"Ezúton tájékoztatjuk, hogy Vodafone Magyarország 2024.05.03-ával technikai okokból adódóan kivonja kereskedelmi forgalomból az Automatikus PluszAdat 300 MB adatopció szolgáltatását.
A szolgáltatás a működési elve alapján, ingyenesen aktiválható volt, de az igénybevétele díjfizetési kötelezettséget vont maga után. A MyVodafone applikációban a szolgáltatásról szóló tájékoztató hibásan került kialakításra, amivel kapcsolatban több ügyfélbejelentés érkezett, amelyeket ezúton is köszönünk. A bejelentéseket megvizsgálva Társaságunk arra a következtetésre jutott, hogy a tájékoztatásban fellelhető hiba alkalmas volt arra, hogy több előfizető számára is megtévesztő legyen a szolgáltatás díjköteles volta, ami miatt utólagos szíves elnézésüket kérjük."
Megszünteti, ahelyett, hogy a tájékoztatót javítaná. Hazudik, Zavaros, legfőképpen drágítás, mert az alternatíva sokkal drágább. 300 ft környékéről a többszörösére emelkedik.
Bombáznak naponta egy ajánlattal, ami tök felesleges, de 10% emelés lenne, és odaírják, hogy febr.29.-ig érvényes, utána emelik. Ugye jóságosan "csak" 15%-al emelnek a dögök. Össz. 25% emelés lenne. Bájos banda.
Az elmúlt egy évben nem működik...se az app, se az online felület. SZámlát max az ügyfél szolgálaton látok, ha bemegyek sorba állni! Nem enged be se tel számmal, se email címmel.
Egyszer az ügyf.szolg. adott egy azonosítót, kb. 1 hétig működött, és le lehetett tölteni a számlát. VICC AZ EGÉSZ
Igen, vagyunk sokan szerintem! Egy éve nem kapunk céges számlákat, minden hónapban kockázat kezelési csoport le akart tiltani, hiába panasz, telefonálás, ügyfélszolgálat, SEMMI nem történik!
Már idegroncs vagyok emiatt, elindította a szolgáltató váltást a héten...SOHA TÖBBET VODAFONE ! SENKINEK NEM AJÁNLOM EZT A SZ@R CÉGET
Sikeült nekem is megnézni. Én októberben kötöttem újra, akkor azt mondta a telefonba, hogy kb 10% fognak emelni januárban. Erre nekem is kb 20% lett. Azért megpróbálom reklamálni, hogy nem ezt ígérték. Bár szerintem sok haszna nem lesz.
Viszont a nekünk történt csaknem 20%-os emelés ürügyén megnéztem, ha most újrakötném hosszabbítással, vagy teljesen újat kötnék (ilyent valsz. nem enged), akkor jóval olcsóbb lenne, mint amit ők felszámoltak. Azaz aki UPV+Voda időkben évtizedekre ügyfél és már milliókat befizetett, azt büntetik.
A számla persze nem tölthető le, a letöltés hibát dob. A régi számlák letölthetők. Evvel szinte egyidőben jött egy mail, hogy megszüntetik az analóg csatornák sugárzását (van egy másik TV-nk). Ahová ez a piszkos mocskos NER beteszi a lábát, ott kő kövön nem marad. A UPC-t már régen visszasírjuk, de most ez! Autópályákat extrán drágította, villany hálózat használati díjat horror drágította, ahová beteszi a lábát horror árak vannak és nulla minőségű szolgáltatás.
Megkaptam az idei számlájukat tegnap. Beleírták a drágák, hogy: 2023. január 2-tól valamennyi mobil és vezetékes díjcsomagunk havidíja maximálisan 9,39 % -kal kiigazításra kerül az ÁSZF 7.2.2 pontja alapján.
Kérdésem, hogy van-e a fórumon régi UPC-s? A UPC megszűnésekor a vodafone vette át az ügyfeleket, nekem otthon csomagom (internet, kábeltv) van, júliusban volt informatikai átállás, azóta nem tudják leemelni a számlám összegét csoportos beszedési megbízással.Előtte működött, a UPC-nél, a vodafonnál is.
Van még valaki esetleg akinek a Vodafone 1 éve nem küld számlát? Kérdeztem már őket hogy mikor fogunk kapni de nem tudják. El akadás van! Utálom hogy őssze vissza hazudoznak! 1 hónap van még a hüség időből és gondoltam meg szabadulok tőlúk de közölték hogy 30e Ft-ot kell be fizessek akkor ha most mondom le! 🤬🤬
Kártyás ügyfél azonosítása online idén sem sikerült hiba miatt. Be kellett menni. Ott azt mondták, jövőre is menjünk be, mert ez valsz. ilyen marad. Hmmm...
Be akartam lépni a vodafone tévé netes felületére (tv.vodafone.hu), erre ez a hibaüzenet fogadott:
Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)
Az oldal alján a "Fiókod kezelése" linkre kattintva 404-es hibaüzenet fogad, az egyetlen bármiféle fellelt útmutató pedig csak azt részletezi, hogy otthon, a médiaboxban hogyan tudom törölni a készülékeket.
Létezik, hogy a nézd bármin, bárhol, bármikor online felületet csak otthon a nappalimban a médiabox előtt álldogálva tudom karbantartani? Vagy valahol a vodafone.hu-n bejelentkezve is elérem, csak én nem találom hogy hol?
Ui.: A nagy nyári megújulás előtt ezt lehetett online intézni, azóta veszett el ez a funkció.
Számhordozással kerültem az akkori Pannon GSM-től a Vodafonehoz. 2008-ban havi 40-50.000ft-ot fizettem, a Vodafonnál ekkor indult a korlátlan csomag 20.000-ért. Most a RED free csomagban vagyok 10.000ft-ért havonta. Nincs hűség idő az előfizetésemen. Mostanában gondolkodtam, hogy kicsit piszkálom őket olcsóbb havídíjra :-))
Ja, hogy mit javasolok? Legutóbb a netes írásos bejelentőben megpengettem nekik, hogy a hírközlési hatósághoz leszek kénytelen fordulni, ha igen gyorsan nem oldják meg. Szerintem ez nyomott rajtuk.
Végül kijöttek, és kint az utcai oszlopon valamit matattak és minden frankó lett. De ehhez évek kellettek. Visszaigazolás vagy valami, vagy kötbér, se híre, se hamva. Nem akarásnak nyögés a vége. De végre!
Az én sztorim: aug. 11-én bejelentettem, hogy a TV-box tönkrement, aznap jöttek, cserélték, de feléleszteni nem tudták. Azóta sem, ma aug. 20. van. Min. 5 órát töltöttem miatta telefonon, mindig átirányítanak, ami vagy megszakad, vagy mellémegy, vagy megígérnek valamit, amit nem tartanak meg. egészen elképesztő. Mit javasolsz?
Valaki tudja miért kaptam számlát a vodafontól? Mert előfizetéses vagyok és senki nem mondd semmit. Nyílván be fogok menni hozzájuk de addig is jó lenne ha valaki mondana valamit. Nagyjából 5000 Ft-ról van szó. Szóval valaki tudja miért kaphattam. És nem fizettem elő semmire meg nem is regisztráltam semmilyen szolgáltatásra.
TV adás miatt küzdök velük, hihetetlen egy bagázs. Kénytelen voltam belengetni nekik a hatóságot, ha számtalan bejelentés után nem javítják ki. Szerintem ezek lexarják azt is.