Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sanis_7 Creative Commons License 2018.10.28 0 0 216784

Sziasztok

 

Alfa Romeo GT ködzárfény izzó cseréhez szeretnék egy kis útmutatót kérni.

A lökhárító leszerelése nélkül hogyan tudom kicserélni az égőt?

 

Köszi előre is.

AtomAnti81 Creative Commons License 2018.10.27 0 0 216783

Hello. 

Ne vedd 100%-nak de egy tipp... Nekem  a 2.0TS-en a kipufogócsonknál megy egy nyakatekert alumínium amiben a hűtővíz kering a motoron kívül. Arról ha jól emlékszem 2-3 le illetve becsatlakozás is van... Ott tud folyni, csöpögni. Lehet azért nem folytonos a dolog mert csak egy bizonyos nyomáson/fordulaton csinálja. Nekem is csöpögött már ott és lent az olajszűrőnél is volt, hogy folydogált. Picit piszkos meló de elég könnyen orvosolható ha csak erről van szó. Egy akna kell hozzá és két nőgyógyász kéz :DDD

Sok szerencsét.

Krisztián

Előzmény: Pedro3 (216781)
208D Creative Commons License 2018.10.24 0 0 216782

Sziasztok! 147-esben izzítógyertyát házilag cserélt már valaki? Sok diesel merciben cseréltem már, w210-ben is, ott műanyag szívósort levettem. 147-esen, hogy lehet hozzáférni?

Pedro3 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 216781

Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem. 156 ,1.6 Ts.   Két hete kb elfolyt úgy 2-3 dl fagyálló az autóból. Aztán egy hétig semmi,miután feltöltöttem. Majd egyik napról a másikra megint elfolyt 2-3dl. Aztán megint egy hétig semmi l.Most megint elfolyt ugyanannyi. Próbáltam átnézni, olyan mindha a kipufogócsonk mögött gyöngyözödne,de nem vagyok benne biztos nehéz pontosan látni.Hengerfejes? Csak azt nem értem hogy akkor miért van az hogy egy hétig semmi nem szivárog?! Olaj tiszta ,motor szépen jár! Köszönöm az infókat előre is.

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.20 0 0 216780

Az illesztést csináld meg mindenképp. Ugyan sok tapasztalatom nincs a témában, de ha más értékek alapján számol az ECU, mint amit valóban produkálnak a porlasztók, az is okozhat egyenetlen járást. Eleve a korrekciózás egyik célja a finomabb járás elérése.

Szerintem az illesztést a legtöbb szerviz, ahol van rendes diagnosztikai berendezés meg tudja csinálni, nem gondolnám, hogy az olyan hatalmas szakmai kihívás.

Előzmény: Gergely93 (216779)
Gergely93 Creative Commons License 2018.10.19 0 0 216779

Injektorokat még illeszteni kellene a vezérlőhöz 1. és 3. hengernél. Amint melegszik a motor úgy javul a hiba, 70 fok körül már semmi jele. Csak hideg indítás után jelentkezik 10-20 s-ig. A szívósort még nem néztem, de az összekötő pálca a helyén van, illetve fordulatszám emelésekot elfordul mindegyik, szóval az állító motor az megfelelő, de lehet a belseje kuka már, de azt cserélném mindenképpen, mert eléggé tele volt korommal.

Nincs valakinek ismerőse Győrben vagy környékén aki illeszteni tudná az injektorokat?

Előzmény: Törölt nick (216778)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.18 0 0 216778

Szia! Most vetted? Szívósor rendben van?

Olaszoknál (nem tudom, hogy a SAAB-verzióban mennyit változtattak rajta) előfordul, hogy beszippantja az örvénylapátokat a motor, az át tudja rendezni picit a belsejét és emiatt járhat egyenetlenül. Porlasztó korrekciós értékeket néztél?

Előzmény: Gergely93 (216777)
Gergely93 Creative Commons License 2018.10.17 0 0 216777

Üdv. Nem Alfa Romeo autó, de a motor hasonló, hátha itt kapok több információt a hibáról. Adott egy Saab 9-3 2006-os z19dth 150LE motorral. Hideg indítás után egyenetlenül jár a motor, mintha nem menne mindegyik henger rendesen. Injektorok javítva, izzító gyertyák 2db cserélve. Mitől lehet? EGR, fojtószelep, MAP, MAF tiszta. Köszönöm a segítséget!

downer Creative Commons License 2018.10.10 0 0 216776

Én voltam nála, 10 évvel ezelőtt. A távolság nem akadály, ha az ember valahol biztosan segítséget kap. :)

Azóta meg sok minden változott, azért kérdeztem rá. Most egy szegedi alkalmi ismerős került bajba a Selespeed-del, no neki tegnap sikerült is elérnie a régi számon. Tovább irányította egy másik helyi szakihoz, akivel ő is csináltatja ezt a részét alkalomadtán. Aztán őt is sikerült elérni és kimondta a bűvös mondatot, hogy "csinált már ilyet". Szegény hölgy meg odáig volt a boldogságtól, olyan régen szerette volna már ezt hallani. :)

Képzelhetitek, egy nő a szerelők világában...na mindegy, most már sínen van.

Előzmény: Kormit155 (216775)
Kormit155 Creative Commons License 2018.10.10 0 0 216775

Az egyetlen szerelő, akiben nem csalódtam.

Ha foglalkozik selespeed-el, jó választás.

Bár Neked kicsit távol van ;)

Kontakt van hozzá, vagy küldjem el mélben?

 

Előzmény: downer (216774)
downer Creative Commons License 2018.10.09 0 0 216774

Urak, Szegeden nem tudtok egy szerelőt, aki nem fázik a Selespeed-től?

Volt itt Ervin régebben ajánlva, én is jártam nála annak idején. Vele mi a helyzet?

TtK Creative Commons License 2018.10.09 0 0 216773

Hát igen, egy bizonyos kor után már semmi se olyan ruganyos mint új korában.. A gumi sem.. :)

Előzmény: AtomAnti81 (216771)
Paco155 Creative Commons License 2018.10.09 0 0 216772

Szuper, akkor most élvezd egy kicsit. :)

Előzmény: AtomAnti81 (216771)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.10.09 0 0 216771

Jó reggelt. :)

Eléggé nagy a csend itt mostanság és gondoltam ne csak mindig kérdezősködni, panaszkodni járjak ide "én is" ezért elmesélem hogyan is jártam azzal a bizonyos diagnosztikai kábellel és a motordadogással ami miatt megvettem :D

Nem sikerült feltelepítenem mert nem találtam hozzá Driver-t... így hát áll a polcon :) De! Volt időközben egy Alfa találkozó a kis falumban "Erdőkertes" ahol mondták, hogy a szomszéd faluban kitudják olvasni a hibatárolómat... Úgy is lett..! Első olvasásra mindenféle hibát kiírt, köztük több olyan érzékelőt amit én már kicseréltem újra korábban. Hibatároló ürítés után is rángatott, dadogott és alapjárat ingadozott... használtam így az autót 3 napig aztán újbóli kiolvasás és nem volt egyetlen hibakód sem ami meglepett mert ugyan úgy rángatott az autó... 
Ezek után jött a gondolat, hogy itt bizony valami a szívósor környékén lehet. Le is bontottam az egészet szépen és ott is volt a hiba. A vastag cső ami fékrásegítő vákuumcsöve ott az illesztésnél szívott falsot és volt ott még pár vékonyabb vákuum cső ami eléggé repedezett volt. Új tömítések, új csövek+minden kimos, lemos eltakarít aztán össze raktam. Végre nem rángat, nem dadog és húz szépen :))))) 



Krisztián

mica-r Creative Commons License 2018.09.05 0 0 216770

Köszi

Előzmény: Paco155 (216769)
Paco155 Creative Commons License 2018.09.05 0 0 216769

Franke Róbert +36 telenor 9 négyes 2 route sixtysix  és alfa 33.

Franke Zsolt ugyanaz csak a vége nem 33 hanem 44.

Előzmény: mica-r (216768)
mica-r Creative Commons License 2018.09.05 0 0 216768

Valaki segíthetne. 

Franke Robiék tel száma kellene. 10 éve nem voltam feléjük és adódott egy régi VM dízel probléma. Ráadásul nem is autó motorja...

Paco155 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 216767
Előzmény: AtomAnti81 (216766)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 216766

FTDI csak elírtam nem S :)

Előzmény: AtomAnti81 (216765)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 216765

Bocsánat a tudatlanságomért. Szétszedtem és STDI. de csak ennyit látok kiolvasni mert ami még oda van írva azokat nagyító hiányában nem látom :D

Előzmény: Paco155 (216764)
Paco155 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 216764

Egyáltalán nem biztos, nézd meg pl ezt a linket. A doboza egy az egyben ugyanaz, de ebben pl FT232RL chip van (a leírás szerint legalábbis)

https://www.lightinthebox.com/hu/p/vag-kkl-usb-fiat-ecu-atvizsgalja-diagnosztikai-comaptible-interfesz-obd2-szerszamot-eredeti-ft232rl-chip_p3656523.html

 

Előzmény: downer (216762)
Paco155 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 216763

Namégeccer elmondom. Nem tudjuk mi van beledugva a gépedbe. Ez egy kék doboz. Akármi lehet.

 

CH340? CH341? Prilofic? FTDI? FT232?  Milyen chip van benne és melyik verzió? Amíg ezt nem tudod tök fölösleges az erőlködésed. A hozzávaló drivert kell letöltened (valamelyiket ami működni fog), a próbálgatással csak az időd megy.

Előzmény: AtomAnti81 (216761)
downer Creative Commons License 2018.09.01 0 0 216762

Ez FTDI chipes szokott lenni, de nekem még bármikor kapásból letöltötte hozzá a driver-t internetről a windows.

Előzmény: AtomAnti81 (216761)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 216761

ez

Paco155 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 216760

Mivel nem tudjuk mi van bedugva a gépedbe így nem igazán tudunk neked drivert keresni hozzá.  Az biztos, hogy ez nem jó driver.

Előzmény: AtomAnti81 (216759)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 216759

Sziasztok. 

Ez a maradék kis hajam is kezd elhullni... Nem tudnátok véletlen valami linket ahol van driver? Egyszerűen 2db sikerült találni de rossz... DCSD Status LED-nek érzékelik a gépek, próbáltam win7es laptopon most win10-en szerencsétlenkedek az asztali gépemen. Lehet én vagyok a farok hozzá ezt nem vitatom, de ha tudna valaki segíteni megköszönném :)))

TtK Creative Commons License 2018.09.01 0 0 216758

Ellentétben a forint árfolyamával...

Előzmény: Russell Coutts (216752)
Paco155 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 216757

Módosítás:  CH340 v. CH341

Előzmény: Paco155 (216754)
downer Creative Commons License 2018.09.01 0 0 216756

Prolific-re itt a megoldás:
http://www.totalcardiagnostics.com/support/Knowledgebase/Article/View/92/20/prolific-usb-to-serial-fix-official-solution-to-code-10-error

 

És tényleg figyelni kell, nehogy frissítse majd a win, bár akkor is csak újra kell rakni a régit.

Előzmény: AtomAnti81 (216755)
AtomAnti81 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 216755

Köszönöm. Már dolgozom az ügyön, találtam egy két drivert... Hát tényleg nem egy egyszerű történet :D

Előzmény: Paco155 (216754)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!