Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Marklar T ie Creative Commons License 2019.02.25 0 0 217002

Jajj má.  Nem is azt szántam megnézésre. ;) Ha nem ezt. Taposó lemez megnézés végett... ;)

Ui. Van egy 146 TD is alkatrésznek. ;)

 

Ha esetleg rácuppannál a "tuning" hátsó lámpákra... Van az a pénz amiért megtaposom. :DD

Előzmény: Paco155 (217000)
bnorci71 Creative Commons License 2019.02.24 0 0 217001

köszi majd kipróbálom

Előzmény: Paco155 (216997)
Paco155 Creative Commons License 2019.02.24 0 0 217000

HA bomlana akkor sem lenne nekem jó a két hátsó sárvédő, szóval eleve almás......  :P

Előzmény: Marklar T ie (216999)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.02.24 0 0 216999

A széles nem is bomlik ;)

Előzmény: Paco155 (216995)
Paco155 Creative Commons License 2019.02.24 0 0 216998

Sőt, úgy látom ezt akár törölni is ha találsz valamit. (mármint az ingyenessel is - a fizetőssel értelemszerűen minden ismert járművet)

Előzmény: Paco155 (216997)
Paco155 Creative Commons License 2019.02.24 0 0 216997

Nézd meg ezzel:  http://www.multiecuscan.net/

 

Olvasni mindenképp tudod majd.

Előzmény: bnorci71 (216996)
bnorci71 Creative Commons License 2019.02.24 0 0 216996

Üdv mesterek!

 

 

'01 Alfa 147 1,9Jtd 8v

2 izzítógyertya szar volt cseréltem mindet, az izzítás hiba majd eltűnik idővel a kijelzőről vagy törölni kel diagnosztikával?

ELM327+Torque pro nem lát hibát az ECU-ba

Paco155 Creative Commons License 2019.02.23 0 0 216995

Nézegetem a képeket és valami nem tetszik nekem. Nézem, nézem, aztán rájövök.  Ez széleskasztnis.....

Előzmény: Marklar T ie (216986)
Paco155 Creative Commons License 2019.02.23 0 0 216994

Van dolgom, de majd meglátom.  Ha nem lesz szétborítva akkor mondjuk fölösleges mennem.

Előzmény: Marklar T ie (216992)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.02.23 0 0 216993

Nem, de van még1 amiről nem kaptam képet. Sajna hivatalosan papírozva még nem gazdaságos... Van egy 146 TD is alkatrésznek. ;)

Előzmény: Saughassy (216990)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.02.23 0 0 216992

Holnap 11h-15h között kint leszek. Járasd meg a Tibit ;) Azt QQcskálj :D

Előzmény: Paco155 (216989)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.02.23 0 0 216991

Igazából nem tudom. Okos vizsga? :O :D Nagyon ráér a srác. Valami 300db LED/ lámpa csinált hátsó lámpát is.

Most 20V tb 4x4 et épít.

Előzmény: JAMIE222 (216988)
Saughassy Creative Commons License 2019.02.23 0 0 216990

Admmel nem beszeltel mostanaban? Neki epp a fasza volt ki a rohado 145osevel... Hatha elcsabulna erre.

Előzmény: Marklar T ie (216986)
Paco155 Creative Commons License 2019.02.23 0 0 216989

Ezt tényleg kár lenne feldarabolni ha egyben is megtartható. Ha mégis meggondolod magad, akkor szólj.

Előzmény: Marklar T ie (216986)
JAMIE222 Creative Commons License 2019.02.22 0 0 216988

Ez itthon lepapírozható? Avagy vizsga előtt vissza az eredeti?

Előzmény: Marklar T ie (216987)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.02.22 0 0 216987

Ilyet ismerek itthon. ;)

Légrugó...

 

Előzmény: Kormit155 (216960)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.02.22 0 0 216986

Egy 95 ös 1,7 8v. 125000km. Olaszországból frissen. 1700 euró. ;)

Ennek az alja kéne Neked. Ha bomlana, de nem bomlik. Mentődik. ;)

Előzmény: Paco155 (216958)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.02.22 0 0 216985

Könnyű ezt mondani... ;) Minden másra se volt még időm. :D

Előzmény: Paco155 (216958)
Paco155 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 216984

"nem tudom hogy mennyire alulkormanyzott."

 

A v6 a nehéz motorral eléggé az. 1.8-at nem tudom.

Előzmény: Saughassy (216979)
Paco155 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 216983

Megoldható.

Előzmény: Kormit155 (216980)
Saughassy Creative Commons License 2019.02.21 0 0 216982

Van itt elet, csak mindenki pok modjara varja, hogy beleakadjon valaki a halojaba. :)

Előzmény: Kormit155 (216980)
Saughassy Creative Commons License 2019.02.21 0 0 216981

A Spider/GTV ugyanaz, a V6ot kell meg megnezni, de emlekeim szerint csak az ultetes/rugo/gatlo hangolas mas. 

 

 

Előzmény: Kormit155 (216980)
Kormit155 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 216980

Na, milyen jól felpezsdült a hely.

A GTV/Spider alatt egyébként egyforma a hátsó futómű? Tehát csak egy fajta létezik, mint a 155-nél?

 

Más.

Március végén össze kellene gyűlni, a szokásos pilisi kanyarban.

Kinek hogy van tele a naptárja?

 

 

 

Saughassy Creative Commons License 2019.02.21 0 0 216979

Nem allt eddig modomban 155ost komolyabban vezetni (sot igazabol szerintem sehogy), nem tudom hogy mennyire alulkormanyzott. Az biztos, hogy a Spider hihetetlenul semleges elsokerekes letere es minimalis provokacioval siman tulkormanyzottat lehet belole csinalni. Na meg az a fura erzes amit a hatsokerek kormanyzas csinal, azt kell megszokni. :)

Előzmény: Paco155 (216978)
Paco155 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 216978

Amúgy Sau, ha már homár.

 

Alfa 155 (167)

Wheelbase: 2540 mm.

Front track: 1477 mm.

Rear (Back) track: 1411 mm.

 

Alfa GTV (916)

Wheelbase: 2540 mm.

Front track: 1510 mm.

Rear (Back) track 1530 mm.

 

 

Tehát a tengelytáv milliméterre megegyezik. Ez jó.   A hátsó nyomtáv 1411 mm-ről 1530 mm-re nő tehát nem csekély 13 centiméterrel lesz nagyobb. Azaz oldalanként 7 cm-t jön kijjebb a kerék - ehhez valószínűleg kasztnimunka is szükséges lesz, hogy elférjen a doblemez és a sárvédőív alatt.

 

 

 

Saunak külön, hogy míg a 155 nyomtávja elöl szélesebb, és hátul keskenyebb addig érdekes módon a GTVnél ez fordítva van és hátul nagyobb a nyomtáv.  Persze ez utóbbi autóépítési módra is láthatunk számos példát, szóval ez sem annyira különleges..

Előzmény: Paco155 (216975)
Paco155 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 216977

"ennek mi értelme?"

Félretéve a rengeteg munka, és idő, jobb-rosszabb lesz, stb...-t.

 

A 155 hátsó futóműve nagyon buta, állítási lehetőség rajta semmi, sem összetartást, sem kerékdőlést, sem utánfutást nem lehet állítani. Ha jól Mléxem (nem biztos) akkor a GTV alatt lévő többlengőkaros futóművön a talán a dőlés és az összetartás viszont állítható. Gondolom ennek előnyeit nem kell magyarázni.

Előzmény: TtK (216976)
TtK Creative Commons License 2019.02.21 0 0 216976

Távol álljon tőlem, hogy megsértsem a 155-fanokat, de most őszintén: ennek mi értelme? Rengeteg munka és idő rááldozásával létrehozunk egy öszvért, aminek a menettulajdonságai nagy valószínűséggel egy fikarcnyival se lesznek jobbak. Sőt annak sem nulla az esélye, hogy rosszabb lesz...

Piece (C)

Paco155 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 216975

"Es ha az elso meg a hatso nem ugyanazon a nyomvonalon fut,"

Rossz hírem van. Viszonylag kevés az olyan autó amelynek azonos az első és a hátsó nyomtávja, általában nem ugyanazon a nyomvonalon fut. :)  Pl a 155-é sem egyezik, már gyárilag sem. :P 

 

 

A kiszámolt és megtervezett geometria viszont nem fog változni mert a teljes hátsó futómű egyben megy át. A passzív kormányzás tulajdonságait meg amúgy sem nem fogja érdekelni az első nyomtáv, azt az fogja érdekelni milyen erőkaron próbálja kitéríteni az egyenesből valami, az meg a súlytól és a tengelytávtól függ. Az viszont ahogy te is írtad változni fog. A kérdés az, hogy ez a változás mennyit számít.

Előzmény: Saughassy (216974)
Saughassy Creative Commons License 2019.02.21 0 0 216974

Paco, valamelyikunknek reggel van. :) Ertem, hogy a hatso nyomtav sajat magahoz kepest nem fog valtozni, de egy 155 ala tesszuk be, es ha annak eredetileg mas volt akkor a ketto nem lesz ugyanaz. Es ha az elso meg a hatso nem ugyanazon a nyomvonalon fut, az nyilvan mas stabilitast es kanyarvetelt fog eredmenyezni. Csak ennyit akartam mondani. :) 

Előzmény: Paco155 (216973)
Paco155 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 216973

Azt értem "egyben", hogy piritu szerint lecsavarozod az egyiket és felcsavarozod a másikat. Tehát egy az egyben átment a gtv alól a 155 alá - nincs hátsó nyomtáv vagy futómű geometria változás (feltéve ha a beépítési szög ugyanaz).  

Előzmény: Saughassy (216972)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!