Irányárként: nekem 1,9 jtd blokkon vízpumpás vezérlésszettet osztrák márkaszerviz 480 ojóért csinált. A tied annyival lehet cifrább, amennyivel többet kell esetleg bontani. Mondjuk talán tutibb lenne mailban ajánlatot kérni egy szimpatikus szerviztől...
Izé, IC ha már úgyis megjelentél itt...... Meg auz is látom, hogy a belsőségen is osztod az észt. :P Szóljál már a Csikósnak, hogy Busso motornak általában a V6-ot értik a világ minden szögletében, és igaz hogy Busso tervezte de inkább szólítsa a sajátját a nevén azaz Nord motornak. :) Szóval nem baj ha az utolsó cikkében kijavítja.
Ez a lerakódás mit jelent pontosan? Ha nem csinálják meg tönkre megy a motor? Milyen összeg körül mozog ennek a javítása? Honna lehet tudni hogy van a motorban lerakódás?
Nem benzintemető, 9 literből el lehet járni vele. De ennyi km-nél már rengeteg kokszlerakódás van a hengerfejben a szelepek környékén. Ezzel számolni kell a közvetlen befecskendezés miatt.
Fontos kérdésem lenne, Alfa vásárlás előtt állok és van pár kérdésem ezzel kapcsolatban. A kiszemelt példány egy 156-os, 2005-ös és JTS motoros. Maga az autó így a hírdetés alapján jól karban tartott, elvileg hiba mentes és 196 ezer km-es. Kérdésem főleg azokhoz szól akiknek volt ilyen vagy épp most is az van. Mindenki mondja nekem hogy ez meg az elromlik rajta mindig és költhetném rá havonta, kéthavonta a sok pénzt meg hogy ez a JTS egy benzin temető, nagyon sokat fogyaszt és hogy nem tudnám hasznalni mert csak állna ott nekem. Ebből mi igaz vagy mi nem?
Egyébként nagy Alfa rajongó vagyok már régóta, olvastam is sokat a témában de leginkább olyan emberek tanácsa érdekelne akiknek volt vagy van 156-osa.
200 lovas 2,4JTD lelkivilaga erdekelne. Van valami extra, soron kivül cserelendö dolog bennük, amire oda kell figyelni? Gondolok itt örvenycsappantyura, lancra, olajszivattyura, egyeb hasonlora. A csappantyut emliti nehany nepitelet pölö. Van valami ajanlas, mikor milyen modon erdemes hozzapiszkalni?