Keresés

Részletes keresés

Akinom89 Creative Commons License 2008.04.07 0 0 9
Tudom, hogy régi a beírás, de akkor is: ez a Westend, egy kalap....
Előzmény: MaCS (-)
Janibacsi Creative Commons License 1999.12.22 0 0 8
Miért, mi a bajod az 1212-vel???

JAno

Előzmény: division by zero (6)
Janibacsi Creative Commons License 1999.12.22 0 0 7
Miért, mi a bajod az 1212-vel???

JAno

Előzmény: division by zero (6)
division by zero Creative Commons License 1999.12.22 0 0 6
nem kell a telefontól messzire menni rossz példáért, mingyá ott a 1212...
Littleton Creative Commons License 1999.12.22 0 0 5
Micsoda szerencse, hogy hagytam magamnak 0.2% rést. Talán erről beszél Matula bácsi...
Littleton Creative Commons License 1999.12.22 0 0 4
Könyörgöm Matula bácsi, tessék csak egy példát mondani!!! Már kiváncsiságból is kipróbálnám!
Előzmény: Matula bácsi (2)
MaCS Creative Commons License 1999.12.22 0 0 3
Halihó!

Feladtam. 1 óra 25 perc után. Pedig ha tudják kapcsolni, akkor vélhetőleg úgy 2millót hagyott volna valaki ott a boltban, de bizonytalanra nem akar kocsival bemenni a jelenlegi őrületben a belvárosba, úgyhogy vélhetően Budaörs és környéke lesz belőle. Pedig komplett lakásfelszerelés lett volna belőle. (TV, videó, DVD, HiFi, hűtőszekrény, mosogatógép, mosógép, konyhai robot, szagelszívó, villanytűzhely, takarítógép, és a lista alapján mindenből szinte a legdrágább).

Gratulálok!

Üdv: MaCS

Matula bácsi Creative Commons License 1999.12.22 0 0 2
Ezzel kapcsolatban nincs igazad, mert találkoztam már igen profin és ügyfélbarátin felépített call-centerrel, és én és a cégem is ilyet szeretne kialakítani.
Előzmény: Littleton (1)
Littleton Creative Commons License 1999.12.22 0 0 1

Egy biztos. Telefonon még senki sem deritett ki semmit ebben az országban. Egyszerűen nevetséges,hogy a cirka 10 milliós országunkban az olyan pici, máshol teljesen lényegtelen problémákon fennakadunk. Az esetek 99.8 %- ban körkapcsolásba keveredünk. Kapcsolnak ide oda, mig végül ujra azzal beszélsz akivel legelöször.

MACS csak nyugalom. Ezek tulélnek minket.

Matula bácsi Creative Commons License 1999.12.22 0 0 0
Egy borzaszóan elbaszott call centerről van szó.
Mármint elbaszták a felépítését, talán az ország leg-nem-ügyfélbarátabb verziója.
Jó példa lehet a cégeknek, hogy na ilyet semmiképp.

Előzmény: MaCS (-)
MaCS Creative Commons License 1999.12.22 0 0 topiknyitó
Halihó!

Éppen 40 perce szövegel hozzám egy külföldi nőci rossz magyar kiejtéssel és rossz magyarsággal megfogalmazott mondatokkal. Kb. 20 másodperces ciklusokban ismételget egy ügyfélszolgálati blablát, és folyamatosan azzal hiteget, hogy az "ügyfélszolgálati képviselő" majd felveszi a telefont. Nem veszi fel.
A Westend ügyfélszolgálatát hívtam, azzal a hátsó szándékkal, hogy a Média Markttal óhajtanék kapcsolatba kerülni. Sajnos azonban az automata szerint ilyen bolt a Westendben nincs, úgyhogy gondoltam, egy humanoid majdcsak okosabb lesz.
Időnkét szép szaxofonzenét hallgatok, és juszt sem adom fel, bár a fejem térfogata már megduplázódott.
A JÓ ÉDES ANYJÁT annyak, aki azt így kitalálta!
1. Miért nem egy magyar emberke mondja a magyar szöveget?
2. Miért nem magyarul van a magyar szöveg?
3. Miért nem működik az automatikus beválasztás?
4. Miért nem veszi fel az ügyfélszolgálat immár 45 perc után?

Nektek milyen érdekes, telefonos ügyfélszolgálatokkal, automatikus hívásirányítókkal kapcsolatos élményeitek vannak?

Üdv: MaCS

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!