Keresés

Részletes keresés

08-73 Creative Commons License 10 perce 0 0 170312

Egyébként off Miulástroli és off Mikulásbusz lesz egyáltalán idén?

Előzmény: zjakabfi (170309)
Grgabácsi Creative Commons License 45 perce 0 0 170311

Mármint kettőt, igen :)

Előzmény: paca664 (170307)
r1232 Creative Commons License 1 órája -1 0 170310

Ez irreleváns a témával kapcsolatban..

Előzmény: 05-52 (170308)
zjakabfi Creative Commons License 1 órája 0 0 170309
Előzmény: BP-1 (170277)
05-52 Creative Commons License 1 órája -2 1 170308

Persze, máris sokkal jobban érzem magam, ha közösségi közlekedésre szállok fel, és nem tömegközlekedésre. Ja nem.

Előzmény: r1232 (170304)
paca664 Creative Commons License 1,5 órája 0 1 170307

Öööö, kettőt kellene, ha elfér. De ezek előtervek, majd meglátják.

Előzmény: Grgabácsi (170306)
Grgabácsi Creative Commons License 2 órája 0 0 170306

A visszatolást inkább hagyjuk. Egy deltát viszont be lehetne rakni.

Előzmény: paca664 (170303)
Grgabácsi Creative Commons License 2 órája 0 0 170305

Azért az is pozitív, hogy nem kell a hajtűkanyar a Sörgyárnál. Így akkor a közút megkerülné oda-vissza az autópiacot, a villamos meg menne egyenesen ott, ahol a rajzon van.

Előzmény: sz_b (170294)
r1232 Creative Commons License 2 órája -5 0 170304

Azért kerülik, mert korszerűtlen megnevezés, negatív tartalommal (és csak ennyit írtam az első hozzászólásomban is a témában).

Lentebb tettem be egy idézetet, ami erről szólt..

Előzmény: e-Ticket (170302)
paca664 Creative Commons License 2 órája 0 0 170303

Üzemi célokra esetleg visszatolás vagy egyvágányos delta maradhat.

Előzmény: BahnScorper (170299)
e-Ticket Creative Commons License 2 órája -1 1 170302

A szakmai elnevezése is tömegközlekedés, persze mostanában nyilvános helyen és írásban ezt a kifejezést kerülik is.

Előzmény: r1232 (170301)
r1232 Creative Commons License 2 órája -1 0 170301

Egy szakmai elnevezésről beszélünk, nem az utasok véleményéről. Ne rángass ide nem releváns dolgokat.

Előzmény: Csmg (170288)
Tátrás Creative Commons License 3 órája 0 3 170300

A 37-es Örsös kapcsolat amúgy is jó lenne a maihoz képest tovább fejlesztve.

Előzmény: BahnScorper (170299)
BahnScorper Creative Commons License 3 órája 0 1 170299

Nincs ebben semmi kuszaság. A 3-as villamosnak fúrnának a Fehér köz magasságában egy olyan aluljárót, amin a vasúti peronokra is fel lehet menni. A 28-as pedig egy nagy kanyarral menne rá a 37-esre még annak a mostani Élessarok megállója előtt.

 

Ezzel csak egy baj van, hogy elveszik a 37-es felől az Örs felé a vágánykapcsolat, ami ha kicsit körülményesen is, de nem rossz üzemi célokra, és a pótos nosztalgiamenetekre is jó lehetőséget ad.

Előzmény: Lovrin (170289)
Dreamy Creative Commons License 3 órája 0 0 170298

Igen, már egy pár terv készült erről, x * évtizede is.

Előzmény: sz_b (170294)
dave_dömper Creative Commons License 4 órája 0 2 170297

Off

2. "Én elhiszem, de a BKV-nál sok minden megtörténhet.

3. Én tuti beírnám oda, mert akkor lehet(ne) következménye :"

 

Ezt készséggel elhiszem, de erre is van egy másik BKVs "élményem". Egy másik barátommal (ráadásul

valaha autóbusz sofőr volt) utaztunk a Móric-ról a Keleti-hez "piros" 7 - essel. A Rudas mellett elhajtott

a vezető és majdnem max. sebességgel érkezett az Erzsébet hídi felhajtó-hoz. Ott konstatálta, hogy a

Tabán / Hegyalja irány felől érkezik egy oda-nem-illő, a buszsávot teljesen szabálytalanul igénybevevő személygk., és fittyet sem hányva a busz elsőségére, csak - ráhajt a hídra. A  7 - es sofőrje - kénytelen -kelletlen "satu"-fékezett. Az álló utasok közül többen is elestek annak ellenére, hogy kapaszkodtak és

mert teljesen váratlanul érte őket e dolog. Én is így jártam, Bordatörés, zúzódások, stb., jó hónapokig leveleztem a BKV illetékes osztályával. Először tudomást se vettek róla, rólam, akármi szabályos írást, tanúkkal igazolt, pontos hellyel - idővel, rendszámmal megjelölt, orvosi látlelettel, röntgen- felvétellel kiegészített bejelentést küldtem. Azután (kb. 2 hónap elteltével), annyit rándítottak a válliukon, hogy

"na jó, kivizsgáljuk". Végül küldtek egy hivatalos levelet, hogy megértették, és elutalnak nekem (úgy

négy - öt hónappal később, 20 ezer forintot. Most mondjam azt, hogy talán még szerencsés vagyok ?

Lehet, hogy így kéne tennem. De megígérem, hogy ez - ügyben többet egy szemernyit sem zavarlak.

On.

Előzmény: nemeza (170273)
paca664 Creative Commons License 4 órája 0 1 170296

Mit nyernél vele? Hogy a villamos (és remélhetőleg egyúttal pl. a 85-ös busz is) eléri a vasúti peront, az egyértelmű. Hogy autóval az aluljáró helyett a vasúti peron mellett húzhatsz el, abban mi a pláne?

Előzmény: sz_b (170294)
Lovrin Creative Commons License 4 órája 0 0 170295

A lényeg azért látható ha nagyban megnyitod a képet.

Még nincsenek részletesebb tervek villamosra, csak Kőfelső átépítésének tervezése során előkerült az áthelyezés terve. 

A tervezési kiírás szerint az RMT-ből a "kék és a közel azonos nemzetgazdasági megtérülést mutató lila változat egyes elemeinek egyesítésével" kell a további terveket elkészíteni.

 

Azaz még végleges döntés sincs hogy mindez megépül, az RMT két verziót is bemutat, képen szereplő terv a "lila" változat, az olcsóbb "kék" változatban nincs áthelyezve a villamos, csak a nagyvasúti peronok. (De van egy tippem hogy Vitézy a villamosos verziót támogatja.)

Előzmény: trizs77 (170290)
sz_b Creative Commons License 4 órája -1 1 170294

Úgy látom, a 3-as villamos nyomvonalát áthelyeznék, szuper. A közúti aluljáró viszont marad a helyén? Szerintem azt is oda kéne átrakni, ahova a villamost.

Előzmény: Lovrin (170289)
Lovrin Creative Commons License 5 órája 0 0 170293
Előzmény: korpi41 (170291)
Divrotcé Creative Commons License 5 órája 0 0 170292

Hallottam már úgy is, hogy "közösségi közlekedés" = EU-szintű közlekedés.

Előzmény: rezgaras (170272)
korpi41 Creative Commons License 5 órája 0 0 170291

Ez valamilyen publikus helyről? Vannak továbbiak a nagyvasúti területre?

Előzmény: Lovrin (170289)
trizs77 Creative Commons License 5 órája -1 0 170290

Van olyan kép is melyen külön van választva a nagyvasúti elképzelés a városi közlekedési elképzeléstől.

 

Ez így elég kesze-kusza.

 

 

Előzmény: Lovrin (170289)
Lovrin Creative Commons License 5 órája 0 4 170289

Éles sarok átépítési terve áthelyezett villamosvonalakkal

Csmg Creative Commons License 16 órája 0 0 170288

Egyszer az utasokat kérdezném meg erről mi a véleményük...

De gyanítom néznének hülyén a kérdezőre, hogy miért is közösségi közlekedésezik.

Előzmény: r1232 (170286)
Jim1987 Creative Commons License 16 órája -1 0 170287

a 2M-ek sokszor követik egymást szorosan, a 2. kb üresen

ott lehetne ritkítani kicsit 

r1232 Creative Commons License 17 órája -2 1 170286

Mégsem vagy tisztában a közösség valamennyi jelentésével.

Sületlenség, sületlenség hátán a hozzászólásodban.

Előzmény: hivi (170283)
05-52 Creative Commons License 17 órája 0 3 170285

Továbbá, ügyfél szerintem a bankban van, itt utasok vannak inkább. Csak nyilván az sem elég modern.

Előzmény: hivi (170283)
Csmg Creative Commons License 18 órája 0 3 170284

Ennek egyik oka az, hogy sz.r a lámpaprogram a Soroksári-Haller kereszteződésben.

Van, hogy a 2M csak 2. a 24-es meg 3. jelzésre kap szabadot.

Hozzájön, hogy a ki-be álló 2M-ek a Pápayn fognak vissza és mivel abból az irányból nem sikerült állítástárolós váltót odatervezni, így feltartják a 2-es/24-est vagy a Hallerra kanyarodó 24-es tartja fel a 2/ki-beálló 2M-et és ezek különböző variációi.

Hozzájön, hogy a 2M-en nem nagyon lehet zavart kezelni, mert se Jászain se Keletiben nem lehet kerülni. Részben segítene ha a Keleti úgy működne, mint régen, de akkor meg messze lenne a metrótól...

Előzmény: Dreamy (170280)
hivi Creative Commons License 18 órája -2 5 170283

1. Tisztában vagyok a közösség szó jelentésével, és ismerem a tágabb és szűkebb értelemben vett jelentéseit. Ettől fenntartom a véleményem, hogy a kohézió mindegyik jelentés esetén fontos része a definíciójának, s mivel ez a mozzanat nincsen meg, nem alkalmas a tömegközlekedés használata helyett.

 

2. Attól mert még ezt valakik kitalálták és így nevezeték el a BKK-t, továbbra sem megfelelő a tömegközlekedés szó használata helyett. Köznyelvben is kb. a BKK létrejöttétől kezdett el inkább terjedni, már amennyire terjedt, mivel nem azt mondja az utca népe, hogy közösségi közlekedéssel utazom, hanem azt, hogy busszal, metróval, villamossal, vonattal, hajóval, békávéval....

 

Egyébként hogy kicsit ON is legyek: ha a budapesti tömeközlekedés közösségi közlekedés, akkor a Gubacsi útnál lévő villamos hurok környékén kevés ruhában álcsingózó nők Közösségi Hölgyek: tömegek mennek rajtuk keresztül, és tkp. marketingügyileg szebben hangzik ez az elnevezés a k.rv.nál.

 

 

Előzmény: r1232 (170253)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!