Keresés

Részletes keresés

clark Creative Commons License 2001.06.21 0 0 34
Nos eltelt egy kis idő jan elseje óta,és hiába károgtak annyian, hogy semmi változás nem lesz, nem lett igazuk.Jónéhány kategóriában megéri behozni autót,bár el kell ismerni, hogy inkább az idő eltelése miatt nőtt valószínüleg az import,egyre több kinti olcsó autó felel a KFF előírásainak.10 év körüli Opel Vectra és Peugeot 405-ösök 600-700EFt-os induló ára, és még sorolhatnám a típusokat,mind az importnak köszönhető.Reméljük a tendencia folytatódik.
FOCUS Creative Commons License 2001.04.06 0 0 33
Hm.. Elég régi ez a topic...
Sportivo szerint nem tört ki a kánaán, én szerintem meg aki ügyes és utánajár az jól járhat...
Hiába magyarázod itt ezeket a költségeket, amikor odakint megkapsz egy 92 Fiestát mondjuk 2000 márkáért (300ezres) mire hazahozod és mindent kifizetsz amit kell az itthon egymilliós autód 6 kilóbol megvan. Az egésszel mindössze az a szívás, hogy rengeted utánajárást, tökölést igényel, perfekt némettudással együtt...
kurupt Creative Commons License 2001.01.29 0 0 32
Köszi szépen az infot sportivo! Hát akkor úgy néz ki, le kell mondanom az autóvásárlás e "Kánaáni" módjáról. :((
Előzmény: Törölt nick (31)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.28 0 0 31
Szóval az a 4000,- DEM-es autó kb. 1 milla, mire a kertedben mosolyog magyar rendszámmal.
Előzmény: kurupt (29)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.28 0 0 30
10-20% fogyadó, 25% Áfa, valami környezetvédelmi járulék, vizsgadíj, vámkezelési költség (0% vámnál is) stb,stb. (majd valaki pontosabban leírja).
Ja és ugye utiköltség, kinti vámrendszám, biztosítás - vagy autószállító,...
A 0% csak az EU-ban gyártott autókra érvényes (kell EUR-1 bizonylat)-ezekre eddig is minimális vám volt.
Szóval nem tört ki a kánaán, abba lehet hagyni az álmodozást:-((

Előzmény: kurupt (29)
kurupt Creative Commons License 2001.01.28 0 0 29
Az alábbi címen szerintem egy elég jó használ-autó adatbázis található. nézzétek meg!
www.autoscout24.com
Lenne egy pár kérdésem az autóbehozatallal kapcsolatban:
1. egy kb. 3000-4000 DEM értékű autóra itthon még mekkora költség várható összesen? (forgalomba helyezés, adók, stb.)
2. a megvásárolt autó után a kinti Áfá-t vissza lehet-e igényelni a határon?
3. mi a menete az autóbehozatalnak?
válaszotokat előre is köszönöm!
Email Creative Commons License 2001.01.18 0 0 28
ekkora hulyeseget irtam:)
Előzmény: Email (27)
Email Creative Commons License 2001.01.17 0 0 27
A teli fenntartas sokba kerul, nem hasznaljak sokan ilyenkor es megis mindent ki kell ra fizetni - benzin nem persze -, karacsony/teli ruha/futesszamla, ezek is sokba vannak.
Meg minden januar 1-vel egy evvel idosebb lesz minden auto, hiaba lett 19xx.december 31-en uzembe helyezve es sokan nem akarnak azert bukni az auton, mert mar y+1 eves es nem csak y. Az is szempont, hogy inkabb az atirasert fizetnek, de nem szervizeltetik le meg1x. Vagy egyszeruen csak megunjak?

Előzmény: najsebva (26)
najsebva Creative Commons License 2001.01.17 0 0 26
De miért? Az emberek nyaraláshoz vesznek autót? Vagy ilyankor a hidegben nem szeretnek az autópiacon álldogálni?
Előzmény: Email (25)
Email Creative Commons License 2001.01.17 0 0 25
Telen mindig lent vannak az arak. Aki autot akar venni, most tegye.
Marciustol megint felmennek majd az arak.
Előzmény: najsebva (24)
najsebva Creative Commons License 2001.01.17 0 0 24
Egyébként nekem úgy tűnik, hogy nyár óta kicsit mérséklődtek az árat. Mondjuk egy-két hirdetési újság és egy autókereskedő kínálatának akkori és mostani átnézése után. De lehet, hogy ez télen mindig így van.
najsebva Creative Commons License 2001.01.17 0 0 23
Pocak,
Ha a Fórumoknál nem a Törzsasztalt választod, van egy Autó-motor című gyűjtemény is tele ilyen topikokkal.
Előzmény: Pocak (21)
Email Creative Commons License 2001.01.17 0 0 22
Eddig is lehetett behozni 4 evnel idosebb autokat, csak a normakat kellett teljesitenie.
Azt mondtak, hogy a 8%-os vam eltorlesevel 52,5%-rol 50%-ra csokkent az atlagban fizetendo
osszeg erteke (a vasarlasi aron felul).
A szemben levo kereskedesbe most hoztak be egy 90-es Fiestat - meg vamos rendszammal - ami azt jelenti, hogy az mar megfelel a kovetelmenyeknek. 700-ert aruljak, kint meg max.1000DM-et adtak erte.
Eddig is megerte kintrol hozni es eztutan is meg fogja erni. Pl. '94-es enyhen serult Cherokee 3500DM+ vam+javitas+egyebek=1.5 millio. Piaci ar kb.2.5-3milio. Ez megerte, ugye?
Előzmény: OPi (20)
Pocak Creative Commons License 2001.01.17 0 0 21
Sziasztok autószakik,

Nem találtam más autós témát, ezért itt teszem fel a kérdést.
Citroen Xsarat vennék, méghozzá újat (1,4-es). Listaáron 2960e, légkondi 190e, gyári rágyió 100e, ez így 3250e. Szerintetek mennyiért hozhatom el?

Az egyik helyen telefonon egy hölgy azt mondta, max. 150-170-et engednek.

OPi Creative Commons License 2001.01.05 0 0 20
Es most jan 1. 0 oratol valtozott valami, hogy eltoroltek az EU autok vamjat ?
OPi Creative Commons License 1999.11.29 0 0 19
na mondjuk nem biztos hogy valami valtozni fog ezekutan is... maximum a 4-8 eves autok piaca fog egy kicsit megrezdulni lefele... mas nem nagyon hiszem...
OPi Creative Commons License 1999.11.26 0 0 18
ja, valoszinuleg par hatarral tavolabbra sincs kolbaszbol a kerites.... februar vegere kiderul minden :-)
Myself Creative Commons License 1999.11.26 0 0 17
Nem mind arany, ami fénylik! Finnek is tagok, és itt u.olyan qrva drága az autó, mint volt... Ui. (többek között) ebbôl tartják el a szociális hálót.
janoka Creative Commons License 1999.11.26 0 0 16
nem baj gyerekek!!!
3 év mulva amikor EU tagok leszunk
akkor majd lehet VAMMENTESSEN BEHOZNI AMIT AKARSZ!!!
en svedbe lakok es itt is kurva magas volt a vam,de amikor tagok lettunk utana a sved kormanynak elkellet törölni a vamot es az afat is!!
gondolhatjatok milyen rohanas volt le nemetbe meg belgiumba!!!
a buli az volt amikor a volvot olcsobban vetted meg kint:)))
es igaz az itteni arak csokkentek!!

szoval KITARTÁS!!!

CIAO
JANOKA

OPi Creative Commons License 1999.11.26 0 0 15
azert annyi haszna csak lesz, hogy egy kicsit lenyomja a benti arakat... most mesterseges alulkinalat van a piacon, a mar meglevo gepeket adjak el hamadszo - negyedszer is... uj peldany csak mo.-n ujonnan vett auto behozatalaval kerul be a korforgasba, amit elegge horribilis aron tudnak eladni ujra... foleg a hivatalos kereskedok...

OPi,

Előzmény: I. Blasius (14)
I. Blasius Creative Commons License 1999.11.26 0 0 14

Tegnap az Rtl Klubon az autósműsorban volt szó erről a témáról, és a szakember szerint elég magasak lesznek a behozatali költségek, és annyival nem olcsóbbak kint az autók, hogy megérné külföldről behozni. A német lapokban néha mondjuk hírdetnek 1000 márkáért 12-14 éves Corollákat, Kadetteket, Golfokat, amit itthon akár háromszor ennyiért kínálnak az autópiacon, viszont ezek a típusok tuti, hogy nem felelnek meg az Euro 2-es szabványnak. Állítólag a 93 előtt gyártott autóknak csak nagyon kis része felel meg a szigorú környezetvédelmi előírásoknak.

A Golf III.-asok pedig kint sem olyan olcsók, hogy 50%-os vám esetén kifizetődő legyen a behozataluk.

clark Creative Commons License 1999.11.26 0 0 13
A VÁM és ÁFA összesen 4 éven aluli autóra 44%, 4 évnél idősebbre 54%.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.11.26 0 0 12
Szerintem a KFF lapján elég egyértelműen kiderül melyik az a kocsi, amit be lehet hozni és melyik az amit nem, úgyhogy imho nem olyan zsákbamacska jellegű a dolog, mint sokan gondolják.
Előzmény: KTMSzepy (11)
KTMSzepy Creative Commons License 1999.11.26 0 0 11
Úgy hallottam egy taxis ismerősömtől. hogy előszőr kifizettetik a vámot+áfát, azután vizsgáztatják le a kocsit. Ha "esetleg" nem sikerülne a vizsga, akkor bocsesz, se pénz, se autó ugyanis be kell zúzatni. Ő azt javasolta, hogy várjunk 1-2 hónapot, amíg a dolog letisztul. Úgy hallotta eleve nem szeretnének 93-94-nél régebbi autót beengedni, ezek valsz. hogy-hogy nem meg fognak bukni a vizsgán :).

Tulywa

Ui: remélem nincs igaza :(

clark Creative Commons License 1999.11.26 0 0 10
Ha valakit érdekel ,autonet.ch, autobild.de.
OPi Creative Commons License 1999.11.26 0 0 9
es ki fog jonni egy 5 eves Golf III 1.9TD masfelmillerbol ?

OPi Creative Commons License 1999.11.26 0 0 8
meg meg valami - azon is erdemes elgondolkozni, hogy ezaltal csokkenhet a 12 ev koruli auto atlageletkor.

OPi;

( az a sanda gyanum, hogy ezt a valtozast is az E.Unio kenyszeritette ki, hogy legyen hoza eladniuk a 'roncstemetoiket' )

OPi Creative Commons License 1999.11.26 0 0 7
Hali!

Vamok, egyebek valtozatlanok maradnak, csak eppen a 4 eves korlatozas szunik meg. Azert nem biztos hogy megeri a dolog, de bizonyos esetekben azert utana lehetne szamolni...

OPi;

Előzmény: Bölény (6)
Bölény Creative Commons License 1999.11.25 0 0 6
Aztán a vámokról és egyéb sarcokról mit tudni? Mert lehet, hogy szabad lesz behozni a kocsit, csak nem fogja megérni.
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.11.25 0 0 5
OPi!

Jól le fog menni a használt autók ára, ennyi fog változnia a piacon.

KÖZÚTI JÁRMŰ FELÜGYELET

Előzmény: OPi (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!