Keresés

Részletes keresés

**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.23 0 0 112
Korábban megírtam ebben a topicban az történetemet, és akkor igaz 1, azaz 1 darab jeggyel utaztam/utazom végig.
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.24 0 0 111
Minden topic olvasónak!

Szeretetteljes, boldog és békés karácsonyi ünnepeket,
és a 2004. évre kívánok boldogabb és sikeresebb évet, mint amilyen 2003-as év volt!

BPO-700

BPO-700 Creative Commons License 2003.12.19 0 0 110
„1. Soha nem kellett 2 jegy az éjszakai buszozgatáshoz, ne informálj félre.”

Én egyszer se informáltam félre azzal, hogy 2 jegyet kell váltani az éjszaki járatokra!!!

Kérlek görgess lejjeb néhány hozzászólásig!

BPO-700

Előzmény: ViTDavid (109)
ViTDavid Creative Commons License 2003.12.19 0 0 109
1. Soha nem kellett 2 jegy az éjszakai buszozgatáshoz, ne informálj félre.

2. Éjszaka nagyon rendszeresen dolgoznak jegyellenőrök, a 6É-n, 78É-n majdnem minden éjjel, és hetente felbukkanak a 14É/50É pároson is nagy valószínűséggel. A perifériák éjszakai járataira valóban ritkábban jutnak el.

Üdv.:VD

Előzmény: BPO-700 (106)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.15 0 0 108
Módszerváltoztatással meg lehet oldani, hogy éjszaka is ellenőrök dolgozzanak!
Előzmény: RSS (107)
RSS Creative Commons License 2003.12.11 0 0 107
Éjszakai járaton ellenőrt... ?

Szerintem egy hónap alatt simán begyűjtene 2-3 késszúrást, vagy 10 marha nagy pofont, pár márkásabb rúgást, stb.

Esélytelen lenne, ezért is nem próbálkozik...

BPO-700 Creative Commons License 2003.12.11 0 0 106
Ma már nem kell 2 db jegy, de ellenőrt se látok ám...!
identicalmcqc Creative Commons License 2000.04.26 0 0 105
IZé azert nezz mar szet egy kicsit. MI az hogy az alkalmi ejszakazokat megvagjak az OK? Akkor az ember ne jarjon sehova ejszaka mert tobbet kell fizetnie erte? Lassan mar a "szorakozas" is luxus lesz. Oke mondhatod azt hogy alkalmankent ez nem olyan sok de azert azt is nezd meg hogy maga a BKV az utasokert van es nem az utas van a BKV-ert Szoval ha valaki szolgaltat akkor igenis szamoljon bele ilyeneket kulonben ne kezdjen bele. Azonkivul szerintem ezt valaki olyan talata ki mint amilyen en vagyok. Lusta volt az illeto gondolkodni. Lassan az ilyen helyeken mar majdnem mindeki lusta lesz gondolkodni. Ki lehetett volna talani mast is. Pl legyen a berlet egy szazassal tobb. Igaz en nem bp-i vagyok de nezd meg legy szives nehany varosnak a berlet arait es meglatod hogy a szolgaltatas minosegehez es valasztekahoz kepest Bp meg mindig jobb. Ezt csak azert mondom mielott mindenki elkezdene lazongani az ossznepi emeles otlete ellen. Persze mondhatnank azt is hogy nem mindenki jar ejszaka. De hat olyat nem tudsz kitalalni ami mindenkinek jo. Olyat viszont sajnos igen (ld ez a ket jegyes otlet) ami mindenkinek rossz. Regi vicc: legyen a masiknak is rossz? Arrol nem beszelve hogy ha valaki elmegy valahova ejszaka akkor tartsa eszben hogy neki meg x db jegy kell ha haza akar jutni a szemelyi, penztarca es parttagkonyv mellett. Nekem majdnem mindegy mert igy is ugy is meg kell vennem es lyukasztanom a jegyet. Hmmm lehet a keves becsuletes mas varosban utazok csoportjaba tartozom?
Joco Creative Commons License 2000.01.10 0 0 104
Ezt egyszerűen nem hiszem el! Mármint azt, hogy ilyet valaki komolyan leírhat. Hogy goldolod azt, hogy nálunk alapvetően olcsóbbak a dolgok, mondjuk Németo-hoz képest? Egyszerű számolás, vegyük csak a benzin árát: nálunk 220 körül van most egy liter, ott 1.70. Ami ugyanaz. Hopp, csak azt felejtettem el, hogy ok kb n-szer annyit keresnek. Akkor most hol dragabb a benzin, itt vagy ott? Tököm tele van azzal, hogy megmagyarázzák nekem, hogy itt milyen olcsó minden. A németnek, aki idejön, olcsó, ay biztos. De az azért neki is feltűnik, hogy a benzin már ugyanannyiba van... De ne legyen a benzin a példa, mert az nálunk pofátlanul magas. Legyen a példa a tömegközlekedés: szar a szolgáltatás, drága az egész. Ha leesik 5 centi hó, fél órát vársz, mire busz jön.
A hiba abban van egyébként, hogy az egész életszínvolnal alacsonyabb, és velünk el akarják azt hitetni, hogy nem így van. Te meg már el is hitted...
Előzmény: Iwo (101)
SigmundFraud Creative Commons License 2000.01.10 0 0 103
Lehet, sőt, biztos, hogy sántít a számítás, de a bkv sok milliárdos költségvetéséhez képest ez tényleg nevetséges összeg, csak a nagyérdemű bosszantására jó.
Előzmény: IZé (102)
IZé Creative Commons License 2000.01.08 0 0 102
hal9000 kicsit rosszul számol:
Ha veszünk húsz éjszakai járatot, megszorozzuk 90Ft-vel és mondjuk járatonként ötven emberrel=90.000,- /night
Ezzel azt akarod mondani, hogy osszesen csak 1000 ember utazik ejszaka BKV-val? Itt valami nem stimmel!

Magam reszerol egyetertek (bar nem orulok neki) a dupla jeggyel, de csak akkor, ha lehet kiegeszito berletet venni, viszonylag olcso penzert. Mert az alakalmi ejszakazokat megvagni, az OK, de aki rendszeresen utazik, mert ejszakas vagy ilyesmi, azzal ez nagy kib*sz*s.

Előzmény: hal9000 (97)
Iwo Creative Commons License 2000.01.08 0 0 101
Sőt, mivel a közig. határon kívül lakom (kemény 2 megállóval), kell vegyek a budapesti bérlet mellé egy 1700 ft-os vidéki bérletet is. Mondjuk buszjeggyel 10800 ft lenne, de akkoris ((90*2)*30*2).

Egyébként meg hülyeség az, hogy az árak nyugati színvonalon vannak. Én csak német példával tudok élni, de ott szinte minden _jóval_ drágább (a kaja, az adó, a lakás/albérlet, élvezeti cikkek na és a tömegközlekedés).

Münchenben van nemtommennyi Ubahn, meg nemtommennyi Sbahn (az u az olyan mint itt a földalatti, de van kb 10-12 vonal, míg az sbahn olyan mint a hév), szóval jó a lefedettség, zónákra van az árazás felosztva, és egyszer ketten mentünk 5 megállót, az automata 15 márka bedobálását várta szépen. (kb 1900 ft)

jó, igaz, hogy a fizetéseknél meg ott figyel a 10x szorzó, de az árak itthon (főleg a tömegközlekedés árai) egyáltalán nem nevezhető drágának, ha egy lapon méred össze más országokéval. Ja, és Münchenben sincs éjszakai járat (se villamos, se metró, se busz)

division by zero Creative Commons License 2000.01.08 0 0 100
én is benne lennék, hogy mondjuk legyen 4000 a bérlet a 3600 helyett, csak legyen itt is valami közlekedés...
Iwo Creative Commons License 2000.01.08 0 0 99
Én akár 400-tól 1000 ft-ig terrjedő összeget is fizetnék, ha lenne éjszakai járat Budaörsre. Az utolsó 40-es 23.15-kor indul, ha nem éri el az ember, vagy vár hajnal 5.20-ig, vagy esetleg éjszakai 153-as + 60-90perc gyalog, attól függően, melyik részén lakik Budaörsnek, vagy marad a taxi. Na ez átlagban úgy 2500 ft-ba kerül, tehát én bármikor kicsengetném ennek a harmadát-felét, ha LENNE ilyen járat. De nincs...
Kathleen Creative Commons License 2000.01.08 0 0 98
Felháborítónak tartom, hogy a BKV több bőrt akar lenyúzni az emberekről.
Az éjszakai 2 jeggyel azokra nem is gondolnak, akik éjszakás műszakba járnak dolgozni, azonban reggel mennek haza a munkából.
Ők a bérletet is meg kellene, hogy vegyék és még minden munkanap 2 jegyet, ez megközelítőleg 2 bérlet árával azonos.
hal9000 Creative Commons License 2000.01.07 0 0 97
Most olvastam, hogy valaki azt irta Londonban gyengébb a tömegközlekedés, mint Pesten.
Van néhány nagyváros Európában ahol nem tömegközlekedni egyszerűen badarság. Ilyen pl London, Párizs. Londonban több mint 300 metrómegálló van!!! Igaz méregdrága a jegy, de azon a sarkon szállsz fel és le a buszról ahol akarsz! Dehát amíg valakinek azért fizetnek(le) nem kevés pénzért, hogy megépüljön "csakis a lakosság érdekében!!!" a négyesmetró, addig semmi köze nem lesz a lakosság érdekeinek, fizetőképességének, és a bkv járatainak, szolgáltatás minőségének egymáshoz. Így hát tenni kellet valamit, hogy ismét nehogy túl jó legyen. Számold ki, kb mennyi többletbevételhez jut így a vállalat! Ha veszünk húsz éjszakai járatot, megszorozzuk 90Ft-vel és mondjuk járatonként ötven emberrel=90.000,- /night*30 nap=2.700.000,- ft -áfa az kb 2.500.000,- /hó Ez igen, ebböl akár 30 ellenör nettó havi harmincötezer forintos bére is kijön! Drága de megéri....
John Zero Creative Commons License 2000.01.07 0 0 96
SzaLa:
Kinek alacsony a BKV berlet ara?
Igen, kulfoldhoz kepest ingyen van...
De az 50000 Ft-t kereso tanarnak mar nincs ennyire ingyen a majdnem 4000 Ft-os berlet. Szoval az atlagberhez kepes nincs ingyen.
Es, hogy a helyzet meg rosszabb legyen, jellemzoen az alacson beruek jarnak kevesebbet autoval, es inkabb tomegkozlekedessel.

Az ejjeli berletrol... legyen olyan, hogy +100-200 Ft-ert ejszakara is ervenyes berlet, de az elfogadhatatlan, hogy a berleteseket is szivassak.

Sot, technikai oldalrol: ha berletem van, akkor ugye nem szoktam jegyet venni. De ejjel meg nem is fogok nyitvatarto jegyarust talalni...

Előzmény: SzaLa (93)
Berendi Peter Creative Commons License 2000.01.07 0 0 95
ki a fene mondta a rádióban az év elején, hogy lesz éjszakai 56-os?

Allitolag van, mint "meghirdetett szolgalati jarat".

Előzmény: nohab (53)
SigmundFraud Creative Commons License 2000.01.07 0 0 94
Természetesen a költségekhez viszonyítva. (Nomeg a jegyárakhoz).
Nem a fizetésekhez. (Egy kicsi populista hőzőngés péntek délutánra)
Előzmény: SzaLa (93)
SzaLa Creative Commons License 2000.01.07 0 0 93
A rendszert csak február elsejétől vezetik be.
Nen szeretem én sem a bliccelőket, helyettük fizetni sem szeretek, mindig volt bérletem, de ebben az esetben, ha valaki megtagadja a jegyvételt, maximálisan igazat kell adnom neki. A BKV elég sokféle jegytípust bocsát ki, legyen nyugodtan csak "éjszakai" bérlet.
(offtopic: a BKV bérletárai olyan alacsonyak, hogy az kiböki az ember szemit, még aki csak nagyon néha utazik BKV-val, annak is +éri +venni...)
KeFe Creative Commons License 2000.01.07 0 0 92
Nos mivel en kb 2 even keresztul lejart diakkal jartam (meg MAV-on is) nem igazan tartok attol hogy barmelyik ellenor is megbuntetne ha eppen nincs egy plusz jegy nalam. Mert hogy nem lesz az tutibiztos.

Londonnal kapcsolatban: Nemtom ti milyen berletet vettetek, de az enyem franko volt ejszaka is. (A 3 napos es tarsai nem ervenyesek ejjel)

division by zero Creative Commons License 2000.01.07 0 0 91
úgy tudom, hogy azt a rendeletet vagy módosítást vagy mit fogadták el, hogy lehet külön díjszabása az éjszakai járatoknak, de még nem éltek a lehetőséggel
collateral_damage Creative Commons License 2000.01.07 0 0 90
Olvastátok az új díjszabást a buszok ablakain? Szó sincs benne 2 éjszakai jegyről? Csak fenyegetés volt? Vagy tesztelés?
oz Creative Commons License 2000.01.06 0 0 89
Én akkor szoktam letörni, amikor ha éjszaka megyek haza, a 42É elmegy az orrom előtt. Ez ugye óránként jár...
Én azért kiváncsi lennék, hogy hányan lukasztanak két jegyet az éjszakai járatokon. Szerintem a többség nem. Elképzelem, amikor felszáll két ellenőr egy zsúfoltabb éjszakai buszra, lassan kialakul a lincshangulat...
SigmundFraud Creative Commons License 2000.01.06 0 0 88
Szerencsére nekem Kispestről van még pont csatlakozás (már ha megvár), különben 50É.
Előzmény: division by zero (87)
division by zero Creative Commons License 2000.01.06 0 0 87
gyaloglás szokott előfordulni :-(
pl az utolsó metróval (Déli felöl) már nem lehet elérni az utolsó 30-as buszt a Keletinél...
Előzmény: SigmundFraud (86)
SigmundFraud Creative Commons License 2000.01.06 0 0 86
Akkor most egy darabig várnod kell, vagy gyalogolsz...
Előzmény: division by zero (85)
division by zero Creative Commons License 2000.01.06 0 0 85
ez az egyetlen éjszaka amikor haza tudok menni BKV-val...
Előzmény: Laci (83)
division by zero Creative Commons License 2000.01.06 0 0 84
lényeg: 25 busz járat+ földalattipotló, 4 villamos járat és egy trolijárat, és a fogas közlekedett
Laci Creative Commons License 2000.01.06 0 0 83
Aha, köszi. De szerintem ez vajmi kevés. Szerintem minden járatnak kéne járnia akkor normál napközbeni rendszerességgel, viszont kiszámíthatóan.

Én pl már késtem le utolsó buszt, mert egy kicsit előbb indult, és amikor futottam felé nem várt meg. -de gondolom ezzel nem vagyok egyedül.

Előzmény: division by zero (80)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!