Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 1,5 órája -1 0 323032

Vannak benne eltenni való  (hasznos)  számok :

 

https://privatbankar.hu/vasarlo/csigatempoban-faragja-le-a-vonatkeseseket-a-mav-331030

 

 

trizs77 Creative Commons License 3 órája 0 1 323031

Nehéz volt de megszülték :

 

Az elébb ment el Zuglóban Debrecen felé egy IC vonat.

Mind a 4 kocsija tiszta.

Ilyen hónapok óta nem történt.

 

Olyan volt, hogy egy-egy vonat 5-7 kocsija közül 1-2 tiszta lett volna, de hogy egy teljes vonat minden kocsija tiszta, az már több hónapja nem fordult elő.

Majd jól megnézem óra 00-kor a szegedi vonatokat, ugyanis tavaly november óta azok a legmocskosabbak.

 

Szegeden a víz + a mosókefe valami koeminista átkos találmánynak számithat.

 

 

trizs77 Creative Commons License 3 órája 0 0 323030
e-Ticket Creative Commons License 20 órája -1 1 323029

A flottaátlag eleve marhaság. Annak köszönhetően lehet még mindig 5 literes motort is gyártani.

Előzmény: vrobee (323027)
attus germanicus Creative Commons License 21 órája 0 2 323028

Nem tetszik a cikk, mert az újságíró kicsit össze-vissza csapong a témák közt, nincs egy vezérfonala. Ennél én jobb cikkeket írok, pedig... ;-)

Viszont a tartalma, a mondanivalója, az nagyon ül, azt gondolom. 

Előzmény: vrobee (323027)
vrobee Creative Commons License 21 órája -1 2 323027
Tamgrin Creative Commons License 1 napja -4 0 323026

OFF !

 

Mindenek előtt elnézést a következő miatt:

 

Nincs véleményem a hsz-odhoz.

------------------------------------------------

Indok:

 

Tegnap előtt válaszoltam Neked. Akkor ezeket a hsz.-eket - 322985-322986. - törölték személyeskedés címén, valamint egy napra kitiltottak.

 

Ezek után felülvizsgálom azt is, hogy érdemes-e az indexen egyáltalán "szerepelni". De ez már nem a Te témád.

 

ON

 

 

 

 

 

 

Előzmény: NAR (323025)
NAR Creative Commons License 1 napja 0 1 323025

Jelenleg biciklivel viszem a gyerekeket, ha lehet.

Előzmény: Tamgrin (322981)
vrobee Creative Commons License 2 napja 0 0 323024

Emlékeim szerint a rendelőnél fejest ugrik a kertvárosba, aztán megy Újpestre. Ezen kívül rendszeresen beszívja a dugót az M3-bevezetőn és a BVSC felé. Ami megközelíti Rákospalota központját, az a 225, de az sem találja el, és hasonló problémáktól szenved. Hogy mire gondolok, azt a buszos topikban kicsit közelebbről kifejtettem.

Előzmény: toto92 (323023)
toto92 Creative Commons License 2 napja 0 0 323023

Tényleg nem értem mire gondolsz, a 25-ös végigjön a Rákos út nagy részén mint az 5-ös,és csúcsban azonos idő alatt, csúcson kívül gyorsabban a Mexikói úton van mint az 5-ös lenne, a 69-es pedig a Máv-teleptől teljesen párhuzamos az 5-össel.

Előzmény: vrobee (323021)
18-09 Creative Commons License 2 napja 0 0 323022

Lehet lenne igény a Telepesben a 110/112-re. Van annyira közel a 124/125 tengely a Csömörihez, hogy sokan inkább (és az elmúlt bő 10 évben egyre inkább) kisétálnak a 8E/133E-hez. Amíg nem voltak ezek a belvárosi gyorsok, inkább Bosi->7gy volt a jellemző. 

Előzmény: toto92 (323012)
vrobee Creative Commons License 2 napja 0 1 323021

ja, ez viccnek jó volt...

és akkor most nézzük meg, hogy ezek honnan jönnek, és milyen eljutási időt produkálnak.

Előzmény: toto92 (323020)
toto92 Creative Commons License 2 napja 0 0 323020

Ott a 25-ös és a 69-es, aki arra akar menni az most is megteheti. 

Előzmény: vrobee (323019)
vrobee Creative Commons License 2 napja 0 0 323019

Talán meg kellene próbálni hagyni átszállni a földalattira azt, aki szeretne...

Előzmény: toto92 (323012)
Lovrin Creative Commons License 2 napja 0 2 323018

https://ujpest.hu/hir/12352/Igy_lehet_hosszabb_a_3-as_metro_ha_a_kormany_is_ugy_akarja/

 

(a képeket ha külön megnyitjátok, nagyobbak lesznek)

trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 0 323017

Jogos.

Előzmény: DJ. Bakter (323016)
DJ. Bakter Creative Commons License 2 napja 0 1 323016

Amikor egy Ikarus 280-asban állt 20 utas, az nem látszott majdnem telinek.

Amikor egy új alacsonypadlósban áll ugyanaz a 20 utas, az majdnem telinek látszik.

:-))))))

 

A teli busznak amúgy a Pécsi Tömegközlekedési Rt. volt a legnagyobb szakértője a 90-es évek elején-közepén. Ott bizonyos viszonylatokon megvolt a 140-150 fő az IK 280-ban, az biztos.

Előzmény: trizs77 (323014)
trizs77 Creative Commons License 2 napja -1 0 323015

Azt nem mondom, hogy naponta kétszer, de hetente kb. 4-8-szor utazok a Zugló vá. - Opál utca szakaszon.

Kb. 10 éve.

 

Biztosan volt már az OPÁL utca után is tömeg, de :

 - én még nem találkoztam vele,

 - vmi gubanc esetén nem normál követési időre jött, hanem duplára, vagy triplára.

 

Havonta 1x vagy 2x előfordul, hogy Pasarét felöl Palota felé menet  vmi történik a belvárosban, és a délutáni csúcs kellős közepére a Vág utcához már 3 db 5-ös érkezik, másfél percen belül.

Holott 7-7-7 percre kellene jönniük.

 

Ilyenkor az első természetesen dugig van.

A második szellős.

A harmadikon meg csúcs ide, csúcs oda lézeng 10 fő.

Ilyen van.

Előzmény: hbo (323011)
trizs77 Creative Commons License 2 napja -1 1 323014

Ha egy csuklósban áll 20 utas akkor nem tömött, hanem majdnem telinek látszik.

 

 

 

 

Előzmény: hbo (323011)
trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 0 323013

De igen.

Előzmény: -Smiley- (323009)
toto92 Creative Commons License 2 napja 0 2 323012

Tanúsítom, a Vág utcához érve már vannak rajta bőséggel. 

 

Alapvetően az 5-ösön szvsz már az is eleget segítene, ha nem lenne mind a MÁV-telepi, mind a Rákospalotán tartó forgalom ráterhelve. Erre lenne mód, ha az 5-ös mondjuk a Telepes utcán a Bosnyák felé menne, cserébe mondjuk a 110/112 jönne a MÁV-telepig - még hely is lenne arra, hogy kultúráltan végállomásozzanak.

 

Nyilván lehet/kell még sakkozni a viszonylatokkal, illetve jó kérdés, hogy bevállaljuk a túlkapacitást a Telepes utcában vagy azzal is akarunk kezdeni valamit - az viszont már további problémákat generálna.

 

Szvsz a Thököly - Rákóczi tengelyre nem kellene további buszokat vinni, már a mostani mennyiség is saját magát tartja fel és veri szét. 

Előzmény: hbo (323011)
hbo Creative Commons License 2 napja 0 0 323011

 

>Az 5-ös a Széchényi utcától, azaz Mézeskalács tértől, leánykori nevén Pestújhely MÁV teleptől kifelé már nem zsúfolt.

>Még csúcsban sem.

 

ezzel vitatkoznék. Reggel a Vághoz ugy er Palotarol a busz hogy majdnem tele van. Csucsban bizony elofordul hogy ki/be is zsufolt. 

 

Előzmény: trizs77 (323008)
Közlekedésguru Creative Commons License 2 napja 0 1 323010

Ezt nem értem én sem. Régóta adta volna magát... de az 5E* is mehetne a Budapartra, ha már, akkor se értem minek egy új 107E.

 

*Nem hiszem, hogy a Kossuth utcától akarnák indítani. Ha mégis, akkor az alap 5-ösnek nem kéne elmennie addig, oda egy viszonylat bőven elegendő.

 

De kössük össze a kellemest a hasznossal: anno volt terv arra is, hogy az 5-ös átkerülne a Telepes utcára. Ha már 107E és 5E, akár ugyanúgy lehetne a Bosnyákon továbbvezetve egy új járat is, legalább kevésbé szorulna be a villamos mögé. Konténer akár simán letehető a Dombóvári úton, ha nagyon kell elfér ott egy végállomás két térolóhellyel.

Előzmény: -Smiley- (323009)
-Smiley- Creative Commons License 2 napja -1 1 323009

Ott a 178-as, miért nem hosszabbítják meg akkor a MÁV telepig? Nem lenne elegendő? 

Előzmény: trizs77 (323008)
trizs77 Creative Commons License 2 napja -1 1 323008

"Az 5E-nek vajon mi is az értelme a Blaháig?"

Mert az 5-ös jelenleg a belváros és R.palota között a legzsúfoltabb.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hát nem.

 

Az 5-ös a Széchényi utcától, azaz Mézeskalács tértől, leánykori nevén Pestújhely MÁV teleptől kifelé már nem zsúfolt.

Még csúcsban sem.

 

Éppen elég lenne egy betétjárat, mondjuk 5A mely a Mézeskalács tértől járna a Blaháig.

A Blahától nyugatra megint felesleges egy újabb járat.

 

Még azt is megkockáztatom, hogy az 5A-nak nem is kell egész üzemidőben járnia, csak:

    - kb 5.30-tól 8.00-ig

és

    - 14.00-től 19.00-ig.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

Az viszont igaz (valamelyikőtök írta), hogy az Erzsi királyné úton meg kell szüntetni a villamossal közös megállókat..

Mert ha tényleg jár majd az 5, 5A, 62, 62A, 69, 3, együtt akkor a busz megállónként veszít 40-50 másodpercet pluszban, a saját utascsere idején felül, míg kivárja, hogy a villamosok elszüttyögjenek előle.

 

Két éve még voltak partizán akciók a buszvezetők részéről az ilyenek kivédésére, de a BKV/BKK rájuk mordult.

Helyesen.

Azóta türelemjáték van.

 

 

Előzmény: 08-73 (323006)
e-Ticket Creative Commons License 2 napja -2 1 323007

5E ami majd szépen beszorul a 69-es villamos mögé.

Ma már ezek az E-k nagy részt értelmüket vesztették. A fekete után mennek a sorban a legtöbb helyen és szépen várnak mögöttük a megállókban amiknél nincs öböl és kerülni sem tudják azokat. 

Előzmény: DAttis (323004)
08-73 Creative Commons License 2 napja -1 0 323006

"Az 5E-nek vajon mi is az értelme a Blaháig?"

 

Mert az 5-ös jelenleg a belváros és R.palota között a legzsúfoltabb és a Blahán tudsz fordítani (vagy a Döbrentein, ha azt akarjuk, hogy a Ferencieket is elérje a gyorsjárat).

Előzmény: DAttis (323004)
torqmatic Creative Commons License 2 napja 0 0 323005
DAttis Creative Commons License 2 napja -2 2 323004

Az 5E-nek vajon mi is az értelme a Blaháig?

Mellette meg a "cammogós" (minden fánál megálló) 5-ös Rákospalota és Pasarét között?

107E is jópofa lesz, hogy hétvégén nem közlekedik.

Egyébiránt utálom is ezeket a járatokat ami csak hétközben üzemel  az is csak bizonyos intervallumban.

Ilyen a 108E (miért gondolják hétvégén nem jönne jól az utasoknak az az útvonal amit bejár, főleg a Budaörsi út-Hegyalja úton való  szakaszt)

Az 56-os villamosnál meg végképp nem tudom felfogni (inkább elfogadni) nincs szükség a 47-es mellett a közös szakaszon hétvégén és a 47-es   15 perces követése elegendő Budafok Városházától.

Előzmény: 08-73 (322990)
e-Ticket Creative Commons License 2 napja 0 1 323003

Igen, viszont ez a pár száz méter gyaloglás már csorbítja a kocsi háztól házig kényelmét. 

Előzmény: gabor144 (323001)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!