképp.
Éppen 40 perce szövegel hozzám egy külföldi nőci rossz magyar kiejtéssel és rossz magyarsággal megfogalmazott mondatokkal. Kb. 20 másodperces ciklusokban ismételget egy ügyfélszolgálati blablát, és folyamatosan azzal hiteget, hogy az "ügyfélszolgálati képviselő" majd felveszi a telefont. Nem veszi fel.
A Westend ügyfélszolgálatát hívtam, azzal a hátsó szándékkal, hogy a Média Markttal óhajtanék kapcsolatba kerülni. Sajnos azonban az automata szerint ilyen bolt a Westendben nincs, úgyhogy gondoltam, egy humanoid majdcsak okosabb lesz.
Időnkét szép szaxofonzenét hallgatok, és juszt sem adom fel, bár a fejem térfogata már megduplázódott.
A JÓ ÉDES ANYJÁT annyak, aki azt így kitalálta!
1. Miért nem egy magyar emberke mondja a magyar szöveget?
2. Miért nem magyarul van a magyar szöveg?
3. Miért nem működik az automatikus beválasztás?
4. Miért nem veszi fel az ügyfélszolgálat immár 45 perc után?
Nektek milyen érdekes, telefonos ügyfélszolgálatokkal, automatikus hívásirányítókkal kapcsolatos élményeitek vannak?