Keresés

Részletes keresés

Petersony Creative Commons License 2021.09.17 0 1 2728

Az ügyfélszolgálat fél óra után veszi fel a telefont. Előtte az automata azt mondja hogy átmeneti terheltség miatt a várakozási idő jelentősen megnőtt hívjam újra őket később. Bármikor később hívom, u.a. Megkérdeztem az ügyintézőt hogy az átmeneti terheltség miért tart több mint 5 éve és hogy tud-e mondani olyan időpontot amikor félóránál hamarabb felveszik a telefont. Nem tudott...

Veszpremi Creative Commons License 2021.08.01 0 0 2727

Én még ilyen céggel nem találkoztam, aki ennyire rossz "szolgáltatást" nyújt.

A mobil hívások állandóan megszakadnak. Minősíthetetlen.

A TV adás szaggat, a kép és hang sokszor élvezhetetlen, nézhetetlen. Háromszor jelentettem, háromszor azt mondták javították, csakhogy újra és újra előjön.

A hibabejelentés firefox-ból nem elküldhető, kitöltöm, de az elküldő gombra nem reagál. Kínkeservesen mobilról tudtam elküldeni. Belefáradtam, ma is hibás.

Júl.24 óta a myvodafone app azt jelzi, hogy karbantartás van. Elvileg rég vége, de még most is azt jelzi. Nincs cég, amely ennyi ideig megengedheti magának, hogy gyakorlatilag semmi sem elérhető. A bejelentkezést felkínálta, psw sem volt jó, ami eddig működött, ezután végre bejelentkezve server hibát jelzett. Most meg újra karbantartást.

A kereskedők állandóan zaklatják az embert, hogy fizessen többet mindenféle dologért. Ha elutasítom, pár nap múlva ugyanavval zaklatnak.

Én pozitívat erre nem tudok mondani! Katasztrófacég.

turbo2 Creative Commons License 2021.07.19 0 1 2726

Tisztelt Vodafon !

 

A LEGNAGYOBB TISZTELETTEL EZ AMIT ÖNÖK NYÚJTANAK ÜGYFÉLSZOLGÁLAT CÍMEN EGY NAGY RAKAT SZAR!

 

4 órája próbálom elérni önöket mint kiemelt üzleti ügyfél, mert nem működik a telefon szolgáltatásuk SE!

Mindenféle trükköt bevetve  (új értékesítés kérése) sikerült egy hölggyel (Molnár Éva) aki "közvetlenül" kapcsolta a hibabejelentést, ennek 23 perce és az elmúlt 4 óra után újra zenét hallgatok.

Felháborítónak tartom, hogy a pénz beszedésén kívül az ügyfelek szó szerint le vannak.... 

A UPC szolgáltatása se volt hibátlan , de az önöké egyszerűen 0

 

Nem tudom van-e haszna , de mindenesetre panasszal élek a hírközlési hatóság felé .

 

7994140

 

Klára Deák Creative Commons License 2020.08.13 0 1 2725

Tisztelt Vodafone Magyarország Zrt! 
Remélem erre a levelemre és a mai napon jogi úton indított üzeneteimre már érdemben választ kapok. Nem akartam megtenni ezt a lépést, de közel 3 hete le vagyok korlátozva ÖNHIBÁMON KÍVÜL a szolgáltató által és válaszra NEM méltatnak semmilyen formában! Több panaszlevél is el lett már küldve, rögzítve lett kollégáik által és telefonos beszélgetések hangfelvételeit is kikértem. Rendszerükben nagyon jól tudják, hogy miért keresem Önöket, sajnos még a felettesi visszahívási kérelmem is VISSZA LETT UTASÍTVA! 
Nagyon köszönöm a névnapi sms üzenetet, de valószínűleg nem itt tartana az ügy és nem írnám most ezt a levelet sem, ha a mai napig NEM érkezett üzenet megérkezik! Névnapomra a legnagyobb ajándék a szolgáltatótól az lenne, ha végre visszakapcsolják a hívásokat és tudnám használni a havi előfizetést. Előre is köszönöm! 
Történetem a következő, melyet a mai napon a legtöbb online felületen meg fogok osztani, hogy mindenkihez eljusson és kártérítést fogok kérni, mert a munkámat se tudom végezni a telefonom korlátozása miatt. A megélhetésemet elvették, a szabadságomat elvették, a kiesésem legalább €1000 és ezt be is tudom bizonyítani amennyiben szükséges. 
2020. július 24-én kezdtem meg utamat Dublin Írországból Budapestre autóval. A kompra reggel 8 órakor szálltam fel és körülbelül 2 órás volt az út, a komp Angliába érkezett. Még a hajó ki sem kötött már kaptam az sms értesítést, "Üdvözöljük az Egyesült Királyságban...". 7! országon keresztül autóval minden üzenetet megkaptam, csak a legfontosabb NEM érkezett meg, amiben tájékoztatnak, hogy amíg tengeren utazom addig a telefonom SATELLITE (Műhold) szolgáltatást fog használni! Még egy kicsit vissza az időben, a komp körülbelül délelőtt 10 óra után kötött ki, ami magyarországi idő szerint 11 óra. Körülbelül délután 2 óra után Angliai időben kaptam egy üzenetet, hogy "jelenlegi bruttó forgalma 26,670Ft, mely meghaladja az értékhatárt és hóközi számla fizetésre köteleznek..." majd körülbelül 10 percen belül egy másik sms értesítést, melyben értesítenek, "forgalma meghaladta az egyedi értékhatárt és emiatt előfizetésem korlátozásra került valamint brutto 131,250Ft hóközi számlabefizetésre kötelezzük! Még ez az üzenet előtt egy Vodafone-os telefonszám hívott, de autópályán vezetés közben nem használom a telefont nem fogadtam a hívást. Amíg Magyarország határát nem léptem át a bejövő hívásaim is korlátozva voltak! Miután hazaértem másnap, július 26-án személyesen mentem be a Vodafone Budapest, 17. kerület Pesti úti üzletébe, hogy számlámat rendezzem, de én akkor kaptam tájékoztatást, hogy mekkora tartozást kellene fizetnem! A hosszú út miatt fáradt voltam, nem figyeltem és nem olvastam el részletesen az üzenetet, úgy láttam, hogy az a tartozás 13,125 Ft gondoltam plusz a 26,670Ft-on felül. Úgy gondoltam rendezem ezt a két összeget, plusz a havi díjat a 11,790 Ft-ot és a telefonszámom ha már kicsit költségesebben is de vissza lesz kapcsolva. Sajnos a vasárnapi napon nem lehetett elérni a 1750-et így másnap reggel ismét visszamentem, amikor javasolták telefonon, hogy panaszlevelet írhatok, de amíg az összeg nem lesz rendezve nem fogják visszakapcsolni a híváskorlátozást. Írtam egy panaszlevelet, amire nem kaptam választ, illetve felkerestem személyesen a Budapest Árkád üzletház Vodafone üzletét, ahonnan ismét írtunk egy panaszlevelet, elismerve a 26,670 Ft-os összeget, de a sokkolóan magas számla rendezését önhibámon kívül és a Vodafone Magyarország Zrt. tájékoztatása nélkül visszautasítottam! A rendszerben a kolléganő megmutatta, hogy az üzenet elvileg el lett küldve, de, hogy kézbesítve van azt egy IT-s kollégának kellene igazolni, plusz a 24-én délutáni hívást is konfirmálta számomra. Hűséges előfizetőként úgy gondolom, hogy nem egy sms-sel kell tájékoztatni és NEM meggyőződni, ha egy drága szolgáltatást használ az ügyfél! Ahogy a délutáni napon felhívtak telefonon(próbáltak felkeresni a korlátozás előtt, ahogy már előbb leírtam) kérdezem én; miért nem telefonálnak, amikor "látják", hogy én milyen drága szolgáltatást használok, mely előfizetésemet nem tartalmazza. Miért nem győződnek meg, hogy az az üzenet valóban megérkezik? Amióta ezt a szerződést aláírtam több mint 2 éve minden egyes sms üzenet megvan a legelsőtől a legutolsóig, de ami a legfontosabb lett volna, hogy tájékoztassanak, nem érkezett meg! Még a nagymamám már a korlátozásom után elküldött sms üzenete is megérkezett miután beléptem Magyarország területére, ez még feljebb lemaradt.
Másnap a két panaszlevél elküldése után egy email értesítést kaptam, hogy az xxx számon kezelt ügy TECHNIKAI OKOK miatt xxx számon folytatódik tovább! A vizsgálat egyébként jogszabályi rendszerünknek köszönhetően 30!napot is igénybe vehet! Erre az üzenetre még írtam egy válasz email-t, de szintén semmilyen visszajelzést nem kaptam. Azon a héten még ismét megpróbáltam hívni a 1750-es számot, mert csak ezt a telefonszámot, vagy a 112-es segélyvonal elérhetőségére van lehetőségem, illetve hívást és sms-t tudok fogadni. Érdemben nem tudtam beszélni senkivel sem, végül az egyik munkatárs legalább fél óra beszélgetés után elmondta, hogy tudok kérni egy felettesi visszahívást, ami A FELETTES ÁLTAL VISSZA LETT UTASÍTVA és erről hangfelvétel is készült! 
2020. Augusztus 4-én ismét személyesen kerestem fel a Vodafone Budapest, 17.kerület, Pesti úti üzletét, mert még az előző héten az egyik telefonos kolléga azt javasolta, hogy rendezzem a havi számlám ezen az összegen felül és, majd legfeljebb kapok egy NULLÁS számlát, mert nem használom a szolgáltatás. Személyesen bementem, BIZONYLATOM is van a befizetésről, 11790 Ft havi számla be lett fizetve. Ez egy hétfői nap volt, a keddi napon kaptam egy üzenetet, hogy még mindig 11790 Ft számlatartozásom van! Nem értettem, vártam, hátha majd jóváírják. Azon a héten csütörtökön ismét hívtam a 1750-es számot, megpróbáltam, hogy mérsékeljék a korlátozást, igazoltan látták, hogy a 11790 Ft-os összeg beérkezett, de még nincsen jóváírva. Kérvényeztem, hogy használhassam a havi előfizetésemet, az ki van fizetve mindig, nem éri meg 0-ás számlát kapnom, ha nem is használom a szolgáltatást, amikor pedig a 30 napon belüli válasz megérkezik a panaszomra és "jogosan" ki kell fizetni az összeget elrendezem. Ezt szintén VISSZAUTASÍTOTTÁK, mert a rendszerben ez NEM megengedett, amíg egy "számlatartozás" van. Elfogadtam, de elkértem már aznap az összes telefonos hangfelvételt, mert szükségét éreztem. Próbáltam szolgáltatót váltani, de a legkedvezőbb feltételek amire szükségem van a Vodafone-nál vannak, ezért is vagyok hűséges előfizetőjük és ahogy tájékoztattak VIP ügyfelük is! 
A mai napon, 2020 augusztus 12-én ismét felhívtam a 1750-es számot, és a következők történtek, amiért ennek a levélnek a megírására elszántam magam!Érdemben ismét nem kaptam semmilyen választ azon kívül, hogy sajnos rendeznem kell a tartozást és ha az "ügy" lezárul 30 napon belül legfeljebb visszautalják az összeget vagy nullás számlákat fogok kapni az elkövetkezendő évben...illetve egy kedves kolléga jelezte, hogy amit befizettem 11790 Ft-os havi számlát a 131,250 Ft-os "számlatartozásomhoz" írták jóvá, tehát a havi számlatartozásom még fennáll, amire valószínűleg késedelmi kamatot fognak követelni! Ezt eddig miért nem jelezte egyik kolléga sem, vagy amikor személyesen fizettem be az összeget, miért nem figyelmeztettek?Abszolút elfogadhatatlannak tartom a magyarországi Vodafone rendszerét és a visszajelzés hiányát kérdőre vonom! 
Tegnapelőtt, azaz hétfőn, augusztus 10-én volt egy nem fogadott hívásom a Vodafone-tól, de nem tudtam felvenni, visszahívni se, ismét a 1750-es számot hívtam, akik jelezték, hogy valaki biztosan ez ügyben keresett, de nem tudják ki lehetett, nem lehet megkeresni a személyt és majd visszahívnak. Azt nem tudom még, hogy mikor, de nem valószínű, hogy kapok bármilyen visszahívást a jövő hétig. Beszéltem több imerőssel is, akik telefonos hálózatokon dolgoznak és teljesen meg voltak lepődve, hogy a mai telefonok egyáltalán hogy tudnak maguktól satellite hálózatra kapcsolódni. Egyáltalán a szolgáltató, hogy engedélyezi a satellite hálózatra való kapcsolódás, ráadásul teljes információ hiányában. Az én kérdésem az lenne, hogy le van ez írva valahol, tudok erről tájékoztatást kapni, hogy mennyibe kerül, mert gondolom nem olcsó, ha kevesebb mint 2 óra alatt ilyen összegű számlát halmoz fel valaki. Jövőhéten hétfőn ismét elhagyom az országot és amint átlépem a határt valószínűleg a bejövő hívásaim is korlátozva lesznek, nem tudom, hogy fognak elérni. A telefonszámomra szükségem van üzleti okokból, közel 10 éve ezt a telefonszámot használom! A munkámban korlátozva vagyok, a nyaralásban korlátozva vagyok! Kértem HALASZTÁST, de VISSZAUTASÍTOTTÁK! 
Remélem levelem eljut mihamarabb az illetékesekhez és kárpótolnak mihamarabb illetve rendezik rendszerük hibáját és megszüntetik a telefonszám korlátozását! 
Mielőbbi válaszuk reményében, üdvözlettel,
Deák Klára 

Postita Creative Commons License 2017.11.13 0 2 2724

A Vodafone Zrt. mobilszolgáltató előfizetője voltam – némileg és szerintük még vagyok is.
Első szerződésemet talán 10 éve köthettem velük, azt követően folyamatosan újabb és újabb
szolgáltatásokat igényeltem, családtagjaimnak is saját nevemre vásároltam előfizetéseket
(melyeket én fizettem), tehát egy egész „flottát” szerződtettem a Vodafone-hoz.
Havi számlám átlagosan 80 ezer forint körül mozgott az utóbbi években, azt hiszem a vége felé négy
Vodafone RED (korlátlan) előfizetésem volt, mellé egyéb előfizetések (társkártya, internetkártya stb.)
Barátaim körében végzett közvélemény kutatásom alapján („ki mennyit is költ havonta mobiltelefonálásra”)
körülbelül 10-12 átlagos „mobilozó” számláját fizettem egyedül. Ennyire hűséges voltam a Vodafone-hoz, egészen idén Augusztusig.
Az egyik telefonszámomon a „híváselutasítás szöveges üzenettel” funkciót használtam, már évek óta. Talán nem mindenki tudja,
hogy ez azt jelenti, amely szerint ha csörög a telefonom, ki tudom nyomni egy gombbal a hívást, valahogy így: „tárgyaláson vagyok,
később hívom”. Vagy „jelenleg nem vagyok elérhető, kérem hívjon később”. Ezek minden telefonban benne vannak, alapdolgok.
Idén azonban a Vodafonenak szemet szúrt, hogy én havonta X mennyiségű ilyen híváselutasítást végzek, és elkezdtek bombázni
a fenyegető leveleikkel, amely szerint én irreálisan sok SMS-t küldök.
Ismerve a mai trendeket, a legtöbb ember már chatel. Ha ezt SMS formájában tenném, akkor az naponta mondjuk 2-3 ezer SMS is lehetne.
Tehát a CHAT nyilván valóan sokkal veszteségesebb kérdés, mint az SMS – ha azt nézzük, hogy a CHAT-ért nem fizetünk századannyit sem,
hisz az adatforgalomból áll, míg az SMS pedig egy szöveges üzenet, aminek vannak fix dijai is AMENNYIBEN NEM KORLÁTLAN CSOMAGOM VAN.
Így tehát a Vodafone fenyegetőzött folyamatosan, hogy kikapcsolják az összes számomat, és kötbért követelnek, és ez-meg az lesz, ha nem hagyok
fel a törvénytelen tevékenységemmel. Többször is beszéltem velük, leveleket váltottam, ám az ügyfélszolgálaton csak azok a betanított emberek
ülnek, akik csak azt tudják mondani, amit betanítottak nekik. Így tehát nem tudtam őket semmiről meggyőzni, de ők sem engem arról, hogy
ha korlátlan előfizetésem van, akkor hogyan gondolták azt, hogy korlátozni fogják, mert hogy én „több SMS-t küldök a kelleténél”. Egyáltalán:
mi az a „kelleténél”? Mert hogy a RED hirdetményekben egy csillag, egy kisbetű, egy apró sor sincs (a „kisbetűs rész”) , hogy Vodafone RED
korlátlan csomag (kisbetűvel: de korlátai vannak). Így tehát tisztességtelennek tartottam minden megkeresésüket, ami arra vonatkozott,
hogy én többet használom a korlátlan csomagomat, mint a nem létező korlátaim.
Aztán nyár végén elpattant a húr, minden számomat lekapcsolták, reggel 9 órakor, ad-hoc. Csak úgy, égből villámcsapásként. Az én számaimat,
aki közel 10 év alatt közel 10 millió forintot fizettem ki telefonszámlákra.
Nem voltam rest, nagyon dühösen felhívtam az ügyfélszolgálatot (mert azt ugye még lehet hívni letiltottan is), ahol elmondták, hogy most 
fogyott el a „türelmük” és kész. Itt a vége, nincs több telefonálás, nincs több SMS, mert én túlléptem azt a határt, amit. Kérdeztem, hogy pontosan
hol van a határ. Ők az ÁSZF-re hivatkoztak, amelyben valóban van egy-két utalás arra, hogy hiába a korlátlanság, mégis egyoldalúan dönthetnek arról,
hogy szerintük én többet telefonálok a kelleténél, vagy több üzenetet küldök, mint amire ők „számítottak”  Kész röhej, nem? És mindez persze
csak az ÁSZF húszoldalas kisbetűi közé elrejtve. Sehol egy utalás a szerződésemen, sehol egy utalás a nagy piros plakátokon a kirakataikban.
KORLÁTLAN SZABADSÁG 15 ezer forintért – így hirdetik. És kész.
Nos, hosszasan beszéltem akkor néhány munkatársukkal, és egyikük sem tudta megmondani (és a mai napig sincs válasz arra), hogy a korlátlan
RED csomagban mi minősül a korlát fölé lépésének. Sem számszerűen nem tudták megmondani, hogy hány SMS-t küldtem, és mennyi a „határ” 
(a HATÁR a korlátlanban), sem más módon nem tudtak meggyőzni semmiről. Csak hajtogatták, hogy „van egy számítógép, ami kijelezte nekünk,
hogy Ön több SMS-t küld a kelleténél). Egyébként itt megmondom az igazat: havi 2-300 SMS-ről volt szó, ami ha nem korlátlan csomagban lettem volna
akkor is csupán a 20-35 forint (mobilszolgáltatótól függően) az ára, ha felszorzom ezt, akkor is maximum 10 ezer forint – amit el SMS-eztem. A telefonszámlám
egy nyolcada. De hát korlátlan voltam, az Isten bocsássa meg!
Egyszóval a betanított munkásaik csak hajtogatták a magukét, hogy én biztosan reklámokat küldözgetek SMS-ben, meg kéretlen üzeneteket szerteszét, tömegével.
Kértem, nézzenek már bele egy SMS-embe, mit is tartalmaz? A válasz meglepő volt: „nincs módunk SMS-be olvasni”. (Naaaa, ezt nem hiszem el). Kértem, hogy ha
nincs módjuk beleolvasni, és saját szemükkel megnézni hogy nem kéretlen reklámüzeneteket küldök, hanem a híváselutasító üzenetet „nem tudom felvenni, később visszahívlak…”
akkor mutassanak fel egy átkozott panaszlevelet akárkitől is, aki bejelentette, hogy én neki zaklató, kéretlen, reklám SMS-eket küldtem. Ilyen panasz sem volt.
Tehát a Vodafone egyoldalúan eldöntötte, hogy én a korlátlan RED csomag korlátait átléptem, „biztos hogy rosszaságra használtam”, és kész. Nos ekkor éktelen haragom elfajult,
elhordoztam az összes számomat tőlük (elmenekítettem, ahogy tudtam). Csupán egy szám maradt náluk, mert arra még volt kötbér (készülékvásárlás), meg a számlát sem fizettem 
már be augusztusban. (a mai állás szerint 90 ezer volt az akkori számlám, és azóta még vagy 40 ezer keletkezett, noha a SIM kártyát akkor kettétörtem, még a nyáron). Plusz ugye
kérik a kötbért (egy korábban részletre vásárolt telefon árát, 250 ezer forintot, egyben, mivel hogy idő előtt bomlott meg a jó viszonyunk. Pedig annak a készüléknek is kifizettem ám
a háromnegyedét, már csak pár hónap volt hátra – de nem, ők az egészet kérik, mint ha egy forintot sem fizettem volna (17 hónapon át törlesztettem a készüléket). Tehát most
szerintük tartozom 90+40+250 ezer forinttal, ami lassan eléri a 400 ezer forintot.
Közben bombáznak ám levelekkel (mind a kukában landol), emailekkel (SPAM), hívogatnak és SMS-t küldözgetnek ARRA A SZÁMOMRA IS, melyet elhordoztam, hiába mondtam meg
az ügyfélszolgálatnak, meg a követelésbehajtónak (mert már az is van), hogy NEM NEM és NEM, ők kitartóak.
Közben bejelentettem őket számtalan helyen, például a gazdasági Versenyhivatalnál, ahol elmondták, hogy a Vodafone RED csomagjaik tisztességtelen hirdetése miatt már több tízmillió
bírságot kaptak tőlük, de még nyilván így is megéri (fent van a neten is, valóban a RED csomagot tisztességtelenül hirdetik évek óta, de kifizetik a büntetést, mert biztos még így is jó).
Nagyon várom, hogy a bíróság előtt álljunk, többször mondtam nekik, hogy semmi más út nincs, jöhet ide akárki, követelésbehajtó, közjegyzői eljárás, fizetési meghagyás – akármi,
én ezer százalék, hogy egy fillért sem fizetek.
Ez az első lépésem tehát a nyilvánosság felé, s most megkezdem az ügyünk közzétételét amerre csak tudom - nyilvánosan is!

titttt Creative Commons License 2016.12.27 0 0 2723

A Vodafone cég ezt a fórumot nem olvassa hivatalosan 

Véngrija Creative Commons License 2016.12.26 0 0 2722

Üdvözletem!

Azt szeretném megtudakolni, hogy 2012. áprilisában adott napon, konkrét telefonszámot hívtam délelőtt folyamán. Bizonyítékhoz lenne szükségem bíróságra, hogy akkor tényleg folytattam telefonbeszélgetést. Saját kérésre kiadják a pontos időpontot és a hívás időtartamát nekem? Vagy bíróságnak kell kérni, egyáltalán ez az adat megtalálható még ez az adatbázisukban? Köszönöm megtisztelő válaszukat!

titttt Creative Commons License 2016.12.22 0 0 2721

Vodafonhoz bementem hogy régi 40 ft os percdíjú hűség nélküli előfizetésemet átváltsam Vodafone tutti feltöltősre ami 20 Ft os percdíj. Na az ügyintéző rábeszélt flottás csomagra ami kb 20-ft de inkább több. Elfelejtette mondani azt az apróságot hogy két év tarifahűség van mellé (ez a kvázi hűségnyilatkozat) amit kötbéreznek kb 50000 f tal ha kilép valaki. Persze amikor bementem legalább háromszor elmondtam az ügyintézőnek, hogy nem akarok hűséget, de az ügyet se vetett rá.

Nem adta oda hogy elolvassam a feltételeket, mert nem volt nyomtatója azt mondta. Szóban mesélte el persze kihagyta hogy hűség van rajta. Hazamegyek és utólag kapom meg a feltételeket a szerződést emailben, amit nem is láttam ezeddig. Persze azért ott az üzletben az ő tabletjükön aláírásmintát kér , hogy mire azt nem mondja meg, valószínű a  szerződére amit nem mutat meg teljes egészében. No tehát aláírom a  tableten a szerződést . (nem is tudom mit írok alá) , mert bízom az ügyintézőben hogy azt íratja alá amiről beszél. Utólag mint akibe hátulról kést döfnek kiderül a kapott emailből, hogy kétéves szerződést írtam alá. 

Felhívom a  vodafont telefonon hogy csinálják vissza azonnal szüntessék meg a szerződést. Ők meg hát azt nem lehet ha már aláírtad.

Dehát így hogy lehet szerződést kötni ha nem is ismeri az ember az összes feltételt? Az ilyen szerződés szerintem jogilag semmis. Beírtam nekik reklamációban hogy nyilatkozzanak erről, várom a reagálást.

lvince Creative Commons License 2016.09.23 0 0 2720

Csak egy egyszerű feltöltős kártyát akartam venni 4500 ft értékben számátkéréssel. Az ügyintéző sajnos nem azt az azonosítószámú kártyát adta ki, mint amit az adatbázisba felvitt, én meg nem ellenőriztem a 12 jegyű számot, ami szerződésen szerepel. Ha azt hiszitek, hogy bármilyen erőfeszítést tettek a hibájuk mielőbbi orvoslásában, hát tévedtek. A kártyát nem aktíválták az eltérő azonosító számok miatt, a vételösszeget nem voltak hajlandóak visszafizetni (ki tudja miért), mindössze arra voltak hajlandóak, hogy valamilyen ismeretlen osztályukra eljuttatják a kérést, és ők talán valamikor kijavítják a nyilvántartási számokat, hogy mikor? Hát azt nem tudják. Szóval erre a pénzre már kereszet vetettem, ilyen hozzáállással biztos nem fogják törni magukat. Reklamációt is írtam, de valahogy abban sem hiszem, hogy bármliyen eredménye lesz, gondolom 30 nap múlva kapok valami semmitmondó választ.  

Botond Kisgyörgy Creative Commons License 2016.09.09 0 0 2719

Kedves Vodafone Magyarország zrt.!

 

Azzal a kérdéssel fordulok önökhöz . Mennyiben éri meg önöknek becsületes vagy netalán nem hozzá értő alkalmazottakat foglalkoztatni ?

A történetem röviden:

Miután észleltem bankszámlám egyenlegének közel 20%- os (pontosabban 19375 ft) apadását, érdekelt ki lehet e különös művelet mögött. Ezért kerestem föl a bankom egyik ügyintézőjét ,aki fölvilágosított. Miszerint a Vodafone Magyarország zrt. rendszerének útvesztőin kereshetem a hiányzó összeget . Fölkerestem a győri Baros Gábor út 9.SZ.alatt található kirendeltségüket, ahol 2016.09.05 napján sikerült!!!!! (csak 4 szer kérték a pin kódomat 2 különböző kártyaolvasó készüléken) sikeresen befizettem az aktuális számlámat amiről bizonylatot is kaptam.

 

(TERMINAL ID:00043503

ELADÓ KÓD:2222

.....

IDŐ:16/09/05 12:37

REF NO:00000000872

AID: A00000000043060

TC:76DD682F1661EB5B

ENGEDÉLYSZÁM / AUTH CODE:

816373

VÁLASZ/ RESP: 001

ELFOGADVA

ÖSSZEG: 19.375,00 Ft

..........

TRANZ.AZON.: C4182DC43

)

Mindezek után így jelent meg a bankszámlakivonatomon

 

2016.09.05 Vodafone Magyarország zrt UGYFELKOD=31759640 -19,375

Értéknap: 2016.09.05 AZON: GDSY-5370 Jutalék:128.00Ft

Telefon-mobil

............................................

....................................

...............................

2016.09.07 Kereskedői POS tranzakció -Europay ideg 0000043503 VODAFONE SZOLNOK -19,375

Értéknap: 2016.09.07 AZON: GDTB-7306

2016.09.05 12:46 ****************7* 0000019375.00 HUF

….......................................................

…...........................................

…......................................

 

egyik csoportos befizetés ami különös módon most idő előtt aktiválódott máskor minden hónap 21

után volt esedékes... a másik meg a kártyás befizetés...

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miután kihúztam a 204 sorszámot nemsoká sorra kerültem .Beszámoltam a banktól kapott információk birtokában helyzetemről.

A kedves Vodafone alkalmazott értetlenül meghallgatta a panaszomat majd egy pár percere otthagyott gondolom megbeszélte az esetet egy okosabb munkatársával. A válaszuk 30 napon belül visszautalják!!!!!!, ha írok e-mailt …. Természetesen tudomásul vettem és válaszul fölhívtuk a győri Fogyasztóvédelmi kirendeltséget . Ők sajnálatos módon semmit nem tehetnek mert nem tartozik a hatáskörükbe , de rendesek voltak mert kaptunk egy telefonszámot az illetékes szép nevű hivatal be is mutatkozott .A számon jelentkező úr ugyan csak azt tanácsolta írjak e-mailt a Vodafone Magyarország zrt. ügyfélszolgálatának .Tudomásul vettem és gondoltam talán mégis lehet értelmes ember a Vodafone Magyarország zrt. ügyfélszolgálat alkalmazottai közt.. Miután fontos volt a telefon hívásom még 20 -30 perc múlva is, hát végig hallgattam azt a sok huuu.....uhuu.....hu....Végül is okosabb lettem mire egy értelmes úriember tanácsolta, hogy írjak neki vagy valamely munkatársának......Akkor én is illedelmesen visszakérdeztem, ha talán nem fizetnék megadott határidőre ők is várnának következmények nélkül (kamat,köd bér..)30 napot vagy 60 napot netalán addig amíg elolvasom az e-mailt és elkönyvelem. Vagy finomkodva felszólítanak,különben.....

 

Köszönöm a kedves és elkövetkező kitüntető figyelmet továbbra is hűséges ügyfelük K.B.

 

2016.09.08 23:21

 

 

 

mymatuka Creative Commons License 2016.06.06 0 0 2718

Az egész egy rohadt nagy lehúzás! Nincs semmi eltörlés ha kicsit nem figyelsz már ugrik is a kedvezményes csomag. Ja azt persze nem közli a mosolygós kis csaj hogy a telefonálás balanszba legyen otthon és kint is, ha ezt véletlenül mondja akkor azt felejti el (természetesen véletlenül) hogy a netnek is balanszban kell lennie! 

Elsőre csak azt mondták hogy havonta legalább egyszer magyar hálózatot kell használni. Utána már jött ez a hívás balansz most meg már a nettel is játszanak. Persze nagy a pofájuk hogy hát benne van az általános szerződési feltételekben de mutassatok nekem valakit aki ezt végig olvasta és meg is értette. 

Szóval csak előre a vörös úton! 

brozsi Creative Commons License 2015.11.16 0 0 2717

Szia!

Érdeklődnék mit értél el , hol tartasz , mert hasonló problémáim vannak . 

Köszi

Előzmény: mf2005 (2697)
brozsi Creative Commons License 2015.11.16 0 0 2716

Semmilyen hazugságról nem beszélhetsz .

Az én előfizetéses telefonomon megjelenik kimenő hívásként a rejtett szám és a kocsiban boxban lévő telefonom hívást indít .

Tehát egy szimpla lehúzós brigád áll a háttérben , amit folytatólagosan , nyereségvágyból elkövetett csalás bűntettének hívnak , ha nem multi követi el .

Náluk ez max. technikai hiba és azt sem mondják bocsika .

Nyolc év után készülékvásárlás nélkül , ha felmondok , potom 40000 forinttal tartozok .

Mi ez ,tán nem lehúzás ? 

Ezt Angliában megcsinálnák egy hónap múlva zárhatnák az ajtókat .

Előzmény: R!ck4 (2707)
Főlökött Creative Commons License 2014.08.08 0 0 2715

Több gond is van.

 

Több mint valószínű, hogy az említett beszélgetést a szolgáltató rögzítette. Igaz előírás és saját védelmük miatt tették, de mivel erről a másik felet tájékoztatni kell, hozzájárulását kell kérni az érintettől a felvételhez és ezt is rögzíteni kell, így kétséges a felvétel felhasználhatósága. ( Ptk.- Polgári törvénykönyv )

 

Tarifa váltás ingyenes és nem jár 2 éves hűségidő bevállalással.

 

Nem kell időt pocsékolni, a telefonos reklamáció felesleges, mivel utána hogy bizonyítjuk ? Ajánlott levélben, írásban kell értekezni a szolgáltatókkal.

Előzmény: Ani59 (2714)
Ani59 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 2714

Velem még érdekesebb dolog történt. De ez egy szinkronizalt jelző, mert szívem szerint masképp nevezném. Lejárt a két eves hűségidő a flottás előfizetésre ezt követòen hívott az ügyfélszolgálat, hogy megvagyok e elégedve a szolgáltatással. Mondtam, hogy nem mert úgy emeltek tarifát, hogy nem is tájékoztattak róla. A beszélgetés végeredménye az lett hogy aktiváltak nekem egy számomra kedvezőlenebb tarifacsomagot, extra sürgősseggel, öt perccel a beszélgetés után. Aláírás, egyértelmű beleegyezés nélkül. annélkúl hogy a pontos tarifákat megismertem volna, ugyanis a tizenegy oldalas szerzòdéshosszabbitás kózös megegyezéssel c. iratot azutan kûldte ki az email címemre, miutan az aktiválást elindította. Két éves hűségidőre, amiròl persze szó se esett. Na ezt minek neveznétek? Alá se kell írni, elég ha nem kûldöd el rögtön melegebb éghajlatra aki rád akar valamit tukmálni. Persze az e mail visszakûldtem, hogy nem fogadom el, telefonon reklamáltam, de ez egy csomó bosszúság, fölösleges időpocsékolás. És ezt megtehetik.

Előzmény: mf2005 (2697)
Bandita Bulldogov Creative Commons License 2014.05.30 0 0 2713

Rossz az információ! Felhívod a telefonszámot, ami a MARSH Kft-hez tartozik, ott elbírálják a biztosításodat. 

Ha minden OK, akkor kapni fogsz egy káresemény számot, amivel be kell menned egy márkaboltba. Plusz viszed magaddal a papírjaidat és a készüléket. Ott beküldik a készüléket szervizbe, fizetsz önrészt és ha elkészült a telefonod, akkor kapsz egy sms-t és ennyi. Kölcsöntelefont kapsz a szervizelés idejére. 

Remélem tudtam segíteni. Üdv és szép napot!

Előzmény: Huntemann (2712)
Huntemann Creative Commons License 2014.05.24 0 0 2712

Sziasztok!

Vodafone egyik leggusztustalanabb patkány ebben az országban!

Nekem Voda Redem van extra biztosítással!

Telefonom egy Samsung advance S.

Kijelző elkezdett hajszálakban berepedezni.

Elmentem a vodába hát nem cserélnek, nem adnak csere készüléket sem, hanem a marshoz kell vinni, persze önerő 20e forintot fizessek akkor is csak javítják, dehát miért, és mire fizetek havi 13e? Ez nem úgy működne mint a lakásbiztosítás netán??? Fizetek mindig, de a biztosító áll majdnem mindent, és NEM  NEKEM KELL ROHANGÁLNI MINDENÉRT!

Még van 1év hűségem, de visszköttetem a vezetékes telefonomat mérgembe!

Szóval a telefon biztosítást senki ne kössön, ha lehet!!!

EGY csalódott vodás,  de nagyon csalódott

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.20 0 0 2711

 

Ne ugass! 

Úgy igaz, ahogy írja a poster. Én is tanusíthatom. A voda egy pénzéhes rühes köcsög társaság. A másik kettő se sokkal jobb, de a voda az aljadék aljadéka. 

 

Eddigi tapasztalataimból kiindulva ma már akkor sem választanám, ha fizetne érte. 

de te azért segget nyalhatsz nekik, közvetlenül sz.rás után, persze. 

 

Előzmény: R!ck4 (2707)
mtibor72 Creative Commons License 2014.03.16 0 0 2710

Pedig sajnos igaz, hogy 500 alatt már a csörgetés is pénzbe kerül. Én is ezért hagytam ott őket évekkel ezelőtt.

Előzmény: R!ck4 (2707)
pug206xs Creative Commons License 2014.03.14 0 0 2709

Srácok!

Adott egy iPhone 5S ami egy kicsit betört, és van rajta Voda-s extra biztosítás. Valaki cseréltetett már biztosításban szolgáltatós készüléket?

dzsamana6 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 2708

Sziasztok!

 

A Vodafone a leggusztustalanabb szolgáltató a piacon.   Addig vagy csak fontos ,mint ügyfél, amíg alá nem írod a szerződést és nincs probléma, csak fizetgeted a számlákat. Bármilyen problémánál hivatkoznak a 30 nap határidőre és a végeredmény SEMMI! Magasról tesznek mindenre.

Meghülyítik az embereket a tarifáikkal de akinek van egy kis esze és néhány rossz tapasztalata, az menekül!

R!ck4 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 2707

Ha végig gondolom azokat a csalásokat is, amit megtesznek, akkor nem is olyan olcsók. Pl. unszimpatikus lépésük: kártyás feltöltésnél, ha 500 Ft alá csökken a számlám, és hívást kezdeményezek, akkor az én pénzemből tájékoztatnak róla, hogy kevés pénz van a számlámon, aztán csörgetik ki azt a számot, amit hívtam, de már a csörgetés is pénzbe kerül. Ezt simán lopásnak nevezném. De az már valóban lopás, hogy néha üres SMS-eket küldenek el. Az ember gyanútlanul azt hiszi, megnyomódott a gomb, és véletlenül elküldött egy üres SMS-t, de amikor a mobilom az asztalon fekszik, és egymás után 3 üres SMS-t elküld, az már nagyon gyanús.

Ennyit a Vodafonról.

 

 

Ugyan majd egy éves a hozzászólás, de aktualizálom, ez az egész  színtiszta hazugság... Az, hogy többször nyomsz gombot, legyen a te bajod, a szolgáltató nem ülhet melletted, nem kezelheti helyetted a készüléket. Ha a számláló elindul a telefonon, az nem azt jelenti, hogy a szolgáltató pénzt von le, és a csörgetés se kerül pénzbe. Jobb is, ha elmész innen, menj a másik kettőhöz... Odavaló vagy ennyi ésszel...

Előzmény: Fandi3 (2686)
boldog Bulldog Creative Commons License 2013.12.30 0 0 2706

Ha már kínai mobil, erre nincs ötleted?:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=127815408&t=9144197

Előzmény: Alfika (2705)
Alfika Creative Commons License 2013.12.23 0 0 2705

A cím http://kinaimobil.uw.hu/ , ami közel 3évvel ezelőtt készült... Igen valóban beszédes... Azt mondja hogy 3évvel ezelőtt készítettem egy ilyen oldalt, hogy aki belefut(ott) az akkor sűrűn előforduló zárt rendszerű dualsimes telóba, legalább be tudja rajta állítani a netet, és vagy az mms-t...

 

Ezen kívül van még pár oldal, ami hasonló céllal készült annó... És? :)

Előzmény: London-Jack (2704)
London-Jack Creative Commons License 2013.12.23 0 0 2704

Idióta barom :) Egy olcsó telefonért aláírsz egy olyan szerződést amit el sem olvasol, és még te vagy felháborodva? 

 

Ez rám nem jellemző, én ugyanis minden szerződést elolvasok és értelmezek, mielőtt azt aláírnám, ha egyáltalán utóbbira sor kerül. 

A vodafone-nal is inkább az a baj, hogy szerződésszegő módon jár el sok esetben, na meg az, hogy a fogyasztóit, ügyfeleit megtéveszti.  Na meg folyvást az ÁSZF-re hivatkozik, amit ezidáig soha nem látott, nem olvasott senki, de állítólag létezik, csak nehezen hozzáférhető, mert egy hindu félisten seggére van tetoválva. 

Főleg ha ilyen mint te, hogy kiraknak elé egy olcsó telefont a pultra, és meg mindent aláír olvasás nélkül.

 

Azt sem tudod, milyen telefonom van. Az viszont beszédes, hogy a te weblapod meg ez: kinaitelefonok.uw.hu

 

:o))

 

Előzmény: Alfika (2703)
Alfika Creative Commons License 2013.12.22 0 0 2703

Idióta barom :) Egy olcsó telefonért aláírsz egy olyan szerződést amit el sem olvasol, és még te vagy felháborodva? Nézz már tükörbe te szerencsétlen :DDD

 

Egyébként aki a vodafone közelébe megy, az meg is érdemli hogy átbasszák ott ahol tudják. Főleg ha ilyen mint te, hogy kiraknak elé egy olcsó telefont a pultra, és meg mindent aláír olvasás nélkül... :D Idióta barom :DDD

Előzmény: London-Jack (2701)
London-Jack Creative Commons License 2013.12.22 0 0 2702

Itt van gyökér, olvasgass: 

 

2013 júl. 19 

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a fogyasztók megtévesztése miatt 25 millió forintra bírságolta a Vodafone távközlési szolgáltatót – közölte a versenyfelügyeleti hatóság pénteken az MTI-vel.

 

--

Nagyon megbüntették a Vodafone-t 
 2010. szeptember 10.

A Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. (Vodafone) az Internet Basic mobilinternet-csomagról adott tájékoztatásaival tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott. Ezért a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 60 millió forint bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást.

 

--

Megbüntették a Vodafone Magyarországot
2013. március 6. szerda, 
 Megtévesztő mobilnet-reklám miatt bírságolt a versenyhivatal. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. (Vodafone) 

 

 

Előzmény: Alfika (2700)
London-Jack Creative Commons License 2013.12.22 0 0 2701

Abba mi a lehúzás, hogy kötöttél egy szerződést? Elolvastad, elfogadtad, aláírtad... Most komolyan az eszem megáll...

 

Hát, az enyém is, ha téged olvaslak. Nem tudom miért vitézkedsz itt a tudatlan formáddal? 

Egyéb dolgod nincs? Mondjuk elmehetnél pénzt keresni például, ahelyett, hogy az itt megforduló szerencsétleneket cseszteted az idétlenségeiddel. 

A vodafone-t meg szopd le jó erősen.  

 


Komolyan van olyan ember, aki azért választja az adott tarifacsomagot (2évre), mert kap érte egy olcsó, vagy ingyen telefont? 

 

Igen, van ilyen, nyilván. És? közöd hozzá? Nincs. Akkor meg kuss és told el a rollerodat. 

Előzmény: Alfika (2700)
Alfika Creative Commons License 2013.12.16 0 0 2700

Már miért húznának le? Ki kényszerített a választott csomagodba? Ki kényszerített hogy vodás legyél? Kikényszerített hogy red-es legyél? Abba mi a lehúzás, hogy kötöttél egy szerződést? Elolvastad, elfogadtad, aláírtad... Most komolyan az eszem megáll...

 

Komolyan van olyan ember, aki azért választja az adott tarifacsomagot (2évre), mert kap érte egy olcsó, vagy ingyen telefont? És ha egy hónap múlva egy másik csomagban 500forinttal olcsóbb a készülék, akkor fejét veri a falba?

Előzmény: porojke (2699)
porojke Creative Commons License 2013.12.11 0 0 2699
Sziasztok egy vodafone kerdessel fordulnek hozzatok.
A rovidke problemam a kovetkezo:
a legmagasabb tarifacsomagba vagyok a vodanal mint lakossagi ugyfel es az az igazsag nem tudom hogy kinek tunt fel de semmilyen kedvezmennyel nem reszesulnek a hozzam hasonlo es a red tarifacsomagosok.
1,kezdenem hogy a Red Tandard es Basic kozott semmi kulombseg nincs csak afelhasznalhato adatforgalom.
2, ugyan azok az arak vonatkoznak mind a ket csomagra
3, egy go vagy go+ os csomaggal sokkal olcsobban tudsz elhozni keszuleket mint a legmagasabb csomaggal.
4, a max arbak a 2xereset kene befizetni ezzel az uj 2 eves torlesztos baromsaggal mint azelott.

Felhaboritonak tartom hogy semmilyen kedvezmenyel nem rendelkezem soot meg le is huznak ott ahol csak tudnak fix elore kitalalt menete van a vasarlasoknak.

Nem szeretnek megbantani senkit de nem tartom fernek hogy engem huzogatnak le mig a legmagasabb csomagba vagyok es a sima 5-6k s csomagosok jobb arba tudja elhozni a keszulekeket.

Ha valakinek van.hasonlo gondolata kerem irja le

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!