Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

downer Creative Commons License 2020.11.25 0 0 217684

Megmaradt egy 166 fogú Dayco vezérműszíjam, Euro2-es 1.6 TS, összes 1.8 TS, meg a Fiat 1.8-asok mennek ilyennel.

Én még évekig nem fogom felhasználni, kidobni meg sajnálom.

Nem érdekel valakit? Mondjuk ha bontani kell a vezérlést más miatt, levett szíjat vissza nem rakunk alapon. 

 

Piritu Creative Commons License 2020.11.03 0 0 217683

Nekem se kellett :-)

Pont ezért érdekelne hogy hogy néz ki.

Előzmény: Saughassy (217682)
Saughassy Creative Commons License 2020.11.02 0 0 217682

Hála az égnek nekem még nem kellett közelről szemrevételeznem. 

Előzmény: Piritu (217678)
Inner Circle Creative Commons License 2020.11.02 0 1 217681

Ezért volt megbízható a szocialista ipar. Előbb égett ki az izzó.

Előzmény: a Bloom (217680)
a Bloom Creative Commons License 2020.11.02 0 0 217680

Egyszer 2 hetes céges kiutazás előtt sikerült úgy hagyni. Mire hazaértem, az akksi is kuka volt. :)

Előzmény: GRoman (217679)
GRoman Creative Commons License 2020.11.01 0 0 217679

Ja, és a rajta hagyott belső világítás gyakrabban fordul elő, mint a bedöglött generátor...
Így már értem. :-)

Előzmény: Paco155 (217677)
Piritu Creative Commons License 2020.11.01 0 0 217678

Nincs valakinek fényképe CF2-es TS dugattyúról?

Az olajáteresztő gyűrű alatti olajátvezető furatok helyzete, iránya és ármérője érdekelne.

Paco155 Creative Commons License 2020.10.31 0 0 217677

Azért, mert az akku kapacitása csak azt mutatja meg, hogy mennyi kiloméret tudok elmenni amikor a generátor megdeglendett vala. :P

 

Az indítóáram, viszont azt mutatja meg, hogy ha mondjuk az éjszaka leszívta az akksit a rajtahagyott belső volágítás, és reggel más csak 10 % nyi maradt benne, akkor el tudok még indulni vagy sem :P

Előzmény: GRoman (217676)
GRoman Creative Commons License 2020.10.31 0 0 217676

Downer, Paco:

 

Megnéztem, rosszul emlékeztem, 55 Ah-s van benne. Nem tölti ki teljesen az akkutálcát, de az szerintem nem is baj.

 

Én is Exide párti vagyok, többnyire azt használom, nem csak ebben az autóban. Amikor vettem, még garanciális volt benne az akkumulátor, nem Exide. Két nappal a garancia lejárta után nyuvadt ki... Ahelyett Exide-ot vettem (a fóti Auchanban, szükséghelyzet volt, úgy álltam meg az áruház előtt, hogy aztán a dombon lefelé be tudjam gurítani, később cseréltem ki), azt váltotta aztán a mostani. De 6 évet tényleg ki szoktak bírni.

 

Most éppen "egészségügyi töltésre" raktam rá, hogy le ne merüljön álltában. Mostanában alig használom az autót, idén talán csak a bringámat vitem vele garanciális felülvizsgálatra egyszer... Még a bringával is többet mentem az idén, mint ezzel. De ott áll a kapu előtt az örökölt Suzuki, sokkal egyszerűb abba beleugrani, mint kimanőverezni a garázsból. A munkahelyig tökmindegy, csak legyen rajta tető (meg szélvédő)...

 

Azt viszont nem értem, miért a magas indítóáram a fő választási szempont egy benzineshez, ami ha kétszer átfordul, beindul, még akkor is, ha nincs a topon...

Előzmény: downer (217667)
nikita53 Creative Commons License 2020.10.28 0 0 217675

Köszönöm a segítséget. Megtaláltam közben a jelenlegi ,valami Magyar 60Amp 4,5 évet ment el. Nem volt egyszerű az adatok előkaparása. A papírjai olvashatatlanok amik rá vannak ragasztva így tényleg le kellett kaparni és alatta ott volt.

Paco155 Creative Commons License 2020.10.27 0 0 217674

Nem csoda. :P     Megkerestem neked: http://www.akkudream.hu/Forse-74Ah-720A-J-278175190

 

A méltán híres Forse akku az amiből ez a méret is befért a 155-be.  Azóta fejlődtek az akkumulátorok, és a 159-ben most egy Varta silver Dynamic E38 van annak még egy kicsivel nagyobb az indítóárama.

Előzmény: downer (217673)
downer Creative Commons License 2020.10.27 0 0 217673

Sose hallottam felőle. :D

Előzmény: Paco155 (217672)
Paco155 Creative Commons License 2020.10.26 0 0 217672

Hmmm, azért régen Hoppecke volt az ótóban manapság meg nemtommi de szép sárga. :)  Viszont 720 vagy 760 A az indítóárama. :P

Előzmény: downer (217670)
downer Creative Commons License 2020.10.26 0 0 217671

Bocsánat, Blue...

Előzmény: downer (217670)
downer Creative Commons License 2020.10.26 0 0 217670

Indítóáramban is verhetetlen az általam megnevezett típus. Na és persze 190 mm magas, hogy a lefogató pánt feszüljön is rajta, a 175-ösök eleve kiesnek a korszak olasz típusainál. Mondjuk lehetne Banner is, Powerbull. Vagy Varta Silver.

Előzmény: Paco155 (217669)
Paco155 Creative Commons License 2020.10.26 0 0 217669

Én ezt úgy szoktam, hogy megmérem az akkutálca méretét, hogy fizikailag mekkora fér be.  Utána megkeresem abban a méretben azt aminek a legnagyobb az indítóárama (nem biztos, hogy az a legnagyobb kapacitású).

 

 

Előzmény: nikita53 (217665)
downer Creative Commons License 2020.10.26 0 0 217668

Azért kikerestem.

 

downer Creative Commons License 2020.10.26 0 0 217667

Az azért nem túl acélos teljesítményű.

Szerintem egy 60-65 Ah jó ha van. Figyelembe véve a fizikai méreteket is, gyakorlatilag minden olaszba a környezetemben az Exide EA640-et raktuk 1.6-os motortól felfelé. És attól egy 5-6 év éllettartam is elvárható, illetve 5,5 után cseréltem újra a sajátomban is.

Előzmény: GRoman (217666)
GRoman Creative Commons License 2020.10.26 0 0 217666

Nekem simán 45 Ah-sal megy (ha jól emlékszem).

Régi JTS (156), nem az "Opel".

Előzmény: nikita53 (217665)
nikita53 Creative Commons License 2020.10.26 0 0 217665

Sziasztok! Sajnos akksi csere van alakulóban. Sajnos már háromszor átnyaltam a manuált,de nem találtam milyen amper értékű akksi a bele való. 2.0 JTS a motor. Így nem tudom milyent kellene rendelni. Kérdezném a tudós urakat, hogy milyent kellene rendelnem. Köszönöm

 

seewer Creative Commons License 2020.10.25 0 0 217664

Azután milyen autód volt? Írnál róla hasonlóképpen néhány sort? 

Előzmény: fabris123 (217662)
Piritu Creative Commons License 2020.09.12 0 0 217663

Bocs, de a kérdéseidre NEKED kell válasz találni. Akár egy próbaút során. Megnézel egy hirdetettet vagy elmész tesztvezetni a kereskedésbe.

Nekem 2,0 TCT volt, négy év alatt bő 160ezret mentünk. Az általad említett dolgok - nálam - fel sem merültek.

 

Szóval próbáld ki.

Előzmény: fabris123 (217662)
fabris123 Creative Commons License 2020.09.12 0 0 217662

Sziasztok,

 

érdeklődnék, hogy van-e köztetek olyan, aki a 2007-tol gyartott Fiat Bravobol ült át Giuliettába?

 

Érdekelnének a különbségek/hasonlóságok a két modell között elsődlegesen az alábbiakról: körkilátás, vezető üléspoziciójának kényelme, futómű keménysége, szervokormány közvetlensége, váltó pontossága, váltó áttéteelezés, összerakás minősége/zörgések,az EURO 6-os 1.4 120 LE T-jet visszafolytottsága a korábbi EURO 5-öshöz képest ami nagyon ment)

 

Első nekifutásra nekem nagyon úgy tűnik, hogy a Giuliettát egy az egyben a Bravo-ból építették. Ha tévednék akkor elnézést, de a kocsi kivülről és belülről is ugyanúgy néz ki, hasonló formákkal és ivekkel és az alapmotor is ugyanaz az 1.4 120LE T-jet)

 

Korábban volt egy 1.4 120LE T-jet-es Bravóm, amit sajnos el kellett adnom egy ingatlanvásárlás miatt.

Egyetlen problémát leszámitva (hűtőfolyadék szivárgás tömítési hiba maitt) a kocsim motorikusan megbizható volt, de volt egy csomó dolog ami bosszantott benne amikikel újból nem szeretnék találkozni.

(rossz körkilátás túl nagy holtterekkel, kivülről kinyomáskor kattogó kuplung, hol működő-hol nem működő központizár nyitás, 500 km megtétele után már folyamatosan zörgések főleg a középkonzol mögül, akadós váltó, érzéketlen automatikus esőérzékelő, kanyarban "limbóhintó" futómű, napsütésben nehezen olvasható műszerfal, 120km/h fölött erős motorzaj, gyenge minőségű hangszórók, lassú fűtés, gyenge és alacsony fordulatnál igen furcsa hangú klima)

 

Köszi bármilyen infót.

 

 

 

 

downer Creative Commons License 2020.09.02 0 0 217661

Hát ez LOL...és milyen találó!

Előzmény: Marklar T ie (217660)
Marklar T ie Creative Commons License 2020.09.02 0 0 217660

Erre a Giuliettara gondolsz? ;)

Bontóba, pl Érden kell venni hozzá cuccot...

 

Előzmény: zöldcorsa (217658)
derdominik Creative Commons License 2020.08.27 0 0 217659

eladó oldalüvegre rögzíthető alfa romeo zászló. 2500ft/darab. érdeklődj e-mailben. der.doma@gmail.com 

zöldcorsa Creative Commons License 2020.08.11 0 0 217658

Sziasztok

Vannak itt Giulietta tulajok? Azt szeretném kérdezni,hogy utólag gyári könyöklőt lehet e betenni? Úgy láttam valahogy az üléshez kell rögziteni.. Illetve navigációt épitett már be valaki?

Előzmény: urobee (217480)
nassin1 Creative Commons License 2020.08.03 0 0 217657

Köszönöm a hozzászólásokat, azt hiszem világos minden.

 

Ha lenne valakinek egy Kézikönyve az autóhoz és meg is osztaná velem, köszönettel venném.

(holland nyelvűt találtam, de az borzalmas, ráadásul jpg lapkból áll, így fordítani lehetetlen)

downer Creative Commons License 2020.08.02 0 0 217656

Ez az egyszerűsített mód, ami új vevőegység esetén alkalmazható. Aztán x számú nyitás-zárás után zárolja magát és akkor lehet az egyszerűsített móddal beprogramozok kulcsok 4 jegyű kódját használni a további progamozáshoz.

 

Előzmény: Piritu (217654)
Piritu Creative Commons License 2020.08.02 0 0 217655

Az az immo vészindítója, az van a kártyán. Itt a távirányítóról van szó, a kulcs kódja a kártya hátulján kellene hogy legyen a két téglalapban. Nekem nincs ott :-(

Előzmény: Paco155 (217653)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!