A nyomtáv nem valószínű, hogy változna ha egyben van átrakva. :P Viszont a beépítés szöge nem biztos, hogy ugyanaz, tehát az utánfutás máris elmászik..... Én sokat - nagyon sokat - méregetnék mielőtt nekikezdek.
Ja, ritka idegesito volt, es nem nagyon volt mas ertelme, mint hogy azt fitogtassa, o ezt is tudja. Pedig en kedvelem Csikost, de a Nord az Nord, a V6 meg Busso. Ennyi. :)
Na meg kerdes, hogy a passziv hatsokerek kormanyzas milyen menetstabilitast eredmenyezne az eltero tengelytav, nyomtav es sulypont miatt. Merész kiserlet, az mar biztos. :) Vegul is nehany kapupant csavarral tuti fel tudod pattintani a segedkeretet, onnan pedig mar nyert ugyed van. :)))
Karinal amugy van egy komplett segedkeret meg egy majdnem teljes hatso futomu. Meg en soztam ra, amikor eladtam a rosso Spidert. Keresd meg, ha komolyan gondolod.
Nem lesz az olyan egyszerű. Én pl hiányolom a benzintankot. :P
Ezenkívül rugótányér felső pont amit nem látok hol van és az nem támaszkodhat a segédkeretre. Na meg akárhogy keresem a kézifék sincs bekötve, de az lesz a legkisebb probléma.
Nem. Arról volt szó, hogy te megnézed, hogy rozsdamentes/csak felületi rozsdás-e :) És ha igen akkor kell. Ha nem ekkor nem kell. :P
Emlékeztetőül: Azt mondtad, hogy a csomagtartólemez körben gáz azt kihagyjuk. Amit meg kell néznni az elöl a két taposólemez, főleg ahol kiér a kerékdobhoz, illetve a két hátsó sárvédőlemez....
Bebaszna, kíméletlen és úgy berakódnak a finom szemcsék a zugokba és magába a felületbe, hogy semmi nem hozza ki onnan. Nem véletlen a dió őrlemény, alu öntvény alkatrészek kíméletes tisztítására használják veterános körökben.
Irányárként: nekem 1,9 jtd blokkon vízpumpás vezérlésszettet osztrák márkaszerviz 480 ojóért csinált. A tied annyival lehet cifrább, amennyivel többet kell esetleg bontani. Mondjuk talán tutibb lenne mailban ajánlatot kérni egy szimpatikus szerviztől...
Izé, IC ha már úgyis megjelentél itt...... Meg auz is látom, hogy a belsőségen is osztod az észt. :P Szóljál már a Csikósnak, hogy Busso motornak általában a V6-ot értik a világ minden szögletében, és igaz hogy Busso tervezte de inkább szólítsa a sajátját a nevén azaz Nord motornak. :) Szóval nem baj ha az utolsó cikkében kijavítja.
Ez a lerakódás mit jelent pontosan? Ha nem csinálják meg tönkre megy a motor? Milyen összeg körül mozog ennek a javítása? Honna lehet tudni hogy van a motorban lerakódás?
Nem benzintemető, 9 literből el lehet járni vele. De ennyi km-nél már rengeteg kokszlerakódás van a hengerfejben a szelepek környékén. Ezzel számolni kell a közvetlen befecskendezés miatt.
Fontos kérdésem lenne, Alfa vásárlás előtt állok és van pár kérdésem ezzel kapcsolatban. A kiszemelt példány egy 156-os, 2005-ös és JTS motoros. Maga az autó így a hírdetés alapján jól karban tartott, elvileg hiba mentes és 196 ezer km-es. Kérdésem főleg azokhoz szól akiknek volt ilyen vagy épp most is az van. Mindenki mondja nekem hogy ez meg az elromlik rajta mindig és költhetném rá havonta, kéthavonta a sok pénzt meg hogy ez a JTS egy benzin temető, nagyon sokat fogyaszt és hogy nem tudnám hasznalni mert csak állna ott nekem. Ebből mi igaz vagy mi nem?
Egyébként nagy Alfa rajongó vagyok már régóta, olvastam is sokat a témában de leginkább olyan emberek tanácsa érdekelne akiknek volt vagy van 156-osa.