Keresés

Részletes keresés

Veszpremi Creative Commons License 19 órája 0 0 9606

Legyen pozitív dolog is, a hulladékudvar munkatársai érdemelnek meg dícséretet, tök normális a kiszolgálás, eligazítás, gördülékeny minden, ha bármit kiviszel, eligazítanak, segítenek... És még rend is van, már amennyire egy ilyen helyen lehetséges. Sosem jártam ott, csak most párszor. Ilyen is van!

menut Creative Commons License 23 órája 0 0 9605

Jó :) pedig érdekesebbek, mint az útépítés :)

Előzmény: crossroad (9604)
crossroad Creative Commons License 1 napja 0 0 9604

Nem értek a buszokhoz, 20 éve a közelükbe sem mentem...

Előzmény: menut (9603)
menut Creative Commons License 1 napja 0 0 9603

Inkább az új buszok tenderéről mesélj, ha tudsz... Kik az indulók/meghivottak?

Előzmény: crossroad (9602)
crossroad Creative Commons License 1 napja 0 0 9602

Ez az állandó szkepticizmus... közben meg figyelmen kívül hagyjátok az olyan nyilvánvaló tényeket, hogy sosem voltak még ilyen szép lila buszaink.

Előzmény: menut (9601)
menut Creative Commons License 3 napja 0 0 9601

Egyre gondolunk :)

Hát, valamiből csökkenteni kell a profi menedzsment által eltapsolt másfél milliárdot... De hogy ez a jegyárak emelésével szemmel láthatóan csökkenne a deficit - abban némileg szkeptikus vagyok...

Előzmény: r.tonyo4 (9600)
r.tonyo4 Creative Commons License 4 napja 0 0 9600

ha a szolgáltatás minőségén a lerobbant buszok és a nem működő leszállásjelző gombok számát értjük, akkor így rendben is van.

 

Előzmény: menut (9599)
menut Creative Commons License 4 napja 0 0 9599

Teljesen érthető, hiszen a szolgáltatás minősége is emelkedett az utóbbi időben 30%-kal.

Előzmény: ..pözsó.. (9598)
..pözsó.. Creative Commons License 4 napja 0 0 9598

"A V-Busz Kft. brutális jegyáremelését hagyta jóvá Veszprém polgármestere. A jegyek és a kedvezményes bérletek ára mintegy 30 százalékkal emelkedik 2021. január 1-től. Van olyan jegytípus, amelynek az ára 50 százalékkal lesz magasabb az eddiginél"

 

https://index.hu/belfold/2020/11/26/veszprem_buszjegy_dragulas/

 

 

 

Igaz lenne a hír?

Veszpremi Creative Commons License 6 napja 0 0 9597

Egyetértek. Csak legyen kész, jó lesz! :)

Előzmény: menut (9596)
menut Creative Commons License 6 napja 0 0 9596

A kereszteződések a gyenge pontjai. Lefelében elég nehéz lesz Felsőörs és Alsóörs közti kereszteződésben visszafogni a bringát... Az egy hülyeség, ahogy az alsóörsi leágazásnál is az.

Előzmény: Veszpremi (9595)
Veszpremi Creative Commons License 2020.11.23 0 0 9595

Köszi! Jó kis út lesz az jövőre! Van benne pár oldalváltás (ahol keresztezi a műutat), ott vigyázni kell majd, nyilván mi, akik sokat fogunk rajta menni majd ismerjük.

Előzmény: menut (9594)
menut Creative Commons License 2020.11.23 0 0 9594

Montival simán. A pontos nyomvonalat a felénk eső oldalon nem tudom, én a szabadságpusztai zebra előtti egyenesben lekanyarodtam balra egy merőleges mezőgazdasági útra, amin simán el lehetett menni az elágazásig, ott pedig az út és a kerítésközött szintén jó földút van. Montinak pont akár maradhat így is, olcsóbb volna :) 

Felsőörsön a temetőnél elég nagyot haraptak az autóút aszfaltjából, azért az egy elég szűkös útszelvény lesz, pl. buszoknak...

Előzmény: Veszpremi (9592)
..pözsó.. Creative Commons License 2020.11.23 0 0 9593

Részletes leírás a vasút nyomvonaláról: - https://sites.google.com/site/veszpremalsoorsvasut/vonalvezetes

 

 

Előzmény: menut (9589)
Veszpremi Creative Commons License 2020.11.23 0 0 9592

Pár hete jöttem föl mellette az országúton. Most már végig lehet menni MTB-vel? Gondolom innen nézve a buszmegállótól lehet elindulni le. A buszmegállótól Vp felé akkor még nem láttam munkát, valsz. ott kiviszik a Szabadságpusztára menő nyomvonal irányába, úgy sejtem.

Előzmény: menut (9589)
menut Creative Commons License 2020.11.23 0 0 9591

Nem, lakóházként funkcionált... Ez ott van kb. a MAxon háta mögött, kicsivel a város felé, kb. a Skoda magasságában.

Előzmény: r.tonyo4 (9590)
r.tonyo4 Creative Commons License 2020.11.23 0 0 9590

ez az őrház most nem buszmegálló?

Előzmény: menut (9589)
menut Creative Commons License 2020.11.22 0 1 9589

Na? Senki?

 

Végiggtekertem montival a készülő, itt-ott aszfaltozott aksóörsi bicikliutat. Végülis, nem rossz, bár kötekedhetnék ezért-azért, de minek :) Gyakorlatilag autómentesen lehet végigmenni, leszámitva a településeket és a kereszteződéseket. Szintben szerintem barátibb, mint az országút.

Aki még látni akarja az egykori Vp-Alsóörs vasútvonal 1. sz. őrházát, az gyorsan nézze meg. Szerintem bontódni fog hamarosan.

menut Creative Commons License 2020.11.01 0 0 9588

Ezek teljesen jogosan zavarnak téged. Is.

Előzmény: weirdo (9587)
weirdo Creative Commons License 2020.11.01 0 3 9587

Tudom, hogy egyből az első hozzászól kioszt, hogy milyen életem lehet, ha ilyen dolgok felzaklatnak, de csak azért is leírom (amúgy nem vagyok zaklatott, ha valaki ilyen dolgok mellett elmegy, akkor valszeg ő követi el).

 

1. Hónapok óta nézegetem, hogy mindig vannak olyan taplók, akik a Lidl-nél a gyerekes vagy roki helyre parkolnak vásárlás során. Rokicetli, gyerekülés persze nuku. Amire emlékszem: kétüléses pözsó kamusportkocsi, ma egy pajero, a héten pár városi terepjáró. A minap egy fullos anyuka, műseggel, műszájjal, gondolom még fájt a műtét. Ha én tudok 2 posztrombos lábbal menni plusz 20 métert, ő miért nem? Oszt ha lefényképeztem volna, most az ombudsman vakarná az ajtót. Pedig legközelebb fényképezek:)

 

2. Kézi autómosó, spar mellett (de tecsó is dettó): Az ótvar szemestje porszívózás során csak kib@ssza a mocskát a felépítményre: bontott üdítő, 2 energiaitalos flakon, 2 cigisdobos, egy faszis, egy a női kicsi, az a buzis méret, tehát vagy nagy móka volt, vagy a nője is igénytelen. Taknyos zsebkendő begyömöszölve az egyik résbe. 10 méterre van a kuka...

 

Amúgy a Szeglethy mélygarázs is kb. így néz ki, még szerencse, hogy szinte ingyen lehet parkolni.

 

Ha valami magára ismer, gratulálok.

menut Creative Commons License 2020.10.27 0 0 9586

Elkezdték végre bontani, felülről :)

Előzmény: ..pözsó.. (9585)
..pözsó.. Creative Commons License 2020.10.26 0 0 9585

A rendelő intézetben (SZTK) az eddigi nem túl jó vérvétel jól megkeverték. A földszintre került, de nem tudom miért.

menut Creative Commons License 2020.10.21 0 0 9584

Az autókat most is ki lehet tiltani, ha épp azt akarja valaki :)

 

Hát, nem rossz ötlet ez a ontanám le a várlift, de ezért én nem bontanám le a várat...

Előzmény: r.tonyo4 (9583)
r.tonyo4 Creative Commons License 2020.10.21 0 1 9583

Úgy néz ki, hogy nem lesz várlift

http://www.veszpremkukac.hu/varlift-rekviem-es-alleluja/

Ennek a várliftnek csak annyi pozitívumát láttam, hogy cserébe ki lehet tiltani a várból az autók nagy részét.

 

r.tonyo4 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 9582

felkerültek a google maps-ba és az Earth-ba a legújabb műholdfelvételek (szeptember 10)

Veszprémben látszik az új tornacsarnok helye, a jégcsarnok épülete, és az elkerülő építése.

menut Creative Commons License 2020.10.17 0 2 9581

Az új dózsavárosi összekötő út körforgalmában, az irányjelző táblára ezt sikerült kiirni: Dózsa város. B+. Vajon ezt igy átvette a kedves Megrendelő?

Arról nem is beszélek, hogy ezeket a nyomi körforgalmi táblákat pont olyan magasra sikerül csavarozni, h autóban ülve jócskán kitakar a látómezőből. Egyedül az Aradi vértanúk útja végén tettek átlátszó zöld műanyagból készült táblákat. Hogy ez miért nem terjedt el...?

menut Creative Commons License 2020.10.17 0 0 9580

Tényleg 2024-ben folytatódik a körgyűrű felújitása a tapolcai és csatári csomópontok között? Ha egyáltalán? Vagy én értettem félre a heti hirharsona cikkét?

crossroad Creative Commons License 2020.10.05 0 0 9579

A vegyes forgalmú azt jelenti, hogy traktor, gyalogos és kerékpáros is előfordulhat rajta. Ilyen például a Déli intézményközpontból Felsőörs felé induló szakasz. A mezőgazdasági út az kétesélyes, nem tudom itt mit terveztek. (Forgalom függvényében lehet földút és szilárd burkolatú út is.)

Előzmény: menut (9575)
crossroad Creative Commons License 2020.10.05 0 0 9578

Lesz átjáró, csak nem annak hívják... Amúgy mindig ez van, a népek akkor kezdenek érdeklődni, amikor megjelennek az első gépek. A kalmártéri sztori már a házak felépítésekor el lett bszva, ettől függetlenül én is el tudnék képzelni a mostaninál jobb megoldást a csomópontra. Ez van, hibák és utólag kibicelők is mindig lesznek.

Előzmény: menut (9577)
menut Creative Commons License 2020.10.05 -1 1 9577

Nézd, van lakossági igény a a látó-hegyi átjárásra. Az a helyzet, h régen is volt, csak leszarta mindenki. Eleve a t. lakosság is, megoldotta az átjárást balesetveszélyesen, úgy is jó volt neki. Ebből kifolyólag az is, aki esetleg tudott volna intézkedni, kezdeményezni a témában. Magától ugyan kinek kellett volna jófejnek lennie ezügyben?

Ez a látens igény jelent most meg, az utolsó utáni pillanatokban. E beruházás kereteiben belül lehetett volna megoldás erre az igényre, de, mivel senki nem jelezte 2008 óta (amikor az első terveket megfuttatták a szoci/szadesz önkorinál, akik szintén hülyék voltak), igy honnan tudta volna a tisztelt budapesti tervező úr, hogy kellene bele átkelőt is rajzolni. Most már nem is lesz, mehetnek a népek a bicikliútig, ha át akarnak menni a Látó-hegyre. Ami, lássuk be, egy ilyen erősen rétegigényt tekintve, nem egy tragédia.

 

Kalmár tér szerintem is gáz, dehát, erre is igaz, tizenx éve ismert ez a megoldás. tetszettek volna időben forradalmat csinálni. Az meg, hogy ai veszprémkukacon azok az önkori képviselők hősködnek most, akik annak idején először elkúr...ták, az meg mindent elmond Hartmann mesterről és a többi lúzer szerencsétlenről. Még egy ok, h sose többé ne szavazzak rájuk :)

Előzmény: r.tonyo4 (9576)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!