Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Inner Circle Creative Commons License 2024.03.15 0 0 218418

Na jó, de ezt ellensúlyozandó, az euró árfolyam... is emelkedett, tehát forintban halmozottan több.

Előzmény: Paco155 (218417)
Paco155 Creative Commons License 2024.03.15 0 0 218417

Most nézem, egy hónappal ezelőtt még 13.58 jurót írtál az árra, a második linkedet amikor megnyitottam akkor még 16+valamennyi volt, de ott éppen nem kapható.  Ma reggel a te legelső! linkedet megnyitva is 17.16-ra árazza be.    Szép infláció :D

Előzmény: Inner Circle (218415)
Sütemények Réme Creative Commons License 2024.03.15 0 0 218416

Mindent, a végfelhasználó, fizet!

:-)))

Előzmény: Inner Circle (218415)
Inner Circle Creative Commons License 2024.03.14 0 0 218415

Ehh, szórod a pénzt!

Előzmény: Paco155 (218413)
TudatLan Creative Commons License 2024.03.14 0 0 218414

köszönöm!!!

 

kaptál villanylevelet (gÉmail-ra)

 

 

Előzmény: Paco155 (218413)
Paco155 Creative Commons License 2024.03.14 0 0 218413

Elvileg Magyarország felszabadításának ünnepére fog ideérni a csomagod, és 7099 ft-ot  vontak le a kártyámról konverzió és egyebek után  ( az a 16+ eurós már nem volt elérhető szóvalk egy 17+ eurós árust tudtam csak találni, és ma reggel érkezett meg a terhelés)  

Előzmény: TudatLan (218412)
TudatLan Creative Commons License 2024.03.14 0 0 218412

jo reggelt / szia

 

modern szgk-t , a fogyasztoi tarsadalom tagjainak gyartjak ---- es a gyar az elso, null kilometeres eladasnal jut penzhez  ---ergo abban erdekelt, hogy az elso tulajdonos legyen elegedett es idealis esetben, markahu ---igy jo esellyel ujabb,nullkm-es, vadonatuj jarmuvet is tole fog vasarolni, masodik....harmadik stb...alkalommal

 

benzinesben ugyanugy van kettostomegu ....stb  ...mint a dizelben .... dizelmotor fajlagos? hatasfoka? jobb, mint a benzinese....  picit kevesebbet fogyaszt megegyezo hasznalat eseten, mint a benzines----ha ez a sporolas neked szempont

 

mivel irtad hogy keves penzbol akarsz ilyen targyat vasarolni, gondolom, szamit a pnz

 

uzemeltetesrol / hasznalati szokas rol / modrol nem irtal, igy arra tanacsolni sem lehet

 

dizelnek nagyobb a kobcentije (no replacement for displacement?).....

 

feltoltott motor mindketto (turbos a dizel es a benzines is)

 

legolcsobb , 1 tulajdonos es 50 e km alatti futasu, nem olasz kocsi ez a mobil ede kinalataban :

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=376508682

 

ez brutto 27k euro ( ha el tudod hozni nettoban, azt a kulonbseget az arban,mar megtakaritottad)

 

ez a kocsi meg kint van kozep nemetorszagban .... 1000+ km-re magyarisztan-tol, haza hozatal , belfoldiesites ktg-ei....

 

az hogy keprol jo a kocsi es jo a kereskedo ertekelese, attol meg lehet, hogy neked eloben nem tetszik ....

 

akkor ha te mesz ki, kereshetsz masikat...megy az ido es a penz....

mar tul futottunk a 26k eur aron amit maxlimitnek megirtal

 

.....

 

folytassam?

Előzmény: Dzsoni111 (218409)
downer Creative Commons License 2024.03.13 0 0 218411

Valamelyik szerviz youtube csatornájára pont nem túl rég került fel egy videó a dízel Stelvio befecsendezőrendszerének javításáról. 7 számjegy az már és ez elvileg tök normális 200 ekm körül. 
Most minősítsem az utóbbi egy-két évtized autógyártását? Vegyél szart kurva drágán, aztán még költsd rá a gatyádat is...csábító. :D

Előzmény: Dzsoni111 (218409)
pettinke Creative Commons License 2024.03.13 0 0 218410

"És a dpf, egr, kettőstömeg, kokszosodás jelenléte nem jelentős?benzinnél ezek nincsenek ha a megbízhatóságot vesszük.."

 

ezt gondold át mégegyszer ... vannak.

Előzmény: Dzsoni111 (218409)
Dzsoni111 Creative Commons License 2024.03.13 0 0 218409

Akkor a Stelvióba a dízelmotor jobban mozgatja a kasztnit mint a benzines? És a dpf, egr, kettőstömeg, kokszosodás jelenléte nem jelentős?benzinnél ezek nincsenek ha a megbízhatóságot vesszük..

Inner Circle Creative Commons License 2024.03.11 0 0 218408

Akinél volt még egy dolog, amit nem értett.

Meg akit mutattak, hogy elköveti a gyilkosságot.

Előzmény: Paco155 (218407)
Paco155 Creative Commons License 2024.03.11 0 0 218407

Na azt aztán komoly volt kideríteni.  Mindig az a tettes akit először kérdezett meg másodszor...

Előzmény: Inner Circle (218406)
Inner Circle Creative Commons License 2024.03.11 0 0 218406

Te azt is biztos tudtad mindig előre, ki a tettes a Columbóban :D

Előzmény: Paco155 (218404)
TudatLan Creative Commons License 2024.03.11 0 0 218405

Paco + IC ,

 

köszönöm szépen a segítséget!

Ha megérkezik a kütyü, majd beszámolok, a tapasztalatokról.....

 

Paco:  használtam launcsot és kts-t is.... komoly elmélyülést (elméleti és gyakorlati szinten,1aránt) igényel....  plusz folyamatos utánképzést / szintentartást....

Erre nekem sem időm, sem más, egyéb lehetőségem = feltételem, sem, adott.....

Ilyen mélységben, szerintem, az foglalkozik vele, akinek ez a szakmája....ebből él.

 

még1X: köszönöm, mindkettőtök segítségét!

 

Legyen vidám a napotok!

 

:-)

Paco155 Creative Commons License 2024.03.10 0 0 218404

Ki.  :)

Előzmény: Inner Circle (218403)
Inner Circle Creative Commons License 2024.03.10 0 0 218403

Megnéztem, autó nélkül nem ad életjelet, kikapcsolt gyújtással nem mentem vele semmire, gyújtással pedig csak az adott autóval foglalkozott, szóval nem derült ki, mi mindent tudna még. Mintha egymás után kiírta volna a protokollokat, amiket ismer? Esetleg annak utána lehetne nézni, a Sprinter min keresztül kommunikál, és az szerepel-e itt? Semmit sem értek a témához, gondolom kiderült :D

Előzmény: Paco155 (218402)
Paco155 Creative Commons License 2024.03.10 0 0 218402

Megrendelem a cuccot, és majd ha ideért kifizeted. 

 

Előzmény: TudatLan (218401)
TudatLan Creative Commons License 2024.03.10 0 0 218401

Ha megengeded, a teherautós (7.5t >) részhez szólnék hozzá: gyári szerződött márkaszervizeknek van az adott gyár szerveréhez hozzáférésük.

 

Iveco-nál, ha jól emléXem,30 napos 'időkorlát' -tal, működik a software. Azaz, ha 'elmúlik' a szerződéses kapcsolat a gyártó és a szerviz között, akkor a következő hónaptól, még a volt márkaszervíz is fújhatja a gyári sw-t,hiába van meg / áll rendelkezésre.

Jellemzően Panasonic CF sorozat notebookjain fut a program , plusz létfontosságú, a gyári adatkábel.

Jómagam próbáltam orosz klón-kábellel , a gyári sw-t futtatni, nem működött.

A tört....bocsánat : biztonsági másolat sw, saját panasonic cf19-en, de gyári kábellel, működött....  összes többi feltételt , nem írom le, mégis csak nyílt fórum.

 

 

Kérhetek konkrét segítséget?

 

Ha előre, forintban / euro-ban, odaadom a kütyü + beszerzés ktg-eit, rendelsz nekem egy ilyen okosságot, amit IC  belinkelt?

 

A merci sprinterben ugyanaz a motor van, mint egy csomó szgk-ban, ami csillagos orrú: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM642_engine

 

Van egy Renault Master is (megvert vele a sors) ... abban legalább a motor jó (olasz -eredetű).... a rá / köré akasztott sallangok....nos az igazi francia szemét.

Maga a motor : https://en.wikipedia.org/wiki/Sofim_8140_engine

 

Előzmény: Paco155 (218398)
Paco155 Creative Commons License 2024.03.10 0 0 218400

Nem, ez is espanol :)   De jobb oldalt felül ki tudod cserélni a nyelvet. 

Előzmény: Inner Circle (218396)
Paco155 Creative Commons License 2024.03.10 0 0 218399

"Ami , most, sürgősen kellene,  az egy Euro5 besorolású, 3.5 t-s, Mercedes Sprinter..... délután, lefotózom az OBD csatlakozóját ...." 

 

Az személyautó, nem teher. Azon az alapok akár működhetnek is.  Nézd meg hogy azt a motort ami ebben van milyen szeméyaotóba szerelték még. Motorkód alapján van esély olyat atlálni, és akkor azt az autót választva ( vagy autoscan, ha tudja a kütyü),  esélyesen betalál. 

Előzmény: TudatLan (218397)
Paco155 Creative Commons License 2024.03.10 0 0 218398

Ez egy nem egyszerű kérdés. 

 

Az EOBDII az már jó ideje kötelező minden személy (kiemelem, személy)gépkocsiban, szabványos csatlakozóval és szabványos protokollal, de ez csak a környezetvédelmi részre értendő. Minden egyéb, váltó, lámpa, ablakok, ABS, ESP, szervizintervallum, stb...  gyártói kódokkal megy. És nekik nem érdekük, hogy kiadják, mi mit jelent, hogyan olvasható, és hogyan írható.  Egy komoly "általános diagnosztika mint a Launch, KTS,  ilyesmi több százezer forint.  Évente. 

Persze kínában meg máshol is vannak akik elkezdik visszafejteni és árulnak olcsó diag eszközöket de azok használhatósága korlátos, és vannak akik egy-egy gyár termékeire ráállva csak ahhoz fejleszrtenek (akár a gyárral együrrműködve, és így pl cserébe amit a gyár nem akar semmiképp kiadni azt nem fejlesztik bele)  ilyen pl MES a Stellantis termékeihez. 

 

És ez a személyautó.  A Teherautó piacon egészen más termékek vannak egészen más dolgokhoz, sem a motorok, sem a fékrendszerek meg kb semmi sem ugyanaz. Az Iveconak, Mannak teljesen más a diag készletük.   Így azt mondanám, hogy Nem, nem alkalmas.  Viszont a puding próbája, hogy megkóstolják. Fel kell dugni azt hajrá. De nem sok jóra számítok. 

Előzmény: TudatLan (218393)
TudatLan Creative Commons License 2024.03.10 0 0 218397

Szia.

 

Igen, elvileg, ugyanaz a csatlakozó, a picurka járműveken (3.5 tonnás össztömegig, legalább is) .... a konkrétabb méretű tgk-hoz,pedig van. átalakító..... Azokon, gyárilag, harmincvalahány pines , körcsatlakozó van....

Köszönöm, hogy megnézed.  Az angol linket is köszönöm.

Ami , most, sürgősen kellene,  az egy Euro5 besorolású, 3.5 t-s, Mercedes Sprinter..... délután, lefotózom az OBD csatlakozóját ....

Előzmény: Inner Circle (218396)
Inner Circle Creative Commons License 2024.03.10 0 0 218396

https://www.aliexpress.com/item/1005006101332256.html

Talán így angol. Csati a tgk-ban is ugyanaz? Az enyémen, ha minden igaz, manuálisan is kiválasztható a jármű; holnap megnézem, van-e tgk a listában.

Előzmény: TudatLan (218394)
TudatLan Creative Commons License 2024.03.09 0 0 218395

Szia.

 

Mindkét motor jó, kategóriájában.

Én, személy szerint, rühellem, az Alfa Romeo emblémát hurcoló SUV-ot, de ez az én bajom.

Sebesség6árokat betartva, mindkét négyhengeres elhurcolja valahogy a bódét, mindegy , hogy a limuzinról vagy a batárról van szó. Igazán sportos közlekedéshez, kell a V6 , plusz a csigák.

 

Saját tapasztalataim, kvázi új, pár ezer km-t futott gk-ról vannak... ezeken, néhány hónapos korukban, még nincsenek nagy drámák.

A fenntartás, ha hosszabb távra tervezel, lehet, zsebbe nyúlós. Nem ismert, mekkora a keret az üzemeltetésre és cserébe, mekkora éves futást tervezel...

Pl. az újabbakon a multiair szűrő cseréjéhez, állítólag, már le kell venni a hengerfejet. Elvileg, ezt 100e km-enként kell(ene) megejteni... Vannak / lehetnek, még 'taposóaknák'....

Ki tudja, mennyire ütötte- vágta , az előző tulaj, a kiszemelt, használt kocsidat.

Magáról a kocsiról , talán elég annyi, hogy meglepően jól tartja azárát.... elvileg, legkésőbb,  a használt-piac beáraz.

 

Ha nem vagy menetteljesítmény centrikus, akkor a Giulia a 2.2 olajkályhával, lehet , jó választás.... A 4 hengeres benzinmotorok, nekem, keveset nyújtottak, cserébe, idegesít a sok felesleges 'extra'..... Használtam kint, külföldön, optimalizált V6-ost, az jó volt. Csúf ferrari hangja van,de ~szűk 700 ló, sok mindent tud elfeljtetni, a számomra idegsítő sz@rok közül. A kézi váltó amerikai..... nem rosszabb, mint  a régebbi fiat váltók voltak, pl 164-esen van 156oson. Vagy 155-ön.

Az autómata váltós gyorsan vált, de nem igazán barátja a komolyabb (emelt) motorteljesítménynek plusz állandó rajtolgatásoknak. Főleg ha úgy használod, ahogy kell: full racse módban. :D:D:D 

 

Élvezetesebb, mint a német konkurencia (merkádes vagy a bajor szekér...esetleg az ingolstadti űrhajó), de azok minőségét , nem mindenhol éri el....erős közepes a kocsi, de magasabb benne a vigyorfaktor. Inkább élményautó, mint az évtizedes stabiltás / hibamentes üzemeltetés szinonimája....

Előzmény: Dzsoni111 (218390)
TudatLan Creative Commons License 2024.03.09 0 0 218394

Hoppá, lemaradt....

 

Konkétan IC 218388 sz. hozzászólásaban szereplő, ?spanyol? nyelvű linken talál6ó, eszközre próbáltam, kérdezni.....

 

Grazie!

 

Előzmény: TudatLan (218393)
TudatLan Creative Commons License 2024.03.09 0 0 218393

Paco / IC 

 

Srácok (=tisztelt uraim),

 

ez a kütyü működik / használható, haszonjárművekhez is?  Euro 4 , illetve Euro 5 besorolású tgk-król van szó, konkrétan. Mercedes-Benz, Renault, Iveco......

 

Köszönöm!

 

 

 

 

Paco155 Creative Commons License 2024.03.09 0 0 218392

Boldog karácsonyt!

KawaBazsy Creative Commons License 2024.03.09 0 0 218391

Benzines jobb.

Előzmény: Dzsoni111 (218390)
Dzsoni111 Creative Commons License 2024.03.09 0 0 218390

Sziasztok,

 Nagyon tetszik a Giulia, de kell a hely így Stelviót nézegetem. Benzinest érdemes venni(guadrifoglio nem jöhet szóba) vagy dízelest? Melyik a jobb kevésbé kényesebb motor?

Használtan szeretném minél kevesebb kilométerrel. Talán németből 26 000euró körül.. ez rengeteg pénz(nekem az) .. nagyon kockázatos ilyet venni? Könnyű mellé nyúlni?

Köszi a segítséget!

Inner Circle Creative Commons License 2024.02.13 0 0 218389

Óh, be szép link. Mindegy, 13,58 euró és ingyér' hozták napok alatt, egyelőre működik.

Előzmény: Inner Circle (218388)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!