Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

downer Creative Commons License 2019.01.06 0 0 216894

Először is, az olasz autókon nem ilyen össze-vissza OBD olvasót kell használni, ami még egy leírásra se képes, csak egy kódot kiolvasni, hanem Multiecuscan programot. Azzal már sokkal előrébb lennél.

Másrészt meg, nem sok minden teszi az autót indítás képtelenné úgy hogy nincs gyújtás, egyszerű dolgok ezek, megnézni hogy a trafóknál gyújtásra van-e táp, ellenőrizni a főtengely impulzusjeladót, illetve látszik a műszeregységen, ha az immo tiltana. 

Szerintem a főtengely jeladója szart be, a szívósoron szemből jobb hátul egy barna csatlakozó, széthúzod, megméred hogy 800-900 ohm rendben van-e, egyáltalán mutat-e ellenállást, ha nem, akkor csere.

Előzmény: Trperi (216892)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.06 0 0 216893

Oké, én feladtam. Pedig most már kétszer is szóltam. Majd ha normális információt kapok, és nem harapófogóval kell kihúzni belőled azokat a dolgokat amelyek egyáltalán lehetővé tennék, hogy bárki segítsen neked akkor talán újra meggondolom. Sok szerencsét a javításhoz...

Előzmény: Trperi (216892)
Trperi Creative Commons License 2019.01.06 0 0 216892

Alfa romeo 147 1.6 benzin

Paco155 Creative Commons License 2019.01.06 0 0 216891

Ami meg számomra még mindig nem világos, hogy mi a faszom motorról beszélünk?

Előzmény: Trperi (216890)
Trperi Creative Commons License 2019.01.06 0 0 216890

Oké ami számomra nem világos a p1682 és amit még utána kiirt hiba kód 5 driver 2 line. Ez mi lehet? Biztositék táblán valami hiba.

Paco155 Creative Commons License 2019.01.05 0 0 216889

Az lehet, de az ABS hibát és az  immo hibát is az alacsony akkufeszültség miatt írta be.

 

Előzmény: Trperi (216888)
Trperi Creative Commons License 2019.01.05 0 0 216888

Már az is megtörtént mert a sok probâlgatás után lemerült. Feltöltés után is csak az tudom hogy inditozom tekeri a motort de a benzint nem gyujtja be. 

Paco155 Creative Commons License 2019.01.05 0 0 216887

Legelőször is töltsd fel az akkumulátorodat teljesen.

Előzmény: Trperi (216886)
Trperi Creative Commons License 2019.01.05 0 0 216886

Néztem a lamdba szondát de ha az rossz lenne akkor is el kellene indulni a kocsinak. De nem indul benzint azt érezni de nincs a szikra ami begyujtaná. Biztositékok jók csatlakozásokat is megnéztem wd 40 nel befulytam őket. Most már az abs ebd failure hibát is kiirja.

Trperi Creative Commons License 2019.01.04 0 0 216885

Szuper vagy. Ellenkezőleg mi itthon nevettünk rajtad hogy mit irtál vissza. Köszi a linket megnéztem az első oxigén szondáròl ir ezt még pontosan nem tudom hol lehet de utána nézek.

Paco155 Creative Commons License 2019.01.04 0 1 216884

Semmi gond, csak ne sértődj meg azon, hogy amennyi információt írsz abból kell dolgozni, és kb ugyanannyi a százalékos esélyed arra, hogy bárki is rájön, mi is a probléma.

Lenti információk alapján ezt a két linket tudom javasolni:

http://lmgtfy.com/?q=P1682+fiat

http://lmgtfy.com/?q=U1600+fiat

 

 

Előzmény: Trperi (216883)
Trperi Creative Commons License 2019.01.04 0 0 216883

Oké igaz a megfogalmazás nem a legjobb de regényt nem akartam irni. Anyit irt ki még utoljára hogy u1600. Aztán le merült az aksi Ez milyen hiba lehet.

Paco155 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 216882

A kód alapján gyújtásprobléma, valószínűleg trafó. De az hogy 147-es alfám van nem sok közelebbit mond kb. annyit kérdeztél, mintha konyhanyelvre lefordítva:

 

"Sziasztok, pulykát akartam sütni de nem sült meg. 4 kilós volt. Mi lehet a probléma?"

Előzmény: Trperi (216881)
Trperi Creative Commons License 2019.01.04 0 0 216881

Sziasztok. Nekem egy 147 es alfám van. És az egyik reggel nem indult el. Ezt a hibakódot irta ki. P1682 driver 5 line 2. Tudtok segiteni hogy mi lehet a baj? Előre is köszi 

Marklar T ie Creative Commons License 2019.01.03 0 0 216880

Pont úgy kezdted. ;) 11x xxxkm nél miért kell elkopni a tengelyeknek, ha olaj is volt/van benne? (nem volt és nem is lesz jts-em) Csak amikor a bontósoknál "bóklásztam", láttam hallottam,vették vitték volna a cuccokat...Meg ami a haveroknál is össze jött. Mind 200e km alatt. Vez tengely kopások, Lambda és katalizátor hibák. Ezeknél is előfordul a hajtókar csapágy. Az elektromos paranolmáliák. ;)

A TS 16V is tök jól ment, jól fogyasztott. Még nálam is. ;)

Szóval nekem ez elég is, hogy ne kelljen. ;)

Előzmény: nikita53 (216871)
Marklar T ie Creative Commons License 2019.01.03 0 0 216879

06 30 6021620

Peti

Előzmény: kaosamigos (216876)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.02 0 0 216878

Láttál te már sábeszt a fejemen?  Ugye nem? Akkor én honnan tudjam? :P

Előzmény: Inner Circle (216877)
Inner Circle Creative Commons License 2019.01.02 0 0 216877

Folytatva a zsinagógás hasonlatot, az alfás új év mindenkinek akkor kezdődik, amikor még egy évet végigszív...esenkedett az autójával? :D

Előzmény: Paco155 (216875)
kaosamigos Creative Commons License 2019.01.02 0 0 216876

Egy számot vagy email címet kérhetnék?

Előzmény: Marklar T ie (216860)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.01 0 0 216875

Boldog új évet minden topiklakónak. :)

TtK Creative Commons License 2018.12.31 0 0 216874

BUÉK Alfisti! :)

nikita53 Creative Commons License 2018.12.31 0 0 216873

Igazad van elnézést az elírásért 2004 et akartam írni. 

Előzmény: Paco155 (216872)
Paco155 Creative Commons License 2018.12.30 0 0 216872

Bocs, de nekem valami nem áll össze.  

 

Alfa 156 és 2014-es?

Előzmény: nikita53 (216871)
nikita53 Creative Commons License 2018.12.30 0 0 216871

Mi a probléma a JTS el ? Nekem az van teljesen elégedett vagyok vele. Engem is rémisztgettek ,hogy 1000 km 1 l olaj. Igaz amikor vettem szólt a vez.tengely valami apropó miatt a kipufogó vez.tengely 1 es 3as bütykök emberesen elvoltak kopva pedig állt az olajban. Csere + hidrotőke csere mind. 112000 km el vettem nem tekert. Többszörösen ellenőrzött mert nem akartam elhinni. Olajcserétől olajcseréig fölső nívón nincs utántöltés. Fogyasztás vegyesben 9 liter. Igaz nem csapatom. Városban 50 kint 110-120. Valószínű,hogy e téren több a tapasztalatod,de én úgy érzem nem csináltam rossz vásárt. 2014 es az autó a vásárlástól ódzkodtam mert Német autó volt JTS.Selespeed na ez nem tetszett,de végül is elhoztam nem bántam meg. Végül is ami menet közben adódott hiba az sajnos a mai napig megvan. Reggeli első indításnál mint a bakkecske ugrál utána egész nap semmi sőt,ha le állítom a motort és újra indítom már nem rángat. Hiba tároló 0. Volt motor diagon. semmi problémát nem tárol és reggeli indításnál sem jelez hibát. Azt mondták a váltónál lehet,hogy a micro kapcsoló szarakodik mert azokkal szokott gond lenni. Várom,hogy szóljanak és megyek cseréltetni. Félre ne értsd nem vitatkozni akarok veled mert tudom,hogy nagyobb a tapasztalatod mint nekem. Igaz elkoptattam 5 db. 33 ast abból az egyik quadrofolio volt. Volt egy 155 öm most ez az agyon szapult lesajnált 156 2.0 JTS selespeed váltóval. Talán jövőre 280 as julison gondolkodom,de csak is benzinesben. Csak egy kis szösszenet. Mindenkinek Boldog és sikeres Újévet kívánok.   

Előzmény: Marklar T ie (216870)
Marklar T ie Creative Commons License 2018.12.29 0 0 216870

Ugyan ott nem csak bontanak, hanem meg is mentik az arra érdemes példányokat. Lehet akár elő rendelni is. Viszont az a pénz amit rászánnál csak nyűgre lesz elég. (szerintem)

Csak egy példa.

Havernál volt egy 99 es 2,4 jtd 156

A kevés, valós 125000km miatt érdemes volt menteni. Számlákkal is igazolva, le volt szervizelve. Futómű, fék patika. Kinti papírokkal volt 400e ft.

Kellett, rá 4 új téligumi, aksi. + papírozás. 800e felett lett cakk-pakk a vége. De alfát akart, és lett egy kevés km-es autója.

Előzmény: Marklar T ie (216869)
Marklar T ie Creative Commons License 2018.12.29 0 0 216869

Arra figyelj a legjobban, hogy ne vegyél 10+ éves TS-t. JTS-t meg pláne. ;)

Érden a bontós srácoknak van eladó V6.

156 és 166 is.

Peti 30 6021620

 

Előzmény: Juhtomi (216864)
Juhtomi Creative Commons License 2018.12.29 0 0 216868

Köszönöm szépen a tanácsokat, segítséget. Mindezeket megfogadom, és most már csak a megfelelő példányt kell megtalálni. Remélni tudom , lesz szerencsém , mert ez csak szerencse dolga. 

TtK Creative Commons License 2018.12.29 0 0 216867

És 60 ezrenként szigorúan vezérléscsere az _összes_ görgővel, feszítővel, _vízpumpával_ együtt. Meg a balansz-szíj (balansszíj?, balanszszíj?). Attól ugyan nem áll meg az autó, ha elszakad, de ha bemegy a vezérműszíj alá és átugrik miatta a vezérlés, az már nem annyira egészséges.

Előzmény: Paco155 (216865)
TtK Creative Commons License 2018.12.29 0 0 216866

Ja, hogy már hitsorsos vagy :) A 2.0 TS-nek ugyanazok a nyűgjei, mint az 1.6-nak. A legfőbb típushiba pedig az előző tulajdonos(ok). A megcélzott ársávban 15+ éves autók vannak, 2-300k vagy még a fölötti futástljesítményekkel, amiből az utolsó 100-200-ban a karbantartási "kedv" folyamatosan hanyatlott (vagy akár meg is szűnt). Azaz nehéz lesz olyat találni amire eleve nem kell egy szakajtó pénzt ráönteni.

Előzmény: Juhtomi (216864)
Paco155 Creative Commons License 2018.12.29 0 0 216865

A vezérlésmódosítója érzékeny egy jószág.  Mindig jó minőségű olaj kell bele, és nagyon figyelj a csereperiódusra és hogy mindig maxon legyen az olajszint.  Két állapotban tud megragadni, felül és alul. Egyik esetben alul nem húz a másikban meg felül. Hidegen indításnál rövid ideig kelepelő hang jelenthet vezérlésmódosító hibát is. Vagy hidrotőkét. :)

 

Előzmény: Juhtomi (216864)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!