Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Marklar T ie Creative Commons License 2019.02.11 0 0 216945

Egy 200e s JTS pont olyan lutri, mint egy 16V TS... Ha peched van, akkor ráköltheted pár ezer km en belül a vétel ár felét. Csak a motorra...

Előzmény: David1. (216941)
David1. Creative Commons License 2019.02.11 0 0 216944

Ez a lerakódás mit jelent pontosan? Ha nem csinálják meg tönkre megy a motor? Milyen összeg körül mozog ennek a javítása? Honna lehet tudni hogy van a motorban lerakódás?

Előzmény: downer (216942)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.02.11 0 0 216943

Egy "rokony" :D

Előzmény: Halesz (216939)
downer Creative Commons License 2019.02.11 0 0 216942

Nem benzintemető, 9 literből el lehet járni vele.
De ennyi km-nél már rengeteg kokszlerakódás van a hengerfejben a szelepek környékén. Ezzel számolni kell a közvetlen befecskendezés miatt.

Előzmény: David1. (216941)
David1. Creative Commons License 2019.02.11 0 0 216941

Sziasztok!

 

Fontos kérdésem lenne, Alfa vásárlás előtt állok és van pár kérdésem ezzel kapcsolatban. A kiszemelt példány egy 156-os, 2005-ös és JTS motoros. Maga az autó így a hírdetés alapján jól karban tartott, elvileg hiba mentes és 196 ezer km-es. Kérdésem főleg azokhoz szól akiknek volt ilyen vagy épp most is az van. Mindenki mondja nekem hogy ez meg az elromlik rajta mindig és költhetném rá havonta, kéthavonta a sok pénzt meg hogy ez a JTS egy benzin temető, nagyon sokat fogyaszt és hogy nem tudnám hasznalni mert csak állna ott nekem. Ebből mi igaz vagy mi nem?

Egyébként nagy Alfa rajongó vagyok már régóta, olvastam is sokat a témában de leginkább olyan emberek tanácsa érdekelne akiknek volt vagy van 156-osa.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Inner Circle Creative Commons License 2019.02.11 0 0 216940

Amúgy pedig képanyagot keresünk a legelső, 2000-es Selénia Rallyról. Ha van valakinek, vegye fel velem a kapcsolatot! Köszi :)

 

LOL, sehogyan sem találtam az akkori képeimet a gépen, mire rájöttem, hogy azok még papíron vannak :D

Előzmény: Halesz (216939)
Halesz Creative Commons License 2019.02.11 0 0 216939

Sziasztok! Rég jártam már itt, de ezt meg kell osztanom, mert annyi emlék tódult fel a 2000-es évekből, hogy csak na :)

A Selénia Rally 20 évét vettük sorra George-dzsal :)



https://youtu.be/j32HmmRW9rA

Amúgy pedig képanyagot keresünk a legelső, 2000-es Selénia Rallyról. Ha van valakinek, vegye fel velem a kapcsolatot! Köszi :)

Marklar T ie Creative Commons License 2019.02.08 0 0 216938

Egyéb is.

Ha kell megadhatom a számát a bontósnak ;)

Előzmény: JAMIE222 (216937)
JAMIE222 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 216937

Ez mit jelent, a tömites fogy el, vagy egyeb is?

Előzmény: Marklar T ie (216933)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.02.08 0 0 216936

Jájj máá. Ugyan ez 55-höz:

2x3e

3x10e lenne. S az index, maszk, balos lámpa már nálam is kincs... ;)

 

Előzmény: Saughassy (216935)
Saughassy Creative Commons License 2019.02.07 0 0 216935
Kasztnival? :)
Előzmény: Marklar T ie (216934)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.02.07 0 0 216934

Van itt valakinek AR90 ese?

Van egy ilyenem. 15000ft egyben.

Marklar T ie Creative Commons License 2019.02.07 0 0 216933

Szerelők és bontósoktól hallottam. A hengerfej a gyenge láncszem.

 

Előzmény: JAMIE222 (216931)
JAMIE222 Creative Commons License 2019.02.06 0 0 216932

Mondjuk most latom, hogy szijas motor meg ez is.

Előzmény: JAMIE222 (216931)
JAMIE222 Creative Commons License 2019.02.06 0 0 216931

Üdv urak!

200 lovas 2,4JTD lelkivilaga erdekelne.  Van valami extra, soron kivül cserelendö dolog bennük, amire oda kell figyelni? Gondolok itt örvenycsappantyura, lancra, olajszivattyura, egyeb hasonlora. A csappantyut emliti nehany nepitelet pölö. Van valami ajanlas, mikor milyen modon erdemes hozzapiszkalni?

Marklar T ie Creative Commons License 2019.01.31 0 0 216930

A facebookon erre kapnál egy csomó lájkot, meg jó sok hozzászólást.

Itt már csak páran járnak.

 

Nekem amúgy tetszik. De nálam pl a 155 az isten, ha a forma a lényeg ;)

Előzmény: Milvus_milvus (216927)
Adm Creative Commons License 2019.01.31 0 0 216929

Kezdődik...

Paco155 Creative Commons License 2019.01.31 0 0 216928

Szerintem piros.

Előzmény: Milvus_milvus (216927)
Milvus_milvus Creative Commons License 2019.01.31 -1 0 216927

Érdekelne hogy mint forma milyennek találják az alfások.

Előzmény: Paco155 (216926)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.31 0 0 216926

Mit szeretnél tudni?

Előzmény: Milvus_milvus (216925)
Milvus_milvus Creative Commons License 2019.01.31 -1 0 216925
csonty21 Creative Commons License 2019.01.30 0 0 216924

Dieselnél kell hengerfejtömítésre figyelni. Benzinesnél nincstöbbféle vastagság, legalábbis én még nem hallottam róla.

Előzmény: Pedro3 (216918)
csonty21 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 216923

Heló. Tudom régi már de még hátha itt vagy és látod. Meg lett hogy mi okozza a hibát? Lambdaszonda volt?

Nekem is szinte ugyan ez a hiba jelenség. Hidegen alig indul, durrog puffog, bemelegszik viszonylag jó de nem az igazi. Néha olyankor is durran egyet. 

Nemrég vettem az autót 147 1.6ts 120le motorhibásan.

3as hengerben egy kipufogó szelep volt hibás, oda kapott 2kipufogó szelepet, új szelepszárszimeringek, gyertyákból nagyok újra cserélve, stb.. Összerakás után nem jár szépen , de már úgyahogy működik. Gép: 3as 4es henger gyújtas kimaradás +ezeknek az 1es lambdaszondája. Szereztem jó ,de bontott trafókat , kicsit megint javult a helyzet, kicsit szebben veszi a fordulatot is ,de leginkább csak melegen, hidegen ugyanúgy nehezen indul. Gyertyák ,trafók felcserélése, helyzet ugyanaz. Gép ugyanazokat a hibákat írja 3-4gyújtáskimaradás +ezek 1es szondája. Lambda tényleg rossz állandóan közép értéken fut a feszültség, néha kimozdul. 

Kérdés, volt e másvalakinek hasonló hiba? És mi lett a megoldás?

A rossz lambdaszonda okozhatja ezt a hibát? Vagy ezen felül valami lesz még.

 

Előzmény: R4z3r (207129)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.25 0 0 216922

A dokumentációnál hitelesebb info?

Előzmény: Pedro3 (216921)
Pedro3 Creative Commons License 2019.01.25 0 0 216921

Nézd ... közel 25 éve magam szerelem az autóimat és a családét,nagyrészt olasz autok. Nem járok szereplőkhöz,megvan rá az okom,de ez most lényegtelen. Mindent megcsináltam legyen az bármi és jó is lett ,most sem szeretném másképpen. Pont ezért érdeklődöm ,hogy van e olyan valaki aki már csinálta vagy jártas a hengerfejezesben. ki ezt mondja ki azt,nekem viszont ennél hitelesebb infó kellene,olyantol aki valóban tudja is. Ezért írtam a fórumra.

Előzmény: Paco155 (216920)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.24 0 0 216920

Miért nem bízod szerelőre? Az ért hozzá.  Vagy ha már mindenképp magad akarod csinálni miért nem szerzed be hozzá a dokumentációt?

Előzmény: Pedro3 (216918)
downer Creative Commons License 2019.01.24 0 0 216919

Szerintem ez csak dízelnél van, hogy többféle vastagságú hengerfej tömítés létezik, benzinesnél még nem találkoztam ezzel.

Előzmény: Pedro3 (216918)
Pedro3 Creative Commons License 2019.01.24 0 0 216918

Köszönöm a válaszokat! Arról van valakinek infója hogy a hengerfej felújítás és ugye síkolás után hány ékes tömítés kell alá? Vagy ami alatta volt gyárilag azon van egy" V" alakú bevágás gondolom az 1 ékes,akkor ugyan az kell belle?

Piritu Creative Commons License 2019.01.22 0 0 216917

Ja azt elfelejtettem, hogy az eredeti tőcsavarok is menetrögzítővel voltak benne. Nem véletlenül került oda a gyárban.

Előzmény: Piritu (216916)
Piritu Creative Commons License 2019.01.22 0 0 216916

Igaz nekem 2.0TS-nél volt de nekem a betekert tőcsavarok mellett is szivárgott. Kitekertem és az új tőcsavarokat menetrögzítővel raktam vissza. Innentől nem volt szivárgás. Úgyhogy simán lehet hogy csavar nélkül jön az olaj.

Előzmény: Pedro3 (216912)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!