Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy hol tudok emberi áron vásárolni a GTV 2.0TS-hez egy új vezérlés módosítót? Régen nézegettem, 42-48eFT között találtam is, de fogalmam sincsen hol, nem találom... amiket most találok mind minimum 54eFT, ennyire felment volna az ára? Csak nem :)))
A kábeleket a hibakód olvasásához megrendeltem, de nem volt egy helyen a kettő és sajnos még csak az egyik jött meg a kék :)
Ha véletlenül csak dextron III van kéznél ne aggódj, az is jó lesz bele. Úgyis az egészet le kell cserélned. Valószínűlegy egy liter a feltöltési mennyiség tehát azzal számolj, hogy két literre lesz szükséged. A fele úgyis elfolyt, a maradékot kijáratod belőle a motort beindítva és a kormányt forgatva. (Az autó eleje felbakolva hog yne terheld az üres kormányművet.)
Utána a cső cseréje, majd feltöltöd teljesen amennyit elnyel. Újra elkezded járatni és kinyomatod belőle megint. Ezzel nagyjából meg is szabadultál a régi hidraulikaolajtól.
Feltöltés, járatás, kormányforgatás végállásokig közben mindig utántöltés...... ameddig el nem csendesedik és már nem nyüsszög. Ekkor egy fecskendővel beállítod a szintet és kész is.
elhamarkodtam "szerencsére" csak a hűtőspirál-tartály" közötti cső lyukadt ki, el van törve a rögzítő fül és hozzáért a kormányműhöz ami szép lassan kidörzsölte :(
Sziasztok ! Kérdésem az lenne hogy: alfa 156 1.9 jtd 2005évj hiba: reggeli indításnál kijelzi hogy kevés az olaj 2. Inditasnal maxot ír( nívó maxon van ) mi lehet az oka ? Köszönöm !
lehet hogy igazad van, 2 hete még volt egy 156 sw selespeed GTA 4450 euroért mobilen. nézegettem is egy darabig...
első körben kopó alkatrészeket szeretnék kicserélni, pl motortartó bakokat stb, minden olyan dolgot ami ilyen korban már viseltes lehet, és nagyjából 400K lenne az autóra költhető pénz félévente.
Amennyi pénzt így a motorra rálocsolsz (és nem lesz gyári, és nem lesz az igazi), annyival közelebb lennél egy valóban gyárilag húzott autóhoz, aminek az ára most már csak felfelé fog menni. Meredeken.
Minden költséget vezettem a felújítás során, és fennhéjázás nélkül mondhatom, hogy a vázolt motorátalakítás közel hétszámjegyű összegre rúgott. Csak a motor.. 5 évvel ezelőtt..
szeretnék egy busso-val szerelt alfát, még nem teljesen született meg a döntés hogy 156 vagy 166 lenne ideálisabb számomra.
nagyon hasznos amit írtál, biztos vagyok benne hogy bármiféle tuning nélkül is elégedett lennék az autóval, de érdekelnek a lehetőség. Szeretném az autót a lehető leggyáribb állapotban tartani, mivel ez egy hosszabb távra érkező hobbiautó lenne.
Sajnos az anyagi lehetőségek nem korlátlanok, különben már lenne egy GTA a tulajdonomban. illetve az utóbbi pár évben elég kényelmes lettem, úgyhogy lehet hogy autómatával venném, úgy tudom a q-system váltója 250 LE-ig biztonsággal használható. szóval a 250 lóerő lenne az elképzelés.
hosszab utakra használnám főleg, kirándulni stb, idehaza és europában.
Sziasztok! Autóvásárlás előtt állok és felmerült a 159-es Alfa 1.8 TBi TI változata. Kérdésem, hogy mennyire bírja a kilométereket ez a turbós benzines? Sajnos csak egy autót tudunk megengedni magunknak, így munkába járni is ezt használnám. Eddig csak szívó benzines autóim voltak. Átlagos hétköznapokon kímélően, takarékosan, vezetek, hétvégente dinamukisabban, ha olyan útra tévedek. Nálam minden autóm időben megkapott mindent, gyári előírásnál hamarabb. Kicsit félek a turbófeltöltő miatt, várom a tapasztalatokat, mivel tartós tesztet nem találtam a TBi-ről. A kiszemeltem egy végig vezetett szervízkönyves, számlákkal igazolható előéletű autó, 109 ezer km-rel. Egy bajom ezzel csak az, hogy az autó 9 éves.
Ma volt időm átnézni tüzetesebben és nincsen másik csatlakozó sehol... kiszereltem a kesztyűtartót, elhajtottam alatta a szőnyegeket leszedtem amit csak tudtam de sehol, a motorteret és átnéztem mind a kettő toronynál és kiszereltem a szélvédő alatti műanyagokat és sehol nincsen. Kasznin nem találtam olyan nyílást ahol valaha kábel futott de már nincsen ott, ahol nyílás van ott zárt nyílás nélküli "vak" gumidugók vannak. Akkor lehet mégis az anyós bal lábnál van? Korábban már kerestem a kormánykörül is a reléknél, biztosítékoknál de ott sem találtam...
Megpróbáltam minden csatlakozót lefotózni meg az vezérlőt is. Túrtam vagy 3 órán át és a motortérben van egy db meg az anyós bal lábterében egy és találtam a hátsó ülés alatt van egy cras senzor és sárga kábeltartóba ugyan ilyen csatit....