With the June issue we’re releasing a special collector’s item – an exclusive KRAFTWERK 7-inch-vinyl. The vinyl contains a previously unreleased edit of „Heimcomputer“, edited by Ralf Hütter. The collector’s item comes on transparent yellow vinyl and with an exclusively designed cover.
The KRAFTWERK 7-inch-single is exclusively available with German MUSIKEXPRESS 06/2021.
Ezzel én is kb. így vagyok. Talán kicsit megengedőbb ... nálam a valamirevaló lemezei a Session 2000-nél álltak meg. Az Oxygène-t különösebben soha nem szerettem, inkább forgott nálam az Equinoxe-Zoolook-Revolutions-Oxy 7-13 (máig a kedvenc Jarre albumom). A Chronologie-t agyonhallgattam 1993-1994-ben, de azóta csak nagyritkán veszem elő. Pont tegnap próbálkoztam / barátkoztam az Equinoxe Infinity-vel (mi a fenének kellett így nevezni mikor tele van mindenféle ismert hangokkal Jarre teljes munkásságából, megfűszerezve a legrosszabb 90-es évekbeli techno-ritmusokkal). Egyes elvakult (csak) Jarre rajongók ezt kurva nagy előretekintő, modern, hiper-szuper albumnak tartják. Soha nem fogom megérteni miért (ráadásul a zene keverése is el van b@szva / sz@rrá túl van vezérelve). Na, de nem is offolok tovább ... megyek, meghallgatom a Jarre-féle Metropolist😂😂😂
(az a helyzet, hogy számomra csak olyan fogalom létezik, hogy "Jarre első lemezei", azután vége, és az, hogy "utolsó lemezei", az nem mond nekem semmit...)
már több szám kész van: Computer Love, Neon Lights, The Model, The Robots Showroom Dummies, Airwaves, Autobahn, Hall of Mirrors előkészületben Computer World
"The melody appears to quote a fragment of the opening section of Paul Hindemith's 'Sonata for Flute and Piano' ('Heiter Bewegt').
The sleeve design depicted the band on road bikes in a paceline, superimposed across an angled representation of the French national flag. The design was adapted from an image that had appeared on a 1953 Hungarian postage stamp, one of a sport-themed set commemorating the opening the Népstadion (People's Stadium) in Budapest." (Wikipedia)
Engem is csak őskövület kiadványok remasztere érdekel (70-es, 80-as albumok), amik vérszegényen szólnak eredetileg. Engem meg a bónusz tartalom nem hoz lázba egy remaszter esetében, csak az album szóljon a lehető legjobban.
Ha nincs új tartalom egy új kiadáson, vagy olyan van rajta, ami más módon megvan (pl. maxin), akkor önmagában a remaster kiadás nem nagyon szokott lázba hozni.
Hát igen, pl. A Duran Duran Rio albumának egyik remaszter kiadása is ilyen fos sercegős. Le is cseréltem mikor pár éve kijött egy új remaszter belőle, és hála égnek az már nem sercegett.
Az Oasis testvérek közül mondta az egyik vagy a másik, hogy csak lehúzás az egész, de mondhatta az EBTG duó egyik vagy másik fele is. Nem mindenki áll olyan szolgai módon a dologhoz, mint pl. a Depeche Mode tagjai, főleg a Fletch a Best Of Vol. 1. kiadványhoz.
Igazad van, de az átlag vásárló vagy hallgató nem a kiadóval azonosítja a terméket, hanem az előadóval, hiába nincs köze az adott kiadvány megjelenéséhez az előadónak. Volt olyan eset pont ezért, hogy az adott előadó nyilatkozta, hogy az akkor megjelent válogatást NE vegyék meg a rajongók, mert az csak a kiadó ötlete volt, és csak lehúzás az egész.
Az is igaz, hogy az átlag vásárló vagy hallgató, aki nem a kiadóval azonosítja a terméket, hanem az előadóval, az pont nem törődik olyan "apró" részletekkel, hogy az adott dal nem flac vagy wav, hanem csak mp3 vagy aac.
"AAC: Advanced Audio Codec is the format used by Apple Computer’s iTunes Music Store and is the default codec for music encoded using the iTunes application. Like WMA, AAC files are lossy (though within Apple’s iTunes system there is a lossless codec as well, called Apple Lossless)."
Mi nem van úgy? Hivatalos oldalról vedd és akkor nem érhet nagy baj. Kivéve ha ilyen hájendes trendiköcsög oldal, ahol 96/24-es studio master néven árulják a felkonvertált 44.1/16bit-es sima release-t. Nem vicc.