Hát a diesel annyira nem bonyolult alapból. Ha van üzemanyag, van levegő és van nyomás, akkor ha egyszer elindult, akkor megy.
Első kérdés a "ha egyszer elindul...".
Én ellenőrizném elsőnek az izzítást, hogy biztosan működik-e rendesen. (Korábban én elég sokat szívtam az izzítógyertyákkal - elvileg kivéve minden gyertya külön-külön jónak mutatta magát, visszarakva azonban mégsem izzított. Mindet ki kellett egy idős, egyforma vadiújra cserélni, csak úgy volt hajlandó működni.
Aztán én ellenőrizném, hogy jut-e elég gázolaj a motorba. Ha nem, akkor ezt gyorsan és egyszerűen meg is tudtad oldani. :)
Ha ez nem segít, akkor nem ijesztgetni akarlak, de... Lehet a jelenség oka a nem megfelelő üzemanyagnyomás. Ez lehet alacsony befecs nyomás --> nagy nyomású pumpa nem épít fel elég nyomást, vagy lehet alacsony kompresszió is --> gyűrűtörés, hengerkopás, stb...
Szóval lehetne még tovább ijesztgetni, de szerintem látatlanban távgyógyítás... Szerintem próbálkozz inkább egy felszerelt műhelyel
van egy adag padláson porosodó alkatrészem, majdnem kitettem lomtalanításkor, de a gyülekező norvég bodzaszedő csapat láttán azt gondoltam, valaki jobb hasznát venné.
Minden Alfa 146-hoz való, lehet, hogy kihagyok valamit, de megpróbálom összeszedni.
- bal első és hátsó ajtó (sötétkék vagy sötétzóld metál, szemre horpadásmentes)
- csomagtér ajtó üveggel
- komplett kormányoszlop (bőrözött?) kormánnyal
- első alsó lengőkarok (3 db, lehet, hogy mind egy oldali, szilentek elvileg ok)
- mindenféle utastéri elektromos és műanyag bigyók (ablakemelő és központizár vezérlő doboz, stb.)
Szeretnék egy kis szakmai segítséget kérni tőletek.
SOLEX addhe 40 ikerkarburátorról lenne szó. A karburátorok szét lettek szedve el lettek tisztítva és össze lettek rakva. Be lettek állítva, gyönyörűen indul, menet közben is szépen jár vele a motor.
Egy hibája van, hidegen nem tudom beindítani, lehet én indítom bénán, mert benzin van szikra van, helye is jó, hiszen nyáron bekapcsolt szivatóval jól indul, de hidegen szinte sehogy.
Van ötletetek, hogy mit csinálok rosszul?
Nem alfán van, de gondoltam hátha többet láttatok már mint én.
Mi ez a becsipodes nalad?:) Hetedik (vagy 8?) eve nyuzom a TS-eket. Egyikkel sem volt bajom. Még elektromos sem... Na jó, az elsoben 6 ev utan mintha a kopogasszenzor elkezdett volna elcseszodni, mert nagy melegben alacsony fordulaton neha becsorgott.
Az lenne a kérdésem, hogy Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V esetén normális az, ha üzem meleg járó motornál az olajbetöltő sapkát levéve köpködi az olajat? Olvastam már, hogy némelyik motornál ez a normális, de ennél a konkrét motornál nem találtam még tapasztalatot hasonló kérdésben.
Teljesen igazad van be is jött. Alfa Amores tag hirdette hirdette azért mertem belevágni. Hát jól beszopatott. Egy kiadós testápolás belengetve megtette a hatást így 0 veszteséggel kiszálltam. Utána vettem a fáradságot és elmentem a hirdetésre és úgy vettem.
Igen létezik. A gépkönyv szerint az autó 17" nyári és 16" télivel került kiadásra. Új van hegyekbe csak annyit nem adok értük. 16" os a téli gumim ezért keresek ilyen felnit.
Teljesen igazad van a tapasztaltak után más irányban kezdtem kutakodni. Tulajdonképpen a nyári meg vezetés után kicsit idegenkedek az alu felni + posta kombótól. Igaz vissza szereztem a pénzt,de mély nyomot hagyott bennem. Vas felnivel is előfordulhat csak nem akkora kár.
Nincs valakinek elfekvőben 5x98x16" os használt acélfelnije 4 db kellene. Vagy lelőhely információ. Üres felni lenne a jó mert gumim az van. Sajnos csak újakat leltem a piacon,horror árban és most nem tudok 15-16-17 ezret adni egy üres felniért. Köszi