Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Piritu Creative Commons License 2020.03.16 0 0 217560

Elég nehéz értelmezni amit írsz. Most leáll vagy alapjáratra esik vissza? A kettő nem ugyan az. Ha mész - modjuk - 90-el hogyan tud alapjáratra visszaesni? Blokkolja a kereket?

Nekem a 159-nél a főtengely jeladó produkált néha megmagyarázhatatlan leállásokat. De akkor tényleg megállt a motor mintha levette volna az ember a gyújtást. Hibaüzenet nem volt, egy darabig indult, aztán már nem.

Előzmény: Lesolo (217559)
Lesolo Creative Commons License 2020.03.14 0 0 217559

 

Sziasztok!

 

 

Alfa Rome GT 1.9 JTD  20005.  rejtélyes , véletlenszerű leállás

 

 

 

Véletlen szerüen,  nem kiprovokálható módón  alapjáratra esik vissza a fordulat.., leállitva- ujrainditva tökéletesen megy tovább. Diagban hiba nincs, müszerfali  hibajelzés sincs.

 

Nagy kószönettel vennénk minden segitséget.

Analoglover Creative Commons License 2020.03.11 0 0 217558

Felfúrható 2.8-ra.

+ 3.0-s hengerfejek, + GTA olajszivattyú + sárga befecsik.

Nem árt ekkor már a vezérlőt is átnézni és/vagy újraírni.

Esetleg egy stand-alone vezérlőt befaragni. Akkor már lehet játszani légmennyiségmérő konverzióval is és egy Ferrari pillangószelep is felszaladhat.

Kérdés, hogy mennyi pénzed van rá.

Nekem ebből a felsorolásból az első két sor megvolt. Nem csinálnám újra.

 

erre gondoltam :) 

Előzmény: Kormit155 (217557)
Kormit155 Creative Commons License 2020.03.11 0 0 217557

Melyikre gondolsz?

A Giulietta Nuova-t szeretném eladni.

A 155 játszós autó, de ha jönne egy őrült, egy szemmel jól látható összeggel, lehet hogy elgyengülnék. 

Előzmény: Analoglover (217556)
Analoglover Creative Commons License 2020.03.10 0 0 217556

Köszi a kipuff tippet. Ezzel az autóval mi a helyzte amiről írtál korábban ? Haználod még vagy már megváltál tőle ? 

Előzmény: Kormit155 (216736)
Paco155 Creative Commons License 2020.03.08 0 0 217555

Szia Körmi,

Jó, hogy előkerültél.

Múlt hétvégén feltúrtam mindent a műhelyben és nálam csak egy darab trafó van, az ami a motoron található.

Előzmény: Kormit155 (217554)
Kormit155 Creative Commons License 2020.03.08 0 1 217554

156-hoz még bármit vehetsz.

Ha tudsz rá áldozni, akkor Supersprint vagy Ragazzon. 

Előzmény: Analoglover (217553)
Analoglover Creative Commons License 2020.03.07 0 0 217553

Sziasztok

 

rég jártam erre. 156 2.5 v6  lyukas kipufogó. Mivel úgy tudom gyárit már nem lehet kapni kíváncsi vagyok mit javasoltok alternatívának. Viszont nem szeretnék túl tolakodó hangot. 

 

A korábbi 156 2.0 TS autómnál csak a kipuffvég volt cserélve, már úgy vettem és gyönyörű hangja volt. (ezt sokan meg is jegyezték) Mikor lecseréltem egy 2.0 TS 147-re amin sport kipuff rendszer volt azt teljesen más hangot nyújott, brummogoós volt, nem szerettem... 

 

illetve a 190 lovas motorral kapcsolatban mintha olvastam volna valamit a 3.0 vízpumpáról. (gyakran megyek városban, gondolom jó meleg lesz a motor) 

 

köszi! 

Attila2121 Creative Commons License 2020.02.28 0 0 217552

Vettem a rögzítőt 4-ezerért a feszítőt meg csináltam. Vezérlés csere előtt nagyon dieseles volt. Nem nyúltam a vezérlésmódosítóhoz csak mikor feszítettem fel lazítottam a négy vez.kerék csavarját és utána lehúztam. Picit arrébb került. A lényeg , hogy megszünt azóta a diesel hang. Szépen jár.

Előzmény: downer (217551)
downer Creative Commons License 2020.02.19 0 0 217551

Semeddig nem tart megcsinálni egy ilyen szerszámot hozzá:

 

De a legjobb ez lenne TS-hez. 10 ezerbe sem kerül.

Előzmény: Attila2121 (217549)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.19 0 0 217550

Pontosan nem tudom, hogy ennek milyen módon működik az előfeszítése.

Előzmény: Attila2121 (217549)
Attila2121 Creative Commons License 2020.02.19 0 0 217549

A vezérműszíj feszítőhöz szükséges az a feszítőkulcs vagy valami más módszerrel is megfeszíthető?

Előzmény: Paco155 (217540)
downer Creative Commons License 2020.02.17 0 0 217548

Nekünk a Lybrában csináltak ilyen "felújítást". Olyan 10-15 ekm-t nyert is vele. :D

Előzmény: Attila2121 (217544)
downer Creative Commons License 2020.02.17 0 0 217547

Úgy látom, történt már ilyen...

 

https://youtu.be/Mp_rsfZ7ObU

TtK Creative Commons License 2020.02.17 0 0 217546

A tapasztalat azt mutatja, hogy a javítókészlet pofon a sz@rnak. Rövid idő múlva ugyanolyan dízelhangja lesz. Tisztítani meg nem lehet (legalábbis én még nem hallottam ilyenről). A vezérműtengelyt ígyis-úgyzis ki kell vanni; akkor már egyszerűbb és tartósabb megoldás kicserélni a vezérlésmódosítót. Ahogy nézem, kb. 50ezret lehet spórolni, szerintem nem éri meg. Persze ha magadnak csinálod és van rá időd és nincs jobb dolgod..:)

Előzmény: Attila2121 (217544)
Kormit155 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 217545

Ciao Ragazzi,

 

Június 24-n nagy ünnepség lesz Milánóban a 110. születésnap alkalmából.

Erős a szándékom, hogy kilátogatok, megnézem a múzeumot, a várost, esetleg még egy-két nevezetességet útközben.

3 nap, autóval.

Érdekel valakit útitársként a dolog?

Attila2121 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 217544

Még egy kérdésem lenne. Elég dieseles hangja van legtöbbször. Olvastam , hogy forgalmaznak vezérlésmódosítóhoz javító szettett ami egy rugó és egy aláét. Érdemes ezt megvenni beletenni vagy előbb egy tisztítás is javíthat?

Előzmény: Paco155 (217543)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 217543

Mivel nem te hagytad túlfutni így ne szabadkozz. :)   De ha belegondolsz akkor az a motor sokat állt ha csak évi 8000 került bele. Így a vezérműszíj feszítése viszonylag sokat húzta egy irányba a pumpatengelyt  (esetleg kicsit túl is lehetett feszítve) ami nem tesz jót neki. Ha szarul lett volna beszerelve az már az első 1000 km-en kijön.  

Előzmény: downer (217541)
downer Creative Commons License 2020.02.17 0 0 217542

Én a Dayco-t preferálom, a fogprofilja jobb kialakítású. Soha nem is volt még gond vele.

Előzmény: Attila2121 (217539)
downer Creative Commons License 2020.02.17 0 0 217541

Tudom, de azért egy vízpumpának az idő nem annyira számít és igazság szerint két vezérléscsere periódust is bírnia kellene. Szóval ez még akkor is kifogásolható minőség. Pedig gyári a szett, az kétségtelen. 

Előzmény: Paco155 (217538)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 217540

Magánvéleményem, hogy nincs a szíjak között olyan különbség, hogy az problémát okozzon, ami meg van az már felrakás előtt kiderül. Én a contitechet részesítem előnyben de ez saját becsípődés, hogy olasz autóba olasz technika.... :)

Előzmény: Attila2121 (217539)
Attila2121 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 217539

156 1.6-on én is most cserélek vezérlést. Mi a véleményetek a bosch vezérműszíjról? Jó áron lenne hozzá...

Előzmény: Paco155 (217538)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 217538

"6 év és 48 ekm volt amúgy bennük"

 

A kánon szerint max 5 évnél csere!

Előzmény: downer (217537)
downer Creative Commons License 2020.02.17 0 0 217537

Egyik sem. Én ezt már úgy vettem, hogy le volt bontva a vezérlés, alkatrészek a csomagtartóban.  A szíj nem szakadt, csak egy kicsit megviselt, egyedül a vízpumpa nem volt benne. A szíj oldalán és a vezérmű burkolaton látszik, hogy félrefutott a szíj, belevágott a burkolatba. A görgők nagyon szépen forognak, a szíj is egyben van, 6 év és 48 ekm volt amúgy bennük. Úgy gondoldom, hogy a vízpumpa hibájából futott a szíj lefelés és egyszer csak szétugrott az egész.

Előzmény: Attila2121 (217536)
Attila2121 Creative Commons License 2020.02.16 0 0 217536

Mi történt az autóval hogy így elhajlottak a szelepek? Szakadt a vezérműszíj vagy csak le volt fogazódva?

Előzmény: downer (217528)
tintacska Creative Commons License 2020.02.16 0 0 217535

Tudom es ertem is. Csak gondoltam hatha volt valakinek hasonlo esete.  

 

Azert koszonom es probalkozom tovabb, hatha kiadja magat.

Előzmény: Paco155 (217534)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.16 0 0 217534

Továbbra is azt mondom, hogy innen a fotelból nem lehet megmondani, hogy neked honnan jön a füst. Cipeld magaddal az endoszkópot a csomagtartóban, meg pokrócot, meg tükröt meg zseblámpát, és amikor épp füstöl állj meg, és nézd meg, hogy hol.

Előzmény: tintacska (217533)
tintacska Creative Commons License 2020.02.16 0 0 217533

Ezeken mar tul vagyok.  Volt gepen, elo edatot neztek, akkor derult ki, a 3as henger injektora kuka. Most ki lett cserelve. Vettem endoscopot, de nem birok rajonni a fust honnan jon. Legnagyobb problema az, hogy ha egesz nap jaratom, akkor semmi. Viszont mikor rajon es megyek vele  10 percet, mar marallaskor fustol. Pl meloba menet, tescoba stb. Most ugy 3honapig semmi. Injektor csere ota vagy 5alkalommal :)

Előzmény: Paco155 (217532)
Paco155 Creative Commons License 2020.02.16 0 0 217532

"Nézték már az autót, de ugye fura ez a dolog, mert olyankor semmit nem produkál."

Biztosan szégyenlős. Én sem szeretem ha néznek miközben produkálok.

 

De félretéve a viccet az hogy "nézik" miközben körbejárják tényleg nem segít.

Én először gépre dugnám és megnézném mi van tárolva.  Aztán kizárnám az azokhoz kötődő hibákat - mondju megjavítással. :PEzeket a műhely ahova jársz biztosan meg tudja csinálni neked.

Amikor nyomja a füstöt felnyitnám a motorháztetőt, és kideríteném honnan jön, vagy aha alulról látszik akkor melléfeküdnék egy takaróra? Ez azért is jó, mert amikor elviszed szervizbe nem csak azt tudod mondani hogy alul, hanem rá tudsz mutatni a pontra.

Onantól pedig ők már valószínűleg tudni fogják mit csináljanak.

 

Előzmény: tintacska (217531)
tintacska Creative Commons License 2020.02.16 0 0 217531

Sziasztok!

 

Ha valakinek van ötlete az alábbi dologgal kapcsolatosan, szivesen meghalgatom a véleményét...

 

Alany, 159, 1,9 JTDm 150lovas.

 

Alkalmanként olyat csinál, hogy alul, azaz alulról mondhatni ömlik a kormos füst belőle. Az első kerekek kornyékéről és elól a motor front része felől. Szó szerint kormos. Nem érzek benne semmilyen gazolaj, vagy olaj szagot.

 

Most lett egz injektor cserélve. Olajfogyasztásom semmi.

 

Én arra gondolok, hogy a dpf szürő esetlegesen kuka és regeneralaskor valahol van valami tömitetlenség és ezért okádja ott.

 

Bár erőtlenséget nem vettem még észre az autón, mert ha jól tudom regeneráláskor elfogy az erő.

 

Nézték már az autót, de ugye fura ez a dolog, mert olyankor semmit nem produkál.

 

Köszönöm előre is az épitő hszt :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!