GKSZ (rendezési terven Gazdasági, Kereskedelmi, Szolgáltató övezet) területen megy keresztül, hosszú távon a déli intézményközpont arra fog terjeszkedni és akkor feltáróút lesz. Igazából ez egy jó húzás volt a város részéről, hogy olyan terelőutat írt elő és építtetett meg a kivitelezővel, ami utána megmaradhat ilyen célra.
Alább írtam többször is a helyzetről, hogy végleges-e, nem tudni, de mire a füredi kereszteződés is elkészül, addig kell és most is már nagyon kéne, mert a bringautat amortizálják most a kamionok, ami nem kamion forgalomra épült. Novemberben már aszfaltozott volt, azóta nem sikerült átadni, most az árkot bélelik már több hete, úgy látom (naponta), hogy tán elkészül már.
Veszprém az elmúlt 3 évben (de mondhatnám az elmúlt 15 évet is) rengeteget foglalkozott az illegális hulladéklerakók felszámolásával, többek között pályázati források bevonásával. Jelenleg is épp egy ilyen projekt zajlik. Szerintem a régióban messze a mi városunk áll a legjobban. Sajnos az újratermelődés, hála a lakosság furfangosságának (bár ingyen bevihetné a hulladékudvarba, de mégsem teszi), gondoskodik a feladat folyamatosságáról.
Ja :) Csak én a végeredmény szempontjából nézem. De vannak apró pozitív dolgok:
1. visszatették az Almádi terelő táblát, igaz, hogy faékkel :)
2. a Maxon előtt (ahol néha 100+-al is mennek most) a napokban kitették az 50-es táblákat. Viszont ezt sokan ma is semmibe vették, láttam. Az utca végén meg hiányzik a Szfvár irány tábla, emiatt sokszor jobbra kanyarodnak, ahol nincs tovább. Egy tábla kéne még, meg sebességet mérni is jó lenne!
3. a remélhetőleg hamarosan kész 2x1 sávos Almádi irány úton árokba elkezdték a beton burkoló panelek elhelyezését, remélhetőleg már csak ez hiányzik az átadáshoz!
Mivel Almádi felé lezárva, most nagyon sokan erre járnak gyalogolni (meg persze bringázni is) naponta, frekventált hely lett. A régi vasúti őrháznál nagy kérdés, hogy miféle munkálatok vannak/lesznek, meredeken túrtak valami útfélét fölfelé (Piedl felé) is, egyelőre nem látni mi a cél. Ott elvihetnék a Maxon alatt a bringautat egyenesen az odébb már meglévő műútra és onnan egyenesen a meglévő Sz.puszta felé vivő bringaútra. Arról sehol sem találok infót, az Alsóörs felé vivő bringaút veszprémhez tartozó szakaszával mi a terv, mire lesz kész, egyelőre mozgolódást én nem látok.
Ez nem pénzlenyúlás+dilettantizmus a köbön (mindig ez a primitiv megközelités), hanem spórolás és bevételnövelés. Az ő szemszögükből. A végeredmény felől nézve persze egyformán szar.
A szomszédom most küldte át. Elég elolvasni a kommenteket. Dilettantizmus + pénzlenyúlás a köbön. Tudják ezek, hogy zöldhulladék csak ősszel keletkezik (valami elenyészű pár % esetleg tavasszal, de nem nálam, bedolgozom)? Tudják azt, hogy egy rendes diófáról nem 150 kg levél jön le, hanem annak sokszorosa? Dilettáns rablóbanda dönt így. A múltkor itt dícsértem meg a hulladékudvart. Következménye az lesz, hogy tele lesz a város és környéke zöldhulladékkal.
Ha tudnék itt képet felrakni (ffox nem tud a flash hiánya miatt), mutatnám, hogy az Almádi felé terelés tábláit a Penny logisztikánál faékkel és gyorsfűzős kötözővel (bind) rakták föl, tegnap éjjel épp az Almádi táblát vitte le a szél, én támasztottam oda, mert volt autós, aki nem találta az irányt, ott kevergett. Ennyire kicsi a költségvetésük? Ja, nem :(
A 2x1 sávos átkötő úton hónapok óta tökölnek, az Almádi felé menő kamionok is a bringautón mennek, ahol már a károkozásnak (padkán) nyomai vannak.
Veszprémi, ahogy látom a hozzászólásaidat, te a Hacsek egy büdös szavát sem értetted, ha a Békefi tanárnővel egy lapon vagy képes említeni. A kedvezményezettet azzal, akit büntetésből tettek mindig mattagra.
Azt mondjuk megjegyezném, h a Hajnal Csaba-tipusú menedzserek felett (is) eljárt már az idő. Egyáltalán nem biztos, h vele sikeresebb lett volna a klub.
Ezt olvastam akkor is, de most is sok időszerű dolog igaz belőle, bár azóta újabb fejezetek íródtak a klub történetében.
Sommásan egy mondat nagyon fontos, és a dolgok/bajpk(?) fő kulcsa: "Ami tény: Hajnal kirúgása óta továbbra sincs a klubnál egy olyan karizmatikus vezető személyiség, aki szakmailag is képes kontrollálni a történteket."
A fenti mondatban a kirúgás szó fontos. Ha nem úgy történik, hanem vele együttműködve egy átmenet, akkor ma más a helyzet és biztos BL győztes lett volna már legalább egyszer a Vp. ilyen végtelen mennyiségű pénzből. A klub jövője kifürkészhetetlen. De majd lesz valami. Vagy nem :)
Akkor már többen is vagyunk, akik elengedtük "városunk" kézi klubját. Ez valami másról szól nyilván, nem a lényeg a fontos, ahogy szoktam mondani. Nincs hozzáértés, és főleg nincs hozzáértő management. HCs azonnali kirúgása óta szakmailag ez a klub nincs rendben. Nem elég összevásárolni bármilyen áron egy all star keretet (a világ jelenleg legnagyobb büdzséjéről van szó), ahoz koncepció is kéne, hogy lesz abból csapat. Ennek a csapatnak már csak a neve Veszprém. Ez van, ez lett :(
Sokkal korábban elkezdődött itt, már a nejlonszatyorban pénzt szállitó alapitóatya idejében. Csak azóta erősen lemaradtunk a világtól, férfi kézilabdában is. Az egész kézilabda- élet elfocisodott itthon. Nagy pénz, kis foci. A játékosokat sem érdekli a játék, pénzt keresni jön ide mindenki, régóta, nem BL-t nyerni. Az persze igaz, h Lőrincék is a pénzmosoda miatt szálltak be, nagy pénzeket lehet itt kihúzni, a nagy költségvetésből (ld. tao).
Én már az Éles-féle generáció eltűnése után elengedtem ezt az Épitők-dolgot, amikor kezdett elkülföldiesedni a csapat. Lehetne ez a klub Békéscsabán is, pont annyi közük lenne Bcsabához, mint most Veszprémhez.
Az is igaz, hogy komoly nemzetközi eredményt magyar játékossal nem lehet elérni, mert nincs komoly magyar játékos. A professzorrektor úr akadémiája is csak a pénzt nyeli, de nem termeli a klasszisokat ki magából...
tegnap megint nem jött össze. Most engedem el ezt a csapatot. Amióta Csik zoltánnal a Mészáros Lőrinccel NER játszótérré vált a veszprémi építők, azóta múlóban volt a lelkesedésem, de most vége.
Ott az Éles féle veszprémi csapat, ők megérdemlik a tiszteletet.