Rosszul emlékeztek: a 62-esen is járt kétirányú csuklós, méghőzzá 1975-től 1980-is, valóban a kéttengelyes Rata (15009 kocsikat cserélték, és addig járt, amig a Lehel útról nem szabadultak fel az UV-kocsik, a Tátra kocsik beállításával (3200-as kocsik, elég gyenge motorikus állapotban).
Csak azért kérdeztem, mert mostanában divatos lett, hogy a régebb óta ott levő dolgot akarják lebontani az újabb épület miatt. Mint ahogy Szávánál nyivákolnak a négyemeletesben lakók a villamosok hangja miatt, pedig a kocsiszín 1904 óta ott van, a lakóépület meg fele annyi idős sincs, az ott lakók meg biztos nem tudták, hova költöznek... akárcsak Igaliné a Nagymező utcában.
Azt a gerendát már nem lehet visszatenni, mert "elvizsgálták"... Újat kell csinálni helyette, de úgy néz ki, hogy a köveket még csak most növesztik hozzá...
Amikor legutoljára arra jártam, jó 20 percig tartott átjutni a felüljárón. Persze lehet, hogy ha nem lenne, akkor 40 percig tartott volna átjutni a kereszteződésen, de ebben nem vagyok biztos.
Attól tartok, hogy az épület. Nem az új irodaház a Tavasz utcában, hanem a komplexum részét képező régi, még a volt Dohánygyár által is használt a Szentendrei út és a Tavasz utca sarkán. Annak a sarkától tényleg 3-4 méterre megy el a felüljáró.
De azért ez már maradjon meg, itt nemigen lehetne "visszarakni a földre" ezt az útirányt.
Ezek szerint megmarad a felüljáró? Valahol olvastam, hogy ezt is el akarják bontani, mert nem trendi, mióta van M0. Szerintem azért az M0 messze van, meg amúgy mégiscsak értelmesebb és szebb (=messzebb van az épületektől és külvárosibb a környezet) mint pl. a Nyugati téri felüljáró.
Egyiken se, a 69-es kezdetektől UV-val ment, a 62-esen meg azt hiszem szóló 1500-asok voltak az UV-k előtt. Viszont a 64-es mellett a 68-ason is jártak Bengálik.
Korunk hőse az Ülésvarrónő. Olyan, mint a Monty Python Biciklijavítója. Sötét téli estéken, hosszabb megállóközökben hamarosan várható az IGBT-cserélő feltűnése is.