Keresés

Részletes keresés

veildi Creative Commons License 2008.03.20 0 0 11
Sziasztok.

Bocsi, lehet nem témábavágó, de szintén garanciával kapcsolatos kérdés. Most állok új konyha vásárlás előtt, új gépekkel (hűtő, osogatógép, mosógép, tűzhely, mikró, stb...) érdekelne mik a tapasztalataitok az ilyen nagyobb gépek garanciáival, szervizes hátterével. Minden vélemén, pozitív és negatív is érdekel. mire érdemes figyelni szerintetek?
Osiris77 Creative Commons License 2007.07.05 0 0 9
A dolog úgy ért véget, hogy 45eFt kp.-t visszaadtak.. végülis így már jól is ki lehet jönni a dologból.
Mindenesetre a lényeg az, hogy a NAGYKER GARANCIA gyakorlatilag annyit jelent, hogy a meghibásodott alkatrészt vagy cserélik, vagy ha az nem megoldható (pl. mert már nem gyártják), akkor egy hasonló tudású másikat adnak helyette amit viszont nem kötelező elfogadni. Ekkor az utolsó lehetőség a pénz visszafizetés, de ilyenkor úgynevezett ''napi árat'' számolnak ami a most is kapható hasonló tudású alkatrész árát jelenti (áfával!).
Ha valaki hasonló cipőben jár akkor erre számíthat.
A 7900GT kártyánk esetében ez a megoldás nem volt teljesen előnytelen, mivel ha a kártya nem romlik el, sokkal olcsóbban lehetett volna csak eladni és sokkal nagyob ráfizetéssel vehettünk volna egy jobb vga-t..
Üdv.
Előzmény: Osiris77 (8)
Osiris77 Creative Commons License 2007.07.05 0 0 8
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem, hátha tudja valaki mit lehet tenni ilyen esetben:
Vásároltam az egyik számítástechnikai nagykerben egy videókártyát 55eFt-ért, egy ismerősöm cégének a nevére akinek bejárása van ebbe a nagykerbe. A kártya még jóval a garancia lejárta elött megadta magát, így visszavittem garanciában. Ekkor a nagyker szervize 2 hét után közölta, hogy a vga-t nem tudják javítani és mivel már nem is forgalmaznak ilyen típust, cserélni sem tudják.
Ezek után a következő lehetőséget ajánlották fel:
Az eredetileg 55eFt-os kártyát 35eFt-ért beszámítják egy másik kártya árába.
Hiába hivatkozok rá, hogy ez nem fer mivel a kártya nem miattam ment tönkre, meg, hogy arról sem én tehetek, hogy ők ilyet már nem tartanak raktáron, meg különbnis még garanciális és mi ez az egész(?!) ez őket nem érdekli...
Akkor most mit lehet tenni?? Ez így rendben van? Mert ha igen akkor többet az életbe nem vásárolok nagykergaranciás cuccot!
Kössz a tippeket előre is!
GombocArtur Creative Commons License 2002.04.01 0 0 7
Melyik jogszabály írja le, mi tartós használati cikk, mire mennyi a minimum garancia, és a töbi dolog. Elsősorban a 4-5ezer forinttól kezdődő telefonaksira (nem akarok pl havonta újat venni) gondolok és 20khuf körül kezdődő szemüvegekre....
székkutas Creative Commons License 2001.01.25 0 0 6
Történt egyszer, több mint egy éve, hogy vásároltam egy Tv tunert mert úgy gondoltam, az összkomfortnak ez is a része legyen.
A közel harmincezer forint elég húzós ár volt, de, mint a többinél lassabban avuló berendezésre, kinyögtem a pénz.
Egy év garanciát vállaltak, amit a számlán feltüntettek. Külön garancialapot nem kaptam.
Éppen az egy éves jubileuma körül, egyszercsak elveszett a gépemből a kártya. Vagyis nem tudtam működésbe hozni, hiába minden furfang.
A garancia lejárt, most akkor mit tegyek?
Elvittem a vásárlás helyére, ott azt mondták, beküldik a szervizbe, megnézik, hogy tényleg rossz-e.
Sajnos rossz előérzetem van. A válasz az lesz, hogy nem javítható, kenjem a hajamra! (nem sok van!)
Létezik az, hogy ezekre sz önálló részegységekre semminemű szavatossági, vagy javítási kötelezettsége nincs a forgalmazónak? Gyakorlatilag arról van szó, hogyha veszünk egy számítástechnikai kártyát, azt az önként vállalt egy évig kicseréli az bolt, azt követően pedig az élettartamát bízzuk a jóistenre?
Szomorú, lennék, ha így lenne!
Hallottam egy másik esetet is, amikor valakinek -szintén garanciaidőn túl- elromlott a videokártyája. Bevitte a kártyát a forgalmazó cég szervizébe, ahol megnézték és megállapították, hogy rossz. A kérésre, hogy akkor itthagynám javításra, a szerelő azt mondta, hogy itt, ugyan nem! A miértre is volt válasz, hogy kérem, mi csak számítógépeket javítunk!Tessék a kártyát visszatenni a gépbe, és hozza be a gépet. Azt, úgy egybe, megjavítjuk!

deltoid Creative Commons License 2001.01.15 0 0 5
Szemét állat mind.
Vettem egy hoirgászorsót, hazavittem, tekergettem öt percig, tönkrement. Visszavittem másnap, mire 'szonták: hagyjam ott, bevitetik a szervízbe, ahol vagy megjavítják vagy nem. Visszamentem egy hét múlva, semmi. Tíz nap múlva: semmi. Két hét múlva végül adtak egy másikat.
Vettem egy ütvefúrót. A tizedik lyuk után szétment. Visszavittem, 'szonták, vigyem el a szrvízbe, oszt kérjek egy állásfoglalást, azt vigyem vissza, oszt vagy adnak egy másikat vagy ezt megjavítják, és adják ide. Itt nagy b@zmeg lett, kitört a parasztgyalázat, végül ráfizetve adtak egy jobbat. De nem volt könnyű.
Ez két olyan eset volt, ami jól végződött.
Tíz viszont rosszul.
Tehát én se értem, mi ez az egész: bemész, veszel valamit a minden pénzeden, kiderül hogy ócska szemét. Visszamész, hogy akkor pénzt vagy jobbat, mire még téged rugóztatnak. Fel se merül, hogy aszondják: "igen, ezt a terméket mi hirdetjük, mi forgalmazzuk, mi adtuk el önnek tegnap, mi adtunk rá garanciát, ezért kvára sajnáljuk, hogy így járt vele, elnézését kérjük, majd rákoppintunk a gyártó orrára. De csak tessék, nyugodtan választani egy másikat. Hiszen ki tetszett fizetni."
Mindegyik bekaphatja.

Előzmény: Garaboncia (4)
Garaboncia Creative Commons License 2001.01.15 0 0 4
Ó, ez meg én vagyok!
Gara(bo)ncia
:-))))))))
Szelíd Creative Commons License 2001.01.15 0 0 3
Remélem nem leszek nagyon off.
2000 december elején vettem egy zuhanyzó szettet, Tomix márkanéven fut. Mostanra az a ruganyos - vagy inkább annak látszó - cső teljesen kibújt egymásból!
Hívtam a boltot, ahol vettem és ott eléggé elítélhető stílusban hajtottak el (Nimbusz Kft.).
Az ára 3900 Ft volt, amit egyszer ki lehet bírni, mivel egy tartós használati eszközről van szó. De havonta???
Porter Creative Commons License 2000.04.17 0 0 2
Felhozom ezt az oreg topicot.
Szoval, az automba beepitett riaszto eddig 3-szor dobta fel a talpat - egyszer csak nem lehetett a taviranyitoval kikapcsolni tobbe - ami raadasul eleg kellemetlen volt, mert mindannyiszor (haz elott, parkoloban, ejszaka) kezzel kellett deaktivalnom a riasztot, hogy ne szoljon.
Negyedjere megigertek, hogy semmi hibaja nem lesz - nem is lett, majd egy egesz honapig. Tegnap megint bedoglott, ugyanazokkal a tunetekkel, mint eddig. Kozben viszont lejart az 1 ev garanciam a riasztora. Szoval, kotelesek ezt a szervizben megcsinalni a visszatero hiba miatt, vagy mi a jogi szabalyozas ebben az esetben?
Kei-Satu Creative Commons License 1999.11.23 0 0 1
alma
Előzmény: jeegynullas (0)
jeegynullas Creative Commons License 1999.11.23 0 0 0
GPS tajolora 0 ev garanciat lattam, mikozben a sima iranytukre is 5-ot irtak. Hogy van ez????
Előzmény: Kei-Satu (-)
Kei-Satu Creative Commons License 1999.11.23 0 0 topiknyitó
Szeretném megtudni, hogy mi a jelenlegi szabályozás a garanciális javítások tekintetében. Elsősorban: hány napos javítás után kell cserekészüléket biztosítani (ekkor előre vagy amikor kiderül, hogy túllépik az előírt határidőt). A felvilágosítást előre köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!