Keresés

Részletes keresés

08-73 Creative Commons License 3 órája 0 0 179704

Mi, a júli 27- aug 4 nem Infopark- Népliget lesz ezek szerint? Gondolom akkor a Futárban is rosszul volt írva a júli 27-28 Kelenföld- Népliget pótlás.

Előzmény: 18-09 (179700)
RandomFarkas13 Creative Commons License 5 órája 0 0 179703

Oké, nem tudom, mit ártottam... 

Az elmúlt 10 évben jellemzően 1-2 hetes vágányzárak voltak itt nyaranta. Lehet, hogy végül is volt hosszabb, de nem emlékszem, csak az 1-2 hetesekre, itt. És igen, villamos kapcsán semmi mást nem várok jobban, minthogy felújítsák végre az egészet. Ez az egy mostohagyernek maradt az 1-esen és folyamatosan csak kalapálják, nyomtávtartó rudakkal, egyebekkel, talán sohasem fogják felújítani. 

Előzmény: 18-09 (179702)
18-09 Creative Commons License 5 órája 0 0 179702

Gondolom ismered a vasútépítés minden mozdulatát, technológia rendjét, azért vagy így meglepve, hogy egy ekkora szakaszon ennyi ideig fognak dolgozni... nem, nem az egészet, ha nem amit kell és az idő. 

Előzmény: RandomFarkas13 (179701)
RandomFarkas13 Creative Commons License 5 órája 0 0 179701

1 hónap??

Csak nem újítják fel az egészet? 

Előzmény: 18-09 (179700)
18-09 Creative Commons License 5 órája 0 0 179700

Az eredeti, BKV-s igénylésű vágányzár két műsorban van tervezve:

 

07.27-08.04 között pótlás Közvágóhíd-Népliget

08.05-09.01 között pótlás Puskás-Népliget

 

Ebbe kavarhat bele, ha kitalják az elhalasztott vágányzár lebonyolítását. 

Előzmény: 08-73 (179692)
18-09 Creative Commons License 6 órája 0 1 179699

Mivel lóg a levegőben az elhalasztott Infoparkos sztori. Hétfő-kedden derül ki, hogy mi lesz. 

Előzmény: 08-73 (179690)
nemeza Creative Commons License 12 órája 0 1 179698

Akkor min fognak dolgozni?

Lurdy kereszt? Kocsiszíni váltó + kereszt?

Előzmény: 08-73 (179695)
08-73 Creative Commons License 12 órája 0 1 179697

Átfedés lesz, igen. Gondolom a jobb átszállás miatt, meg amiatt, hogy a villamossal ki lehessen kerülni a Rákóczi hídi torlódásokat, ha a pótlóbusz belekerül.

Előzmény: RandomFarkas13 (179696)
RandomFarkas13 Creative Commons License 13 órája 0 1 179696

Csak átfedés lesz a pótlóbusszal, vagy nem tudok értelmezni? :-D

 

Egyébként a híd ügye ígyis aggaszt (egy, a BME irányából kijutó pletykával együtt), mert nem zárt járműben közlekedve kifejezetten ijesztő és zavaró. 

Előzmény: 08-73 (179695)
08-73 Creative Commons License 13 órája 0 1 179695

Nem hiszem, hogy barkácsolnak, mert amúgy a déli szakaszon Kelenföld- Közvágóhíd között lesz villamosközlekedés. 

Előzmény: RandomFarkas13 (179694)
RandomFarkas13 Creative Commons License 13 órája 0 0 179694

Van valakinek valami információja arról, hogy a Rákóczi hídon valami nagyobb probléma a villamos kapcsán? Kerékpárral, ritkábban gyalog kelek át és némelyik villamosnál megfordul a fejemben, hogy leszakad az egész, olyan bizarr hangok jönnek a hídból (bizarrabb, mint a Petőfin, Margiton) és persze durván rázza is az egészet. Durva rázást az Erzsébet híd kapcsán olvastam, ahol tudjuk ugye, mi lett a vége; de az biztos, hogy más hídon ilyet sohasem tapasztaltam. Itt meg már TATRA esetében is, nemhogy CAF-nál.

Esetleg barkácsolnak valamit itt a vágányzár alatt? Bár így tippre nem hinném. 

nemeza Creative Commons License 13 órája 0 1 179693

Kár h.nem jönnek le Budafoki utig.

Előzmény: 08-73 (179692)
08-73 Creative Commons License 14 órája 0 0 179692

27-28-án Kelenföld- Népliget közt lesz pótlás, 29-étől meg Infopark- Népliget között. Gondolom a Könyvesen csinálnak valamit.

Előzmény: nemeza (179691)
nemeza Creative Commons License 14 órája 0 0 179691

Legalább innen lehet tudni XD

Előzmény: 08-73 (179690)
08-73 Creative Commons License 14 órája 0 2 179690

Nyolc nap múlva kezdődik az 1-es vágányzára, de még sehol nem írtak róla bővebben. :/

TWdoktor Creative Commons License 18 órája 0 1 179689

Sose fogom megérteni ezt a menet közbeni filmnézést, posztolást. Ennyire nincs veszélyérzete az embereknek?

Nekem a telefon a csomagtartóban van, és a kihangosítóról is csak a piros lámpánál állva kezdeményezek hívást.

Előzmény: Grgabácsi (179688)
Grgabácsi Creative Commons License 18 órája 0 1 179688

Már a baleset napján is erről szólt a mondás.

Előzmény: TWdoktor (179686)
morgó mh. Creative Commons License 19 órája 0 1 179687

Fővám téri 2-23-as lenti szakasza miért van tele öntve homokkal?

Budapest Plázs Reloaded

Előzmény: tompi03 (179685)
TWdoktor Creative Commons License 20 órája 0 0 179686

"Szögezzük le az általad linkelt esetben a villamosvezető végig a telefonját bámulta és a közösségi médiával volt elfoglalva. - Ezt nem tudom, a KBSz nem vizsgálta az eseményt."

 

Ha ez az az eset, amire gondolok, akkor térfigyelő kamera felvétele is volt róla.

Előzmény: Fizolti (179684)
tompi03 Creative Commons License 30 órája 0 1 179685

Fővám téri 2-23-as lenti szakasza miért van tele öntve homokkal? Van ahol a gyalogos közlekedés is érdekes a csúszkálás miatt...

Fizolti Creative Commons License 1 napja -1 1 179684

Nem tiszta miért lenne hangulatkeltés szaga egy egyszerű infó megosztásának, hogy itt is történt már súlyos baleset. 

Ahogy történt már oktatóval és munkaviszonyban lévő tanulóval is. 

 

Szögezzük le az általad linkelt esetben a villamosvezető végig a telefonját bámulta és a közösségi médiával volt elfoglalva. - Ezt nem tudom, a KBSz nem vizsgálta az eseményt. 

 

Ha az egyéb közúti forgalmat, mint veszélyeztető tényezőt szeretnénk kizárni, lehet jobb terep az 1-es vonal Közvágóhíd - Budafoki út/Dombóvári út, vagy Göncz Árpád Városközpont-Szentlélek tér szakasza, ahol sem keresztező közúti, sem keresztező gyalogos forgalom nincs. 

Előzmény: Il Leone (179682)
Il Leone Creative Commons License 1 napja 0 1 179683

Én is, az biztos.

Előzmény: névtelen (179680)
Il Leone Creative Commons License 1 napja -1 3 179682

Ezt az esetet nem hoznám fel, mert teljesen félrevisz és túlságosan hangulatkeltés szaga van.

 

Szögezzük le az általad linkelt esetben a villamosvezető végig a telefonját bámulta és a közösségi médiával volt elfoglalva.

 

Ha lenne a 37-en akár fizetős formában alacsony forgalmú időszakban villamosvezetési lehetőség, akkor az oktatókocsival történne, oktató jelenlétében, vagyis azt mondhatjuk, hogy hasonló esetnek a bekövetkezési valószínűsége rendkívül csekély lenne.

Előzmény: Fizolti (179681)
Fizolti Creative Commons License 1 napja 0 0 179681

Röviden elég kis kockázatú a 37-es ilyen szempontból.

 

Teljesen kiégett a Tatra (iho.hu) 

 

Előzmény: Il Leone (179679)
névtelen Creative Commons License 1 napja 0 1 179680

Hát, egy ilyen lehetőséget lehet, hogy kipróbálnék, ha lenne:)

Előzmény: Il Leone (179679)
Il Leone Creative Commons License 1 napja 0 5 179679

Gyakorlatilag nem pár száz méter hosszú szakaszról van szó, hanem egy közel 8 km-es szakaszról, amiben szerencsére nagyon kevés a közúti csomópont.

A Fiumei és a Könyves között gyakorlatilag semmi sincs a vonal két oldalán, közúti forgalom gyakorlatilag nem számottevő, aztán a Korponai és az Élessarok között ugyanez, majd a Jászberényitől a temetőig szintén.

 

Röviden elég kis kockázatú a 37-es ilyen szempontból.

 

Sokkal élvezetesebb egy ilyen hosszúságú szakasz, mint minimális oda-vissza pendlizés.

Előzmény: Fizolti (179675)
valya con dios Creative Commons License 2 napja 0 7 179678

Számtalan fajtájú csotrogányt vezettem már és még a legunalmasabbnak mondott Toyota Corollában is beleélem magam a vezetésbe.

 

Egy tanácsom lenne:

Bármilyen számodra új jármű vezetésének tanulásakor, bemutatókor legeslegelőször tanuljuk meg az ÁLLÓRA fékezést, és gyakoroljuk 3-5 ismétléssel, oktatói felügyelettel.

 

Egyrészt, hogy kialakuljon a megállási mozdulatsor, hogy ne pánikoljunk ha elénk ugrik a bugri, másrészt, hogy megtanuljuk az oktatótól kapott utasitások helyes sorrendjét, harmadrészt, hogy mindketten ugyanazt értsük.

 

Mert bár mindketten magyarul beszélünk, a szókincsünk és beszédstilusunk radikálisan más lehet. Az oktatónk lehet, hogy más szót használ a kézifék kurblira, mint mi, pl. tekerentyű.

Ha passzióval ránk ordit, hogy húzd meg a tekerentyűt, akkor reflexből tudd, hogy a kurblit kell órajárással egyezően tekerni, ammenyire csak birod.

 

Onnantól kezdve, hogy az oktató utasitására üzemszerűen behúztad a kéziféket, a körülményekhez képest megtettél mindent és onnantól kezdve Isten kezében a megállás helye és ideje.

Előzmény: trizs77 (179674)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2 napja 0 0 179677

Köszönöm a megerősítést.

Előzmény: Thermo-blinker (179668)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2 napja 0 3 179676

Én is a régi Budafoki kocsiszínben vezettem Tátrát, a budafoki elágazás felé mehettünk ki vele a végéig. Szintén nem voltam csókos.

 

Egy évre rá pedig a kelenföldi buszgarázsban vezethettem buszt, 1-2 kör a nagy placc körül. Ez is szuper volt, szintén protekció nélkül jött össze.

Előzmény: Vaves (179671)
Fizolti Creative Commons License 2 napja 0 2 179675

37-es gyakorlatilag a Magdolna utca és Új köztemető közötti szakasza szintén teljesen alkalmas lehetne.

 

Milyen szempontból?  Ugyanez vonatkozik a többi felvetett helyre is. 

Előzmény: Il Leone (179664)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!